abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 maart 2012 @ 22:30:14 #280
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_108722490
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Je zit er 14 kilo naast :D
36 maar? Dat is echt ondergewicht hoor! :-(
pi_108722511
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:30 schreef amaranta het volgende:

[..]

36 maar? Dat is echt ondergewicht hoor! :-(
I know ;( Nee 64 natuurlijk ;)
Worry is a misuse of imagination
pi_108722660
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:30 schreef Probability het volgende:

[..]

I know ;( Nee 64 natuurlijk ;)
hoe lang ben jij :o
ik ben 1.62 en weeg 58kg en heb echt veel meer vet vergeleken bij jou:P
pi_108722741
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:33 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

1,75 maar ik heb lange benen en zoals ik al zei heels + zwart kleden af. Ik 'oog' dun in kleding maar in bikini al een stuk minder hoor ;)
  zondag 4 maart 2012 @ 22:35:15 #284
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_108722752
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:33 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Ik ben 1,60 en weeg 48kg , hoe kan je zoveel wegen want weten zeker dat je niet dik bent?
Doei!
pi_108722761
Ik ben 1.62 en ik weeg 61-62 kg, dus met je 1.75 is 64 kg echt niets :D
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108722898
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:35 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Ik ben 1,60 en weeg 48kg , hoe kan je zoveel wegen want weten zeker dat je niet dik bent?
Zo veel , nu ga ik bijna schrikken dat ik zoveel weeg :@ , wacht even een foto plaatsen dan :+
pi_108723010
48 kg is dan ook niet echt veel.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108723085
Je houding, wat je aanhebt, etc, kan zo een aantal kilo schelen :)
pi_108723132
:+

[ Bericht 32% gewijzigd door kruidkoekje op 04-03-2012 23:04:34 ]
  zondag 4 maart 2012 @ 22:44:19 #290
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_108723252
Mijn wensenlijstje bij Invito :@

Hoe kan het eigenlijk dat de Madden girls goedkoper zijn dan schoenen van de invito....:S oke Madden girls zijn van imitatie suede maar dan nog....
En zit er veel verschil tussen 9 cm en 10cm? :P anders kan ik beter de madden girls kopen :P

ow en ik ben 1.65 lang en weeg net 62kg maar evengoed een buikje (ben nog net niet zwanger zeg maar...en best dikke benen, dus altijd een legging....panty's zijn eng en zonder schuurt te hard
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_108723473
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:42 schreef kruidkoekje het volgende:
[ afbeelding ]
ik haal hem ook zo weg :+
Oeh mooie heels!!
Maar je ziet er toch prima uit!!
pi_108723534
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Oeh mooie heels!!
Maar je ziet er toch prima uit!!
Bij die outfit misschien wel, (wel bedankt voor compliment, dat is altijd fijn! )maar al mijn andere outfits zie je mn buik te goed :@ en dat vind ik niet leuk. En lente/zomers kom ik altijd in de sport stemming
pi_108723607
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:49 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Bij die outfit misschien wel, (wel bedankt voor compliment, dat is altijd fijn! )maar al mijn andere outfits zie je mn buik te goed :@ en dat vind ik niet leuk. En lente/zomers kom ik altijd in de sport stemming
Volgens mij heb jij gewoon meer spieren van het sporten en iets meer een buikje. Ziet er prima uit toch :)? Leuke schoenen, nu snap ik de legging wel :P
pi_108723848
Sowieso moet je je altijd kleden naar je figuur. Dus als je je buik niet mooi vind moet je meer accent leggen op je slanke benen.
Of je taille extra slank laten lijken door trucjes met kleding
pi_108724031
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:50 schreef Probability het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij gewoon meer spieren van het sporten en iets meer een buikje. Ziet er prima uit toch :)? Leuke schoenen, nu snap ik de legging wel :P
Ja heb veel spieren in men kuiten, en armen. Toen ik naast men exvriend stond in een café wilde ik nooit dat hij zen armen niet bedekte, omdat mijn bovenarmen best gespierd zijn voor een klein meisje en hij zo fragiel was en ik dat echt niet vond staan _O-

dankje :@ , haha ja bij die outfit vind ik het wel mooi :P

quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Sowieso moet je je altijd kleden naar je figuur. Dus als je je buik niet mooi vind moet je meer accent leggen op je slanke benen.
Of je taille extra slank laten lijken door trucjes met kleding
Ja dat is waar, ik merk dat jurkjes met der onder een ander gekleurd strak rokje vaak helpt om de aandacht naar men benen te lijden. Al heb ik heel leuk setjes waar accent op de taille ligt, maar dat nu dus nog niet mooi staat omdat je dan de bobbel van je buik ziet _O-
pi_108724157
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:58 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Ja heb veel spieren in men kuiten, en armen. Toen ik naast men exvriend stond in een café wilde ik nooit dat hij zen armen niet bedekte, omdat mijn bovenarmen best gespierd zijn voor een klein meisje en hij zo fragiel was en ik dat echt niet vond staan _O-

[..]

Ja dat is waar, ik merk dat jurkjes met der onder een ander gekleurd strak rokje vaak helpt om de aandacht naar men benen te lijden. Al heb ik heel leuk setjes waar accent op de taille ligt, maar dat nu dus nog niet mooi staat omdat je dan de bobbel van je buik ziet _O-
Dat kan ook aan je ondergoed liggen! Ik let er bij strakke jurkjes heel goed op dat ondergoed en pantys/leggings niet knellen en extra bobbels geven. Wat daarna lijkt het alsof je dikker bent dan je daadwerkelijk bent.
pi_108724166
Wat een prachtige lichamen komen hier voorbij zeg! Koester ze, ik ben er jaloers op!
pi_108724293
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dat kan ook aan je ondergoed liggen! Ik let er bij strakke jurkjes heel goed op dat ondergoed en pantys/leggings niet knellen en extra bobbels geven. Wat daarna lijkt het alsof je dikker bent dan je daadwerkelijk bent.
Oh, hmm, met panty's heb ik dat inderdaad wel sneller ja :o dan toch nóg een grotere maat kopen :o ?
pi_108724399
Lotje wil je misschien mijn foto ontquoten :+
pi_108724419
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:58 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

[..]

Je kan ook een strak taille rokje van een dikke stof zonder 'ribbels' onder een leuk rokje van dunne stof dragen dat kleed ook af :Y Of als je dat niet kan vinden gewoon zo'n shape ondergoed rokje
pi_108724429
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:03 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Oh, hmm, met panty's heb ik dat inderdaad wel sneller ja :o dan toch nóg een grotere maat kopen :o ?
Nee van een andere winkel. Ik heb panty's van de h&m die eindigen in je taille waardoor je minder last hebt van die knellende stukken.
En die blijven ook nog eens veel beter zitten dan andere panty's!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')