abonnement Unibet Coolblue
pi_110815700
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:54 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Ow dat is wel jammer ja. Wat heb je dan of heb je gewoon last van zwakke enkels?
Ik moet eigenlijk ook eens leren om schoenen te kopen waar ik ook daadwerkelijk op kan lopen :P
ja erg veel last van men voeten , enkels.
Ja die misstap maak ik nu dus ook een aantal keer. Met enkellaarsjes is het geen ramp als de hak hoger is, maar pumps ga ik nu gewoon te erg mee op men plaat. Het beste zou zijn verkopen, maar ze zijn ook mooi waardoor dat het weer moeilijk maakt _O-.
  donderdag 26 april 2012 @ 14:59:42 #127
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_110815746
Gewoon aandoen als je veel moet zitten....Of gewoon ergens neer zetten om naar te kijken :P O+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_110815880
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
Gewoon aandoen als je veel moet zitten....Of gewoon ergens neer zetten om naar te kijken :P O+
Nja ik hoef nooit te zitten :+ ik werk, (platte schoenen) dan ben ik thuis, hond uit laten, en dan op bed tv kijken en slapen. 'T weekend is het de stad of het café , maar echt momenten dat ik kan zitten, nee :P

Ja daar zat ik wel al aan te denken inderdaad _O-
Al ben ik sowieso wel van plan om dingen te verkopen. Heb het afgelopen jaar te veel gekocht, en elke keer met de gedachen "dit moet ik hebben" en dan 2-3 keer aan gedaan, is toch wel zonde.. Oke het was nooit duurder dan 50/60 euro maar toch als je zo al tig jasjes hebt is het best zonde van het geld als ik het bijna niet aantrek..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 26 april 2012 @ 15:03:08 #129
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_110815882
Door die 15% van de Sacha zit ik hele tijd te denken aan die Jeffrey Campbell spike wedges :') . Ze zijn 200 euro :X en 15% is natuurlijk altijd wat, maartoch. Wanneer draag je zoiets :D .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 26 april 2012 @ 15:11:44 #130
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_110816272
Fak die JC's van Sacha. Heb al andere JC's op 't oog (aldoor uitverkocht, maar nu heb ik ze ergens anders gevonden :9 ).

P.s. Kwam net deze site tegen http://www.missguided.co.uk/footwear

:9~
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_110816341
Ik heb laatst dit jurkje gekocht:

Wat voor hakken kan ik hieronder aandoen? Ik ben nog geen doorgewinterde hakkenloopster en mijn voeten zijn klein (36).
  donderdag 26 april 2012 @ 15:18:08 #132
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_110816521
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:03 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Nja ik hoef nooit te zitten :+ ik werk, (platte schoenen) dan ben ik thuis, hond uit laten, en dan op bed tv kijken en slapen. 'T weekend is het de stad of het café , maar echt momenten dat ik kan zitten, nee :P

Ja daar zat ik wel al aan te denken inderdaad _O-
Al ben ik sowieso wel van plan om dingen te verkopen. Heb het afgelopen jaar te veel gekocht, en elke keer met de gedachen "dit moet ik hebben" en dan 2-3 keer aan gedaan, is toch wel zonde.. Oke het was nooit duurder dan 50/60 euro maar toch als je zo al tig jasjes hebt is het best zonde van het geld als ik het bijna niet aantrek..
Kun je geen hakken aan op het werk dan? (weet niet wat je doet) en verjaardagen dan ofzo of familiebezoekjes, uiteten ;) ik noem maar wat :P

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:13 schreef Markeerstift het volgende:
Ik heb laatst dit jurkje gekocht: [ afbeelding ]

Wat voor hakken kan ik hieronder aandoen? Ik ben nog geen doorgewinterde hakkenloopster en mijn voeten zijn klein (36).
Ik zou denk ik op zoek gaan naar nude hakken of witte....maar dan wordt het misschien heel snel bleek. Of hakken in de kleur van het rokje ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Licht Ontvlambaar donderdag 26 april 2012 @ 15:18:45 #133
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110816551
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:13 schreef Markeerstift het volgende:
Ik heb laatst dit jurkje gekocht: [ afbeelding ]

Wat voor hakken kan ik hieronder aandoen? Ik ben nog geen doorgewinterde hakkenloopster en mijn voeten zijn klein (36).
Ik vind dat eigenlijk een vrij uitgesproken blote voeten/slippers jurkje...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_110816704
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:18 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Kun je geen hakken aan op het werk dan? (weet niet wat je doet) en verjaardagen dan ofzo of familiebezoekjes, uiteten ;) ik noem maar wat :P

[..]

Ik zou denk ik op zoek gaan naar nude hakken of witte....maar dan wordt het misschien heel snel bleek. Of hakken in de kleur van het rokje ;)
ik werk in winkel, waar ik ook vaak vracht moet lossen e.d. dus dan is op hakken werken niet slim. Ik ken niemand die zijn verjaardag viert, en familiebezoekjes heb ik 2 keer per jaar. :@ En verder is men vrienden clubje ook niet erg uitgebreid meer :@ ik probeer dat wel maar ik voel me dan nooit echt op men gemak en heb het dan nooit echt naar men zin. Wat ik vroeger wel had bij men beste vriendin. Maar voor nu ben ik bezig met mooie planken aan de muur te bevestigen waar ik men mooiste pumps op ga zetten *O*

Leuk jurkje , markeerstift. Ik heb met hakken eigenlijk altijd gehad dat de maten erg apart waren. Soms 37/36/35 :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 26 april 2012 @ 15:34:06 #135
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_110817254
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:13 schreef Markeerstift het volgende:
Ik heb laatst dit jurkje gekocht: [ afbeelding ]

Wat voor hakken kan ik hieronder aandoen? Ik ben nog geen doorgewinterde hakkenloopster en mijn voeten zijn klein (36).
Zou ook voor nude oid gaan. Of juist wat felle kleuren. Zwart lijkt me te donker erbij.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_110818651
Lieve heels vriendinnen uit brabant :D

Ik wil 6 mei een dagje shoppen en ik heb gezien dat Eindhoven, Den Bosch en Breda alle 3 open zijn op 6 mei :D

Wat is nou de leukste winkelstad? Voor mij (dus veel heels winkels :D ) en ik ga met een vriend die houdt van dure merken zoals Lanvin en Hugo Boss en veel dingen die ze bij de Bijenkorf verkopen (als 1 van die 3 steden een bijenkorf heeft zou sowieso wel leuk zijn :D )

En als er ook nog leuke tips zijn om te eten in de avond zou helemaal toppie zijn :Y
  donderdag 26 april 2012 @ 16:05:16 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_110818743
Ik ben Eindhovense en ik kan je zeggen dat er onmeunig veel schoenenwinkels zijn hier.
Er is een bijenkorf.
Maar zelf vind ik Den Bosch een leukere winkelstad :')
disclaimer
  donderdag 26 april 2012 @ 16:05:25 #138
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_110818751
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:21 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

ik werk in winkel, waar ik ook vaak vracht moet lossen e.d. dus dan is op hakken werken niet slim. Ik ken niemand die zijn verjaardag viert, en familiebezoekjes heb ik 2 keer per jaar. :@ En verder is men vrienden clubje ook niet erg uitgebreid meer :@ ik probeer dat wel maar ik voel me dan nooit echt op men gemak en heb het dan nooit echt naar men zin. Wat ik vroeger wel had bij men beste vriendin. Maar voor nu ben ik bezig met mooie planken aan de muur te bevestigen waar ik men mooiste pumps op ga zetten *O*

Leuk jurkje , markeerstift. Ik heb met hakken eigenlijk altijd gehad dat de maten erg apart waren. Soms 37/36/35 :')
Ow dat is jammer....en vracht lossen op hakken is idd geen goed idee. Dan is een plank om te showen een goede optie ^O^ 8-)

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:03 schreef ChicaChula het volgende:
Lieve heels vriendinnen uit brabant :D

Ik wil 6 mei een dagje shoppen en ik heb gezien dat Eindhoven, Den Bosch en Breda alle 3 open zijn op 6 mei :D

Wat is nou de leukste winkelstad? Voor mij (dus veel heels winkels :D ) en ik ga met een vriend die houdt van dure merken zoals Lanvin en Hugo Boss en veel dingen die ze bij de Bijenkorf verkopen (als 1 van die 3 steden een bijenkorf heeft zou sowieso wel leuk zijn :D )

En als er ook nog leuke tips zijn om te eten in de avond zou helemaal toppie zijn :Y
Ik kan je eigenlijk alleen vertellen dat Eindhoven een Bijenkorf heeft :p maar qua leuke heels winkels kan ik je ook niet helpen :P
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 26 april 2012 @ 16:30:38 #139
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_110819911
Moet je even opletten want er zijn twee winkels van de Bijenkorf die alleen een kleine collectie aan kleding heeft en volgens mij is Breda daar een van.
Eindhoven heeft wel een grote Bijenkorf met een vernieuwde kelder voor de mannen.

En ook veel schoenenwinkels inderdaad. Den Bosch kan ik niets over vertellen maar heeft ook een Bijenkorf (maar kan ook zijn dat die vestiging de andere "kleine" is)
吴 曼 迪
pi_110820140
eindhoven heeft zelfs 2 hugo boss winkels!
pi_110820213
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Fak die JC's van Sacha. Heb al andere JC's op 't oog (aldoor uitverkocht, maar nu heb ik ze ergens anders gevonden :9 ).

P.s. Kwam net deze site tegen http://www.missguided.co.uk/footwear

:9~

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  donderdag 26 april 2012 @ 17:03:18 #142
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110821221
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:13 schreef Markeerstift het volgende:
Ik heb laatst dit jurkje gekocht: [ afbeelding ]

Wat voor hakken kan ik hieronder aandoen? Ik ben nog geen doorgewinterde hakkenloopster en mijn voeten zijn klein (36).
Ik zou er schattige sandaletten bij dragen.
Duidelijke omschrijving: schattig. :+
In ieder geval een lichte kleur.

Het is eind april en ik had vandaag mijn kniehoge, zwarte laarzen aan. :{ Wat een kutweer.
Alleen krijg ik ze nooit uit. :') Er zit alleen een rits bij het voetgedeelte zeg maar en de rest van de laars is gewoon helemaal dicht, dus ik blijf steeds vastzitten. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_110821697

weet iemand trouwens waar ik zoiets kan vinden? pumps zonder plateau, met puntneuzen.
ben al bij zara geweest maar daar hadden ze niets (meer)

evt in een xxxxxtrastar achtige winkel ofzo?
pi_110821975
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Fak die JC's van Sacha. Heb al andere JC's op 't oog (aldoor uitverkocht, maar nu heb ik ze ergens anders gevonden :9 ).

P.s. Kwam net deze site tegen http://www.missguided.co.uk/footwear

:9~
Gevaarlijke site, van niets ineens een winkelmandje met 8 paar schoenen. :')
Toch maar weggeklikt.
pi_110824421
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:05 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Ow dat is jammer....en vracht lossen op hakken is idd geen goed idee. Dan is een plank om te showen een goede optie ^O^ 8-)

[..]

Ik kan je eigenlijk alleen vertellen dat Eindhoven een Bijenkorf heeft :p maar qua leuke heels winkels kan ik je ook niet helpen :P
Daarom :+ ja dat vind ik ook _O_
ik vind eindhoven leuker dan den bosch :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 26 april 2012 @ 18:54:26 #146
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_110825781
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:03 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Het is eind april en ik had vandaag mijn kniehoge, zwarte laarzen aan. :{ Wat een kutweer.
Alleen krijg ik ze nooit uit. :') Er zit alleen een rits bij het voetgedeelte zeg maar en de rest van de laars is gewoon helemaal dicht, dus ik blijf steeds vastzitten. :')
Hah zo'n probleem heb ik ook bij mijn laarzen haha _O-
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_110826613
Peheheh tegenwoordig heb ik ook laarzen met volle rits. Maar ik weiger om ze weer boven te halen }:| Het wordt tijd dat het lente wordt :') :'(
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 26 april 2012 @ 19:14:04 #148
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110826733
Jup. In maart kon ik een weekje mijn zomerjas aan, maar nu moet ik mijn winterjas steeds weer aan. Eind april. -O-
Ik ben ook heerlijk natgeregend. Maar wel nieuwe schoenen gescoord bij de Sacha, met korting. *O*
Pumps met panterprint. :@ Ik hou gewoon van panterprint. :{w

... dit topic is slecht voor mij. Ik heb, sinds ik hier post, al 4 paar schoenen gekocht: 1 paar laarzen, 1 paar enkellaarsjes, 1 paar sandalen en 1 paar pumps. :@
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 26 april 2012 @ 19:21:21 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_110827098
4 paar pas? O+
disclaimer
  donderdag 26 april 2012 @ 19:30:16 #150
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110827574
Ik heb volgens mijn man teveel schoenen, maar meneer koopt ook steeds nieuwe.. Ik wil eigenlijk zo'n grote kast met allemaal witte dozen en dan voor op de doos een foto van de schoenen die erin zitten O+
Be happy with the little things in life
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')