abonnement Unibet Coolblue
pi_110481556
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:05 schreef Mishu het volgende:

[..]

Op uitzending gemist staat nog 1 aflevering en er is een DVD uit.
oke thanks!!!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 18 april 2012 @ 13:29:23 #27
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_110481603
Ik vond de laatste aflevering niet zo sterk.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_110483485
Beste ____

Helaas geeft de omroep geen toestemming voor een kopie i.v.m de rechten.

Dit kreeg ik als antwoord -__-. Haal dan alles van de site af, dan krijg ik tenminste geen valse hoop. Heb ze ook een mailtje gestuurd waarin ik dit duidelijk heb gemaakt. Jammer, maar helaas :)
pi_110502271
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:12 schreef Yo_Yo het volgende:
Beste ____

Helaas geeft de omroep geen toestemming voor een kopie i.v.m de rechten.

Dit kreeg ik als antwoord -__-. Haal dan alles van de site af, dan krijg ik tenminste geen valse hoop. Heb ze ook een mailtje gestuurd waarin ik dit duidelijk heb gemaakt. Jammer, maar helaas :)
Oh wat balen zeg! Ik heb inderdaad hetzelfde als jij, nu wil ik hem extra graag kijken! Erg jammer.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_110502312
Ik denk dat de volgende wel goed wordt :D
pi_110623289
De derde gisteren gezien en wat bizar met die meiden de ene die slachtoffer is moeten zitten voor moord en tbs omdat ze borderline had. Helaas is de echte dader dood. Ook de reden van het gevecht is echt bizar.
Aflevering 4 vanavond met Jolanthe in de hoofdrol.
pi_110632091
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 09:37 schreef kenwel het volgende:
De derde gisteren gezien en wat bizar met die meiden de ene die slachtoffer is moeten zitten voor moord en tbs omdat ze borderline had. Helaas is de echte dader dood. Ook de reden van het gevecht is echt bizar.
Net de aflevering gekeken. En wat jij zegt idd. Ik was echt verbaasd te zien dat ze twee jaar heeft gekregen. Het voelde aan als noodweer. Daardoor bleef ik deze aflevering echt achter met een onrechtvaardig gevoel of zo!

Waar was de politie trouwens? Zal daar nog onderzoek naar zijn gedaan? Ze heeft ten slotte meerdere keren gebeld en nog kwamen ze niet (of veel te laat) opdagen.
pi_110632323
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:55 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Net de aflevering gekeken. En wat jij zegt idd. Ik was echt verbaasd te zien dat ze twee jaar heeft gekregen. Het voelde aan als noodweer. Daardoor bleef ik deze aflevering echt achter met een onrechtvaardig gevoel of zo!

Waar was de politie trouwens? Zal daar nog onderzoek naar zijn gedaan? Ze heeft ten slotte meerdere keren gebeld en nog kwamen ze niet (of veel te laat) opdagen.
Ik vond het na het kijken van de uitzending ook raar, maar de echte zaak was toch iets anders, waarbij ze meerdere keren heeft gestoken en ook een ander meisje heeft gestoken.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 22 april 2012 @ 15:11:46 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_110632869
In De Volkskrant van gisteren (zaterdag) een interessant 2 pagina's groot interview met regisseur en de creatief verantwoordelijke voor deze serie, David Lammers.
Over hoe ze tot keuzes van de zaken komen en hoe dicht ze bij de werkelijkheid proberen te blijven.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_110632927
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 15:00 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ik vond het na het kijken van de uitzending ook raar, maar de echte zaak was toch iets anders, waarbij ze meerdere keren heeft gestoken en ook een ander meisje heeft gestoken.
Ja dat las ik net ook idd. Wel stom dat ze het dan zo naar voren hebben laten komen. Ik heb ook echt niet opgemaakt uit de aflevering dat dat meisje borderline had.
pi_110633577
quote:
3s.gif Op zondag 22 april 2012 15:11 schreef golfer het volgende:
In De Volkskrant van gisteren (zaterdag) een interessant 2 pagina's groot interview met regisseur en de creatief verantwoordelijke voor deze serie, David Lammers.
Over hoe ze tot keuzes van de zaken komen en hoe dicht ze bij de werkelijkheid proberen te blijven.
Oh dat klinkt wel erg interessant :) zal eens kijken of het nog online terug te vinden is..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_110633736
Vanavond weer een aflevering, heb er zin in. :)
Rossoneri siamo noi.
  zondag 22 april 2012 @ 15:42:42 #38
115025 IbeBen
Yuck Foo!
pi_110634200
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:55 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Net de aflevering gekeken. En wat jij zegt idd. Ik was echt verbaasd te zien dat ze twee jaar heeft gekregen. Het voelde aan als noodweer. Daardoor bleef ik deze aflevering echt achter met een onrechtvaardig gevoel of zo!

Waar was de politie trouwens? Zal daar nog onderzoek naar zijn gedaan? Ze heeft ten slotte meerdere keren gebeld en nog kwamen ze niet (of veel te laat) opdagen.
Volgens de rechter was het geen noodweer omdat ze zelf besloten had de deur open te doen en ze zodoende had kunnen weten dat het op een vechtpartij zou uitlopen.
pi_110636742
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 15:42 schreef IbeBen het volgende:

[..]

Volgens de rechter was het geen noodweer omdat ze zelf besloten had de deur open te doen en ze zodoende had kunnen weten dat het op een vechtpartij zou uitlopen.
Ja ik weet het, maar toch vind ik het nog steeds onrechtvaardig aanvoelen! In ieder geval hoe het in de serie is neergezet. In het echt is er meerdere keren gestoken en daarom al geen sprake van noodweer, in het echt was het buiten proportioneel, maar dat zag je in de serie niet terug..
pi_110637111
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 16:42 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ja ik weet het, maar toch vind ik het nog steeds onrechtvaardig aanvoelen! In ieder geval hoe het in de serie is neergezet. In het echt is er meerdere keren gestoken en daarom al geen sprake van noodweer, in het echt was het buiten proportioneel, maar dat zag je in de serie niet terug..
In het echt waren het wel weer 9 meiden ipv 5 ofzo. En ik snap dus niet dat verder iedereen vrolijk wegkomt, want niemand heeft iets gedaan toen het slachtoffer binnen kwam en dat andere meisje aanviel.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_110637589
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 16:42 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ja ik weet het, maar toch vind ik het nog steeds onrechtvaardig aanvoelen! In ieder geval hoe het in de serie is neergezet. In het echt is er meerdere keren gestoken en daarom al geen sprake van noodweer, in het echt was het buiten proportioneel, maar dat zag je in de serie niet terug..
Dat ben ik wel met je eens, voor mijn gevoel is het ook erg onrechtvaardig, zeker als je deze reacties van de FP leest:

quote:
Okay, het is heel erg dat ze dood is, maar ze heeft er wel zelf om gevraagd, laat dit even duidelijk zijn!Ze was toch zo'n stoere meid, er heeft in het Weesper Nieuwsblad een artikel gestaan, waarin stond:' niet lullen met mijn meisjes, sla erop, dan ben je een vrouw van nu! Deze tekst had Naouel zelf op mixature gezet. Achteraf is bekend geworden dat Naouel helemaal niet naar Weesp wilde gaan omdat ze zo bang was. Maar die rotvriendinnen hebben haar op lopen stoken:'dit pik je toch niet!' En een meisje dat niet mee mocht die avond, stuurde Naouel een smsje met daarin de tekst: 'Grijp ze!' Beter had die Sihem doodgestoken kunnen worden, want zij is de aanstichtster van dit alles! En dat alles om die Vincent, ik vond het gewoon belachelijk! Naouel had wel degelijk een vriendje, waar ze sex mee bedreef! Sorry familie, ik weet dat jullie dit pijn doet, maar het zijn wel de feiten! Dus laten we daar eerlijk over zijn! Naouel is met 8 meiden naar dat huis gegaan, doe je dat, als je een ruzie 'uit wilt praten!' Kom nou!
quote:
En dan nog even wat; dit was absoluut GEEN zinloos geweld! Ze heeft het gweld zelf opgezocht en ze is als eerste op dat meisje afgevlogen en heeft haar neusbotje doorgebeten!!! Dit is dan ook het laatste wat ze gadaan heeft! Dus pas op mocro's, wij pikken jullie gedrag niet meer!!!
quote:
Het is altijd afschuwelijk als er iemand wordt doodgestoken. Aan de reacties hieronder zie ik dat niemand op de hoogte is van de waarheid! Hoe Naouel op mixature schreef:'Geen praatjes, maar daden, dan ben je een vrouw van nu!' Hoe Naouel, met nog 9 anderen van Hilversum naar Weesp toog om een ruzie 'uit te praten'. Hoe ze, onderweg, uit de trein zijn gezet bij Bussum-Zuid, door hun agressieve gedrag. Hoe ze een ander meisje de bus uit probeerden te trekken bij Naarden-Bussum, en, en passant nog even schreeuwden dat ze haar ogen eruit zouden steken. Hoe Naouel, bij aankomst bij het huis in Weesp, gelijk op 'haar rivale' afstormde en de onderkant van haar neus doorbeet, zodat het bloed de lucht inspoot, de 'rivale' viel met haar hoofd tegen de tafel en was knock-out! Toch ging Naouel door met slaan, stompen en schoppen, niemand deed iets! De bewoonster dacht dat haar vriendin daar dood lag omdat ze niet meer bewoog en probeerde, op een verkeerde manier weliswaar, de zaak te redden. Daarna dat interview bij Netwerk, liegen, liegen, liegen! En waarom? Omdat Naouels ouders, broers en zussen niet mochten weten dat Naouels vriend een nederlandse jongen was! En dan wordt er, in deze zaak, nog steeds gesproken van zinloos geweld?! Naar mijn mening hebben Naouel en haar 'vriendinnen' net zoveel schuld, of nog meer schuld dan hun 'tegenpartij', immers, wie is hier begonnen met het geweld??? De vrouwen van nu!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 22 april 2012 @ 17:30:04 #42
123170 alors
zlata1234
pi_110638478
Mooie OP
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110641313
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 17:30 schreef alors het volgende:
Mooie OP
oh dankje :@
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 22 april 2012 @ 20:15:15 #44
123170 alors
zlata1234
pi_110645024
10 minuten kick!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110645239
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:06 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens, voor mijn gevoel is het ook erg onrechtvaardig, zeker als je deze reacties van de FP leest:

[..]


[..]


[..]

Zo heftig zeg, vooral die laatste reactie! Wat een stel rare wijven zeg. Als dat waar is heeft ze nog echt haar verdiende loon gehad ook...
pi_110645485
Zit dr weer klaar voor!
pi_110645708
WTF dit heeft zich vlakbij mn werk in Rijswijk afgespeeld!
  zondag 22 april 2012 @ 20:29:08 #48
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_110645757
Gaat Yo nu uit de kleren ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_110645761
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 20:28 schreef Bombshell het volgende:
WTF dit heeft zich vlakbij mn werk in Rijswijk afgespeeld!
Oh oke, plaats na de uitzending maar het ware verhaal :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_110645792
Haha een hoge piet die geilt op jonge meiden :?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')