Smakelijkquote:
Hier ook geen codequote:Op vrijdag 27 april 2012 18:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Smakelijk
Denk dat ik nog maar een mail naar JE ga sturen, nog steeds geen code
Mmm.. lekker danquote:
Jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:54 schreef tralalala het volgende:
Hebben jullie gisteren wel een mail gekregen dan?
Marketingskosten zijn dit. In plaats van reclamespotjes op tv doen ze dit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:46 schreef MrBaas het volgende:
Geweldig dit soort acties
Alleen begrijp ik niet: WAAROM ?
Al een aantal keer zo'n actie meegemaakt dat er tonnen aan geld werd weggegeven... Hoe kan dit bedrijf zomaar zoveel geld uitgeven? :|
Is allemaal relatief.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:15 schreef xminator het volgende:
Mja, toch wel weer minstens 250.000 euro. Toch een fors bedrag imo.
Tuurlijk is het een fors bedrag, maar reclame op tv is ook verschrikkelijk duur. Maar ik heb helaas ook geen jaarrekening. Denk ook niet dat de enkelvoudige jaarrekening van JustEat NL vrij beschikbaar is, maar dat deze geconsolideerd is met de jaarrekening van de moedermaatschappij.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Nja, ik heb geen zicht op hun balans/jaarrekening maar vind het toch een fors bedrag.
Aangezien het 1 bon pp was moet je niet huilen , gewoon terrecht.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:08 schreef pazara het volgende:
Mijn account op just-eat is ten onrechte geblokkeerd en al mijn bonnen zijn ook verwijderd.
Hey, ik heb er twee gehad en dat was ook terecht. Eentje gisteren (op tijd gehad) en eentje vandaag (als excuses). Meer dan 2 is idd een terechte blokkade van je account.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:26 schreef CrashO het volgende:
[..]
Aangezien het 1 bon pp was moet je niet huilen , gewoon terrecht.
Hoi pazara,quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:08 schreef pazara het volgende:
Hoi,
Ik wil graag een klacht indienen
Mijn account op just-eat is ten onrechte geblokkeerd en al mijn bonnen zijn ook verwijderd. Ik heb email wisseling gehad met mb-just-eat.nl en ik reeg een grote mond en hij zei dat ik verkeerd was. Nu bestel ik al jaren bij jullie en nooit problemen gehad. Dit is ook dan de laatste keer dat ik bij jullie bestel, want met deze slechte service kan ik niks mee. Neem een voorbeeld aan Thuisbezorgd.Die heeft tenslotte alles keurig in orde. Voor mij geen just-eat meer!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Hoi pazara,
Met Sybert Weltevreden van Just-Eat.nl. Wil je me je telefoonnummer in een privébericht sturen, zodat wij even contact met je kunnen opnemen?
Alvast bedankt!
Met smakelijke groet,
Sybert Weltevreden
Webcareteam Just-Eat.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |