quote:
Op donderdag 29 maart 2012 16:08 schreef Hazzard het volgende:[..]
Ik hield van haar. Ik hou zelfs nog van haar denk ik, of nouja... Mijn gevoel is een beetje moeilijk. Ik weet niet zeker wat ik nu doe. Als onze breakup op een normale manier was gegaan, was het allemaal prima geweest. Helaasch is dat het niet en voel ik me zwaar zwaar zwaar gebruikt en doet ze er alles aan om de breakup zo kut mogelijk voor me te maken. Toen ik haar leerde kennen ging het ongelofelijk slecht met haar. Ik ben met haar langs instanties gegaan, ik heb haar bijgestaan toen ze uit huis werd geplaatst en zelfs toen ze een relatie met een ander kreeg, heb ik haar met alles geholpen terwijl ik niet het idee had dat ik nog een kans maakte. Nadat we toch een relatie kregen is haar moeder opgenomen omdat die compleet de weg kwijt was en ik heb alles voor haar geregeld. Aan het begin van onze relatie kwam ik erachter dat de eerste 3 maanden van onze relatie ongeveer compleet uit leugens bestonden van haar kant. Over ex vriendjes, inkomsten, werk en nog veel meer. Het was echt een complete puinzooi, maar ik heb altijd van haar gehouden en haar altijd geholpen en alles vergeven. Ze heeft me meerdere keren verteld de afgelopen 2 jaar dat ik de reden ben dat ze nu nog leeft en hoewel ik niet denk dat ze echt een eind aan haar leven had kunnen maken, denk ik wel dat ze haar leven zoals het nu is aan mij te danken heeft.
Om na alles wat ik voor haar heb gedaan, op deze manier behandeld te worden doet heel veel pijn. Wat mij betreft gaat ze terug naar hoe ze 4 jaar geleden ervoor stond en komt ze erachter hoeveel ik voor haar gedaan heb. Dat je niet meer verliefd bent op iemand, dat je niet meer met iemand samen kan zijn dat is allemaal prima. Maar dan zo respectloos met iemand omgaan die altijd het beste met je heeft voorgehad... Nouja

Tja............
Heel snel verdergaan..... het Hulpsyndroom helpt je ook niet verder.
Het is heel vervelend dat je je zo voelt, en ik herken mij hierin want deze situatie heb ik ook zo ongeveer gehad, maar het lijkt me niet dat dit een goede basis is voor een vrouw om oud mee te worden.
Ik ken je eigen situatie niet, maar de gemiddelde mens zou zichzelf tekort doen door hier genoegen mee te nemen.
Ook hier geldt dat haar probleem is haar probleem, maak dat niet jou probleem. Het is een cadeau die je krijgt van dr, en je hebt het recht om dat cadeau te weigeren.
Je ziet nu, hoe ze dan naar een ander hangt e.d. en op basis daarvan zou je moeten zien dat ongeacht wat je ook doet, het effect hetzelfde blijft.
Liefde maakt blind, en als ze voor die ander wil gaan, dan heeft ze geen empatisch vermogen voor jou gevoelens meer.