abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 mei 2012 @ 13:32:11 #51
357977 sokje96
sokkend en wel
pi_111036619
Michael!!

Jullie hebben hem toch gezien dat ie zo op een wolk leek!!!! En achter struiken zat!! En uit een busje kwam!!!!!!

Vind het wel een opgeblazen verhaal, al was het wel raar dat Michael op het begin graag geruchten liet rondgaan om hem mysterieus te maken, maar volgens mij had ie de reacties van de pers niet helemaal verwacht :')
  donderdag 3 mei 2012 @ 19:51:00 #52
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_111098900
Michael Jackson maakt rentree bij Pepsi
Door: redactie − 03/05/12, 16:36 − bron: AP

Michael Jackson is het gezicht van de nieuwe, wereldwijde reclamecampagne van Pepsi. De Amerikaanse drankgigant heeft daarover een overeenkomst gesloten met de erven van de in 2009 overleden King of Pop, zo is vandaag bekendgemaakt. Pepsi schakelde Jacksons hulp in de jaren tachtig ook al in.

De beeltenis van Jackson komt te staan op de blikjes en is te zien in een tv-commercial van Pepsi. Daarnaast heeft het merk het recht om speciale remixes van bekende Jackson-hits aan te bieden. De campagne gaat de komende weken van start in de Verenigde Staten en China, waarna de rest van de wereld volgt in de loop van het jaar.

Pepsi hoopt met de grootse Jackson-campagne zijn verkoop een fikse impuls te geven. Het bedrijf verloor de afgelopen jaren terrein aan grote concurrent Coca-Cola.

Jackson nam in 1984 een tv-spot op voor het merk. Hij raakte ernstig gewond tijdens de opnamen, toen zijn haar door toedoen van een vonk vlam vatte
Leef en Laten Leven
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:06:55 #53
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_111103318
Weet iemand waarom Michael ophield met de Pepsi reclame in de 90er jaren? Was dat zomaar of had dat een reden...?
Leef en Laten Leven
pi_111103639
Pepsi wilde zich niet met een van kindermisbruik verdachte associėren geloof ik
standaarddrinker
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:14:31 #55
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_111103777
Ow das lekker dan :{ Dus ze hebben em gewoon gedumpt toentertijd?
En dan nu ist opeens weer goed, nu ze geld nodig hebben, zozo....KUT gewoon wat ze die man allemaal aangedaan hebben.
Leef en Laten Leven
pi_111103950
Tja zaken zijn zaken, het zal vast een lucratieve deal zijn voor het Jackson kamp
standaarddrinker
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:18:26 #57
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_111103987
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Tja zaken zijn zaken, het zal vast een lucratieve deal zijn voor het Jackson kamp
Nou ja neem aan dat de Estate dit geregeld heeft
Leef en Laten Leven
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:34:11 #58
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_111104840
Van MJ Star, statement Estate:

Pepsi Announces Global Partnership with the Estate of Michael Jackson

Michael’s Iconic Image to Be Featured on One Billion Pepsi Cans in More than 20 Countries;
China is First Market to Launch

Celebrates 25th Anniversary of Michael Jackson’s Multi-platinum Album, BAD

PURCHASE, N.Y., May 3, 2012 – Pepsi today announced an exclusive global partnership with the Estate of Michael Jackson as part of its new “Live for Now” campaign, which Pepsi fans around the world will experience in a variety of ways including an engaging retail campaign featuring one billion special edition Michael Jackson Bad 25 Pepsi cans, iconic music, epic live events and opportunities for fans to access special edition merchandise.

The partnership coincides with the 25th anniversary of Jackson’s multi-platinum BAD album and record-breaking tour, around which the Michael Jackson Estate and Sony Music have celebratory projects underway.

To celebrate Jackson’s incredible contribution to pop music, Pepsi, Sony Music and the Estate of Michael Jackson have teamed up to share new mixes of legendary Michael Jackson music from the BAD album with fans around the world, proving that the King of Pop is not only the world’s most iconic artist from the 20th century but also influencing music in the 21st century as well.

Brad Jakeman, president, Global Enjoyment Brands, and chief creative officer, PepsiCo Global Beverages Group, said, “Pepsi has always been at the forefront of pop culture, helping to shape the music landscape. This unique global partnership, around such a legendary music milestone, invites Pepsi fans from around the world to experience Michael Jackson’s music in an engaging and very NOW kind of way – it’s a model example of how Pepsi’s ‘Live for Now’ campaign can manifest itself in a way that resonates the world over.”

Pepsi will feature iconic silhouette imagery of the King of Pop on cans with the launch of collectible limited edition can designs. Pepsi will also run contests in markets around the world giving fans the opportunity to win merchandise including, a limited number of jackets inspired by the original staff

BAD tour jackets and tickets to Michael Jackson THE IMMORTAL World Tour by Cirque du Soleil, the #1 touring show in North America.

”We are thrilled to bring Michael and Pepsi back together, as they were in 1988, to celebrate the 25th anniversary of the BAD album and tour and to put Michael on one billion Pepsi cans – perhaps a Guinness record,” commented John Branca and John McClain, co-executors of the Estate of Michael Jackson. Branca and McClain added, “We’re excited to see it all come to life.”

China and the United States will be among the first Pepsi markets to launch the exclusive Michael Jackson King of Pop activity in 2012, with approximately 20 additional markets in Asia, South America and Europe continuing the international roll-out throughout the rest of the year.

On May 5 in China, a 330ml limited edition can will be available at retail locations nationwide. In addition, from May 15 – June 14, 2012, fans will be encouraged to share photos of their valuable Jackson collections or original artwork celebrating him, for a chance to win tickets to Michael Jackson THE IMMORTAL World Tour by Cirque du Soleil, as part of China’s “In Honor of King of Pop MJ” promotion.

Later in May, the U.S. will launch a nationwide retail campaign including a limited edition 16oz. King of Pop Pepsi can, as well as initiate a retail, music-themed promotion.

Frank Cooper, chief marketing officer, Global Consumer Engagement, PepsiCo added, “Michael Jackson will always be the King of Pop, and his music has always inspired fans and artists alike. But, this partnership goes beyond nostalgia and will engage with consumers all around the world with iconic imagery on more than one billion Pepsi cans, digital content and epic, live events, so that they can continue to connect with Jackson’s music and honor his legendary impact on entertainment.”

Michael Jackson has a long standing relationship with Pepsi spanning more than 25 years. The legendary King of Pop starred in his first Pepsi campaign alongside his brothers in 1983, as part of the Pepsi ‘New Generation’ campaign followed by Pepsi’s sponsorship of the epic BAD Tour and the iconic “Chase” commercials which served as the impetus for the current reunion. Pepsi also featured Jackson in the ‘Music Icons’ commercial that premiered during The X Factor in 2011.

Pepsi’s new “Live for Now” campaign is a culmination of extensive global research demonstrating Pepsi fans’ desire to capture the excitement of now and live each moment to the fullest. First launched in the U.S. last month, “Live for Now” will come to life through a breadth of global, pop-culture platforms, events and unique partnerships and will begin to roll out globally throughout 2012.

The Estate Of Michael Jackson

Leef en Laten Leven
pi_111107874
Mag lijen dat Sony naast remixes van bestaande nummers van Bad ook nog iets nieuws voor in in petto heeft omtrent het 25-jarig jubileum...

Vet filmpje Robijn! Die moves! Dat is toch gewoon op Neverland gefilmd?
  donderdag 3 mei 2012 @ 22:25:09 #60
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_111107996
Jaaa, in zijn dansstudio :)
Leef en Laten Leven
pi_111108581
Te gek. Had daar wel bij willen zijn!

Nog even over die concertregistraties: ik vind die van Bad en HIStory over het algemeen stukken beter geslaagd dan Dangerous Bucharest. Het is inderdaad wel allemaal een en al spektakel (had graag eens iets akkoestisch gezien of iets in de stijl van het filmpje van Robijn, juist zo klein en intiem heeft het iets magisch!) maar Michael was nou eenmaal van de show en dat vind ik ook mooi om naar te kijken. Zolang het maar mooi in beeld wordt gebracht en dat is op die dvd echt niet het geval.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 05:55:54 #62
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_111117054
Vette shit, die Pepsi blikjes :D
Hoop dat ze het niet te gek maken, want wil ze allemaal wel hebben.

Perfecte actie voor Bad 25 vind ik; 25 jaar terug zag je MJ & Pepsi ook overal dus ik vind het meesterlijk, qua jeugdherrineringen.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:13:23 #63
300718 Kenju
Say It!!??
pi_111133423
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:14 schreef Robijn48 het volgende:
Ow das lekker dan :{ Dus ze hebben em gewoon gedumpt toentertijd?
En dan nu ist opeens weer goed, nu ze geld nodig hebben, zozo....KUT gewoon wat ze die man allemaal aangedaan hebben.
Klopt. Ik snap niet dat dat sentiment niet leeft bij de Jackson Estate. Maar wie zijn eigenlijk de mensen achter de Jackson Estate? Wie profiteren er van alle opbrengsten en wie is/zijn de huidige eigenaar van al die assets? En zijn dat dezelfde mensen als die de zeggenschap hebben?

Dat Pepsi MJ dumpte werd Pepsi ook wel kwalijk genomen. Coca Cola maakte later bekend een verkoopgroei te hebben van 20 procent in de twee maanden na die aankondiging.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:55:20 #64
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_111137198
Ik hou het ook maar op coca cola als vaste colaboer maar die blikjes ga ik wel halen.
Het blijft kut hoe ze hem behandeld hebben maar goed, misschien kunnen ze het nu wat goedmaken.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  zaterdag 5 mei 2012 @ 01:09:03 #65
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_111157862
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:55 schreef Janena het volgende:
Ik hou het ook maar op coca cola als vaste colaboer maar die blikjes ga ik wel halen.
Het blijft kut hoe ze hem behandeld hebben maar goed, misschien kunnen ze het nu wat goedmaken.
Ik neem aan dat je toch wel snapt dat het niet ter faveure van MJ of zijn naam is dat ze dit doen? Ze betalen de Jackson Estate om van de naam en de afbeelding te mogen profiteren. Opportunisme pur sang.
pi_111158654
Ze redeneren dat nu hij dood is ze niets meer kan gebeuren met zijn rare fratsen. Zou wel ironisch zijn dat wanneer ze net al die blikjes in de winkels hebben staan er iets opduikt waaruit blijkt dat MJ daadwerkelijk schuldig was aan kindermisbruik en Coca Cola opnieuw een grote slag slaat.
standaarddrinker
  zaterdag 5 mei 2012 @ 05:28:38 #67
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_111160539
Win win voor beide natuurlijk dit: de estate heeft straks een miljard blikjes met Bad 25 overal staan. CD en DVD komen eraan, die Cirque tour nog wat extra promoten.

Hopelijk komt Hot Toys met deze nieuwe hype dan eindelijk met hun 2 jaar terug aangekondigde Smooth Crimal MJ.
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 15:49:20 #68
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_111169544
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 20:35:28 #69
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_111179069
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef gifkwal het volgende:
Te gek. Had daar wel bij willen zijn!

Nog even over die concertregistraties: ik vind die van Bad en HIStory over het algemeen stukken beter geslaagd dan Dangerous Bucharest. Het is inderdaad wel allemaal een en al spektakel (had graag eens iets akkoestisch gezien of iets in de stijl van het filmpje van Robijn, juist zo klein en intiem heeft het iets magisch!) maar Michael was nou eenmaal van de show en dat vind ik ook mooi om naar te kijken. Zolang het maar mooi in beeld wordt gebracht en dat is op die dvd echt niet het geval.
AAAH, zie je het al voor je, wij zittend op zo'n bankje aan de zijkant zoals vroeger in de gymzaal met open mond kijkend naar MJ... O+ Ja, ik ben ook gek op die rehearsals. Misschien nog wel meer dan op sommig officieel werk. Hier ook een tof rehearsal filmpje:


Wat de Dangerous Bucharest dvd betreft: ik heb wel eens gelezen dat Michael ook wat dit betreft overal de hand in had. Dus ik denk dat je hem daarvoor moet aankijken :P Hij wilde juist veel beelden van het publiek. Goed voor zijn ego, denk ik :P
Er stond bijv. ook bij dat hij wel eens een versie van de HIStory tour had afgekeurd: niet goed genoeg.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 5 mei 2012 @ 20:45:42 #70
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_111179504
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:13 schreef Kenju het volgende:

[..]

Klopt. Ik snap niet dat dat sentiment niet leeft bij de Jackson Estate. Maar wie zijn eigenlijk de mensen achter de Jackson Estate? Wie profiteren er van alle opbrengsten en wie is/zijn de huidige eigenaar van al die assets? En zijn dat dezelfde mensen als die de zeggenschap hebben?

Dat Pepsi MJ dumpte werd Pepsi ook wel kwalijk genomen. Coca Cola maakte later bekend een verkoopgroei te hebben van 20 procent in de twee maanden na die aankondiging.
Snap ik ook niet goed, denk dat het weer alleen neer komt op: money money money. Dan worden de principes maar opzij gezet.
Goeie vraag...vraag het me ook al tijden af. Weet in ieder geval zeker dat de Michael Jackson Estate beheerd wordt door advocaten John Branca en John McClain. Deze zijn door MJ aangesteld in zijn testament. Maar wat het allemaal precies inhoudt? Heb wel begrepen dat de MJ Estate niet hetzelfde is als Katherine Jackson...

Nou ja, allemaal wel leuk die blikjes en zooi, maar brengt bij mij wel dubbele gevoelens teweeg.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 5 mei 2012 @ 20:51:26 #71
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_111179783
Een tijdje geleden hadden we het over een speciale, uitgebreidere live Bad tour versie van Rock With You. Volgens mij, maar weet het niet zeker, had iemand van ons de audio hiervan. Laat ik nou ook het beeld gevonden hebben!
Dat begin...kippenvel, wat was hij goed tijdens de Bad Tour.

Leef en Laten Leven
  zondag 6 mei 2012 @ 06:03:20 #72
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_111195427
Estate:
- 20% naar goede doelen
- 10% naar Mc Clain & Branca
- de rest 50/50 naar Catherine en de kinderen.
Als catherine dood gaat gaat haar 50% naar de kinderen.


En over dat "dumpen": MJ stopte de Dangerous tour en Pepsi's contract was steeds voor 1 tour. 7 jaar later was MJ bezig met die prins van 'm en had Pepsi schijnbaar geen interesse meer...
Nu weer wel, wat me logisch lijkt. Maar de estate heeft er minstens net zoveel aan als Pepsi, anders zouden ze het ook niet doen.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:00:20 #73
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_111197023
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 06:03 schreef matthijst het volgende:
Estate:
- 20% naar goede doelen
- 10% naar Mc Clain & Branca
- de rest 50/50 naar Catherine en de kinderen.
Als catherine dood gaat gaat haar 50% naar de kinderen.

En over dat "dumpen": MJ stopte de Dangerous tour en Pepsi's contract was steeds voor 1 tour. 7 jaar later was MJ bezig met die prins van 'm en had Pepsi schijnbaar geen interesse meer...
Nu weer wel, wat me logisch lijkt. Maar de estate heeft er minstens net zoveel aan als Pepsi, anders zouden ze het ook niet doen.
Dank je wel voor je verhelderende post, dat is natuurlijk ook zo, stond ook in zijn testament.

Hmm ja is ook zo, Michael is voortijdig gestopt met de Dangerous tour in '93. Okee. Dit nuanceert het allemaal een beetje.
Nah. Ik drink ook Coca Cola, maar zo'n Pepsi blikje moet natuurlijk wel een leuk plekje in mijn huis krijgen.
Leef en Laten Leven
  maandag 7 mei 2012 @ 01:26:12 #74
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_111235295
Enig idee of ze al op de markt zijn of niet? En mocht de merchandise open gaan met stoere jasjes ofzo... zou me ook wel leuk lijken :D
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
  dinsdag 8 mei 2012 @ 14:14:23 #75
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_111288433
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 01:26 schreef MagicTheo het volgende:
Enig idee of ze al op de markt zijn of niet? En mocht de merchandise open gaan met stoere jasjes ofzo... zou me ook wel leuk lijken :D
Deze maand komen ze in China, daarna de VS. En dan ooit nog eens bij ons :P
Leef en Laten Leven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')