abonnement Unibet Coolblue
pi_111379038
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:12 schreef Purdey het volgende:
Iemand trouwens enig idee hoe ik aan een instructieboekje voor de polo kan komen? Zat er niet bij, en ik had vanochtend (ja serieus) de grootste moeite om de achteruit wisser aan te zetten :')

Oja, en uiteindelijk lukte het dus nog steeds niet om hem aan te krijgen, maar het was nog vroeg ook..

Er kwamen trouwens onder m'n zonneklep nog 3 cd's tevoorschijn van de vorige eigenaar. De 1e cd stond vol met Franse liedjes, de 2e was Guus Meeuwis en de derde was Paul de Leeuw. Hele geruststelling dat het geen techno, hardcore of house was :')
Inderdaad, dat zegt vaak wel wat over de vorige bestuurder.. de radio van mijn auto stond op Radio 10 Gold meen ik te herinneren.
m.b.t. je achterruitenwisser: pookje voor de ruitenwissers naar je toe trekken(zo uit mijn hoofd).
Zo werkt het i.i.g. wel in mijn Ibiza, en aangezien de Ibiza en Polo vrijwel hetzelfde zijn...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_111379040
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:12 schreef Purdey het volgende:
Iemand trouwens enig idee hoe ik aan een instructieboekje voor de polo kan komen? Zat er niet bij, en ik had vanochtend (ja serieus) de grootste moeite om de achteruit wisser aan te zetten :')

Oja, en uiteindelijk lukte het dus nog steeds niet om hem aan te krijgen, maar het was nog vroeg ook..

Er kwamen trouwens onder m'n zonneklep nog 3 cd's tevoorschijn van de vorige eigenaar. De 1e cd stond vol met Franse liedjes, de 2e was Guus Meeuwis en de derde was Paul de Leeuw. Hele geruststelling dat het geen techno, hardcore of house was :')
Techno O+ :6
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_111379171
Laat ik maar een bepaalde cd dan uit de Micra van monsterd halen dan.. als mensen tegenwoordig zo over muziek denken :{w

Doet me denken aan een proefrit in een Neon laatst. Radio aan, cd speelde heuse minimal _O_
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:29:09 #129
251095 Purdey
Better off alone..
pi_111379407
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:21 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Inderdaad, dat zegt vaak wel wat over de vorige bestuurder.. de radio van mijn auto stond op Radio 10 Gold meen ik te herinneren.
m.b.t. je achterruitenwisser: pookje voor de ruitenwissers naar je toe trekken(zo uit mijn hoofd).
Zo werkt het i.i.g. wel in mijn Ibiza, en aangezien de Ibiza en Polo vrijwel hetzelfde zijn...
Inmiddels ben ik er achter, hendeltje van de ruitenwisser van me af. Zitten tig knopjes, draaidingetjes en tierelantijntjes in die auto. Toch maar eens voor gaan zitten.

Kan sowieso ook totaal niet overweg met de koppeling en het gas. Hij slaat niet af, maar hij begint pas te rijden als de koppeling helemaal omhoog is. Ik rij een beetje als bij m'n eerste rijles. Voel me zwaar auto-rij gestoord.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_111379459
Zodra je een automaat hebt zijn al je zorgen voorbij. Ik mis mijn automaat. ;(
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:31:05 #131
251095 Purdey
Better off alone..
pi_111379481
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:30 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zodra je een automaat hebt zijn al je zorgen voorbij. Ik mis mijn automaat. ;(
Ik moet ooit aan de automaat denk ik. Ik ben zo'n noob.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_111379978
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Laat ik maar een bepaalde cd dan uit de Micra van monsterd halen dan.. als mensen tegenwoordig zo over muziek denken :{w

Doet me denken aan een proefrit in een Neon laatst. Radio aan, cd speelde heuse minimal _O_
Minimal *O*
Bij mn Audi zat er een cassette (ja een cassette :D ) in van de Grammy nominees 1995 :'(

quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:29 schreef Purdey het volgende:

[..]

Inmiddels ben ik er achter, hendeltje van de ruitenwisser van me af. Zitten tig knopjes, draaidingetjes en tierelantijntjes in die auto. Toch maar eens voor gaan zitten.

Kan sowieso ook totaal niet overweg met de koppeling en het gas. Hij slaat niet af, maar hij begint pas te rijden als de koppeling helemaal omhoog is. Ik rij een beetje als bij m'n eerste rijles. Voel me zwaar auto-rij gestoord.
Heerlijk die Volkswagen koppelingen :Y
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_111380050
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:29 schreef Purdey het volgende:

[..]

Inmiddels ben ik er achter, hendeltje van de ruitenwisser van me af. Zitten tig knopjes, draaidingetjes en tierelantijntjes in die auto. Toch maar eens voor gaan zitten.

Kan sowieso ook totaal niet overweg met de koppeling en het gas. Hij slaat niet af, maar hij begint pas te rijden als de koppeling helemaal omhoog is. Ik rij een beetje als bij m'n eerste rijles. Voel me zwaar auto-rij gestoord.
`volgende meet zou je mijn boekje wel mogen kopieren.. ;P
Wel seat, maar ik denk dat qua bediening het heel veel hetzelfde is.. (heb dezelfde bediening gezien in Passat's en nieuwe Skoda's..)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:45:21 #134
251095 Purdey
Better off alone..
pi_111380057
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:43 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Minimal *O*
Bij mn Audi zat er een cassette (ja een cassette :D ) in van de Grammy nominees 1995 :'(

[..]

Heerlijk die Volkswagen koppelingen :Y
Dus dat is normaal? Het ligt niet aan mij?
*Zucht van verlichting*
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_111380150
Bij mij was de radio niet eens ingesteld :') Heb de cd-speler nog niet gebruikt, maar die zal ook wel leeg zijn.
Tap tap tap
pi_111380158
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:45 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dus dat is normaal? Het ligt niet aan mij?
*Zucht van verlichting*
Bij mijn polo grijpt tie ook pas erg hoog aan en hetzelfde bij mn Audi.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_111380825
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:47 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Bij mijn polo grijpt tie ook pas erg hoog aan en hetzelfde bij mn Audi.
Volgens mij is dat bij mijn Seat ook zo inderdaad..
VAG dingetje dus..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_111381560
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 16:05 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat bij mijn Seat ook zo inderdaad..
VAG dingetje dus..
Dat zeg ik: VAG :D
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  donderdag 10 mei 2012 @ 16:40:09 #139
251095 Purdey
Better off alone..
pi_111382157
Buh, de micra ging gewoon rijden als ik de koppeling en het gas in elkaar over liet lopen. Dit ding blijft stilstaan tot ik de hele koppeling los heb gelaten. Ik ga van de week serieus naar een bedrijventerreintje toe om te oefenen, daar kan ik de minste schade aanrichten.

De rem daarentegen werkt wel een stuk abrupter. Bij de micra kon ik 'm lekker flink intrappen, bij de polo remt ie als ik m'n tenen op het pedaal leg. Ik zat dan ook haast tegen de vooruit met m'n neus.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:49:48 #140
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_111385221
Pfff, net gekeken voor een toyota starlet uit 1993.
140000 km, nieuwe banden/ nieuwe achterschokbrekers
Wel wat roest op de wieldoppen maar verder reed hij opzich goed.
Ik zou 3e eigenaar van de auto worden want hij is 16 jaar van een oude man geweest maar deze heeft hem verkocht ivm de lage instap. Kan best waar zijn aangezien hij ook echt naar een oude man stonk.

Wel viel hij snel uit bij het wegrijden en moest je veel gas geven, dit lag er volgens de garagist aan omdat hij laag stationair liep (500 toeren?)
Dit zouden ze nog oplossen.

