abonnement Unibet Coolblue
pi_109200547
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:56 schreef r3gi3boy het volgende:

Karwei
Die inderdaad
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 14:16:20 #52
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_109202169
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 08:50 schreef blomke het volgende:

[..]

En dat vind ik dus een slechte zaak. Zo ben je als particulier veroordeeld tot dure bouwmarktmeuk. Tijd dat de NMA hier aan iets gaat doen.

Overigens haal ik m'n installatiespul wel bij de groothandel
Dus wij mogen geen winst maken en moeten dus dezelfde prijzen hanteren als de bouwmarkten?
Dan heb je er niet veel van begrepen, kwaliteitsmaterialen zijn nou eenmaal duuder dan de bouwmarkt meuk.
Bedrijven die té veel winst willen werken zichzelf wel uit de markt, daar is geen NMA voor nodig.
Particulieren hebben niks te zoeken bij de groothandels.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_109202736
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:16 schreef cvboer het volgende:

[..]

Dus wij mogen geen winst maken en moeten dus dezelfde prijzen hanteren als de bouwmarkten?
Dan heb je er niet veel van begrepen, kwaliteitsmaterialen zijn nou eenmaal duuder dan de bouwmarkt meuk.
Bedrijven die té veel winst willen werken zichzelf wel uit de markt, daar is geen NMA voor nodig.
Particulieren hebben niks te zoeken bij de groothandels.
Vanuit jouw perspectief begrijp ik het wel hoor, en je mag best wat marge draaien op materialen, maar 25% is toch gruwelijk veel, als een doos schroeven, voor 25 euro op de bon staat, terwijl er 22 voor is betaald, tsja oke.. maar als hij voor 30 op de bon staat.

Jouw marges horen te liggen in de uurlonen en als je 40 euro ex per uur rekent dan heb je netto met alle premies en alle andere zaken er af toch nog altijd een ruim modaal inkomen.. maar als je dan ook nog eens enorme marges wilt draaien op materialen, dan is dat niet echt netjes..

Daarnaast pak je ook nog extra winst bij partijen als de TU of bouwmaat of sikkens of wat dan ook, doordat je als regelmatige inkoper daar kortingen krijgt over de catalogus prijs, en dat is prima, dan steek je dat maar in je zak

En waarom hebben particulieren niets te zoeken bij dr groothandel volgens jou? Als dat principe zo sterk is dan mag je vrouw ook niet meer naar de makro, aangezien je geen horeca ondernemer bent, of weet ik veel wat nog meer... En dan mag vermoedelijk ook het halve leidingwerk uit je eigen huis trekken omdat je dat ongetwijfeld ook bij de groothandel hebt gehaald en hebt geplaatst in je eigen huis, als er niet al restanten tussen zitten van voorgaande opdrachtgevers, of geef jij wel die ene meter buis terug aan de klant wat bestempelt werd als snijverlies?

.. Wat ik alleen maar aan wil geven is, niets in de wereld is eerlijk, maar het kan wel netter allemaal

[ Bericht 8% gewijzigd door RanTheMan op 17-03-2012 14:59:45 ]
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  zaterdag 17 maart 2012 @ 15:02:35 #54
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_109203194
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:43 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Vanuit jouw perspectief begrijp ik het wel hoor, en je mag best wat marge draaien op materialen, maar 25% is toch gruwelijk veel, als een doos schroeven, voor 25 euro op de bon staat, terwijl er 22 voor is betaald, tsja oke.. maar als hij voor 30 op de bon staat.

Als zelfstandig ondernemer heb je niet de garantie op 40 uur betaald werk in de week zoals wanneer je in loondienst bent.
Je moet in slappe tijden ook kunnen overleven, je moet af en toe nieuw gereedschap hebben, de bedrijfsauto heeft ook benzine en onderhoud nodig. Het licht en de kachel in de werkplaats achter het huis moet branden, de uren die aan administratie besteed worden, de accountant en de computer....
Dat red je niet met 3 euro opslag op een doos van 22. Daar moet echt 7,50 op om in de running te blijven.
Maar het gaat altijd om het totaalplaatje, of je dat nu per losse klus of bij een vaste klant op jaarbasis berekent. Kun je veel materialen omzetten bij weinig werkuren dan kan de marge op die materialen ook omlaag.
Liever een kwartje aan handel dan een gulden aan werk werd er altijd al gezegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nieuwschierig op 17-03-2012 15:08:24 ]
Wie dit leest is gek
pi_109203587
Overigens mis ik nog steeds het boodschappenlijstje van TS waaruit blijkt dat hij maar ¤150 kwijt is, of heeft TS misschien geen goede onderbouwing van de kosten en materialen?

Mijn badkamer was > ¤10000 waarvan een groot gedeelte juist voor alle bijkomende kosten.
pi_109203901
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:32 schreef blomke het volgende:

[..]

Ik Hornbach al een hele verbetering t.o.v. de G-P-K meuk.
P is gewoon te duur, zelfs in vergelijking met G en K.
Maar in het algemeen is hun loodgietersmateriaal wel van betere merken.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 15:29:37 #57
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_109203908
Een particulier heeft daar niks te zoeken, als dat wel werd toegelaten kunnen wij als ondernemer
de tent wel sluiten.
Wat is de reden dat een particulier wél bij de groothandel zou moeten kunnen kopen dan?
Ik vind het een stuk bescherming voor de ondernemer.
En ja, ik heb een makropas, en daar heb ik geen korting omdat als installatiebedrijf bekend bij e KvK, niet als horeca-ondernemer.

Als ik bij een klant 10 meter cv buis heb gebruikt, breng ik geen 12 meter in rekening omdat ik dat alleen per 6 meter an kopen, die 2 meter is dan geen snijverlies, de klant betaald mij 10 meter.
Die 2 meter gebruik ik ergens anders wel weer.
iets wat je bij een bouwmarkt niet lukt.

En als ik thuis installatie-werkzaamheden moet doen betrek ik dat uit mijn eigen bedrijf, logischerwijs wordt dat inkoop is verkoop betaald.
Dat zijn de voordeeltjes van het ondernemer zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door cvboer op 17-03-2012 15:51:11 ]
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 15:51:33 #58
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_109204448
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:02 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Als zelfstandig ondernemer heb je niet de garantie op 40 uur betaald werk in de week zoals wanneer je in loondienst bent.
Je moet in slappe tijden ook kunnen overleven, je moet af en toe nieuw gereedschap hebben, de bedrijfsauto heeft ook benzine en onderhoud nodig. Het licht en de kachel in de werkplaats achter het huis moet branden, de uren die aan administratie besteed worden, de accountant en de computer....
Dat red je niet met 3 euro opslag op een doos van 22. Daar moet echt 7,50 op om in de running te blijven.
Maar het gaat altijd om het totaalplaatje, of je dat nu per losse klus of bij een vaste klant op jaarbasis berekent. Kun je veel materialen omzetten bij weinig werkuren dan kan de marge op die materialen ook omlaag.
Liever een kwartje aan handel dan een gulden aan werk werd er altijd al gezegd.
Naja, technisch gezien hoor je benzine, licht in de werkplaats en administratieuren door te berekenen in je uurloon. Maar, dan gaat uurloon richting de 70 euro per uur en beginnen klanten daar weer over te mekkeren ;) .

Hetzelfde had je met de provisies van hypotheekadviseurs en verzekeringtussenpersonen. Daar zag je niets van, maar och jeej, NL was te klein toen bleek dat je het eerste jaar niet je verzekering betaald maar de provisie van die aardige man die "gratis" je advies gaf. In feite is dit niet heel veel anders. Om de schijn te wekken dat je niet te duur bent, moffel je kosten weg in andere posten die minder opvallen voor de "domme" klant ;) .
En dat gebeurt in elke branche. Ook in de branche waar mensen als Rantheman werken.

Maar groothandels. Tja, lang leve de wondere wereld van het internet. Veel webwinkels komen aardig in de buurt van de groothandelprijzen als je goed zoekt. Heb gisteren een Matador kruiwagen laten komen uit Assen. De DHL man snapte er geen hout van. Waarom koop je die niet gewoon bij de boerenbond? Tja, nu heb ik voor een paar euro meer ipv. een hutjemutje bouwmarkt kruiwagen een verstevigde matador die nog 3 generaties mee gaat.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 15:57:14 #59
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_109204554
Tja, webwinkels, daar is helaas met goed fatsoen niet tegen te verkopen.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 15:58:51 #60
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_109204586
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:29 schreef klipper het volgende:

[..]

P is gewoon te duur, zelfs in vergelijking met G en K.
Maar in het algemeen is hun loodgietersmateriaal wel van betere merken.
Ach, dat zijn twee toko's.
http://www.maxedadiygroup.com/NL/ (Praxis,Formido en Brico)
http://www.intergamma.nl/ (Gamma & Karwei)

En Karwei lijkt goedkoop, maar die werken vaak met minder per verpakking of kortere stukken (2 ipv. 3m pvc pijp bijvoorbeeld) waardoor ze per saldo vaak weer duurder zijn dan de Praxis.
Gamma is vrijwel geen bouwmarkt meer en Praxis is weer begonnen met zooi nu ze Praxis eigenmerk vervangen hebben voor Censys :P .
  zaterdag 17 maart 2012 @ 16:01:04 #61
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_109204634
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:57 schreef cvboer het volgende:
Tja, webwinkels, daar is helaas met goed fatsoen niet tegen te verkopen.
Ach, al doende leert men.
Was toch wel een aardig moment toen ik erachter kwam dat je voor bijv. lijmen, kitten, bevestigingsmateriaal je met professioneel spul (zoals Zwaluw, Spax/Heco etc.) vaak goedkoper uit bent voor beter spul. Zelfde als houthandel vs. bouwmarkt hout. Nondeju, had gewild dat ik dat eerder ontdekt had :') . Ik kom alleen nog maar bij bouwmarkten als ik even snel wat nodig heb :P .

Overigens ben ik van mening dat je een vakman een fatsoenlijk salaris moet gunnen en als je het niet zelf doet, gewoon niet moet janken over dergelijke zaken :P . Beetje zunig om zelf spullen te kopen om de vakman deals te ontnemen. Als ie vervolgens zegt dat zijn uurloon omhoog gaat is het ook niet goed. Wat vaak zelfs nog beter werkt is vragen aan een loodgieter ofzo om bij zijn handel materiaal mee te nemen wat je zelf nodig hebt. Ben je goedkoper uit dan een bouwmarkt en is hij ook weer blij (heb zo 2 rollen daklood liggen die ik nog moet gebruiken :') ). Scheelde zo een tientje of 3.

[ Bericht 6% gewijzigd door bleiblei op 17-03-2012 16:07:18 ]
  zaterdag 17 maart 2012 @ 16:08:49 #62
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_109204794
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 16:01 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ach, al doende leert men.
Was toch wel een aardig moment toen ik erachter kwam dat je voor bijv. lijmen, kitten, bevestigingsmateriaal je met professioneel spul (zoals Zwaluw, Spax/Heco etc.) vaak goedkoper uit bent voor beter spul. Zelfde als houthandel vs. bouwmarkt hout. Nondeju, had gewild dat ik dat eerder ontdekt had :') . Ik kom alleen nog maar bij bouwmarkten als ik even snel wat nodig heb :P .

Overigens ben ik van mening dat je een vakman een fatsoenlijk salaris moet gunnen en als je het niet zelf doet, gewoon niet moet janken over dergelijke zaken :P . Beetje zunig om zelf spullen te kopen om de vakman deals te ontnemen. Als ie vervolgens zegt dat zijn uurloon omhoog gaat is het ook niet goed.
Dat is voor sommige maar moeilijk te begrijpen.
Al ben ik van mening dat je wel met eerlijke prijzen moet werken, en niet met absurt hoge winstmarges.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_109204994
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:29 schreef cvboer het volgende:
Een particulier heeft daar niks te zoeken, als dat wel werd toegelaten kunnen wij als ondernemer
de tent wel sluiten.
Wat is de reden dat een particulier wél bij de groothandel zou moeten kunnen kopen dan?

Het feit dat de kwaliteit volgens jou een stuk beter is. Het is opmerkelijk dat de thuisklussert door een dergelijk systeem tot b-kwaliteit rotzooi veroordeelt wordt alleen maar om dat de vakmensen waar je het over hebt met hun 'echte' werk niet genoeg binnen kunnen harken en daarom met vage ons-kent-onsconstructies een hekje rond hun territorium willen zetten.

Overigens gaat het niet om het geld; ik gun de installateur in kwestie zeker een uurloon dat hoog genoeg is om de schoorsteen van te laten roken. En dat is vast hoger dan het huidige. Maar het systeem zoals je het beschrijft riekt naar schimmige koehandel en dat vind ik stinken.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 16:18:00 #64
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_109204997
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 16:08 schreef cvboer het volgende:

[..]

Dat is voor sommige maar moeilijk te begrijpen.
Al ben ik van mening dat je wel met eerlijke prijzen moet werken, en niet met absurt hoge winstmarges.
Ach, dat zijn dezelfde mensen die voor de goedkoopste gaan en dan commentaar hebben op afwerking, afspraken die niet nagekomen worden of zooi die achtergelaten wordt.
We hebben hier een aannemer over de vloer gehad, loodgieter/dakdekker, schilder, stucadoor en elektricien en over allemaal ben ik 100% tevreden. Vrienden van ons zijn aan het verbouwen geweest en hadden heibel met iedereen die voorbij kwam voor een offerte of die de klus aangenomen hadden. Tja, aan wie ligt het dan :P .
pi_109205823
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 16:17 schreef CafeRoker het volgende:
1. Het feit dat de kwaliteit volgens jou een stuk beter is. Het is opmerkelijk dat de thuisklussert door een dergelijk systeem tot b-kwaliteit rotzooi veroordeelt wordt alleen maar om dat de vakmensen waar je het over hebt met hun 'echte' werk niet genoeg binnen kunnen harken en daarom met vage ons-kent-onsconstructies een hekje rond hun territorium willen zetten.

2. Maar het systeem zoals je het beschrijft riekt naar schimmige koehandel en dat vind ik stinken.
Dat is nou exact 2x wat ik bedoel als ik het systeem van "groothandel-maar-niet-voor-de-particulier" afkeur.

Als oudere-klusser, ben ik die G-P-K zooi zo beu als het maar kan, en struin ik stad en land af naar kwaliteitsverf, installatiemateriaal en rioolbuis die-niet-knikt-al-je-de-buis-vertikaal-neerzet-kwaliteit.

En dat je in loondienst wel verzekerd bent van en 40 urige werkweek en idem "aanwezigheidspremie" is natuurlijk onzin; de werknemers van grote aannemersbedrijven zijn de eerste die eruit vliegen bij slappe tijden in de bouw; de mannen die de oorzaak van de ellende zijn, die hebben hun baantjes onderling prima op elkaar afgestemd.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_109206053
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 16:56 schreef blomke het volgende:

[..]

Als oudere-klusser, ben ik die G-P-K zooi zo beu als het maar kan, en struin ik stad en land af naar kwaliteitsverf, installatiemateriaal en rioolbuis die-niet-knikt-al-je-de-buis-vertikaal-neerzet-kwaliteit.

Als ik spullen nodig heb waarbij de bouwmarkt kwaliteit ontoereikend is ga ik naar de plaatselijke aannemer, schilder of installateur. De verkoopprijs is doorgaans wel 25-50% hoger dan bij de G-P-K maar als de kwaliteit 100% beter is kan het nog met gemak uit.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
  zaterdag 17 maart 2012 @ 17:04:57 #67
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_109206079
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 16:17 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Het feit dat de kwaliteit volgens jou een stuk beter is. Het is opmerkelijk dat de thuisklussert door een dergelijk systeem tot b-kwaliteit rotzooi veroordeelt wordt alleen maar om dat de vakmensen waar je het over hebt met hun 'echte' werk niet genoeg binnen kunnen harken en daarom met vage ons-kent-onsconstructies een hekje rond hun territorium willen zetten.

Overigens gaat het niet om het geld; ik gun de installateur in kwestie zeker een uurloon dat hoog genoeg is om de schoorsteen van te laten roken. En dat is vast hoger dan het huidige. Maar het systeem zoals je het beschrijft riekt naar schimmige koehandel en dat vind ik stinken.
Je zou prima terecht kunnen bij warmteservice, zij leveren wel A kwaliteit in de vorm van VSH koppelingen en ander goed materiaal. Deze club betrekt rechtstreeks van de groothandels waar de installateurs ook hun materialen kopen.

Daar waar de groothandel onderdelen en minimale afname criteria hanteert en mede daardoor niet
geschikt is voor de particulier is Warmteservice een goed alternatief. Eerlijke prijzen en A kwaliteit.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_109206107
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 16:56 schreef blomke het volgende:

[..]

Dat is nou exact 2x wat ik bedoel als ik het systeem van "groothandel-maar-niet-voor-de-particulier" afkeur.

Als oudere-klusser, ben ik die G-P-K zooi zo beu als het maar kan, en struin ik stad en land af naar kwaliteitsverf, installatiemateriaal en rioolbuis die-niet-knikt-al-je-de-buis-vertikaal-neerzet-kwaliteit.

En dat je in loondienst wel verzekerd bent van en 40 urige werkweek en idem "aanwezigheidspremie" is natuurlijk onzin; de werknemers van grote aannemersbedrijven zijn de eerste die eruit vliegen bij slappe tijden in de bouw; de mannen die de oorzaak van de ellende zijn, die hebben hun baantjes onderling prima op elkaar afgestemd.
Jeetje blomke, wat is er met jouw ooit gebeurd dat je zo gefrustreerd bent?
Wist je trouwens dat je prima je verhaal kwijt kunt in R&P?
pi_109206182
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 17:04 schreef cvboer het volgende:

[..]

Je zou prima terecht kunnen bij warmteservice, zij leveren wel A kwaliteit in de vorm van VSH koppelingen en ander goed materiaal. Deze club betrekt rechtstreeks van de groothandels waar de installateurs ook hun materialen kopen.

Daar waar de groothandel onderdelen en minimale afname criteria hanteert en mede daardoor niet
geschikt is voor de particulier is Warmteservice een goed alternatief. Eerlijke prijzen en A kwaliteit.
En als je het een beetje slim speelt, krijg je zelfs daar korting op vele artikelen.
Gewoon laten inschrijven bij hun geef weer een paar extra procent.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 17:07:46 #70
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_109206197
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 17:05 schreef klipper het volgende:

[..]

Jeetje blomke, wat is er met jouw ooit gebeurd dat je zo gefrustreerd bent?
Wist je trouwens dat je prima je verhaal kwijt kunt in R&P?
Tja, het lijkt wel of de beste man de laatste tijd een beetje "van slag" is.
Geen idee waarom eigenlijk, heb hem wel eens anders meegemaakt. -O-
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_109206211
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 17:05 schreef klipper het volgende:
Jeetje blomke, wat is er met jouw ooit gebeurd dat je zo gefrustreerd bent?
1. M'n baan kwijtgeraakt door managers die de zaak om zeep hielpen, die managers wisselden van managementfunctie
2. Opgescheept met slecht materiaal
3. Loodgieters over de vloer gehad die het verschil tussen aanvoer en retour niet wisten.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 17:08:47 #72
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_109206238
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 17:07 schreef klipper het volgende:

[..]

En als je het een beetje slim speelt, krijg je zelfs daar korting op vele artikelen.
Gewoon laten inschrijven bij hun geef weer een paar extra procent.
Zo is dat. Helemaal als je zegt dat je een verbouwing hebt. Maar ook voor de installateur hebben ze scherpe condities.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 17:16:11 #73
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_109206418
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 17:08 schreef blomke het volgende:

[..]

1. M'n baan kwijtgeraakt door managers die de zaak om zeep hielpen, die managers wisselden van managementfunctie
2. Opgescheept met slecht materiaal
3. Loodgieters over de vloer gehad die het verschil tussen aanvoer en retour niet wisten.
Dat is allemaal erg genoeg.
Dit wetende kan ik je wijze van reageren hier ook wel begrijpen, al komt dit op een ander
nogal bot en gefrustreerd over.
Iets wat voor een ander niet altijd even leuk is.

In ieder geval sterkte met de hele situatie, het is niet de meest elegante wijze om ontslagen te worden.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_109206429
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 17:08 schreef blomke het volgende:

[..]

1. M'n baan kwijtgeraakt door managers die de zaak om zeep hielpen, die managers wisselden van managementfunctie
In ieder geval sterkte met het zoeken naar een andere baan, ondanks dat je niet de enige bent heb je daar zelf natuurlijk niets aan.
Mocht je echter in mineur blijven, ga dan wel langs de huisarts voor een verwijsbrief naar een 1e lijnspsycholoog, praten erover helpt je om het te verwerken, dat is beter dan gefrustreerd worden.
quote:
2. Opgescheept met slecht materiaal
Werk of prive?
quote:
3. Loodgieters over de vloer gehad die het verschil tussen aanvoer en retour niet wisten.
Ligt natuurlijk uit welk perspectief je het bekijkt, vanuit de ketel of vanuit de radiatoren.
De aanvoer van de radiatoren is slim bekeken de retour van de ketel en de retour van de radiatoren is de aanvoer van de ketel , maar dat ze dan de kluts kwijt raken is logisch zodra je uit het andere perspectief moeten kijken.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 17:18:19 #75
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_109206494
Een zaak als Wildkamp, die oorspronkelijk uit de agrarische hoek komt maar nu allerlei installatiemateriaal verkoopt levert volgens mij wel A-merk kwaliteit.
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')