abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 april 2012 @ 23:23:09 #51
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_109964428
Nuran zou zijn dochter kunnen zijn. Beetje niet echt iets voor Rik, eigenlijk.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 5 april 2012 @ 23:28:38 #52
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_109964645
Potverdriedubbeltjes nog aan toe!
Net op het moment dat Saskia zich aan Rik vergrijpt, komt Nuran binnen :') .

Gisteren had je ook al drie van die momenten: Aysen -Bing, Rik - Nuran, Rik - Saskia.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_109964691
Die shortie, dat einde. w-t-f :')
  donderdag 5 april 2012 @ 23:51:37 #54
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_109965594
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:29 schreef patat het volgende:
Die shortie, dat einde. w-t-f :')
:{ ;( Bianca!
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  vrijdag 6 april 2012 @ 00:10:22 #55
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109966266
Ik zou 'm per direct op straat stampen. :r
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 6 april 2012 @ 00:22:37 #56
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_109966665
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik zou het scherm dichtklappen.
Maar, remote desk control kan toch niet zomaar?
Nee, kan niet zomaar. Maar wel heel makkelijk want kijk uit met mailtjes openen die zgn. afkomstig zijn van bekenden en dat er een linkje instaat.

Nooit zomaar klikken.
Soortgelijks is mij overkomen en helemaal niks kwaadaardigs maar sindsdien heb ik een sticker op de webcam geplakt. Ik ga zonder die sticker niet meer argeloos met een handdoekje vanuit de douche even nog internetten.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_109966764
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 00:22 schreef Staal het volgende:

[..]

Nee, kan niet zomaar. Maar wel heel makkelijk want kijk uit met mailtjes openen die zgn. afkomstig zijn van bekenden en dat er een linkje instaat.

Nooit zomaar klikken.
Soortgelijks is mij overkomen en helemaal niks kwaadaardigs maar sindsdien heb ik een sticker op de webcam geplakt. Ik ga zonder die sticker niet meer argeloos met een handdoekje vanuit de douche even nog internetten.
Remote desk control is dat je iemands anders webcam aan kan zetten? Iemand had dat ooit ingesteld heb hem 5 minuten bespioneerd maar was niks boeiend te zien behalve wat schoonmaken :')
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 6 april 2012 @ 00:37:02 #58
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_109967054
Anton Anton Anton... van respectvol vader figuur naar de grotste idioot ooit in Meerdijk en het was zo een baas :'(
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_109967160
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 00:22 schreef Staal het volgende:

[..]

Nee, kan niet zomaar. Maar wel heel makkelijk want kijk uit met mailtjes openen die zgn. afkomstig zijn van bekenden en dat er een linkje instaat.

Nooit zomaar klikken.
Soortgelijks is mij overkomen en helemaal niks kwaadaardigs maar sindsdien heb ik een sticker op de webcam geplakt. Ik ga zonder die sticker niet meer argeloos met een handdoekje vanuit de douche even nog internetten.
Dat is precies de reden waarom mijn webcam altijd omgedraaid achter mijn monitor ligt voor de zekerheid. Heb een keer gehad een paar jaar terug dat mijn muis ineens bewoog richting kladblok en die persoon iets begon te typen. Heb meteen kabel van het internet er uit getrokken.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 6 april 2012 @ 00:56:22 #60
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109967509
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 00:41 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat is precies de reden waarom mijn webcam altijd omgedraaid achter mijn monitor ligt voor de zekerheid. Heb een keer gehad een paar jaar terug dat mijn muis ineens bewoog richting kladblok en die persoon iets begon te typen. Heb meteen kabel van het internet er uit getrokken.
:o wat maken jullie toch allemaal mee zeg. Denk dat ik morgen ook maar even een stickertje over de webcam ga plakken, just to be sure :P Want mijne heeft niet zo'n mooi lampje als die van Nina ;(
  vrijdag 6 april 2012 @ 00:57:38 #61
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109967539
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 00:56 schreef kwiwi het volgende:

[..]

:o wat maken jullie toch allemaal mee zeg. Denk dat ik morgen ook maar even een stickertje over de webcam ga plakken, just to be sure :P Want mijne heeft niet zo'n mooi lampje als die van Nina ;(
De mijne heeft wel een lampje, maar ik kijk er nooit naar. :+
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 6 april 2012 @ 01:13:45 #62
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_109967925
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 00:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Remote desk control is dat je iemands anders webcam aan kan zetten? Iemand had dat ooit ingesteld heb hem 5 minuten bespioneerd maar was niks boeiend te zien behalve wat schoonmaken :')
Ja, dat kan allemaal heel leuk zijn maar jaren terug zat ik daar even argeloos met een handdoekje om uit de douche een beetje te ouwehoeren.

Ik was zonder het te weten kennelijk vol in beeld. Woon alweer een jaar of zeven samen met die vent maar toch he. Hij zei er toen gewoon helemaal niks over.
Sindsdien heb ik een sticker op de lensjes. Dat is afgevangen iig.

Het lijkt me afschuwelijk dat alles maar gevolgd wordt van je zonder dat je het weet. Ik krabbel wel eens in mijn neus als ik verkouden ben. Ja, sorry ik ben een mens.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_109969848
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom zouden Nick of Dex dat doen.
Dex, zodat ie mooi terugkan komen.... Nick omdat ie de familie nog meer wil laten boeien, en aangezien hij nina als lievelingsnichtje ziet zullen ze wel als laatst aans hemdenken. Amy zag je heel jaoers doen ovfer de laptop en ze wou altijd al de prinses zijn van ludo... En xzee is niet zomaar opeens terug.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_109970872
Ik heb niet veel teruggelezen maar ben ik nou de enige die die Saskia hoogbejaard vind lijken naast Rik :') :') :r
Dat mens zit tegen de overgang aan man!
Rik's leeftijd klopt natuurlijk ook niet echt im verhouding tot de leeftijd van Job en Rikki, maarre hij past toch wel erg leuk bij Nuran O+ en ziet er sowieso veel jonger en hipper uit dan die Saskia
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_109971886
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik word echt gestoord van die Mike, wat een teek is dat zeg. Ik vind hem zo irritant met zijn babykuifje.
Die Mike werkt me echt op de zenuwen.. wat een irritant mens jammer dat niemand het daar ziet..
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 6 april 2012 @ 10:34:18 #66
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_109973870
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 03:02 schreef spierbal het volgende:

[..]

Dex, zodat ie mooi terugkan komen.... Nick omdat ie de familie nog meer wil laten boeien, en aangezien hij nina als lievelingsnichtje ziet zullen ze wel als laatst aans hemdenken. Amy zag je heel jaoers doen ovfer de laptop en ze wou altijd al de prinses zijn van ludo... En xzee is niet zomaar opeens terug.
Gaat niet gebeuren
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_109974077
Nina :') _O-

Noud _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109974284
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:41 schreef loezzzje het volgende:
Nina :') _O-

Noud _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja _O-
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 6 april 2012 @ 10:51:12 #69
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_109974308
Lucas is trouwens cool
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_109974355
Anton _O-
pi_109974581
Anton :') :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109974690
Mike :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Anton :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Noud _O- _O-
Nina _O-
pi_109974862
Wat een slechte aflevering weer. En dat voor een vrijdag :N

Die verhaallijn met Saskia, Nuran & Rik is zo ontzettend saai :O
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:50:35 #74
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_109981017
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 07:43 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb niet veel teruggelezen maar ben ik nou de enige die die Saskia hoogbejaard vind lijken naast Rik :') :') :r
Dat mens zit tegen de overgang aan man!
Rik's leeftijd klopt natuurlijk ook niet echt im verhouding tot de leeftijd van Job en Rikki, maarre hij past toch wel erg leuk bij Nuran O+ en ziet er sowieso veel jonger en hipper uit dan die Saskia
Ferri Somogyi wordt in juni 39 jaar en dat zou je inderdaad niet zeggen.
Hij heeft trouwens hetzelfde bouwjaar als ondergetekende :D .
Lisa Portengen (Saskia) is van 1972, dus maar 1 jaartje ouder.
Ik ken mensen van in de 30, die wel 50 lijken en omgekeerd.
Overgewicht & baardgroei doen je ook vaak ouder lijken.

Hier nog een foto, van toen Rik net zijn intrede deed in GTST als afwashulp in hotel Dendermonde (waarom moet ik nu opeens aan Pittige Tijden denken? :P ):
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_109983075
Had zo leonardo di caprio kunnen zijn
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')