abonnement Unibet Coolblue
pi_108377268
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 10:52 schreef kipptje het volgende:
Klinkt inderdaad dat het supergezellig was!! Ben bijna jaloers :P
Volgende keer komen dus :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108377331
Zo, ben weer wakker. Ben om half 12 weggegaan en heb de trein van 23:45 nog wel kunnen halen.

De meet was idd erg leuk!

En Delft is wel aangesloten op het Nachtnet, maar Delft Zuid weer niet :P
Children of the night. What music they make.
pi_108377586
Zo, ik meld me ook even :)

Het was inderdaad erg gezellig en er kwamen meer mensen opdagen dan ik had gedacht.

@MissionPhailed: Jammer, je liep misschien op een gegeven moment maar een paar meter *onder* ons.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 25 februari 2012 @ 12:23:41 #154
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108379183
OK, hier een meetverslag:

Door oponthoud van verschillende aard vertrok ik iets later uit Deurne (18:20) dan de bedoeling was. Geen files, maar bij Nieuwegein moest noodgedwongen een tijdrovend WC-bezoek ingelast worden. Tegen 20:00 uur parkeerde ik in de Xenophonlaan, in een duurdere wijk in oostelijk Utrecht.

De looptocht richting 't centrum begon met de Dom als voorgenomen referentiepunt. Alleen jammer dat de Dom het eerste halfuur niet te zien was. :') Ik passeerde een universiteitscomplex, studententwijk en stadion en rond 20:30 uur waren de eerste grachten zichtbaar. Op een stadsplattegrond was te zien dat ik ruim een km te zuidelijk zat, dus dan maar noordwaarts.

Rond 21:00 uur stond ik bij de Winkel van Sinkel; een werkelijk sfeervolle horecagelegenheid met zelfbediening. Binnen werd meerdere keren een ronde gemaakt waarbij de klanten goed bekeken werden; veel stelletjes, achterin zat weliswaar een groep, maar duidelijk te jong (geen 25-35 jr). Ik keek nog in de bar rechts en een wat donkere ruimte achterin, maar geen resultaat.

Ik kwam tot de conclusie dat de meetgroep al gevlogen was. Logisch ook, anderhalve uur op één locatie wachten op laatkomers is nogal gortig. (Het kwam toen niet in mijn mistig brein op even de bovenverdieping te controleren :+). Rond 21:30 uur werd rechtsomkeer gemaakt. Voor iemand die Utrecht niet kent, lijken al die grachtenstraten in 't donker zoveel op elkaar; een uur later passeerde ik godnondeju wéér de Winkel van Sinkel. Toen oostwaarts gelopen, tot mijn afgrijzen stond ik rond 23:00 uur in De Bilt :') :')

Uiteindelijk zuidwaarts gestrompeld (blarenfestijn ondertussen) en 23:49 uur werd een heugelijk tijdstip ... ! Toen bereikte ik mijn auto ... ! :7

Iets na 1:00 uur was ik weer in Deurne, en dat met een paar lessen rijker; volgende keer OV nemen, niet te gierig voor een buskaartje zijn.
pi_108379252
Les 1 bij het ontmoeten van mensen: zorg ervoor dat je telefoonnummers hebt.

Dan kun je gewoon even bellen of sms-en.
There is a long line down from heaven.
pi_108379358
Als ik gister niet wat anders had dan had ik ook wel gekomen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_108379379
Omg MissionPhailed dat is echt te zielig! Je doet je naam wel echt eer aan. En gaan lopen vanuit daar dat is sowieso al echt heel ver (en ik maak het er denk ik niet beter op als ik zeg dat je je auto ook gratis kan parkeren op de helft van die afstand) en dan ook nog eens in de Bilt terechtkomen. Echt, arme jij!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zaterdag 25 februari 2012 @ 12:35:56 #158
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108379500
Mwah, er zijn ergere zaken zullen we maar zeggen. :+ Goede les voor de volgende keer ... !
  zaterdag 25 februari 2012 @ 12:41:06 #159
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108379662
Oh dat is wel heel zielig MP, maarja wel wijze les idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_108379709
MissionPhailed heeft in elk geval flink aan zijn conditie gewerkt. Wellicht was dit een goed opstapje voor de Nijmeegse vierdaagse? :s)

Voor de rest leuk om te horen dat de deelnemers het gezellig vonden. Afgelopen vrijdag was voor mij te kort dag. Wie weet een volgende keer. Ik weet dat je bij Hoog Catherijne (vorig jaar althans) voor 12 euro een hele dag kunt staan. (Nog veel natuurlijk, met benzine bijgerekend) Ik weet niet of jullie daar in de buurt zaten.

De trein is anders idd wel het betere alternatief. Alleen ben ik nog steeds niet in het bezit van een ov-chipkaart na het horen van al die ellende (storingen, kapotte passen, geld onnodig afgeschreven etc)
"Man is a pupil, pain is his teacher"
pi_108380043
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 12:26 schreef LostInSpace het volgende:
Les 1 bij het ontmoeten van mensen: zorg ervoor dat je telefoonnummers hebt.

Dan kun je gewoon even bellen of sms-en.
Dit.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 12:42 schreef Cryptodome het volgende:
MissionPhailed heeft in elk geval flink aan zijn conditie gewerkt. Wellicht was dit een goed opstapje voor de Nijmeegse vierdaagse? :s)

Voor de rest leuk om te horen dat de deelnemers het gezellig vonden. Afgelopen vrijdag was voor mij te kort dag. Wie weet een volgende keer. Ik weet dat je bij Hoog Catherijne (vorig jaar althans) voor 12 euro een hele dag kunt staan. (Nog veel natuurlijk, met benzine bijgerekend) Ik weet niet of jullie daar in de buurt zaten.

De trein is anders idd wel het betere alternatief. Alleen ben ik nog steeds niet in het bezit van een ov-chipkaart na het horen van al die ellende (storingen, kapotte passen, geld onnodig afgeschreven etc)
Ik heb er ook geen een, maar ik ben wel met de trein gekomen. Maar zo'n ding heb je ook niet echt nodig hoor, om daar te geraken.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 12:58:05 #162
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108380207
Je kan nu nog kaartjes kopen ja, volgens mij moet dat eind dit jaar stoppen ofzo ergens in de richting.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:36:03 #163
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_108381301
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 12:23 schreef MissionPhailed het volgende:
OK, hier een meetverslag:

Door oponthoud van verschillende aard vertrok ik iets later uit Deurne (18:20)
Dan had je best mee kunnen rijden eigenlijk dat is hier vlakbij. Ik had gewoon gratis geparkeerd overigens, de combinatie regen en vrijdagavond deed mij vermoeden dat er niet gecontroleerd zou worden. Wat ook het geval was.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:44:40 #164
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_108381544
Leuk om te lezen dat het geslaagd is! ^O^ :)

Klinkt wel als een meet waarin ik mij had thuis gevoeld dus dit heeft voor mij wat twijfel weggehaald voor een eventuele volgende meet (dan kom ik mss ook) :).
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_108399525
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 12:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je kan nu nog kaartjes kopen ja, volgens mij moet dat eind dit jaar stoppen ofzo ergens in de richting.
-O-

Laat ze eerst maar zorgen dat die OV-chipkaart veilig is.
Children of the night. What music they make.
pi_108407750
Hear Hear :-)
  zondag 26 februari 2012 @ 11:16:00 #167
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108408578
Ik verwacht dat dat niet 1 2 3 is opgelost. :X
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_108416089
Leuk om te horen dat de meet een succes was! ^O^
Misschien doe ik de volgende keer wel mee (ik val ook in de doelgroep).

Tevens tvp :D
pi_108439851
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 12:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je kan nu nog kaartjes kopen ja, volgens mij moet dat eind dit jaar stoppen ofzo ergens in de richting.
Volgende meet dan voor het eind van het jaar doen :Y)
  zondag 26 februari 2012 @ 23:13:48 #170
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_108444694
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:53 schreef Domokoen het volgende:

[..]

Volgende meet dan voor het eind van het jaar doen :Y)
Gezien de gezelligheid van afgelopen vrijdag zou ik dan meteen een nieuwe willen voorstellen:
30 maart bij Finnegans, Apeldoorn, net als de afgelopen keer om 19:30.

Hopelijk zijn er genoeg enthousiastelingen die dit zien zitten :)?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_108454856
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 23:13 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Gezien de gezelligheid van afgelopen vrijdag zou ik dan meteen een nieuwe willen voorstellen:
30 maart bij Finnegans, Apeldoorn, net als de afgelopen keer om 19:30.

Hopelijk zijn er genoeg enthousiastelingen die dit zien zitten :)?
Ik kan hier lopend heen, dus dat is lekker makkelijk. Toch weet ik niet of Apeldoorn handig is. Er is geen aansluiting op Nachtnet (en ik kan niet half Fok accommoderen in mijn appartement) en er was al een aantal westerlingen die zelfs Utrecht al te ver vonden. Misschien is Amsterdam daarom handiger voor een volgende meet?

Als iedereen enthousiast instemt met Apeldoorn dan ben ik er natuurlijk bij.
  maandag 27 februari 2012 @ 11:29:27 #172
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_108456411
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik kan hier lopend heen, dus dat is lekker makkelijk. Toch weet ik niet of Apeldoorn handig is. Er is geen aansluiting op Nachtnet (en ik kan niet half Fok accommoderen in mijn appartement) en er was al een aantal westerlingen die zelfs Utrecht al te ver vonden. Misschien is Amsterdam daarom handiger voor een volgende meet?

Als iedereen enthousiast instemt met Apeldoorn dan ben ik er natuurlijk bij.
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant: westerlingen die Utrecht te ver vonden 8)7? Er kwamen er 2 uit Groningen en 1 uit Eindhoven, dus ik dacht laat ik het oosten wat ter wille zijn :P
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_108457344
Apeldoorn of Amsterdam maakt mij niet uit in ieder geval :) in beide gevallen moet er een hotelletje in de buurt te vinden zijn :D
pi_108458365
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik kan hier lopend heen, dus dat is lekker makkelijk. Toch weet ik niet of Apeldoorn handig is. Er is geen aansluiting op Nachtnet (en ik kan niet half Fok accommoderen in mijn appartement) en er was al een aantal westerlingen die zelfs Utrecht al te ver vonden. Misschien is Amsterdam daarom handiger voor een volgende meet?

Als iedereen enthousiast instemt met Apeldoorn dan ben ik er natuurlijk bij.
Het is toch ook niet nodig dat iedereen komt? Ik bedoel, een meet voor de Oosterlingen/Zuiderlingen vs een meet voor de Randstedelingen heeft ook wel wat :)

Ik wilde nog een meet regelen hier in Leiden of Den Haag, voor de Randstedelingen onder ons :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108458413
Oeeh Apeldoorn dat ls ook een goede optie voor mij :) Ik kom namelijk uit de buurt van zwolle-deventer
. En mooi dat de laatste meeting gezellig was, jammer dat ik er niet bij kon wezen. :)
pi_108458657
Apeldoorn vind ik ook prima, dan zou ik hooguit om een uur of 11 weg moeten voor de laatste trein maar dat loont op zich nog wel de moeite. :)

Het verschil met A'dam is trouwens niet eens zo groot, dus als de meerderheid dat liever doet vind ik het ook best.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 27 februari 2012 @ 12:36:40 #177
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108458733
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:29 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant: westerlingen die Utrecht te ver vonden 8)7? Er kwamen er 2 uit Groningen en 1 uit Eindhoven, dus ik dacht laat ik het oosten wat ter wille zijn :P
Eindhoven. :?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 27 februari 2012 @ 12:37:08 #178
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108458746
Misschien een activiteitje ook een goed idee aangezien we elkaar nu een beetje kennen?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  maandag 27 februari 2012 @ 12:44:57 #179
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108458974
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:37 schreef Zihuatanejo het volgende:
Misschien een activiteitje ook een goed idee aangezien we elkaar nu een beetje kennen?
Kantklossen, sjoelen. *O*

:') :D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_108459379
Activiteit is een goed idee! Apeldoorn biedt dan weer niet heel veel mogelijkheden tot activiteiten. Vraag is, wat vinden mensen leuk? Concert, buitenactiviteit of iets wat binnen kan?
pi_108464243
Alcohol doet het altijd goed als activiteit, zei een wijs man ooit eens.
Ja, ik generaliseer.
pi_108464297
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:08 schreef Northside het volgende:
Alcohol doet het altijd goed als activiteit, zei een wijs man ooit eens.
Om te zuipen heb ik geen Fokkers nodig, dan kan ik net zo goed met mijn eigen vrienden op stap. Vorige keer was leuk om kennis te maken, maar de volgende keer doe ik liever iets.
pi_108464540
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:10 schreef Mystikvm het volgende:
Om te zuipen heb ik geen Fokkers nodig, dan kan ik net zo goed met mijn eigen vrienden op stap. Vorige keer was leuk om kennis te maken, maar de volgende keer doe ik liever iets.
Wat wil je dan bijvoorbeeld met fokkers doen dat je niet met je eigen vrienden kan doen?
Ja, ik generaliseer.
pi_108464552
Ik heb een leuk idee: bowlen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_108464713
Of je gaat karten :)

Maar niet alle vrouwen zullen dat waarderen.

Verder: schaatsen in de ijshal, museum bekijken, concertje, meejagen met Chawi :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108464736
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:16 schreef Northside het volgende:

[..]

Wat wil je dan bijvoorbeeld met fokkers doen dat je niet met je eigen vrienden kan doen?
Er zijn bepaalde concerten of theatervoorstellingen waar ik mijn vrienden niet mee naartoe krijg. Maar voor een grootschalerige bijeenkomst is dat ook niet geschikt. Ten eerste vanwege de prijs, ten tweede vanwege het feit dat ook niet alle Fokkers hetzelfde leuk vinden.

