abonnement Unibet Coolblue
pi_111198823
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 00:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee dat is niet per etage... "Vroegah" ging het wel per etage, nu is dat niet meer...
Dan wordt alles twee hoog laten sjouwen ineens wel heel interresant. Ik was van plan om de hele bups in mijn berging op de begane grond te laten zetten. Maar het vooruitzicht van een keuken + veel pakken laminaat + pax + bank + boekenkasten + dressoir + bedombouw + matrassen naar twee hoog te slepen stemt me niet echt vrolijk. Dan vallen die bezorgkosten eigenlijk best mee. Voor een los kastje zou ik het niet doen. Maar met deze hoeveelheden..... Ik herinner mijn vorige verhuizing nog en dat was maar één hoog.
pi_111199366
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:05 schreef thijssiee94 het volgende:

[..]

Inkoopsprijs is veel minder.. Denk eerder aan 3 euro ofzo. ;)
:')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 6 mei 2012 @ 12:53:07 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111199793
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:18 schreef Fixers het volgende:

[..]

Dan wordt alles twee hoog laten sjouwen ineens wel heel interresant. Ik was van plan om de hele bups in mijn berging op de begane grond te laten zetten. Maar het vooruitzicht van een keuken + veel pakken laminaat + pax + bank + boekenkasten + dressoir + bedombouw + matrassen naar twee hoog te slepen stemt me niet echt vrolijk. Dan vallen die bezorgkosten eigenlijk best mee. Voor een los kastje zou ik het niet doen. Maar met deze hoeveelheden..... Ik herinner mijn vorige verhuizing nog en dat was maar één hoog.
Ik zou het gewoon doen, ik heb echt staan vloeken met zoonlief, en dan hebben we het over een gezonde sportieve knul van 20 jaar en 2 meter lang, en toch kostte het mij net teveel moeite (kreupel oud wijf enzo) en dat was maar een Pax kast van 2 meter breed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 6 mei 2012 @ 12:54:02 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111199824
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:')
Laat gaan, als hij het moet voorrekenen dan komen we waarschijnlijk uit op arme kindertjes in verweggistan die Ikea betalen om in de Billy-fabriek te mogen werken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_111200153
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laat gaan, als hij het moet voorrekenen dan komen we waarschijnlijk uit op arme kindertjes in verweggistan die Ikea betalen om in de Billy-fabriek te mogen werken.
Ach, ik weet waarover ik praat. Familie van mijn vriendin werkt bij de ikea, dusja..
  zondag 6 mei 2012 @ 13:12:22 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111200333
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:05 schreef thijssiee94 het volgende:

[..]

Ach, ik weet waarover ik praat. Familie van mijn vriendin werkt bij de ikea, dusja..
Ik ben benieuwd bij welke afdeling, want het lijkt me sterk dat het gros van het personeel op de werkvloer werkelijk inzicht heeft in de kosten...
Maar goed, Bart heeft zelf 9 jaar bij Ikea gewerkt, dus dat overruled "familie van mijn vriendin" al snel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_111200489
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd bij welke afdeling, want het lijkt me sterk dat het gros van het personeel op de werkvloer werkelijk inzicht heeft in de kosten...
Maar goed, Bart heeft zelf 9 jaar bij Ikea gewerkt, dus dat overruled "familie van mijn vriendin" al snel.
Afdeling inkoop.. Zegt genoeg lijkt mij.. Laten we er maar niet over doorgaan, dan wordt dit een eindeloze discussie.

Inkoopprijs van het 1 euro ontbijt is bijvoorbeeld 3 cent. Dan weet je ook genoeg.


ik bedoel er niets negatiefs mee, want koop zelf ook vaak genoeg wat bij de Ikea.
  zondag 6 mei 2012 @ 13:20:58 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111200577
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:17 schreef thijssiee94 het volgende:

[..]

Afdeling inkoop.. Zegt genoeg lijkt mij.. Laten we er maar niet over doorgaan, dan wordt dit een eindeloze discussie.
Bijzonder.... koopt Ikea Amersfoort dan voor andere prijzen in dan Ikea Utrecht, of Ikea NL anders dan Ikea Duitsland?

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 06-05-2012 13:50:21 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_111200655
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bijzonder.... koopt Ikea Amersfoort dan voor andere in dan Ikea Utrecht, of Ikea NL anders dan Ikea Duitsland?
Licht dat eens toe
pi_111201112
Hoi Ikea medewerkers... sinds juli 2011 heb ik een ikea keuken, naar volle tevredenheid. Nu ontdek ik ineens dat2 frontjes van lades en 1 kastdeurtje een soort van kraakjes krijgen. Dit lijkt mij niet normaal, vooral niet binnen een jaar. Wat te doen ? paneeltjes/deuren in de auto en naar ikea of eerst bellen naar de klantenservice ?
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zondag 6 mei 2012 @ 13:50:08 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111201576
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:23 schreef thijssiee94 het volgende:

[..]

Licht dat eens toe
Het woord "prijzen" ontbrak... ik heb het even geëdit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_111202370
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het woord "prijzen" ontbrak... ik heb het even geëdit.
Oké.. Alle Ikea vestigingen in nederland kopen alles voor dezelfde prijs in. In andere landen is het wel verschillend.
pi_111202944
Waarom verkoopt Ikea het Bodö bed frame niet meer? (voor zover dat een frame te noemen is :P)
  zondag 6 mei 2012 @ 14:28:34 #289
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_111202999
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:17 schreef thijssiee94 het volgende:

[..]

Afdeling inkoop.. Zegt genoeg lijkt mij.. Laten we er maar niet over doorgaan, dan wordt dit een eindeloze discussie.

Inkoopprijs van het 1 euro ontbijt is bijvoorbeeld 3 cent. Dan weet je ook genoeg.


ik bedoel er niets negatiefs mee, want koop zelf ook vaak genoeg wat bij de Ikea.
Ik vind de prijs/kwaliteit naar mijn mening wel voldoende. Bijvoorbeeld de bankstellen. Die vind ik beter dan Seat & Sofa's :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_111203305
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:17 schreef thijssiee94 het volgende:

[..]

Afdeling inkoop.. Zegt genoeg lijkt mij.. Laten we er maar niet over doorgaan, dan wordt dit een eindeloze discussie.

Inkoopprijs van het 1 euro ontbijt is bijvoorbeeld 3 cent. Dan weet je ook genoeg.

ik bedoel er niets negatiefs mee, want koop zelf ook vaak genoeg wat bij de Ikea.
doen ze goed dan
  zondag 6 mei 2012 @ 14:38:46 #291
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_111203427
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:17 schreef thijssiee94 het volgende:

[..]

Afdeling inkoop.. Zegt genoeg lijkt mij.. Laten we er maar niet over doorgaan, dan wordt dit een eindeloze discussie.

Inkoopprijs van het 1 euro ontbijt is bijvoorbeeld 3 cent. Dan weet je ook genoeg.

ik bedoel er niets negatiefs mee, want koop zelf ook vaak genoeg wat bij de Ikea.
:')___! wat een onzin.
En toen was er niets!
  zondag 6 mei 2012 @ 14:38:55 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111203435
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 14:28 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ik vind de prijs/kwaliteit naar mijn mening wel voldoende. Bijvoorbeeld de bankstellen. Die vind ik beter dan Seat & Sofa's :).
Ze zijn ook beduidend beter dan Seat's and Sofa's.... zeker als je hetzelfde bedrag uitgeeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_111203484
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 14:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze zijn ook beduidend beter dan Seat's and Sofa's.... zeker als je hetzelfde bedrag uitgeeft.
seats en sofa's is dan ook wel echt heel erg :')
  zondag 6 mei 2012 @ 14:43:05 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111203623
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 14:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

seats en sofa's is dan ook wel echt heel erg :')
Ja klopt, maar omdat mensen de helft van de orginele prijs eraf kunnen lullen denken ze toch een goeie deal te hebben....
En dan krijgen ze ook nog heen hele serie huishoudelijke apparaten van een of ander baggermerk cadeau, dan zijn ze helemaal master.

Het is net alsof een Lada ¤ 40.000 moet kosten en dat mensen dan het gevoel hebben dat ze een koopje hebben als ze hem voor ¤ 20.000 kunnen kopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_111203811
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:17 schreef thijssiee94 het volgende:

[..]

Afdeling inkoop.. Zegt genoeg lijkt mij.. Laten we er maar niet over doorgaan, dan wordt dit een eindeloze discussie.

Inkoopprijs van het 1 euro ontbijt is bijvoorbeeld 3 cent. Dan weet je ook genoeg.

ik bedoel er niets negatiefs mee, want koop zelf ook vaak genoeg wat bij de Ikea.
Ehm..... als dat plaatje van hierboven correct is. Zo'n kuipje jam zal in bulk al snel 3 cent kosten. Je dacht toch niet werkelijk dat Ikea (of eigenlijk Ikea food services) winst maakt op die ontbijtjes zelf?
pi_111203817
Over die Ikea ontbijtjes stond laatst ook een stukje in de kampioen, ook met de inkoopprijs. Jammer genoeg ligt dat ding al in de papiercontainers, maar ik dacht dat het 10 cent per ontbijtje was. Niet zo gek ook, je kunt enorm bulk-inkopen doen, dus ik sta er niet echt van te kijken. Maar dan nog is 1 euro helemaal geen belachelijk hoog bedrag... Omgerekend kost de inhoud (volgens de Kampioen) twaalf euro als je alles bij de supermarkt los moet kopen.
I had a signature once. It was awful.
  zondag 6 mei 2012 @ 14:51:25 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111203959
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 14:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Over die Ikea ontbijtjes stond laatst ook een stukje in de kampioen, ook met de inkoopprijs. Jammer genoeg ligt dat ding al in de papiercontainers, maar ik dacht dat het 10 cent per ontbijtje was. Niet zo gek ook, je kunt enorm bulk-inkopen doen, dus ik sta er niet echt van te kijken. Maar dan nog is 1 euro helemaal geen belachelijk hoog bedrag... Omgerekend kost de inhoud (volgens de Kampioen) twaalf euro als je alles bij de supermarkt los moet kopen.
Voor hoeveel personen?
Die broodjes en beleg gaan bij de supermarkt geen 12 euro kosten.

Maar goed, de inkoopsprijs mag dan wel een dubbeltje zijn, er moet ook personeel betaald worden, dus die euro is nog steeds peanuts.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_111204267
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 14:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor hoeveel personen?
Die broodjes en beleg gaan bij de supermarkt geen 12 euro kosten.
Voor 1 persoon, maar ze gaan er denk ik wel vanuit dat je dan dus een heel pakje kaas en ham moet kopen, een vol kuipje/pakje roomboter, een volle pot jam, een pak sinaasappelsap, een doos eieren, een pak koffie en dan nog de broodjes. Ik geloof best dat je dan zo aan 12 euro kunt komen als je alle ingredienten op die manier in de supermarkt aanschaft, uitgaande van 1 persoon.
I had a signature once. It was awful.
pi_111204461
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 14:12 schreef thijssiee94 het volgende:

[..]

Oké.. Alle Ikea vestigingen in nederland kopen alles voor dezelfde prijs in. In andere landen is het wel verschillend.
Ik denk dat je een aantal dingen door elkaar haalt...
Maar waar werkt diegene die jij kent dan precies?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_111211580
Ach.. ik houd wel op.. Ik snap niet waarom ik hier nog op in ga. Ik weet wel beter.. (H)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')