Ik heb wel updates, maar die haal ik dan dus zèlf op.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:43 schreef Donderkonijn het volgende:
heeft alleen maar voordelen, ten eerste zou je console dus iets efficienter moeten gaan draaien etc, + dat je ook de demo's krijgt zodat je ook dingen kan uitproberen voordat je ze koopt.
Waarom zou ik dat doen? Ik speel toch geen spellen online tegen anderen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:22 schreef WeHD het volgende:
Je hebt ook verschillende goedkope sites.
Bestel op www.gamesync.nl 12 maanden voor 37.90 en binnen 2 minuten in je mail
Silver. Niet Gold zover ik weet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Alles met betrekking tot Kinect heeft een Live verbinding nodig, onder andere vanwege nieuwe updates voor de Kinect zelf.
Niet alles, want ik heb nog een stapeltje Kinect spellen (ietsje ouder) en die hadden het niet nodig.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Alles met betrekking tot Kinect heeft een Live verbinding nodig, onder andere vanwege nieuwe updates voor de Kinect zelf.
Maar als je niet online wilt gamen is silver genoeg.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:30 schreef WeHD het volgende:
Silver is niet zo leuk,
je hebt wel een poppetje,maar je kunt niet online.
Daarvoor heb je gold voor nodig.
Omdat Microsoft heel erg prat gaat op een online experience, waarom zou je het niet doen als je toch al zo'n ding hebt, kan alleen maar wat toevoegen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Ik speel toch geen spellen online tegen anderen.
Ik heb op de pc regelmatig spellen online gespeeld (bijvoorbeeld Bioshock 2, F.E.A.R. 2) maar ik vond er nooit ene klap aan. Ik speel gewoon single player en that's it. Alleen Testdrive Unlimited 2 op de pc, maar die gaat automatisch online via Steam.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat Microsoft heel erg prat gaat op een online experience, waarom zou je het niet doen als je toch al zo'n ding hebt, kan alleen maar wat toevoegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |