abonnement Unibet Coolblue
pi_108203880
En hier alweer het zeventiende deel in deze reeks over een van de grootste en beste rockbands uit de geschiedenis, met wereldhits als Bohemian Rhapsody, We Are The Champions en We Will Rock You:

Queen!

De vorige delen in deze reeks zijn:

Queen Centraal (deel 16): We Still Love You..
Queen Centraal (deel 14): Still Doin' All Right
Queen Centraal (deel 13): Time To Shine!
Queen Centraal #12 The Cosmos Rocks!
Queen Centraal deel 11 The wings of butterflies
Queen Centraal (deel 10) Innuendoes & Miracles
Queen Centraal (deel 9) Rock It! (We want some priime jiive)
Queen Centraal (deel 8) Tear It Up!
Queen Centraal (deel 7) In the Lap of the Queen
Queen Centraal (deel 6) Don't Stop Me Now
Queen Centraal (deel 5) Queen on Tour
Queen Centraal (deel 4) The Show Goes On
Queen Centraal (Deel 3) Was It All Worth It?
Queen Centraal (Deel 2)
Queen Centraal

Wil je meer informatie over deze rockband? Kijk dan op:
Wikipedia (NL)
Wikipedia (UK)
Queen's officile pagina
Brian’s officile pagina

Queen (1971-1991)
John Deacon - bass
Brian May - gitaar, zang
Freddie Mercury - zang, piano
Roger Taylor - drum, zang

Queen+Paul Rodgers (2005-2009)
Brian May - gitaar, zang
Paul Rodgers - zang
Roger Taylor - drum, zang
tourband:
Spike Edney - keyboard
Danny Miranda - bass
Jamie Moses - gitaar

Na twee wereldtournees, twee live albums en het nieuwe album The Cosmos Rocks, is de samenwerking tussen Queen en Paul (voorlopig?...) voorbij. Maar komen Roger en Brian na hun fantastische show in Ahoy ng een keer naar Nederland? Hoe staat het met de Nederlandse versie van de musical We Will Rock You? En waar hangt John eigenlijk uit?
Volg het in het vijftiende topic over Queen!

quote:
DISCOGRAFIE:
Queen studio albums:
Queen (1973)
Queen II (1974)
Sheer Heart Attack (1974)
A Night At The Opera (1975)
A Day At The Races (1976)
News of the World (1977)
Jazz (1978)
The Game (1980)
Flash (1980)
Hot Space (1982)
The Works (1984)
A Kind of Magic (1986)
The Miracle (1989)
Innuendo (1991)
Made In Heaven (1995)
Queen live albums:
Queen - Live Killers '79 (1979)
Queen - Live Magic '86 (1986)
Queen - Live At Wembley '86 (1992)
Queen On Fire - Live At The Bowl '82 (2004)
Queen Rock Montreal '81 (2007)

Queen+Paul Rodgers:
Return of the Champions (2005)
The Cosmos Rocks (2008)
Live In Ukraine (2008)
Nieuw topic? De OP staat op de wiki!
Bleuh.
pi_108203971
Meer info

quote:
Photo: Adam Lambert sang with Queen at the EMTV Awards 2011

QUEEN, WITH ADAM LAMBERT, EXCLUSIVE HEADLINE SET CONFIRMED FOR SONISPHERE 2012

KISS EUROPEAN EXCLUSIVE AND FAITH NO MORE UK EXCLUSIVE ALSO CONFIRMED TO HEADLINE, TIM MINCHIN LEADS COMEDY ELEMENT WITH HEADLINE SLOT ON SATURN STAGE

PLUS MANY MORE BANDS ANNOUNCED

“Earlier on there were rumours of us splitting up, but I mean – f*** ‘em – how can you split up when you have an audience like this.”
Freddie Mercury. Knebworth Park, August 9, 1986

With a quarter of a century having since passed, rock legends Queen are to return to play a second concert at the venue that provided them with the setting for one of their biggest and most historic concerts.

Queen’ Brian May and Roger Taylor today confirmed the band will headline the second day of this year’s Sonisphere Festival appearing at the festival home ground Knebworth Park, Stevenage, on Saturday July 7.

Knebworth was the setting for Queen’s final concert with Freddie Mercury in August 1986.

May and Taylor also confirmed that for this special one-off concert they will be joined by US singer-songwriter Adam Lambert.

Since first encountering each other during American Idol Season 8 in May 2009 where Lambert joined the band to perform We Are the Champions the two have repeatedly hinted at a future collaboration, most recently with Taylor telling Billboard Magazine "He (Adam) has grown into a really great performer with an astonishing voice with a range that's great. We would like to work with him again. There's nothing signed just yet but …it could be very exciting."

After their brief meeting on American Idol, the potent chemistry between Queen and Lambert finally broke the surface when at the invitation of Queen’s Brian May and Roger Taylor Lambert joined them for the closing showcase at the recent MTV Europe Awards where Queen were present to collect their Global Icon award.

Their eight minute MTVE set ignited an immediate reaction across the internet with social network sites buzzing with excitement and campaigning for a more formal union between Queen and Lambert. The Sonisphere 2012 Knebworth stage will at last provide an eager public the opportunity to see May, Taylor and Lambert delve deeper into exploring their very evident artistic appreciation of one another.

Says Brian May: “Judging by my incoming mail, this decision will make a lot of people very happy. It's a worthy challenge for us, and I'm sure Adam would meet with Freddie's approval! And what better place to revisit, and walk those emotional paths than Knebworth? It will be a rush.”

Lambert adds: “I'm completely in awe of the Queen phenomenon. The thought of sharing the stage for a full set is so beautifully surreal. I'm honoured to be able to pay my respects to Freddie's memory. He's a personal hero of mine and I am deeply grateful for the chance to sing such powerful music for fans of this legendary band. I know the evening will be a huge milestone for me, and with the support of Brian, Roger and the rest of the band I know magic will be on display.”

Queen’s previous performance at Knebworth Park, close on twenty-six years ago , August 9, 1986, was set up to be the glorious last stop for the band’s monstrously successful Magic Tour which had spread out across Europe over eight weeks of that summer. Over a million people had already paid to see them.

Now riding one of the highest crests in their career, Queen drew a record crowd of 120,000, their biggest ever UK audience. Coming on the back of two stunning shows at Wembley Stadium - to this day regarded as among their finest performances - anticipation was high.

Queen delivered the goods, winding up the crowd by arriving above their heads in a custom decorated helicopter, and then going on to perform a Queen textbook set to a deliriously enthusiastic audience, winding up with an emotional ‘God Save the Queen’ and Freddie wishing his audience ‘sweet dreams’.

What no-one in that Knebworth Park audience, and as far as we know, not even the band could anticipate that day, was that a new chapter in Queen’s history was being written: after more than 700 concerts together, what was taking place was the very last live concert of Freddie Mercury with Queen.

With the exception of an appearance in 1988 with Spanish operatic soprano Montserrat Caballe to launch Barcelona’s successful bid for the 1992 Olympic Games performing their duet ‘Barcelona’, Mercury would never again be seen performing to a public audience.

On what will undoubtedly rate as one of this summer’s most highly anticipated and emotionally charged concerts Queen’s Roger Taylor says: "I remember Knebworth as being the most incredible gig, with the most amazing audience and the sound on stage was utterly perfect. It was a fitting last stand before a live audience for Freddie. It will be a real challenge to complete the circle by returning with Adam."

Shooting rockets. Blood spitting. Face Paint. Shiny Boots and utterly jaw dropping triumphant live shows: SONISPHERE is proud to announce KISS as Friday's headliner. With a reputation for being perhaps the most flamboyant and entertaining band on the planet, the American Kings will bring their stage extravaganza to SONISPHERE as their only European performance of 2012.

For the final, Sunday night, SONISPHERE KNEBWORTH is proud to announce the legendary FAITH NO MORE as the headline act on the APOLLO stage. Mike Bordin, Roddy Bottum, Bill Gould, Jon Hudson and Mike Patton are poised to set KNEBWORTH on fire when they close the last night at SONISPHERE with their only UK appearance in 2012. Of their set Gould comments: "It was over 2 years ago when we decided to reform and play those amazing UK shows. The good news is, we've had a couple of years to improve our skills; moving our song to error ratio down 3.5 full percentage points. Watch out UK, we're going to do it right this time!!"

Joining the three superb headliners are some of the biggest names from the world of rock and metal including:

WITHIN TEMPTATION - only UK show of 2012, EVANESCENCE - only UK show of 2012, THE DARKNESS, INCUBUS - only UK show of 2012, MARILYN MANSON – only UK show of 2012, ANDREW WK - only UK festival show of 2012, REFUSED - only UK show of 2012, MASTODON - only UK festival show of 2012, THE BLACKOUT and more.

As well as the exciting names from the world of rock, SONISPHERE once again shows it’s forward thinking nature, and invites musician/comedian TIM MINCHIN to headline the Saturday night on SATURN. Since his first appearance at SONISPHERE back in 2010 the TIM’s success has gone from strength to strength, resulting in his first UK arena tour, his first West End Musical (Matilda The Musical) and numerous high profile TV appearances. After the astounding success of Bill Bailey’s SATURN slot last year, TIM - with full backing band in tow - is bound to deliver a much talked about and highly memorable show at SONISPHERE.

Tickets on sale to the public from 9:00am Thursday 23rd February from http://www.sonispherefestivals.com / 0844 871 8803 priced at 145 for a weekend ticket (180 with 4-day camping, 170 with 3-day camping), with a very limited number of day tickets available for 75.

To spread the cost of the festival customers can pay a non-refundable deposit of 50 to secure their weekend tickets and then pay the balance off anytime before 30th April 2011.

SONISPHERE KNEBWORTH takes place July 6th - 8th at KNEBWORTH HOUSE.

On top of the host of talent on offer at SONISPHERE KNEBWORTH, organisers are offering the first weekend ticket buyers a very limited number of tickets to SONISPHERE MADRID, which takes place 25th and 26th May. Headliners METALLICA - who play their Black album in its entirety - are joined by an impressive cast featuring the likes of SOUNDGARDEN, and SLAYER and many more. Two Sonisphere festivals for the price of one!

http://www.sonispherefestivals.com

LINE UP SO FAR:

Headline sets from:

KISS (European Exclusive) - QUEEN (Exclusive) - FAITH NO MORE (UK Exclusive)- TIM MINCHIN

ANDREW WK *
THE BLACKOUT
CYPRESS HILL
EVANESCENCE**
FIELDS OF THE NEPHILIM
FLOGGING MOLLY *
GHOST *
GOJIRA *
I KILLED THE PROM QUEEN
INCUBUS**
KATATONIA *
LACUNA COIL *
MARILYN MANSON**
MASTODON *
REFUSED**
SWITCHFOOT *
THE DARKNESS
WITHIN TEMPTATION **
WOLFMOTHER **

*denotes exclusive festival appearance
** denotes only UK show of 2012
Bleuh.
pi_108204150
Brian en Roger als bazen achter hun instrumenten, en Lambert als de verdwaalde nicht op het podium.
pi_108204350
Ach, Brian en Roger zijn wel wat gewend.

Bleuh.
pi_108204480
:@, ik had al een nieuw topic geopend :@
Queen Centraal (deel 17): Op naar Knebworth 2012

Kan een modje dit topic reeksen en mijn topic sluiten? PimD had de LaPo
pi_108204921
O, en voor zij die de mail van QOL niet hebben gekregen:

Dagkaartjes voor zijn 87,25 pond (inclusief). Nu al te bestellen via de link die je in je mail hebt gekregen.

Helaas heb ik geen geld :'( :'( :'( om dit te betalen... A well, veel plezier @ zij die wel gaan
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 21:43:38 #7
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108205434
Verreekst :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_108205511
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Verreekst :)
Verdankt, andere ook gesloten?

:X, lama... Ik zie al

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2012 21:45:19 ]
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 21:45:40 #9
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108205550
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:44 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Verdankt, andere ook gesloten?

:X, lama... Ik zie al
Ik mod sneller dan jouw schaduw ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_108205659
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:45 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik mod sneller dan jouw schaduw ;)
lol, op het forum misschien :P... Probeer het eens op de FP :P

Zou je een linkje naar dit topic willen plaatsen in die andere? Of gaat deze mee in die reeks?
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 21:48:54 #11
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108205715
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:47 schreef RvLaak het volgende:

[..]

lol, op het forum misschien :P... Probeer het eens op de FP :P

Zou je een linkje naar dit topic willen plaatsen in die andere? Of gaat deze mee in die reeks?
Deze zit in de reeks die andere is eruit, de myat van iedereen zou ook mee verhuisd moeten zijn :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_108205747
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:48 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Deze zit in de reeks die andere is eruit, de myat van iedereen zou ook mee verhuisd moeten zijn :)
Nice, moet toch eens erachter komen hoe dat nou precies werkt op het forum :+
  maandag 20 februari 2012 @ 22:18:31 #13
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108207370
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:48 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Deze zit in de reeks die andere is eruit, de myat van iedereen zou ook mee verhuisd moeten zijn :)
Check!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 20 februari 2012 @ 22:25:27 #14
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108207708
quote:
With a quarter of a century having since passed, rock legends QUEEN are to return to play a second concert at the venue that provided them with the setting for one of their biggest and most historic concerts.

QUEEN’s Brian May and Roger Taylor have confirmed the band will headline the second day of SONISPHERE appearing on the APOLLO stage on Saturday July 7. KNEBWORTH was the setting for QUEEN’s final concert with Freddie Mercury in August 1986.

May and Taylor also confirmed that for this very special event they will be joined by US singer-songwriter ADAM LAMBERT.

The potent chemistry between QUEEN and Lambert broke the surface when at the invitation of Brian May and Roger Taylor, Lambert joined them for the closing showcase at the recent MTV Europe Awards where QUEEN were present to collect their Global Icon award.

Says Brian May: “Judging by my incoming mail, this decision will make a lot of people very happy. It’s a worthy challenge for us, and I’m sure Adam would meet with Freddie’s approval! And what better place to revisit, and walk those emotional paths than Knebworth? It will be a rush.”
Tja..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 20 februari 2012 @ 22:38:53 #15
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_108208345
Ook al had ik het geld, ik heb er geen behoefte aan om daarvoor naar Engeland te gaan. Hell, zelfs al zouden ze hier in de buurt komen, dan nog zou ik twijfelen :') QPR was echt super tof, maar dit doet mij vooralsnog helemaal niets. Als Ahoy 2008 mijn laatste optreden van Bri en Rog was, dan is dat iig een mooie afsluiter geweest :)

Och, we zullen vast wel een gelikte registratie van het optreden met AL krijgen... zet ik die wel op
  maandag 20 februari 2012 @ 22:47:16 #16
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108208771
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:38 schreef Hankster het volgende:
Ook al had ik het geld, ik heb er geen behoefte aan om daarvoor naar Engeland te gaan. Hell, zelfs al zouden ze hier in de buurt komen, dan nog zou ik twijfelen :') QPR was echt super tof, maar dit doet mij vooralsnog helemaal niets. Als Ahoy 2008 mijn laatste optreden van Bri en Rog was, dan is dat iig een mooie afsluiter geweest :)

Och, we zullen vast wel een gelikte registratie van het optreden met AL krijgen... zet ik die wel op
Ik heb mijzelf een paar jaar geleden beloofd eens naar een meerdaags festival te gaan. Daarnaast 'moet' ik weer eens naar de UK gaan. Daarnaast treed Tim Minchin ook op zaterdag op. En Flogging Molly..

Ik ben bang dat ik begin juli dus in de UK zit, als dat uitkomt met mijn afstuderen.. En anders misschien ook wel..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_108215752
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:47 schreef qu63 het volgende:

[..]

Ik heb mijzelf een paar jaar geleden beloofd eens naar een meerdaags festival te gaan. Daarnaast 'moet' ik weer eens naar de UK gaan. Daarnaast treed Tim Minchin ook op zaterdag op. En Flogging Molly..

Ik ben bang dat ik begin juli dus in de UK zit, als dat uitkomt met mijn afstuderen.. En anders misschien ook wel..
Plus, Knebworth
pi_108216350
Ik gok op een Queen tour in winter 2012 of 2013.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_108217341
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:41 schreef chansadres het volgende:
Ik gok op een Queen tour in winter 2012 of 2013.
In de winter? Brian heeft toch de schurft aan koud weer? Dan zijn zijn vingers stijf.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:34:42 #20
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108217694
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:22 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

In de winter? Brian heeft toch de schurft aan koud weer? Dan zijn zijn vingers stijf.
Niet in Zuid-Amerika ;)

Daar een beetje overwinteren en dan in de lente hierheen komen..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_108225739
Toenet een interview met Roger op de BBC Radio. Hij heeft kenbaar gemaakt dat er twee optredens komen. Hoogtepunt natuurlijk Knebworth en een opwarmgig in Rusland. Dit zal ook de enige optredens zijn in Europa dit jaar. Maar hij ontkende niet dat ze wel ergens anders gaan touren. Adam Lambert zal voornamelijk alle Freddie stukken op zich nemen maar er zullen ook nummers gezongen worden door Brian, Roger en enkele special guests. Zanger van Keane werd genoemd als een mogelijkheid.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_108225802
Die zanger van Keane is hartstikke goed, zoals hij vorig jaar Its A Hard Life deed was rg goed + Brian / Roger op zang, maar dat zal wel weer het gebruikelijke Days Of Our Lives/Hammer To Fall zijn, want ik denk niet dat ze Headlong spelen of Good Company
pi_108226194
I'm in love with my car en '39 en Love of my Life mis je, Braddie ;)
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:17:51 #24
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108226268
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:06 schreef Braddie het volgende:
Die zanger van Keane is hartstikke goed, zoals hij vorig jaar Its A Hard Life deed was rg goed + Brian / Roger op zang, maar dat zal wel weer het gebruikelijke Days Of Our Lives/Hammer To Fall zijn, want ik denk niet dat ze Headlong spelen of Good Company
Waar zong hij die nummers dan?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_108226773
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:17 schreef qu63 het volgende:

[..]

Waar zong hij die nummers dan?
The Prince's Trust Rock Gala
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:40:05 #26
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108227131
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:29 schreef chansadres het volgende:

[..]