Ik vind bier drinken net zo leuk als de meesten, maar om uitgebreid te gaan stappen werkt het vaak ook alleen maar als de mensen enigszins gelijkgestemd zijn en dezelfde dingen leuk vinden.
pi_108464955
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind bier drinken net zo leuk als de meesten, maar om uitgebreid te gaan stappen werkt het vaak ook alleen maar als de mensen enigszins gelijkgestemd zijn en dezelfde dingen leuk vinden.
Ja, maar voor veel mensen is het de 1e of 2e keer dat ze elkaar zien. Zou iets vrijblijvends als 'iets drinken' dan niet makkelijker zijn dan een activiteit waar je aan vast zit?
Ja, ik generaliseer.
pi_108465137
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:27 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja, maar voor veel mensen is het de 1e of 2e keer dat ze elkaar zien. Zou iets vrijblijvends als 'iets drinken' dan niet makkelijker zijn dan een activiteit waar je aan vast zit?
True, ik ga ook geen dingen afwijzen en wil ook niet de zuurpruim uithangen. Zeker als het in de buurt is kom ik wel. Maar een activiteit lijkt mij het leukst. Ik snap ook wel dat het moeilijk is om iets te regelen voor zoveel mensen met zoveel verschillende interesses.
pi_108465220
Er zijn nu een paar ideeën opgenoemd. Misschien moeten we een opsomming maken van die ideeën en nieuwe ideeën toevoegen. Daarna zouden we op die ideeën kunnen stemmen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_108465618
Ik las net ff terug en kwam tot de conclusie dat ik me helemaal nog niet aangemeld had dus bij deze :)

Waar woon je?
Raalte

Hoe oud ben je?
31 jaar

Omschrijving?
Vrienden heb ik wel, alleen deze zijn met de jaren, zich over het hele land gaan settelen. En nieuwe mensen leren kennen is natuurlijk ook geweldig dus vadaar dat ik mijn mijn "kring" maar eens wil gaan vergroten.

Werk en hobbies?
Technisch tekenaar bij installatiebedrijf. Verder ben ik een halve sportbeest (tijd over he) :)

Hoe kan ik jou bereiken?
In dit topic, pm enzovoort.
pi_108465920
quote:
4s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:21 schreef Godshand het volgende:
Of je gaat karten :)

Maar niet alle vrouwen zullen dat waarderen.

Verder: schaatsen in de ijshal, museum bekijken, concertje, meejagen met Chawi :')
Hahahaha, ze zien me aankomen.

Karten is leuk, maar ik durf alleen nooit zo hard te gaan :')
pi_108466121
Aangezien we in Nederland wonen, lijkt mij een indoor activiteit wel het handigst.
Hierbij wat (betaalbare) suggesties:

Karten
Bowlen
Lasergamen
Poolen
pi_108466361
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Er zijn bepaalde concerten of theatervoorstellingen waar ik mijn vrienden niet mee naartoe krijg. Maar voor een grootschalerige bijeenkomst is dat ook niet geschikt. Ten eerste vanwege de prijs, ten tweede vanwege het feit dat ook niet alle Fokkers hetzelfde leuk vinden.
Voor zoiets kun je misschien beter mensen vragen als je concreet iets hebt waar je naartoe wilt. :) Wat voor dingen zijn dat dan zoal, trouwens?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_108473778
Bios :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 27 februari 2012 @ 20:10:41 #195
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108476322
Zowel Apeldoorn als Amsterdam zijn hendig te bereiken voor mij. Amsterdam dan wel per OV, zit niet te wachten op weer een Utrechtachtig fiasco.
  maandag 27 februari 2012 @ 20:14:59 #196
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_108476623
Waarom gaan we niet een lekkere strandwandeling maken in Bloemendaal/Zandvoort en een leuke tent opzoeken om na afloop lekker door te lallen?

Of een stadswandeling door Amsterdam, en na afloop een leuke toko zoeken?

Hmmmm?
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_108477496
Als we het strand op gaan, dan neem ik mijn honden mee..Kunnen we misschien toch nog gaan jagen in de duinen ;-)
pi_108477671
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Chawi het volgende:
Als we het strand op gaan, dan neem ik mijn honden mee..Kunnen we misschien toch nog gaan jagen in de duinen ;-)
Ik ga liever op single vrouwen :Y zou een hond daarbij helpen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_108477789
Een puppy wel misschien :P
pi_108478623
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:34 schreef Chawi het volgende:
Een puppy wel misschien :P
Heb je er eentje te leen voor mij?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')