Inderdaad, dat zegt vaak wel wat over de vorige bestuurder.. de radio van mijn auto stond op Radio 10 Gold meen ik te herinneren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:12 schreef Purdey het volgende:
Iemand trouwens enig idee hoe ik aan een instructieboekje voor de polo kan komen? Zat er niet bij, en ik had vanochtend (ja serieus) de grootste moeite om de achteruit wisser aan te zetten
Oja, en uiteindelijk lukte het dus nog steeds niet om hem aan te krijgen, maar het was nog vroeg ook..
Er kwamen trouwens onder m'n zonneklep nog 3 cd's tevoorschijn van de vorige eigenaar. De 1e cd stond vol met Franse liedjes, de 2e was Guus Meeuwis en de derde was Paul de Leeuw. Hele geruststelling dat het geen techno, hardcore of house was
Technoquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:12 schreef Purdey het volgende:
Iemand trouwens enig idee hoe ik aan een instructieboekje voor de polo kan komen? Zat er niet bij, en ik had vanochtend (ja serieus) de grootste moeite om de achteruit wisser aan te zetten
Oja, en uiteindelijk lukte het dus nog steeds niet om hem aan te krijgen, maar het was nog vroeg ook..
Er kwamen trouwens onder m'n zonneklep nog 3 cd's tevoorschijn van de vorige eigenaar. De 1e cd stond vol met Franse liedjes, de 2e was Guus Meeuwis en de derde was Paul de Leeuw. Hele geruststelling dat het geen techno, hardcore of house was
Inmiddels ben ik er achter, hendeltje van de ruitenwisser van me af. Zitten tig knopjes, draaidingetjes en tierelantijntjes in die auto. Toch maar eens voor gaan zitten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zegt vaak wel wat over de vorige bestuurder.. de radio van mijn auto stond op Radio 10 Gold meen ik te herinneren.
m.b.t. je achterruitenwisser: pookje voor de ruitenwissers naar je toe trekken(zo uit mijn hoofd).
Zo werkt het i.i.g. wel in mijn Ibiza, en aangezien de Ibiza en Polo vrijwel hetzelfde zijn...
Ik moet ooit aan de automaat denk ik. Ik ben zo'n noob.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:30 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zodra je een automaat hebt zijn al je zorgen voorbij. Ik mis mijn automaat.
Minimalquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Laat ik maar een bepaalde cd dan uit de Micra van monsterd halen dan.. als mensen tegenwoordig zo over muziek denken
Doet me denken aan een proefrit in een Neon laatst. Radio aan, cd speelde heuse minimal
Heerlijk die Volkswagen koppelingenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik er achter, hendeltje van de ruitenwisser van me af. Zitten tig knopjes, draaidingetjes en tierelantijntjes in die auto. Toch maar eens voor gaan zitten.
Kan sowieso ook totaal niet overweg met de koppeling en het gas. Hij slaat niet af, maar hij begint pas te rijden als de koppeling helemaal omhoog is. Ik rij een beetje als bij m'n eerste rijles. Voel me zwaar auto-rij gestoord.
`volgende meet zou je mijn boekje wel mogen kopieren.. ;Pquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik er achter, hendeltje van de ruitenwisser van me af. Zitten tig knopjes, draaidingetjes en tierelantijntjes in die auto. Toch maar eens voor gaan zitten.
Kan sowieso ook totaal niet overweg met de koppeling en het gas. Hij slaat niet af, maar hij begint pas te rijden als de koppeling helemaal omhoog is. Ik rij een beetje als bij m'n eerste rijles. Voel me zwaar auto-rij gestoord.
Dus dat is normaal? Het ligt niet aan mij?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:43 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Minimal
Bij mn Audi zat er een cassette (ja een cassette ) in van de Grammy nominees 1995
[..]
Heerlijk die Volkswagen koppelingen
Bij mijn polo grijpt tie ook pas erg hoog aan en hetzelfde bij mn Audi.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dus dat is normaal? Het ligt niet aan mij?
*Zucht van verlichting*
Volgens mij is dat bij mijn Seat ook zo inderdaad..quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:47 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Bij mijn polo grijpt tie ook pas erg hoog aan en hetzelfde bij mn Audi.
Dat zeg ik: VAGquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij mijn Seat ook zo inderdaad..
VAG dingetje dus..
Hmm watvoor auto rijd je?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan nog steeds niet fatsoenlijk vaart maken of dat is gewoon niet mogelijk Moest afgelopen weekend achter m'n vader aanrijden, de snelweg op. Hij scheurt zo naar de 120 en ik zat erachter van 'wacht op mij!'
Ik heb een dopje, een Peugeot 107, klein motortje. Ik moet mezelf er nog aan herinneren om nog later te schakelen dan ik gewend benquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:24 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Hmm watvoor auto rijd je?
Bij hoeveel toeren schakel je door tijdens het vaart maken? Ik zelf rijd nu ook vaak in een opel astra f uit 97, waar je ook flink veel toeren moet maken omdat hij anders niet vooruit te branden is met optrkken.
Roest op de wieldoppen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:49 schreef Barbapapamama het volgende:
Pfff, net gekeken voor een toyota starlet uit 1993.
140000 km, nieuwe banden/ nieuwe achterschokbrekers
Wel wat roest op de wieldoppen maar verder reed hij opzich goed.
Ik zou 3e eigenaar van de auto worden want hij is 16 jaar van een oude man geweest maar deze heeft hem verkocht ivm de lage instap. Kan best waar zijn aangezien hij ook echt naar een oude man stonk.
Wel viel hij snel uit bij het wegrijden en moest je veel gas geven, dit lag er volgens de garagist aan omdat hij laag stationair liep (500 toeren?)
Dit zouden ze nog oplossen.
Goede koop voor 800 euro ofniet? Twijfel er zelf aan omdat het toch wel een vrij oude auto is en hij toch iedere dag rond de 50 kilometer moet rijden...
Kan ook versleten koppelingsplaten zijn...quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:40 schreef Purdey het volgende:
Buh, de micra ging gewoon rijden als ik de koppeling en het gas in elkaar over liet lopen. Dit ding blijft stilstaan tot ik de hele koppeling los heb gelaten. Ik ga van de week serieus naar een bedrijventerreintje toe om te oefenen, daar kan ik de minste schade aanrichten.
De rem daarentegen werkt wel een stuk abrupter. Bij de micra kon ik 'm lekker flink intrappen, bij de polo remt ie als ik m'n tenen op het pedaal leg. Ik zat dan ook haast tegen de vooruit met m'n neus.
Staat ie hierbij?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:12 schreef Purdey het volgende:
Iemand trouwens enig idee hoe ik aan een instructieboekje voor de polo kan komen? Zat er niet bij, en ik had vanochtend (ja serieus) de grootste moeite om de achteruit wisser aan te zetten
Als ze dat probleem met het lage toerental oplossen en hij is verder goed en APK gekeurd dan zou ik voor 800 niet klagen! Draai voor de zekerheid even de dop van de motorolie eraf om te zien of er geen sludge (gele smurrie) aanwezig is want dat kan duiden op een lekke koppakking, kijk dan ook of de motor goed droog is aan de buitenkant en of het motorolie op peil is. Op motorschade zit natuurlijk niemand te wachtenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:49 schreef Barbapapamama het volgende:
Pfff, net gekeken voor een toyota starlet uit 1993.
140000 km, nieuwe banden/ nieuwe achterschokbrekers
Wel wat roest op de wieldoppen maar verder reed hij opzich goed.
Ik zou 3e eigenaar van de auto worden want hij is 16 jaar van een oude man geweest maar deze heeft hem verkocht ivm de lage instap. Kan best waar zijn aangezien hij ook echt naar een oude man stonk.
Wel viel hij snel uit bij het wegrijden en moest je veel gas geven, dit lag er volgens de garagist aan omdat hij laag stationair liep (500 toeren?)
Dit zouden ze nog oplossen.
Goede koop voor 800 euro ofniet? Twijfel er zelf aan omdat het toch wel een vrij oude auto is en hij toch iedere dag rond de 50 kilometer moet rijden...
Dat komt omdat het een 3 cylinder is zonder power of koppel. In de stad en op provinciale wegen komt tie goed mee maar op de snelweg zijn ze waardeloos.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan nog steeds niet fatsoenlijk vaart maken of dat is gewoon niet mogelijk Moest afgelopen weekend achter m'n vader aanrijden, de snelweg op. Hij scheurt zo naar de 120 en ik zat erachter van 'wacht op mij!'
Is een kwestie van gewenning, ik stapte laatst in de nieuwe Renault Twingo van mijn ma en das was ook weer een hele omschakeling na de Audi/polo. Omdat die koppeling heel snel aangrijpt in tegenstelling tot de Audi/polo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:40 schreef Purdey het volgende:
Buh, de micra ging gewoon rijden als ik de koppeling en het gas in elkaar over liet lopen. Dit ding blijft stilstaan tot ik de hele koppeling los heb gelaten. Ik ga van de week serieus naar een bedrijventerreintje toe om te oefenen, daar kan ik de minste schade aanrichten.
De rem daarentegen werkt wel een stuk abrupter. Bij de micra kon ik 'm lekker flink intrappen, bij de polo remt ie als ik m'n tenen op het pedaal leg. Ik zat dan ook haast tegen de vooruit met m'n neus.
Fuck, zit er net op te googelen ja. Morgen het truukje eens proberen van starten, handrem erop, in z'n 3 zetten en dan koppeling op laten komen. Als de motor meteen afslaat, is het goed. Doet ie dat niet, ga ik van de week een bezoekje brengen aan de garage.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kan ook versleten koppelingsplaten zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |