abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:34:45 #201
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_111375285
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Finger Paints Asylum en OPI Black Onyx en China Glaze Matte Magic
[ afbeelding ]
Ow wow wat gaaf! :9~

quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Je nagels hebben mooie lengte zo :D Ik vind die gasoline best wel kek kleurtje :9

Thnx!
pi_111375413
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:23 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Die kleur is leuk :D
Leuk he? Was gister bij Wicked en toen al die spots erop schenen was het 1 en al glitter & glamour haha!
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:01:01 #203
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_111378304
quote:
17s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:50 schreef megamandy het volgende:
Ik had een nieuwe basecoat nodig dus maar even snel een van de essence gekocht (moet zuinig zijn van mijzelf de komende tijd) en toen stond er nog 1 van de LE Fruity collectie, de roze die ik ook graag wilde.
Dus ik twijfelen en toch maar gekocht, was ik vergeten dat er een actie liep dus nu heb ik tenminste 2 lakjes ipv 1 :P
Weet iemand tot wanneer die actie loopt? Want dan kan ik zaterdag van die stokjes kopen voor je nagelriemen want die van mij zien er volgens mij echt niet uit :@

[ afbeelding ]
Mijn wijsvinger lijkt trouwens heel scheef maar dat valt in werkelijk reuze mee :')
Oh, die heb ik ook nog ongebruikt liggen.
Binnenkort maar eens gebruiken dan ^^'

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:05 schreef 86jmt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
te kerstig he
Mooi! O+ Hoeveel lagen is dit?

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik weet niet of die bokkenpoot ook onder 1+1 gratis valt hoor, volgens mij alleen nagellak.
Welke kleurtjes heb je gebruikt voor je lak? Vind je trouwens niet dat die coat onwijs dik is? Ik persoonlijk houd daar niet van.

[..]

Valt onwijs mee! Ik vind 'm heel mooi hoor :Y
Wat een mooie nagels heb je trouwens O+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Catrice - Meet me at the Coral Island met daaroverheen Essence - Gold Fever.
Bovenste is in zonlicht en de tweede is in kunstlicht :D
Mooie combo! Eens kijken of ik die kan namaken :)

quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 08:23 schreef Miss_V het volgende:
Ik was het groene geweld toch wel snel zat. Dus heb ik weer blauw erop:

[ afbeelding ]

China Glaze 2Nite & Meteor Shower

Dit keer geen figuurtjes of stamping erop! Ik ben trots op mezelf... zomaar iets simpels gedaan :+
Haha, ik vind het ook altijd moeilijk om niet te stempelen enzo:P
Ik denk dat ik 2Nite los mooier vind :)

quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Finger Paints Asylum en OPI Black Onyx en China Glaze Matte Magic
[ afbeelding ]
O+ O+
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:09:08 #204
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_111378548
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:01 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Oh, die heb ik ook nog ongebruikt liggen.
Binnenkort maar eens gebruiken dan ^^'

[..]

Mooi! O+ Hoeveel lagen is dit?

[..]

Mooie combo! Eens kijken of ik die kan namaken :)

[..]

Haha, ik vind het ook altijd moeilijk om niet te stempelen enzo:P
Ik denk dat ik 2Nite los mooier vind :)

[..]

O+ O+
Dat trek ik niet hoor :P alleen 2night zonder iets _O-
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_111378601
Heeft iemand trouwens een tip voor me wat betreft nagellak met glitter? Krijg de boel er niet af. Moet echt schrapen, maja, dat is niet echt best voor je nagel.
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:17:18 #206
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_111378874
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:10 schreef 86jmt het volgende:
Heeft iemand trouwens een tip voor me wat betreft nagellak met glitter? Krijg de boel er niet af. Moet echt schrapen, maja, dat is niet echt best voor je nagel.
De zilverfolie truc. Watje in de acceton, op je nagel leggen en zilverfolie eromheen wikkelen. Even in laten trekken en verder schoonmaken zoals je gewend bent.

Heb ik het zo goed uitgelegd?
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_111378991
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:17 schreef Miss_V het volgende:

[..]

De zilverfolie truc. Watje in de acceton, op je nagel leggen en zilverfolie eromheen wikkelen. Even in laten trekken en verder schoonmaken zoals je gewend bent.

Heb ik het zo goed uitgelegd?
Klinkt heel simpel :) Mooi, kan ik dat de volgende keer eens doen! :)
pi_111379030
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:01 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Oh, die heb ik ook nog ongebruikt liggen.
Binnenkort maar eens gebruiken dan ^^'

[..]

Mooi! O+ Hoeveel lagen is dit?

[..]

Mooie combo! Eens kijken of ik die kan namaken :)

[..]

Haha, ik vind het ook altijd moeilijk om niet te stempelen enzo:P
Ik denk dat ik 2Nite los mooier vind :)

[..]

O+ O+
Dankjewel :D

quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:17 schreef Miss_V het volgende:

[..]

De zilverfolie truc. Watje in de acceton, op je nagel leggen en zilverfolie eromheen wikkelen. Even in laten trekken en verder schoonmaken zoals je gewend bent.

Heb ik het zo goed uitgelegd?
Die truc ken ik helemaal niet :o maar ik heb ook nooit echt moeite met glitterspul eraf krijgen. Maar in ieder geval een goede tip voor als ik het wel een keer moeilijk krijg :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_111389559
Ladies, ik word GEK van mijn nagels :{
Ze blijven maar splijten, waardoor ze nauwelijks goed kunnen groeien omdat ik ze dan steeds weer wat korter moet vijlen of de splijting weg moet vijlen.
Voorheen lakte ik dagelijks of om de dag mijn nagels. Uiteraard inclusief een basecoat en een fastdrying topcoat enzo.

Ongeveer 3 weken geleden dacht ik misschien moet ik gewoon eens een tijdje niet meer lakken en mijn nagels "rust" geven. Toen 1 week alleen een basecoat gelakt (Essie Protein Base Coat, heb ik sindskort nieuw) en om de dag eraf en weer opnieuw. Het splijten werd niet minder. Nu sinds ongeveer 2 weken helemaal NIKS op mijn nagels en paar keer per dag smeren met een hand-nagelcreme (Inecto Coconut Hand & Nail Crème) en 1 maal per dag Vitamin Booster Gel (Hema) erop. Het splijten lijkt iets minder te worden, maar het is nog steeds aanwezig -O-
Ik ben echt klaar mee!! Wat kan ik nog meer doen om mijn nagels beter te maken?

[ Bericht 3% gewijzigd door MissJ op 10-05-2012 19:55:57 ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:43:48 #210
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_111393109
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:39 schreef MissJ het volgende:
Ladies, ik word GEK van mijn nagels :{
Ze blijven maar splijten, waardoor ze nauwelijks goed kunnen groeien omdat ik ze dan steeds weer wat korter moet vijlen of de splijting weg moet vijlen.
Voorheen lakte ik dagelijks of om de dag mijn nagels. Uiteraard inclusief een basecoat en een fastdrying topcoat enzo.

Ongeveer 3 weken geleden dacht ik misschien moet ik gewoon eens een tijdje niet meer lakken en mijn nagels "rust" geven. Toen 1 week alleen een basecoat gelakt (Essie Protein Base Coat, heb ik sindskort nieuw) en om de dag eraf en weer opnieuw. Het splijten werd niet minder. Nu sinds ongeveer 2 weken helemaal NIKS op mijn nagels en paar keer per dag smeren met een hand-nagelcreme (Inecto Coconut Hand & Nail Crème) en 1 maal per dag Vitamin Booster Gel (Hema) erop. Het splijten lijkt iets minder te worden, maar het is nog steeds aanwezig -O-
Ik ben echt klaar mee!! Wat kan ik nog meer doen om mijn nagels beter te maken?
Houd er wel rekening mee dat nagels heel langzaam groeien en dat je die handcreme en booster gel dus wel flink wat weken achter elkaar moet smeren om het resultaat echt te merken.
Wanneer je gaat smeren bij je nagelriemen, de nagels die er dan groeien worden sterker, maar wat er al gegroeid is zal nog hetzelfde zijn als voorheen.

Goed blijven smeren dus. ;)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_111394044
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:43 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Houd er wel rekening mee dat nagels heel langzaam groeien en dat je die handcreme en booster gel dus wel flink wat weken achter elkaar moet smeren om het resultaat echt te merken.
Wanneer je gaat smeren bij je nagelriemen, de nagels die er dan groeien worden sterker, maar wat er al gegroeid is zal nog hetzelfde zijn als voorheen.

Goed blijven smeren dus. ;)
Geduld hebben dus.. Lastig :D , maar ik hou vol! :Y
Denk trouwens dat ik ook ander spul ga proberen, ga morgen de Nail Balsem van Trind scoren.

En ga denk ik ook andere nagellakremover proberen, wie weet helpt dat ook iets. Gebruik al jaren acetonvrije nagellakremover van Hema, wie weet werkt die wel te uitdrogend voor mijn nagels. Sinds paar weken trouwens remover van Etos (eigen merk), want die van de Hema was uitverkocht, maar vind de remover van Etos echt kut. Werkt niet goed en heb het idee dat mijn nagels sinds ik deze remover heb nóg meer aan het splijten zijn geslagen.
Iemand tips voor goede remover? Mag best wat kosten trouwens. Zat zelf te denken aan die van Trind.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:32:54 #212
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_111395964
Een hele pagina zonder ook maar 1 foto?

Teal gradient nails met a england Galahad en CND Urban Oasis

Met natuurlijk meer op www.lovevarnish.com

[ Bericht 13% gewijzigd door Debsterr op 10-05-2012 21:41:20 ]
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_111396373
Wauw Debsterr! O+

Dat ga ik ook een keer proberen! Is dat sponzen moeilijk?
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:41:53 #214
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111396428
quote:
17s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:32 schreef Debsterr het volgende:
Een hele pagina zonder ook maar 1 foto?

Teal gradient nails met a england Galahad en CND Urban Oasis
[ afbeelding ]
Met natuurlijk meer op www.lovevarnish.com
Super mooi! Die kleuren ook O+
吴 曼 迪
pi_111399004
Ik heb weer een klantje gehad vanavond :D en ze was dik tevreden!



China Glaze - Aquadelic met NK - Mystical en natuurlijk de stripers.
De China Glaze en de NK zijn gesponst.

quote:
17s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:40 schreef ChantalQT het volgende:
Wauw Debsterr! O+

Dat ga ik ook een keer proberen! Is dat sponzen moeilijk?
Sponzen is heel easy! :Y
Gewoon normaal doen ja.
pi_111424450
quote:
17s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:40 schreef ChantalQT het volgende:
Wauw Debsterr! O+

Dat ga ik ook een keer proberen! Is dat sponzen moeilijk?
Ik vind het niet het makkelijkste. :') Ik probeerde het en het zag er niet uit
pi_111426329
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:20 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik vind het niet het makkelijkste. :') Ik probeerde het en het zag er niet uit
Mij lukt het ook nog steeds niet fatsoenlijk... Erg jammer, want vind het vaak echt heel mooi
pi_111427287
Oh jee dat klinkt niet goed :P

Ik ga het morgen gewoon proberen en ik zal het resultaat wel showen :D
pi_111427382
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:39 schreef MissJ het volgende:
Ladies, ik word GEK van mijn nagels :{
Ze blijven maar splijten, waardoor ze nauwelijks goed kunnen groeien omdat ik ze dan steeds weer wat korter moet vijlen of de splijting weg moet vijlen.
Voorheen lakte ik dagelijks of om de dag mijn nagels. Uiteraard inclusief een basecoat en een fastdrying topcoat enzo.

Ongeveer 3 weken geleden dacht ik misschien moet ik gewoon eens een tijdje niet meer lakken en mijn nagels "rust" geven. Toen 1 week alleen een basecoat gelakt (Essie Protein Base Coat, heb ik sindskort nieuw) en om de dag eraf en weer opnieuw. Het splijten werd niet minder. Nu sinds ongeveer 2 weken helemaal NIKS op mijn nagels en paar keer per dag smeren met een hand-nagelcreme (Inecto Coconut Hand & Nail Crème) en 1 maal per dag Vitamin Booster Gel (Hema) erop. Het splijten lijkt iets minder te worden, maar het is nog steeds aanwezig -O-
Ik ben echt klaar mee!! Wat kan ik nog meer doen om mijn nagels beter te maken?
Toen mijn nagels aan het splijten waren heb ik hierover opgezocht op internet en de stappen gevolgd die er stonden.
Ik heb nagelriemolie, nagelolie en een 4 stappen vijl aangeschaft. Ook een bokkenpootje. Ik doe altijd eerst mijn nagels vijlen met een glasvijl, daarna de 4 stappen vijl (dit mag je maar 2 keer per maand doen anders vijl je je nagel weg!) maar stap 3 en 4 mag je vaker doen. Vervolgens smeer ik de nagelriemen in met nagelriemolie, laat het intrekken en duw de nagelriemen naar boven met een bokkenpoot. Ook gebruik ik het mesje aan de andere kant van de bokkenpoot. Daarna smeer ik de nagels in met nagelolie en laat het goed intrekken. Denk eraan dat je voor je je nagels gaat lakken altijd een basecoat gebruikt. Bij mij heeft dit super geholpen, maar nagels zien er goed verzorgd uit. Ook gebruik ik een goede handcreme trouwens, wat ook goed voor de nagels is. Al mijn spullen zijn van Trind.

(een andere FOK!ster vroeg precies hetzelfde een paar pagina's terug, en dit was mijn antwoord :P)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 11-05-2012 17:43:44 ]
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 17:51:45 #220
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_111428013
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 17:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Toen mijn nagels aan het splijten waren heb ik hierover opgezocht op internet en de stappen gevolgd die er stonden.
Ik heb nagelriemolie, nagelolie en een 4 stappen vijl aangeschaft. Ook een bokkenpootje. Ik doe altijd eerst mijn nagels vijlen met een glasvijl, daarna de 4 stappen vijl (dit mag je maar 2 keer per maand doen anders vijl je je nagel weg!) maar stap 3 en 4 mag je vaker doen. Vervolgens smeer ik de nagelriemen in met nagelriemolie, laat het intrekken en duw de nagelriemen naar boven met een bokkenpoot. Ook gebruik ik het mesje aan de andere kant van de bokkenpoot. Daarna smeer ik de nagels in met nagelolie en laat het goed intrekken. Denk eraan dat je voor je je nagels gaat lakken altijd een basecoat gebruikt. Bij mij heeft dit super geholpen, maar nagels zien er goed verzorgd uit. Ook gebruik ik een goede handcreme trouwens, wat ook goed voor de nagels is. Al mijn spullen zijn van Trind.

(een andere FOK!ster vroeg precies hetzelfde een paar pagina's terug, en dit was mijn antwoord :P)
:N beschadigde nagelriemen zorgen voor beschadigde nagels.. nooit snijden/knippen/bijten slopen aan je nagelriemen.. zit er te veel vlees/velletjes, gebruik dan een cuticle remover
Knoei
pi_111428086
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef Loqi het volgende:

[..]

:N beschadigde nagelriemen zorgen voor beschadigde nagels.. nooit snijden/knippen/bijten slopen aan je nagelriemen.. zit er te veel vlees/velletjes, gebruik dan een cuticle remover
Ik heb er geen problemen mee hoor. Ik haal echt héél weinig weg per keer, maar dat is waarschijnlijk gewoon omdat ik gezonde nagelriemen heb en alleen het overtollige weghaal ;) Je moet wel weten hoe je met het mesje om moet gaan, anders beschadig je het wel ja. Vriendin van me ging ervan bloeden, simpelweg omdat ze niet weet hoe het moet.
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 17:56:03 #222
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_111428178
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 17:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik heb er geen problemen mee hoor. Ik haal echt héél weinig weg per keer, maar dat is waarschijnlijk gewoon omdat ik gezonde nagelriemen heb en alleen het overtollige weghaal ;) Je moet wel weten hoe je met het mesje om moet gaan, anders beschadig je het wel ja. Vriendin van me ging ervan bloeden, simpelweg omdat ze niet weet hoe het moet.
zelf weten hoor.. maar hoe meer je gaat snijden hoe meer wild vlees er komt, zo blijf je bezig..
wat jij wil :W
Knoei
pi_111428206
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 17:56 schreef Loqi het volgende:

[..]

zelf weten hoor.. maar hoe meer je gaat snijden hoe meer wild vlees er komt, zo blijf je bezig..
wat jij wil :W
Wauw.. ik snijd er niet in. Het is een soort 'V' vorm, waarbij je dus heel makkelijk kan "schrapen". Bovendien heb ik geen wild vlees :') spreek voor jezelf. Mijn nagelriemen zien er super goed uit ;) Je hoeft niet meteen beledigd te zijn hoor, damn. :9
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 17:57:51 #224
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_111428244
:D ik ben niet beledigd, ik vind het gewoon grappig hoe je hier een heel verhaal neergooit (wat grotendeels wel goed is btw) en dan zon slechte tip geeft aan mensen die er heel wat minder van weten dan jij.. en dan wil je dat niet aannemen..beetje gek
Knoei
pi_111428322
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 17:57 schreef Loqi het volgende:
:D ik ben niet beledigd, ik vind het gewoon grappig hoe je hier een heel verhaal neergooit (wat grotendeels wel goed is btw) en dan zon slechte tip geeft aan mensen die er heel wat minder van weten dan jij.. en dan wil je dat niet aannemen..beetje gek
Daar heb je wel een punt ja, maar dan nog, het is een verhaal over hoe ik mijn gespleten nagels heb verzorgd en uiteindelijk is het hartstikke goed gekomen. Had ik volgens jou dat deel weg moeten laten dan? :D
Gewoon normaal doen ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')