abonnement Unibet Coolblue
pi_108724533
Sorry kruidkoekje ik kan mijn post niet meer wijzigen omdat ik per ongeluk het topic op slot gooide!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108724681
Ach geeft niet lotje! tis geen mega ramp.

;-)

quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:05 schreef Probability het volgende:

[..]

Je kan ook een strak taille rokje van een dikke stof zonder 'ribbels' onder een leuk rokje van dunne stof dragen dat kleed ook af :Y Of als je dat niet kan vinden gewoon zo'n shape ondergoed rokje
Ik vind dat soort dingen dan blijkbaar niet :+ Qua rokjes draag ik alleen maar van die strakke rokjes omdat ik dat het mooiste vind :Y, en verder jurkjes.

quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Nee van een andere winkel. Ik heb panty's van de h&m die eindigen in je taille waardoor je minder last hebt van die knellende stukken.
En die blijven ook nog eens veel beter zitten dan andere panty's!
Ah oke, ja die van de hema zitten wel fijn maar die eindigen of op men buik of er net onder en dan word men buik zo dik gemaakt en het knelt heel erg ja.
Hoe duur zijn ze van de hm eigenlijk ?

Het valt me op dat ik vaak degene ben hier die over andere dingen gaat hebben dan alleen hakken :@ sorry lady’s !
pi_108724689
Nou heb ik alle foto's gemist die weer weggehaald zijn omdat ik bezig was met mn scriptie :'( maar ben wel klaar voor vandaag dus jeeeej :D eigenlijk vind ik dat ik nu een paar heels heb verdient hahahaha maar ben echt blutterdeblut!
pi_108725093
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:10 schreef ChicaChula het volgende:
Nou heb ik alle foto's gemist die weer weggehaald zijn omdat ik bezig was met mn scriptie :'( maar ben wel klaar voor vandaag dus jeeeej :D eigenlijk vind ik dat ik nu een paar heels heb verdient hahahaha maar ben echt blutterdeblut!
Haha ik was idd ook half bezig met mijn scriptie en ben nu ook klaar!
Lekker slapen nu want morgen gaat om 6.15 de wekker weer, bah!
Truste ladys!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108725113
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:10 schreef kruidkoekje het volgende:
Ach geeft niet lotje! tis geen mega ramp.

;-)

[..]

Ik vind dat soort dingen dan blijkbaar niet :+ Qua rokjes draag ik alleen maar van die strakke rokjes omdat ik dat het mooiste vind :Y, en verder jurkjes.

[..]

Ah oke, ja die van de hema zitten wel fijn maar die eindigen of op men buik of er net onder en dan word men buik zo dik gemaakt en het knelt heel erg ja.
Hoe duur zijn ze van de hm eigenlijk ?

Het valt me op dat ik vaak degene ben hier die over andere dingen gaat hebben dan alleen hakken :@ sorry lady’s !
Rond de 6-8 euro voor 2paar geloof ik, ligt aan de dikte van de panty.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 4 maart 2012 @ 23:22:16 #7
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_108725272
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Rond de 6-8 euro voor 2paar geloof ik, ligt aan de dikte van de panty.
Ja die van de H&M zijn inderdaad heel fijn. Ik gebruik die van 60den zonder voet al een aantal jaar om te dansen. Heel fijn :Y Bij mij komt de naad ook precies bij mijn navel uit in mijn taille wat echt fijn is want dan zit het nooit in de weg.
Zelf ben ik smal maar met zo een dikke pantynaad krijgt iedereen "kwabben" omdat het je huid zo erg indeukt als het op de verkeerde plek zit.
吴 曼 迪
pi_108725399
quote:
17s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:22 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja die van de H&M zijn inderdaad heel fijn. Ik gebruik die van 60den zonder voet al een aantal jaar om te dansen. Heel fijn :Y Bij mij komt de naad ook precies bij mijn navel uit in mijn taille wat echt fijn is want dan zit het nooit in de weg.
Zelf ben ik smal maar met zo een dikke pantynaad krijgt iedereen "kwabben" omdat het je huid zo erg indeukt als het op de verkeerde plek zit.
dat ius juist mijn probleem als het op men navel zit, dan als ik beweeg of ga zitten kwabt het zo over men buikje heen :')
  zondag 4 maart 2012 @ 23:29:03 #9
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_108725559
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:25 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

dat ius juist mijn probleem als het op men navel zit, dan als ik beweeg of ga zitten kwabt het zo over men buikje heen :')
Heb je helemaal geen taille dan :@ want dan kun je hem toch tot daar optrekken?
Ik heb even gevoeld en bij mij zit het smalste punt van de taille ook net iets boven mijn navel.
吴 曼 迪
pi_108725691
quote:
17s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:29 schreef megamandy het volgende:

[..]

Heb je helemaal geen taille dan :@ want dan kun je hem toch tot daar optrekken?
Ik heb even gevoeld en bij mij zit het smalste punt van de taille ook net iets boven mijn navel.
Zie t vorige topic mijn foto :P , maar ja maar hij rolt bij mij gewoon weer naar beneden :+ mijn smalste punt zit dus onder men navel omdat ik een buikje heb wat net begint onder men navel tot net onder men borst
pi_108725767
nja heb ook meer lovehandles dan buikje als ik sta met hakken aan, rug recht :P
pi_108725780
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:31 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Zie t vorige topic mijn foto :P , maar ja maar hij rolt bij mij gewoon weer naar beneden :+ mijn smalste punt zit dus onder men navel omdat ik een buikje heb wat net begint onder men navel tot net onder men borst
Dan is hij te klein/te strak denk ik, dat heb ik ook met te strakke/te kleine panties
Worry is a misuse of imagination
  zondag 4 maart 2012 @ 23:33:52 #13
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_108725801
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:31 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Zie t vorige topic mijn foto :P , maar ja maar hij rolt bij mij gewoon weer naar beneden :+ mijn smalste punt zit dus onder men navel omdat ik een buikje heb wat net begint onder men navel tot net onder men borst
Ja maar dat was lastig te zien :P Verder heb ik wel nog nooit gehad dat die panty gaat rollen uit zichzelf :)
edit: oja en sowieso koop ik altijd een maat groter :Y
吴 曼 迪
pi_108726178
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:33 schreef Probability het volgende:

[..]

Dan is hij te klein/te strak denk ik, dat heb ik ook met te strakke/te kleine panties
euw , ik ga wel grotere halen en dan het resultaat mededelen _O-

quote:
17s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja maar dat was lastig te zien :P Verder heb ik wel nog nooit gehad dat die panty gaat rollen uit zichzelf :)
edit: oja en sowieso koop ik altijd een maat groter :Y
Eh, had laatst ook een andere foto te zien of is dat met kleding je taille gewoon niet goed te zien :P
pi_108726318
zit nu foto's te kijken van op vakantie, en daar valt het ook niet op men buikje en is het wel gewoon mooi dus denk dan toch dat t aan die panty lig.
  zondag 4 maart 2012 @ 23:47:21 #16
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108726363
Ik heb ook geen taille. -O-
En weeg wel wat meer dan 60 kilo ...
En afvallen lukt niet. }:|

Als ik wat kilo's kwijt zou zijn, zou ik zo ontzettend veel mooie kleding kunnen kopen .. *; *droomt*

Maar ik ga niet bitcherig doen als andere vrouwen/meisjes dunner zijn.
Dat vind ik wel zo triest. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108728578
Nou heb ik een hele discussie met allemaal foto's gemist!
Maar voor wat ik er nog van kon zien zitten we hier met een heleboel mooie dames ;)

Kruidkoekje, wat jij met panties hebt herken ik wel, zèlfs als ik bijna geen buikje heb, een maat groter is het al een stuk minder idd. Ben overigens echt van de panty=pump, legging=pump vind ik eerlijk gezegd best lelijk

Oh, en ik ben vandaag nog ff de zara ingedoken om wat heels te bekijken, zaten erg mooie bij. Geen schoenen gekocht, te weinig tijd (ze gingen dicht). Wel een broek, trouwens :o
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  maandag 5 maart 2012 @ 08:17:42 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_108731533
ik zal nooit de slankste zijn, zo ben ik nu eenmaal gebouwd :D geeft ook niet want ik ben blij met mezelf :P

ik ga vandaag voor het eerst op maddens naar het werk, ben zeer benieuwd :')
disclaimer
pi_108733177
Ik zit echt als een klein kind wat sinterklaas verwacht op en neer te wippen op mijn stoel. Als het goed is komt vandaag mijn bestelling binnen O+
pi_108738236
Guyss. Ik had zo zaterdag avond ongeveer 3 uurtjes hakken aan. Zondag giga rugpijn en vandaag nog meer. Komt dat daardoor? :/
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_108738294
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 12:51 schreef Tamashii het volgende:
Guyss. Ik had zo zaterdag avond ongeveer 3 uurtjes hakken aan. Zondag giga rugpijn en vandaag nog meer. Komt dat daardoor? :/
He? :X 3u gestaan ook? Hoe hoog?

Heb ik nooit gehad :@ Ik ben op 8cm laarzen naar een concert geweest zelfs en nergens last van... Maar ik draag echt heeeeel veel hakken (maar meestal met maar een hak van 7 a 8 cm ;) )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_108738627
quote:
2s.gif Op maandag 5 maart 2012 12:53 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

He? :X 3u gestaan ook? Hoe hoog?

Heb ik nooit gehad :@ Ik ben op 8cm laarzen naar een concert geweest zelfs en nergens last van... Maar ik draag echt heeeeel veel hakken (maar meestal met maar een hak van 7 a 8 cm ;) )
Ja. Anderhalf uur gestaan, 20 minuten gedanst. Waarbij ik het niet langer volhield dus naar huis ging. Maarja ,is dat lang? :9 ik geloof dat het 10 cm was.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 5 maart 2012 @ 13:53:07 #23
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_108740277
Hier 1.74 en een kilo of 75 denk ik? Ik heb geen idee, sta nooit op de weegschaal. Genoeg Maria om van te houden in elk geval en ik vind het dikke prima. Pun intended.
Vandaag de Dr Martens aangehad in Utrecht, dat blijft kut lopen op die kleine steentjes met smalle hakken. Verder zijn het echt droomschoentjes, had ik nooit verwacht!
L'Enfer, c'est les autres.
  maandag 5 maart 2012 @ 17:38:11 #24
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_108747993
Eindelijk de goede maat binnen!!! Ik vind het plateau erg hoog maar ik vind ze zo gaaf O+

Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_108748056
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:38 schreef Lips het volgende:
Eindelijk de goede maat binnen!!! Ik vind het plateau erg hoog maar ik vind ze zo gaaf O+

[ afbeelding ]
:D

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')