abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 april 2012 @ 03:47:04 #1
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110955887
Waarom gebruikte men vroeger veegvast op muren en plafonds waar diende dit voor? En welke teringlyer heeft dat rotspul bedacht (sorry voor mijn frans)?

Ik kan niets bedenken waar de n* dat rotspul goed voor zou zijn.

Ik ben kwaad want mijn plafond bladdert al 14 jaar, niet mijn fout. En dat wil ik van de zomer gaan fixen omdat de K* verhuurder zegt dat dat mijn verantwoording is. Echter dit wordt vast een grote t* klus. heb al een stukje gedaan en dat veegvast zit volgens mij helemaal in het beton getrokken (plafond)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 30 april 2012 @ 04:28:43 #2
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_110955956
en je verhuurder heeft nog gelijk ook. verfje hier en daar, simpel schroefje hier en daar is gewoon voor de verantwoording van de huurder.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_110956127
Klopt toch ook wat de huurbaas zegt,
kleinere reparatie's vallen onder eigen geding snap je.

Idd hier en daar een likje verf er overheen en het ziet er weer uit als nieuw,
dan begin je gewoon als eerste met je plafond,
en daarna ga je lager en doe je de muren opgelost.

Ik zou zo iets als dit ook niet even in 1 dagje stoppen nee,
ik zou het gewoon van te voren plannen als ik jou was.

Bv ene weekend heb je het plafond af en je andere weekend,
begin je aan de muren zo heb je een mooi planningsschema toch. :)
pi_110957337
Veegvast is overigens heel makkelijk te verwijderen, het beste uit te voeren in een lege ruimte.
Leg wel een goed plastic zeil op de vloer en een plastic zeil langs de muren, welke overigens de goedkoopste mag zijn.
Met een goedkope latex het gehele plafond behandelen en vervolgens kun je met een groot plamuurmes de laag er zo afschrapen als het dan al niet vanzelf naar beneden valt.
Vervolgens kun je het grondzeil vervangen en een nieuw zeiltje neerleggen en dan een laag latex aanbrengen, deze blijft dan gewoon zitten.
  Moderator maandag 30 april 2012 @ 10:10:51 #5
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_110957932
Gaat het om witkalk? Dat is met warm water te verwijderen of te fixeren met speciaal fixeerspul (soort diepgrond) .
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 03:31:02 #7
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110985553
-

[ Bericht 23% gewijzigd door Schenkstroop op 01-05-2012 04:00:54 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')