Nee, naar de keuken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:25 schreef FurryRedElmo1971 het volgende:
Word ik verbannen naar NET5 & Desperate Housewives ?
RTL Discriminatie 7quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:25 schreef FurryRedElmo1971 het volgende:
...ben ik nou de enige vrouw die daar een beetje jeuk van krijgt ?
Telkens als ik bij een reclame blok weer die donker bruine kreet "MEER VOOR MANNEN" door mijn speakers hoor schallen (...en net aan het genieten ben van Voetbal International, Jupiler League of lekker met een biertje & wat chips me onder dompel in een avondje UEFA Cup voetbal of een fijne pot boksen op de zaterdag avond)...voel ik me een beetje betrapt......
Ehmmmmm..mag ik als vrouw nu niet meer kijken of zo ?
Ontploft mijn TV dan spontaan ? Word ik verbannen naar NET5 & Desperate Housewives ?
Moet ik nu ook mijn abonnement op Eredivisie Live, Sport 1 & m'n Feyneoord seizoenkaart inleveren als verrader van het vrouwelijk ras ?
Hellup !
FurryRed
Vergeet darten niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:29 schreef Id_do_her het volgende:
Voetbal en auto's, dus mannenzender.
RTL7
Trouwen?quote:
FYIquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:25 schreef FurryRedElmo1971 het volgende:
...ben ik nou de enige vrouw die daar een beetje jeuk van krijgt ?
Telkens als ik bij een reclame blok weer die donker bruine kreet "MEER VOOR MANNEN" door mijn speakers hoor schallen (...en net aan het genieten ben van Voetbal International, Jupiler League of lekker met een biertje & wat chips me onder dompel in een avondje UEFA Cup voetbal of een fijne pot boksen op de zaterdag avond)...voel ik me een beetje betrapt......
Ehmmmmm..mag ik als vrouw nu niet meer kijken of zo ?
Ontploft mijn TV dan spontaan ? Word ik verbannen naar NET5 & Desperate Housewives ?
Moet ik nu ook mijn abonnement op Eredivisie Live, Sport 1 & m'n Feyneoord seizoenkaart inleveren als verrader van het vrouwelijk ras ?
Hellup !
FurryRed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |