SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.=========================================================================================In beeld: In woord:• admiraal_anaal• Atreidez• AirwiN• Barreltje (aka Barretje80)• Barretje80 (aka Barreltje)• Flappekz• GotC• Jill-RMC• Kipptje• Marvelous• MissMSX• spijker070• WheeleE• Blue_Panther_Ninja• YUR=========================================================================================Toeristische trekpleisters:• Bezoekerssite gemeente Den Haag - Voor als je zelf iets leuks uit wilt zoeken• Gevangenpoort met ouderwetse martelkamers • Escher in het paleis • Panorama Mesdag • Bijwonen van de Tweede Kamer • 3D Bioscoop Omniversum • Madurodam• Scheveningen• Museon• Sea life Winkelen:• De Haagse Markt• Verschillende winkelgebieden anders dan het centrum• Winkelgebieden Den Haag Eten en drinken:In en rond het centrum:• Leopold• Florencia ijs (Zet je geluid niet te hard, want je schrikt je de pleuris)• Grote Markt• Alle restaurant in Den Haag: Eet nu,IensUitgaan (muziek/toneel/film/etc.):• 3voor12denhaag - Concertinfo, foto's, prijsvragen, agenda, recencies in/uit de Haagse regio• Het Paard van Troje - Poppodium • Pathe bioscoop aan het Spui• Lucent Danstheater / Dr Anton Philipszaal=========================================================================================• Nederlands-Haags vertaalprogramma• Haagse Wikipedia=========================================================================================http://www.denhaag.nl/hom(...)arker_key=stadsdelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.=========================================================================================Link naar het OP-document.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.=========================================================================================Link naar het OP-document.
quote: Op zaterdag 28 april 2012 00:53 schreef admiraal_anaal het volgende:Game of Thrones op HBO is tof Iemand die deze serie ook volgt?
quote: Op zaterdag 28 april 2012 10:07 schreef YUR het volgende:Ik heb echt geen idee waar je het over hebt, maar ik heb sowieso geen geduld voor series...
quote: Op zaterdag 28 april 2012 10:14 schreef WheeleE het volgende:[..]Behalve Girls Gone Wild 1 t/m 26 neem ik aan?
quote: Op zaterdag 28 april 2012 10:16 schreef YUR het volgende:[..]Wat voor serie is dat?
quote: Op zaterdag 28 april 2012 10:25 schreef WheeleE het volgende:[..]Geen idee, het schijnt dat veel mannen daar naar kijken. Ik niet overigens.
quote: Op zaterdag 28 april 2012 10:29 schreef YUR het volgende:[..]Ik ken het niet
quote: Op zaterdag 28 april 2012 12:07 schreef kipptje het volgende:Ech hoor jongens.... Jullie lullen als vrouwens ik houd het haast niet bij!!!Wij kijken trouwens ook game of thrones!!! we lopen alleen 2 afleveringen achter
quote: Op zaterdag 28 april 2012 12:49 schreef GotC het volgende:Zie de TT nu pas
quote: Op zaterdag 28 april 2012 13:17 schreef admiraal_anaal het volgende:[..]Nu beter?
quote: Op zaterdag 28 april 2012 13:23 schreef YUR het volgende:Hij wel!
quote: Op zondag 29 april 2012 10:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:Wordt het vanavond nog een ouderwetse Nach (zoals vroeger met 100 duizenden bezoekers en stapvoets door de stad)? Of is het een saaie bende geworden?
quote: Op zondag 29 april 2012 10:19 schreef admiraal_anaal het volgende:Bespaar je de moeite, een nach zoals het was wordt het nooit meer. Kijk ook eens of Life i Live ofzo....
quote: Op zondag 29 april 2012 10:25 schreef GotC het volgende:Wel jammer, ik ben dus gewoon nooit naar de ouderwetse nach geweest .
quote: Op zondag 29 april 2012 10:28 schreef AirwiN het volgende:[..]De ouderwetse nach, en dan de echte ouderwetse... Toen er nog bekende artiesten stonden en het echt veel te druk was.