Goede koop voor 800 euro ofniet? Twijfel er zelf aan omdat het toch wel een vrij oude auto is en hij toch iedere dag rond de 50 kilometer moet rijden...
pi_111385923
Ik kan nog steeds niet fatsoenlijk vaart maken of dat is gewoon niet mogelijk :') Moest afgelopen weekend achter m'n vader aanrijden, de snelweg op. Hij scheurt zo naar de 120 en ik zat erachter van 'wacht op mij!' :')
Tap tap tap
pi_111386541
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan nog steeds niet fatsoenlijk vaart maken of dat is gewoon niet mogelijk :') Moest afgelopen weekend achter m'n vader aanrijden, de snelweg op. Hij scheurt zo naar de 120 en ik zat erachter van 'wacht op mij!' :')
Hmm watvoor auto rijd je?
Bij hoeveel toeren schakel je door tijdens het vaart maken? Ik zelf rijd nu ook vaak in een opel astra f uit 97, waar je ook flink veel toeren moet maken omdat hij anders niet vooruit te branden is met optrkken.
pi_111386577
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:24 schreef Martijn93 het volgende:

[..]

Hmm watvoor auto rijd je?
Bij hoeveel toeren schakel je door tijdens het vaart maken? Ik zelf rijd nu ook vaak in een opel astra f uit 97, waar je ook flink veel toeren moet maken omdat hij anders niet vooruit te branden is met optrkken.
Ik heb een dopje, een Peugeot 107, klein motortje. Ik moet mezelf er nog aan herinneren om nog later te schakelen dan ik gewend ben :P
Tap tap tap
  donderdag 10 mei 2012 @ 18:33:21 #144
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_111386789
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:49 schreef Barbapapamama het volgende:
Pfff, net gekeken voor een toyota starlet uit 1993.
140000 km, nieuwe banden/ nieuwe achterschokbrekers
Wel wat roest op de wieldoppen maar verder reed hij opzich goed.
Ik zou 3e eigenaar van de auto worden want hij is 16 jaar van een oude man geweest maar deze heeft hem verkocht ivm de lage instap. Kan best waar zijn aangezien hij ook echt naar een oude man stonk.

Wel viel hij snel uit bij het wegrijden en moest je veel gas geven, dit lag er volgens de garagist aan omdat hij laag stationair liep (500 toeren?)
Dit zouden ze nog oplossen.

Goede koop voor 800 euro ofniet? Twijfel er zelf aan omdat het toch wel een vrij oude auto is en hij toch iedere dag rond de 50 kilometer moet rijden...
Roest op de wieldoppen? :')
  donderdag 10 mei 2012 @ 18:34:04 #145
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_111386820
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 16:40 schreef Purdey het volgende:
Buh, de micra ging gewoon rijden als ik de koppeling en het gas in elkaar over liet lopen. Dit ding blijft stilstaan tot ik de hele koppeling los heb gelaten. Ik ga van de week serieus naar een bedrijventerreintje toe om te oefenen, daar kan ik de minste schade aanrichten.

De rem daarentegen werkt wel een stuk abrupter. Bij de micra kon ik 'm lekker flink intrappen, bij de polo remt ie als ik m'n tenen op het pedaal leg. Ik zat dan ook haast tegen de vooruit met m'n neus.
Kan ook versleten koppelingsplaten zijn... :X
pi_111387558
Om even op die muziek te reageren. In de mijne zat toen ik m kocht nog een CD van een één of andere Nederlandstalige volkszanger. Nu zitten de deurvakjes vol met Metallica, Motörhead, Pearl Jam en dat soort meuk :9
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_111387804
Hmm ik ben wat aan het rondzoeken voor een autoradio met usb aansluiting, is toch wel wat handiger dan steeds weer nummers op cd moeten branden.
Ik wil wel een beetje een handige waarmee je muziek in verschillende mappen kunt zetten en dus ook kunt kiezen uit verschillende mappen.

Ik heb al wat rond gekeken en de Pioneer MVH-1400UB, Pioneer DEH-1400UB of de Pioneer DEH-2400UB leken me wel leuke radio's.

Misschien zijn er mensen met meer verstand hiervan die me iets aan/af kunnen raden.
  donderdag 10 mei 2012 @ 19:18:08 #148
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_111388555
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:12 schreef Purdey het volgende:
Iemand trouwens enig idee hoe ik aan een instructieboekje voor de polo kan komen? Zat er niet bij, en ik had vanochtend (ja serieus) de grootste moeite om de achteruit wisser aan te zetten :')
Staat ie hierbij?
pi_111388678
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:49 schreef Barbapapamama het volgende:
Pfff, net gekeken voor een toyota starlet uit 1993.
140000 km, nieuwe banden/ nieuwe achterschokbrekers
Wel wat roest op de wieldoppen maar verder reed hij opzich goed.
Ik zou 3e eigenaar van de auto worden want hij is 16 jaar van een oude man geweest maar deze heeft hem verkocht ivm de lage instap. Kan best waar zijn aangezien hij ook echt naar een oude man stonk.

Wel viel hij snel uit bij het wegrijden en moest je veel gas geven, dit lag er volgens de garagist aan omdat hij laag stationair liep (500 toeren?)
Dit zouden ze nog oplossen.

Goede koop voor 800 euro ofniet? Twijfel er zelf aan omdat het toch wel een vrij oude auto is en hij toch iedere dag rond de 50 kilometer moet rijden...
Als ze dat probleem met het lage toerental oplossen en hij is verder goed en APK gekeurd dan zou ik voor 800 niet klagen! Draai voor de zekerheid even de dop van de motorolie eraf om te zien of er geen sludge (gele smurrie) aanwezig is want dat kan duiden op een lekke koppakking, kijk dan ook of de motor goed droog is aan de buitenkant en of het motorolie op peil is. Op motorschade zit natuurlijk niemand te wachten ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan nog steeds niet fatsoenlijk vaart maken of dat is gewoon niet mogelijk :') Moest afgelopen weekend achter m'n vader aanrijden, de snelweg op. Hij scheurt zo naar de 120 en ik zat erachter van 'wacht op mij!' :')
Dat komt omdat het een 3 cylinder is zonder power of koppel. In de stad en op provinciale wegen komt tie goed mee maar op de snelweg zijn ze waardeloos.
Mijn moeder had een Suzuki Alto (nieuwste model) ook een 3 cylinder, viel in dezelfde categorie als de 107, C1 en Aygo en die was ook niet vooruit te branden op de snelweg. Niks aan te doen behalve goed en ver achter je kijken bij het inhalen met zo'n autotje.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 16:40 schreef Purdey het volgende:
Buh, de micra ging gewoon rijden als ik de koppeling en het gas in elkaar over liet lopen. Dit ding blijft stilstaan tot ik de hele koppeling los heb gelaten. Ik ga van de week serieus naar een bedrijventerreintje toe om te oefenen, daar kan ik de minste schade aanrichten.

De rem daarentegen werkt wel een stuk abrupter. Bij de micra kon ik 'm lekker flink intrappen, bij de polo remt ie als ik m'n tenen op het pedaal leg. Ik zat dan ook haast tegen de vooruit met m'n neus.
Is een kwestie van gewenning, ik stapte laatst in de nieuwe Renault Twingo van mijn ma en das was ook weer een hele omschakeling na de Audi/polo. Omdat die koppeling heel snel aangrijpt in tegenstelling tot de Audi/polo.

Als je er na een week nog niet aan gewend bent dan zijn er 2 opties: Je kan er moeilijk mee om gaan of je koppelingsplaten zijn versleten :P
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  donderdag 10 mei 2012 @ 19:24:40 #150
251095 Purdey
Better off alone..
pi_111388846
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:34 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Kan ook versleten koppelingsplaten zijn... :X
Fuck, zit er net op te googelen ja. Morgen het truukje eens proberen van starten, handrem erop, in z'n 3 zetten en dan koppeling op laten komen. Als de motor meteen afslaat, is het goed. Doet ie dat niet, ga ik van de week een bezoekje brengen aan de garage.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')