Hallo beste FOK!ers,
Ik weet ik dat ik nu een vraag ga stellen die hier niet populair is

maar ik stel hem in dit forum, zodat ik ook wat terug kan doen.
Allereerst is mijn vraag: wie van jullie is er 16, 17, 18, 19 of 20 jaar en wil mijn enquête invullen? Het is niks commercieels, maar gaat over de kijk van jongeren op chronisch zieken. Ik heb dit nodig als onderdeel van een onderzoek voor mijn universiteit.
Ten tweede wil ik degenen die mijn enquête ingevuld hebben, helpen door iets van huiswerk na te kijken, of wat dan ook met taal te maken heeft. Ik ben afgestudeerd in het vertalen van Engelse en Nederlandse teksten (EN-NE en NE-EN) en heb zelf ook lessen Nederlands gegeven. Hopelijk kan ik iemand met mijn talenkennis van dienst zijn. Nu bedoel ik geen essays van 15+ pagina's, maar een kort verslagje, een powerpointpresentatie of je huiswerk Engels/Nederlands kijk ik graag na. Of als je een vraag hebt over grammatica- dan wel spellingsregeltjes, vraag maar raak.
De enquête neemt vijf à tien minuutjes in beslag, zeker niet meer. Ik heb nog maar zeven stuks nodig. De enquête staat in een Word-bestandje; PM me even je e-mailadres en ik stuur hem naar je toe. Maak er desnoods een spamadresje van, doe ik ook

-> stuur gelijk maar mee wat je nagekeken wilt hebben en wat er precies nog aan moet gebeuren.
Alvast heel erg bedankt! Ik hoop iemand anders hier ook nog goed van dienst mee te kunnen zijn.

Edit: of stuur je vraag gelijk maar naar vragenlijst_stephanti@hotmail.nl, dan mail ik je de vragenlijst!
[ Bericht 0% gewijzigd door Stephanti op 17-03-2012 21:28:20 ]