I knowquote:Op zondag 4 maart 2012 22:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
36 maar? Dat is echt ondergewicht hoor! :-(
1,75 maar ik heb lange benen en zoals ik al zei heels + zwart kleden af. Ik 'oog' dun in kleding maar in bikini al een stuk minder hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 22:33 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
hoe lang ben jij
ik ben 1.62 en weeg 58kg en heb echt veel meer vet vergeleken bij jou:P
Ik ben 1,60 en weeg 48kg , hoe kan je zoveel wegen want weten zeker dat je niet dik bent?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:33 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
hoe lang ben jij
ik ben 1.62 en weeg 58kg en heb echt veel meer vet vergeleken bij jou:P
Zo veel , nu ga ik bijna schrikken dat ik zoveel weegquote:Op zondag 4 maart 2012 22:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben 1,60 en weeg 48kg , hoe kan je zoveel wegen want weten zeker dat je niet dik bent?
Oeh mooie heels!!quote:
Bij die outfit misschien wel, (wel bedankt voor compliment, dat is altijd fijn! )maar al mijn andere outfits zie je mn buik te goedquote:Op zondag 4 maart 2012 22:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oeh mooie heels!!
Maar je ziet er toch prima uit!!
Volgens mij heb jij gewoon meer spieren van het sporten en iets meer een buikje. Ziet er prima uit tochquote:Op zondag 4 maart 2012 22:49 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Bij die outfit misschien wel, (wel bedankt voor compliment, dat is altijd fijn! )maar al mijn andere outfits zie je mn buik te goeden dat vind ik niet leuk. En lente/zomers kom ik altijd in de sport stemming
Ja heb veel spieren in men kuiten, en armen. Toen ik naast men exvriend stond in een café wilde ik nooit dat hij zen armen niet bedekte, omdat mijn bovenarmen best gespierd zijn voor een klein meisje en hij zo fragiel was en ik dat echt niet vond staanquote:Op zondag 4 maart 2012 22:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon meer spieren van het sporten en iets meer een buikje. Ziet er prima uit toch? Leuke schoenen, nu snap ik de legging wel
Ja dat is waar, ik merk dat jurkjes met der onder een ander gekleurd strak rokje vaak helpt om de aandacht naar men benen te lijden. Al heb ik heel leuk setjes waar accent op de taille ligt, maar dat nu dus nog niet mooi staat omdat je dan de bobbel van je buik zietquote:Op zondag 4 maart 2012 22:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Sowieso moet je je altijd kleden naar je figuur. Dus als je je buik niet mooi vind moet je meer accent leggen op je slanke benen.
Of je taille extra slank laten lijken door trucjes met kleding
Dat kan ook aan je ondergoed liggen! Ik let er bij strakke jurkjes heel goed op dat ondergoed en pantys/leggings niet knellen en extra bobbels geven. Wat daarna lijkt het alsof je dikker bent dan je daadwerkelijk bent.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:58 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja heb veel spieren in men kuiten, en armen. Toen ik naast men exvriend stond in een café wilde ik nooit dat hij zen armen niet bedekte, omdat mijn bovenarmen best gespierd zijn voor een klein meisje en hij zo fragiel was en ik dat echt niet vond staan
dankje, haha ja bij die outfit vind ik het wel mooi
[..]
Ja dat is waar, ik merk dat jurkjes met der onder een ander gekleurd strak rokje vaak helpt om de aandacht naar men benen te lijden. Al heb ik heel leuk setjes waar accent op de taille ligt, maar dat nu dus nog niet mooi staat omdat je dan de bobbel van je buik ziet
Oh, hmm, met panty's heb ik dat inderdaad wel sneller jaquote:Op zondag 4 maart 2012 23:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat kan ook aan je ondergoed liggen! Ik let er bij strakke jurkjes heel goed op dat ondergoed en pantys/leggings niet knellen en extra bobbels geven. Wat daarna lijkt het alsof je dikker bent dan je daadwerkelijk bent.
Je kan ook een strak taille rokje van een dikke stof zonder 'ribbels' onder een leuk rokje van dunne stof dragen dat kleed ook afquote:Op zondag 4 maart 2012 22:58 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja heb veel spieren in men kuiten, en armen. Toen ik naast men exvriend stond in een café wilde ik nooit dat hij zen armen niet bedekte, omdat mijn bovenarmen best gespierd zijn voor een klein meisje en hij zo fragiel was en ik dat echt niet vond staan
dankje, haha ja bij die outfit vind ik het wel mooi
[..]
Ja dat is waar, ik merk dat jurkjes met der onder een ander gekleurd strak rokje vaak helpt om de aandacht naar men benen te lijden. Al heb ik heel leuk setjes waar accent op de taille ligt, maar dat nu dus nog niet mooi staat omdat je dan de bobbel van je buik ziet
Nee van een andere winkel. Ik heb panty's van de h&m die eindigen in je taille waardoor je minder last hebt van die knellende stukken.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:03 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Oh, hmm, met panty's heb ik dat inderdaad wel sneller jadan toch nóg een grotere maat kopen
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |