quote:
quote:
Oei, dat is niet fijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 07:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
![]()
Op 2uur na vannacht ieder uur zien langskomen op de wekker...
quote:Ik heb vannacht over je gedroomd, waarschijnlijk door je opmerking over je statistiekdocent. Ik droomde dat er iets gruwelijk mis was met je thesis, dat je data niet betrouwbaar waren of dat je was beschuldigd van iets ernstigs. Was geen leuke droom, ik maakte me echt zorgen over je thesis, je toekomst, enz. Toen werd ik wakker en in een staat van een soort halfslaap heb ik een heel scenario uitgewerkt waarin die droom natuurlijk echt onzin was, maar dat het wel ergens op was gebaseerd want er was wel echt iets aan de hand met je thesis en die ene docent, maar dat was inmiddels opgelost. En ik moest niet vergeten dat ik even moest navragen of dat nou definitief goed was, want als dat niet zo was, had je een groot probleem. Het was heel belangrijk dat ik dat niet zou vergeten. Zo belangrijk, dat het mij volstrekt logisch leek om een herinnering te maken in mijn telefoon. Dus vanmorgen keek op op mijn telefoon om daar een herinnering te zien: 'MJ'
TL;DR: Mijn onderbewuste geeft zoveel om je dat ik me ernstige zorgen maak om je thesis, maar niet genoeg om daar zelfstandig aan te kunnen denken
Pff dat wordt een zware dag vandaag!quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
![]()
Oh dat is klote... kwam dat door je quiche??quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
![]()
Goed plan, eerder naar huisquote:Op woensdag 28 maart 2012 07:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hm, niet echt, mag gewoon werken, maar ik denk dat ik voor een paar uur minder ga en die morgen thuis inhaal.
Okee, dat is best gaaf, zo dromenquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:42 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen
Ik had vanmorgen zo'n 'WTF' momentje na een droom dat ik dat even moet delen. Onderstaande heb ik naar het onderwerp van mijn droom gestuurd:
Pssst, Etc, dat was afgelopen zaterdagnacht op zondagquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:53 schreef Etcetera het volgende:
Waarom waarschuwen jullie niet even dat ik mijn wekker ook op zomertijd moet zetten![]()
![]()
Uur later wakker dan normaal, uiteindelijk een half uur later op kantoor dan dat ik moest beginnen
Nee hoor, het was gelukkig rustigquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh dat is klote... kwam dat door je quiche??
Succes vandaag!
Zondag-, maandag- en dinsdagochtend was ik niet thuis en al volkomen gewend aan de zomertijd. Heb alleen m'n wekker gezet en verder niet naar de tijd gekekenquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pssst, Etc, dat was afgelopen zaterdagnacht op zondagdus zondagochtend, maandagochtend en dinsdagochtend was dit ook al zo
's Morgens is Gert van der Vijver ook vaak bij kindertv:quote:Op woensdag 28 maart 2012 01:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]![]()
Echt knap ja![]()
Zo zonde dat ie dan met zijn handen alles bij elkaar veegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |