abonnement Unibet Coolblue
pi_110599073
Dn dieje jah :Y

Wilders had laatst toch al iets wardoor hij een eind was gekelderd? Het gul gebeuren heeft.hem.denk ik ook geen goed gedaan en dit helpt hem ook niet vrees ik...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 21 april 2012 @ 17:05:30 #127
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_110599402
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:52 schreef LizzyAdam het volgende:
Wilders wil verkiezingen.
En hij is ook gelijk weer zieltjes aan het werven. Kijk maar eens hoe vaak hij 'AOW'ers' in de mond neemt tijdens z'n verklaring.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  zaterdag 21 april 2012 @ 17:16:49 #128
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_110599854
bah. een beetje AOW'ers in de mond nemen :r Bakkes, zou dit de eerste keer voor jou zijn dat je mag stemmen?

DP, nogsteeds potentieloos?
Lesbosapiens
pi_110600682
Ghihih, bakkes draagt graag haar steentje bij, gihgighg.

En ja Lizzy.

* DancingPhoebe kan natuurlijk keihard niet slapen :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:13:01 #130
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_110602003
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:16 schreef LizzyAdam het volgende:
bah. een beetje AOW'ers in de mond nemen :r Bakkes, zou dit de eerste keer voor jou zijn dat je mag stemmen?
Ja. En dan stem ik niet op de PVV. O+
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:14:22 #131
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_110602034
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghihih, bakkes draagt graag haar steentje bij, gihgighg.
Soms stel ik me wel eens voor dat jij echt lacht als 'gihgighg'. Een beetje zoals Ernie.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:20:59 #132
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_110602244
Ik moet toch eens uitzoeken hoe ik de Nederlandse staat laat weten dat ik verhuisd ben zodat ik ook kan stemmen..
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_110602307
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:14 schreef Bakfiets. het volgende:

[..]

Soms stel ik me wel eens voor dat jij echt lacht als 'gihgighg'. Een beetje zoals Ernie.
Soms stel ik me voor dat jij op een dag op een glinsterende eenhoorn die regenbogen poept mijn leven komt binnen galopperen.

Dan voel ik me even heel erg gelukkig.

Ghighighiihgihghig.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:23:52 #134
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_110602327
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:20 schreef wonderer het volgende:
Ik moet toch eens uitzoeken hoe ik de Nederlandse staat laat weten dat ik verhuisd ben zodat ik ook kan stemmen..
Duurzaam verblijf in buitenland
Als een kiezer met de Nederlandse nationaliteit zijn werkelijke woonplaats heeft in het buitenland (en niet meer in Nederland staat ingeschreven in de GBA), kan hij deelnemen aan de verkiezingen van Tweede Kamer en Europees Parlement. Hij kan in dat geval echter niet stemmen voor de verkiezingen voor provincie of gemeenteraad. Hiervoor geldt immers het vereiste dat men in de provincie/gemeente moet wonen waarvoor de verkiezingen plaatsvinden.

Registreren
De kiezer in het buitenland die zijn stem wil uitbrengen bij verkiezingen voor Tweede kamer of Europees Parlement, dient zich te registreren als kiezer in het buitenland. Dit kan bij burgemeester en wethouders van Den Haag of bij het hoofd van de consulaire post waaronder zijn woonplaats valt. In het laatste geval zendt het hoofd van de consulaire post het registratieverzoek door aan burgemeester en wethouders van Den Haag. Registratieverzoeken kunnen vanaf zes maanden tot en met zes weken voor de dag van de desbetreffende verkiezing worden ingediend.

Mogelijk heeft een kiezer voor de laatstgehouden verkiezing van Tweede Kamer of Europees Parlement een registratieverzoek ingediend. In dat geval ontvangt hij automatisch een nieuw registratieformulier op het adres waar hij staat geregistreerd. Is hij intussen verhuisd, en heeft hij dit ook doorgegeven, dan ontvangt hij het formulier op zijn nieuwe adres.

Bij het registratieverzoek dient de kiezer aan te geven of hij per brief, bij volmacht of in persoon in Nederland in een stembureau naar keuze wil stemmen.

Als een Nederlandse kiezer in een andere EU-lidstaat woont, kan hij overigens kiezen of hij in Nederland deelneemt aan de verkiezing voor het Europees Parlement, of in de EU-lidstaat waarin hij woont.

Stemmen per brief
Als de kiezer per brief wil stemmen, ontvangt hij na registratie een briefstembewijs, stembiljet, retourenvelop en handleiding. De kiezer dient het stembiljet rechtstreeks naar de gemeente Den Haag te sturen, of - als er voor het land waar hij woont een briefstembureau is aangewezen - naar de Nederlandse ambassade of het Nederlandse consulaat ter plekke.

Tijdelijk verblijf in buitenland
Als een kiezer die in Nederland woont, vanwege een kort verblijf in het buitenland niet zelf in de gelegenheid is om zijn stem uit te brengen, dan kan hij iemand machtigen om voor hem te stemmen. Dit gaat via een volmacht. Dit kan bij de verkiezingen voor de gemeenteraad, de Provinciale Staten, de Tweede Kamer en het Europees Parlement.

Kiezers die op de dag van de verkiezing wegens hun werk (of dat van hun partner of ouder) in het buitenland verblijven kunnen bij de verkiezingen voor de Tweede Kamer en het Europees Parlement ook per brief te stemmen. Om hiervan gebruik te maken dient de kiezer zich uiterlijk vier weken voor de verkiezingen hiertoe te registreren bij de gemeente waarin hij woont.
Lesbosapiens
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:23:56 #135
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_110602328
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Soms stel ik me voor dat jij op een dag op een glinsterende eenhoorn die regenbogen poept mijn leven komt binnen galopperen.

Dan voel ik me even heel erg gelukkig.

Ghighighiihgihghig.
Komt morgen je goed uit?
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_110602352
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:23 schreef Bakfiets. het volgende:

[..]

Komt morgen je goed uit?
Daar creëer ik gelegenheid voor.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:25:16 #137
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_110602371
ik voel hier iets moois opbloeien. O+
Lesbosapiens
pi_110602389
"Opbloeien" impliceert dat het niet eeuwig al was en eeuwig nog zal zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:26:31 #139
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_110602404
Ik zit toevallig morgen in Zuid-Holland. Heel. Toevallig. :7
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_110602465
Ik geef O+ aftrekles O+

:')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:28:59 #141
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_110602481
Gadber DP. Arme Bakkes.

hm. net gesolliciteerd op een functie maar achteraf, nog een keer doorlezend, lijkt het me dat er een addertje onder het gras zit.
Lesbosapiens
pi_110602497
Gewitteteeej, als het te mooi lijkt om waar te zijn...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:30:59 #143
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_110602551
ja daarom. Het is een leer/werk functie (op MBO niveau, dat dan weer wel) voor een mooi salaris.
maar anders dan mn naam en adres+ wat basic CV-gegevens wilde ze niks van me weten... hmm.
Lesbosapiens
pi_110602619
Misschien zijn ze van het direct bellen en je uithoren, voordat ze je uitnodigen?

(Je moet sowieso, als het kan, ALTIJD bellen voor een sollicitatie. Een tip die V me eens door mijn strot duwde en waar ik echt veel aan heb gehad :Y )
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:35:26 #145
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_110602678
ik HAAAAAAT bellen. echt. doe het zo min mogelijk.
Lesbosapiens
pi_110602753
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:35 schreef LizzyAdam het volgende:
ik HAAAAAAT bellen. echt. doe het zo min mogelijk.
Ergste wat je kan gebeuren is dat ze je de baan niet geven. Eigenlijk dus als wat je hebt.

Beste wat je kunt gebeuren is dat je gelijk kunt bepalen of het iets voor je is en dat je gelijk je gesprekspartner ook al een sneak peek kunt geven van waarom jij zo geniaal bent en je haalt er allerlei handige tips uit voor een eventuele brief. Truuk is een paar handige vragen stellen waar mensen een half uur over ouwehoeren. En omdat jij hen een half uur LAAT ouwehoeren vinden ze jou ineens een keitoffe peer :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_110602759
:Y

Ik ga t nieuws maar eens bekijken. Te druk met O+ prosecco O+prosecco om t mee te krijgen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_110602788
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ergste wat je kan gebeuren is dat ze je de baan niet geven. Eigenlijk dus als wat je hebt.

Beste wat je kunt gebeuren is dat je gelijk kunt bepalen of het iets voor je is en dat je gelijk je gesprekspartner ook al een sneak peek kunt geven van waarom jij zo geniaal bent en je haalt er allerlei handige tips uit voor een eventuele brief. Truuk is een paar handige vragen stellen waar mensen een half uur over ouwehoeren. En omdat jij hen een half uur LAAT ouwehoeren vinden ze jou ineens een keitoffe peer :Y
Je hebt het echt omarmd O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_110602850
Sinds dat moment is mijn levensmotto: "Al het goede komt van V"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:45:00 #150
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_110602979
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik geef O+ aftrekles O+

:')
:{
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')