The Prince's Trust Rock Gala
Hmm, die heb ik dan gemist! :o
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:18:21 #27
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108264586
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:29 schreef chansadres het volgende:

[..]

The Prince's Trust Rock Gala
Ah, gevonden!

It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:47:31 #28
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108314591
Jamie Moses:
quote:
To all those who have asked - I won't be involved in the Queen + Adam Lambert stuff for the time being. The guys are using a smaller band at the moment.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_108315780
Dat concert met die Lambert kan me gestolen worden. Triest dat ze deze route kiezen. Diep triest.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_108320326
Ik gok dat het Amsterdam 2002 taferelen worden dan. Ik heb niks met Jamie en Spike, maar de QPR band was superstrak. Ik ben benieuwd of ze Danny Miranda wel als bassist houden, of weer een andere erbij slepen :')
Bleuh.
pi_108322187
Zou wel een stunt zijn als Deaky heel droog het podium opkomt met een pokerface: Ja wat? :D :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:48:19 #32
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108322800
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Zou wel een stunt zijn als Deaky heel droog het podium opkomt met een pokerface: Ja wat? :D :')
Dan denk ik dat ie dat eerder tijdens QPR gedaan zou hebben..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_108334296
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:11 schreef PimD het volgende:
Ik gok dat het Amsterdam 2002 taferelen worden dan. Ik heb niks met Jamie en Spike, maar de QPR band was superstrak. Ik ben benieuwd of ze Danny Miranda wel als bassist houden, of weer een andere erbij slepen :')
Danny Miranda heeft de tourband al een tijd geleden verlaten. Hij speelt tegenwoordig in de band van Meat Loaf.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_108335190
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Zou wel een stunt zijn als Deaky heel droog het podium opkomt met een pokerface: Ja wat? :D :')
Dat zou wel heel erg grappig zijn ja... Alle nay-sayers die beweren dat John dit nooit goed zou keuren zijn dan in n keer stil _O-

Maar goed, de kans dat de wezens van Mars aan gaan vallen en een journalist daar verslag van brengt is waarschijnlijker, gok ik zo.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:18:40 #35
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108338965
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:04 schreef chansadres het volgende:
Toenet een interview met Roger op de BBC Radio. Hij heeft kenbaar gemaakt dat er twee optredens komen. Hoogtepunt natuurlijk Knebworth en een opwarmgig in Rusland. Dit zal ook de enige optredens zijn in Europa dit jaar. Maar hij ontkende niet dat ze wel ergens anders gaan touren. Adam Lambert zal voornamelijk alle Freddie stukken op zich nemen maar er zullen ook nummers gezongen worden door Brian, Roger en enkele special guests. Zanger van Keane werd genoemd als een mogelijkheid.
Dit interview dus:
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:59:07 #36
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108340312
Nieuwe logo voor de Queen Extravaganza


Het enige mooie vind ik gebruikte lettertype..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:21:27 #37
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_108345869
als het nu helemaal zwart was geweest, dan vond ik het wel mooi
pi_108348941
Ik vind hem wel cool. Mooi detail ook dat ze podiumlichten met die stralen proberen na te bootsen.
Verder doet de kleur en het lettertype me denken aan het eerste album.
pi_108349046
Gemengde gevoelens, ik ben nieuwsgierig maar tegelijkertijd vind ik het toch ook een beetje heiligschennis, niemand kan de rol van Freddie Mercury overnemen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_108349309
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
niemand kan de rol van Freddie Mercury overnemen.
Gelukkig doen ze dat ook niet! ^O^
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_108350137
http://www.nme.com/blog/i(...)n_qaamp_a&more=1&c=1
Toch iets meer vertrouwen erin gekregen en ik ben stiekem toch wel benieuwd.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:25:15 #42
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108350988
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:01 schreef Aardappeltaart het volgende:
http://www.nme.com/blog/i(...)n_qaamp_a&more=1&c=1
Toch iets meer vertrouwen erin gekregen en ik ben stiekem toch wel benieuwd.
Ik weet het nog niet hoor....
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 24 februari 2012 @ 19:00:49 #44
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_108356057
quote:
"I’m interested to see if we’ll be doing ‘Bohemian Rhapsody’ and whatever capacity it is, it’s quite a vocal undertaking with all the parts, so I don’t know if they’re gonna be other vocalists onstage or what"
Dat nummer speelden ze toch sinds jaar en dag met backing tapes? Heeft Lambert nooit een DVD gekeken of zo?
.
pi_108356187
Oh oh oh :')

Het zou me niks verbazen als ze gewoon de QPR set spelen, zonder de Bad Company/Free nummers. Als ik hoor dat Jamie Moses niet mee doet en ze met een 'kleinere band' gaan spelen gok ik op Spike + een derderangs bassist.

Niet gedacht dat ik ooit zou zeggen dat een Queenconcert me niet (veel) interesseert.
Bleuh.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 20:02:46 #46
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_108358582
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:04 schreef PimD het volgende:
Oh oh oh :')

Het zou me niks verbazen als ze gewoon de QPR set spelen, zonder de Bad Company/Free nummers. Als ik hoor dat Jamie Moses niet mee doet en ze met een 'kleinere band' gaan spelen gok ik op Spike + een derderangs bassist.

Niet gedacht dat ik ooit zou zeggen dat een Queenconcert me niet (veel) interesseert.
Ik snap ook echt niets waarom ze met een kleinere band spelen. Brian kan onderhand eigenlijk niet meer zonder tweede gitarist. Zeker niet voor latere nummers als IWIA en TSMGO.

Ik vraag me zelfs een beetje af of er iets is gebeurd tussen Jamie en Brian. Voorheen speelde hij al-tijd mee, en nu heeft-ie niet meegedaan de Kerry Ellis tour n de komende optredens met Adam Lambert.

Ik ben nu wel een beetje bang dat dit toch wel een van de laatste dingen zou kunnen worden die Brian en Roger nog gaan doen. Dit jaar zal voornamelijk in het teken staan van de optredens met AL, en dan zie ik het niet snel meer gebeuren dat ze nog met nieuw studiomateriaal zullen komen. Oh man, voor het zelfde geld gaan ze de studio in met Adam :D :')
  vrijdag 24 februari 2012 @ 20:03:56 #47
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_108358658
Net trouwens de blu-ray van DoOL gezien, en man, de beelden van Kharkov zien er echt geweldig uit :D Nu maar hopen dat ze Live In Ukraine ooit nog eens op blu-ray uitbrengen...
pi_108359290
Ik kan me er niet eens meer zo druk om maken. Ik ben blij dat ik ze in 2005 vijf keer heb gezien en in 2008 acht keer. Zo strak als ze toen speelden zal het nooit meer worden vrees ik, zolang het bij eenmalige optredens blijft.
Bleuh.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 20:33:17 #49
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_108360171
Tsja, ik blijf toch juist door de 2008 tour een "wat nou als" gevoel houden.
pi_108360477
Jammer dat die solotoer van Roger er nooit is gekomen :')
Bleuh.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:08:29 #51
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_108365100
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef PimD het volgende:
Jammer dat die solotoer van Roger er nooit is gekomen :')
Joh, desnoods :D Ik zou het wel gaaf hebben gevonden om Roger in een wat kleinere zaal op te zien treden.
pi_108366707
Wat zouden jullie eigenlijk vinden van nieuwe 'Queen' nummers (een album, oid)? Zou toch leuk zijn om 'Queen' weer een keer op #1 te hebben in de top40. Om te schamen en eeuwig zonde als het nummer dat dan niet haalt, natuurlijk.

Het valt me trouwens op dat ze niet over Queen + Adam Lambert (zoals bij Paul) spreken, maar over Queen... *zucht*.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 02:15:31 #53
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108373455
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:40 schreef Aardappeltaart het volgende:
Wat zouden jullie eigenlijk vinden van nieuwe 'Queen' nummers (een album, oid)? Zou toch leuk zijn om 'Queen' weer een keer op #1 te hebben in de top40. Om te schamen en eeuwig zonde als het nummer dat dan niet haalt, natuurlijk.

Het valt me trouwens op dat ze niet over Queen + Adam Lambert (zoals bij Paul) spreken, maar over Queen... *zucht*.
Say It's Not True heb ik 2x op de radio gehoord. Op 1 december en een andere keer, beide op radio 2..

Dat laatste valt me ook een beetje tegen ja, alhoewel Paul natuurlijk veel meer van zichzelf inbracht en ook eigen songs deed, iets wat Adam geloof ik niet gaat doen..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 25 februari 2012 @ 02:19:23 #54
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108373504
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:02 schreef Hankster het volgende:

[..]
Ik vraag me zelfs een beetje af of er iets is gebeurd tussen Jamie en Brian. Voorheen speelde hij al-tijd mee, en nu heeft-ie niet meegedaan de Kerry Ellis tour n de komende optredens met Adam Lambert.
Dat kan ook te maken hebben met het schema van Jamie, die heeft afgelopen jaar flink zitten touren met o.a. Tom Jones..
quote:
Ik ben nu wel een beetje bang dat dit toch wel een van de laatste dingen zou kunnen worden die Brian en Roger nog gaan doen. Dit jaar zal voornamelijk in het teken staan van de optredens met AL, en dan zie ik het niet snel meer gebeuren dat ze nog met nieuw studiomateriaal zullen komen. Oh man, voor het zelfde geld gaan ze de studio in met Adam :D :')
Qua live dingen zal er niet snel meer iets groots gaan gebeuren ben ik ja ;(
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 27 februari 2012 @ 11:44:45 #55
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108456925
quote:
Tune into BBC Radio1 today at 11.30am for a very special Live Lounge with Dappy and Brian May. They will perform 'Rockstar' and one very special cover. The two then go straight into 1Xtra at 12:15 where they will perform again
12:30 NLse tijd dus..

Ben vooral benieuwd naar die cover!

-edit- Ah, een Queencover..
Ze hebben de keuze uit We Are The Champions, We Will Rock You of Bohemian Rhapsody. Ze zijn om 12:40 in de uitzending zei de presentatrice net: http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/bbc_radio_one

[ Bericht 29% gewijzigd door qu63 op 27-02-2012 12:31:08 ]
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 27 februari 2012 @ 12:59:52 #56
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108459541
Damn, geef mij maar Brian en Dappy ipv Queen + Adam Lambert!

Deze cover van We Will Rock You is geniaal! _O_

Er zijn genoeg video's van Radio 1's Live Lounge op YouTube te vinden, die van Brian en Dappy zal dus ook wel online komen
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 27 februari 2012 @ 13:46:23 #57
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108461202
Foto's van brian en Dappy van vandaag: http://www.bbc.co.uk/radio1/sessions/2012-02-27_dappy
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 27 februari 2012 @ 15:25:29 #58
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108464872
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:57:15 #59
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108501221
Roger will be making an appearance on the BBC World Service tomorrow, Wednesday evening between 10pm - 11pm. He is a guest of William Orbit in one of a series of live programmes from Bush House throughout the day to celebrate the 80th Anniversary of the World Service. As part of his appearance on the show he will perform Radio GaGa. For information on how to listen in, check this link: http://bbc.in/ehDGUO
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:47:48 #60
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108503079
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_108503675
quote:
Wel grappig om te zien dat De Oude Dame er ook aan te pas kwam en niet alleen de kopietjes... :)

Vond het niet eens zo slecht.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2012 15:06:33 ]
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:50:39 #62
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108505500
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:06 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Wel grappig om te zien dat De Oude Dame er ook aan te pas kwam en niet alleen de kopietjes... :)

Vond het niet eens zo slecht.
Jup, hij had het ook even over de oude dame in het interview voor WWRY. Helaas heb ik dat nog niet kunnen vinden. Alhoewel het natuurlijk wel op BBC iPlayer staat, maar daar hebben we hier niets aan..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 1 maart 2012 @ 21:02:26 #63
134538 chansadres
Black & White
pi_108601471
Net 2 kaarten gekocht voor War of the Worlds in Ahoy. Lees ik dat Kerry Ellis een hoofdrol zal spelen. Deze tour zal lopen in de winter. Dus dan is Brian zeker niet op tour met Kerry.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zondag 4 maart 2012 @ 22:04:48 #64
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108720950
Hackers stelen niet uitgegeven werk Michael Jackson
quote:
"Alles dat Sony van Michael Jackson heeft gekocht, is gejat", zegt een bron tegen de Sunday Times.

Het zou onder meer gaan om duetten van Michael met de eveneens overleden Queen-zanger Freddie Mercury
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_108723235
Eh... Beter lezen :@
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_108723367
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Jordy-B het volgende:
Die duetten met Mercury zijn toch al jren bekend?
Niet de "officile" versies natuurlijk ;).

Al verwacht ik weinig verschil
pi_108726343
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  zondag 4 maart 2012 @ 23:49:00 #68
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108726429
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:46 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Niet de "officile" versies natuurlijk ;).

Al verwacht ik weinig verschil
En er zijn maar 2 tracks openbaar gemaakt in de afgelopen jaren, maar er schijnt nog een 3e te zijn..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_108730964
De derde track zou Victory zijn. En de kans dat er nog wat alternatieve versies bestaan van There Must Be More... en State of Shock is natuurlijk vrij aanwezig.
Bleuh.
  maandag 5 maart 2012 @ 09:29:48 #70
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108732461
Damn, dit is best wel oud! :D

It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_108750895
quote: "Im interested to see if well be doing Bohemian Rhapsody and whatever capacity it is, its quite a vocal undertaking with all the parts, so I dont know if theyre gonna be other vocalists onstage or what"
Dat nummer speelden ze toch sinds jaar en dag met backing tapes? Heeft Lambert nooit een DVD gekeken of zo?

Rest interview :>): How did they tackle that before, I wonder?
I think the guys sang back up obviously they recorded the backgrounds in the studio, they multi-tracked everything so much that I wonder if they are gonna consider bringing in background singers to give it the kind of energy that the record has.

[ Bericht 36% gewijzigd door ionafo op 05-03-2012 18:59:33 ]
  dinsdag 6 maart 2012 @ 10:07:12 #72
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108773394
We mogen de setlist voor Knebworth zelf samenstellen! :D http://www.queenonline.co(...)age-brian-and-roger/
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_108782606
Iemand van hier van plan naar richting Sonisphere te gaan? Ik denk er zelf over om te proberen aan kaartjes voor Moskou te komen.
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_108789940
Vraag me af of ze zich wel echt laten leiden door fans.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_108789969
Tuurlijk, de gemiddelde fan kiest toch voor WWRY, TYMD enzo. Denk je nou echt dat ze nu ineens Ogre Battle gaan spelen :D
Bleuh.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:28:21 #76
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108790023
Ach, je mag suggesties doen.. Als we met z'n alleen Ogre Battle, Nevermore, See What A Fool I've Been etc gaan roepen zullen ze die suggestie idd niet overnemen :P
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:29:00 #77
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_109307081
Presale voor WWRY-kaartjes op 14 mei, de 10e verjaardag van de musical: https://www.facebook.com/wewillrockyou?sk=app_393231174022815
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:46:51 #78
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_109379734
Queen broadcasts lined up for next month on BBC4, Friday 6th April 2012.
2100 - Queen - Days of our Lives (Part 1)
2200 - Queen - Days of our Lives (Part 2)
2300 - Queen: The Legendary 1975 Concert (Hammersmith)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 28 maart 2012 @ 20:41:36 #79
134538 chansadres
Black & White
pi_109623838
Soniphere word morgen gecanceled door tegenvallende kaartverkoop. Ben benieuwd wat ze met dit concert gaan doen. Repetities zijn nog niet begonnen dus geheel cancelen lijkt me logisch...Zonde!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  woensdag 28 maart 2012 @ 20:55:04 #80
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_109624730
En toen was er zonneschijn achter de wolken :)
pi_109624741
Ach, wat John Deacon zei, zonder Freddy is Queen Queen niet meer.

Kijk nu de live DVD van Wembley '86 en daar kan een Paul Rodgers nog steeds niet tegenop :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_109625296
Paul Rodgers is (met Queen) een eindbaas. Solo is het mij te bluesy.
Bleuh.
  woensdag 28 maart 2012 @ 21:28:28 #83
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_109626828
quote:
11s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:41 schreef chansadres het volgende:
Soniphere word morgen gecanceled door tegenvallende kaartverkoop. Ben benieuwd wat ze met dit concert gaan doen. Repetities zijn nog niet begonnen dus geheel cancelen lijkt me logisch...Zonde!
Dan Rusland maar door laten gaan en er een Europese tour van maken?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_109626906
Ik denk niet dat dit goed is voor het zelfvertrouwen van de heren May en Taylor. Ik kan me nog herinneren dat ze in 2008 2x achter elkaar de O2 Arena uitverkochten, met toch een dikke 30.000 tot 40.000 man volgens mij :D
Bleuh.
  woensdag 28 maart 2012 @ 21:31:02 #85
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_109626963
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:04 schreef PimD het volgende:
Paul Rodgers is (met Queen) een eindbaas. Solo is het mij te bluesy.
Juist dat bluesy is gaaf :) Alhoewel hij solo ook best tekeer kan gaan hoor:

It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 28 maart 2012 @ 21:33:02 #86
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_109627083
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:30 schreef PimD het volgende:
Ik denk niet dat dit goed is voor het zelfvertrouwen van de heren May en Taylor. Ik kan me nog herinneren dat ze in 2008 2x achter elkaar de O2 Arena uitverkochten, met toch een dikke 30.000 tot 40.000 man volgens mij :D
De Foo Fighters verkopen binnen no-time ook Wembley 2 avonden uit, maar festivals waar ze spelen zijn nog steeds kaarten voor te koop. Festival sfeer is natuurlijk heel anders dan een band met eventueel een voorprogramma ;)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 28 maart 2012 @ 21:43:12 #87
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_109627717
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:30 schreef PimD het volgende:
Ik denk niet dat dit goed is voor het zelfvertrouwen van de heren May en Taylor. Ik kan me nog herinneren dat ze in 2008 2x achter elkaar de O2 Arena uitverkochten, met toch een dikke 30.000 tot 40.000 man volgens mij :D
Nou, wat mij betreft gaan ze gewoon weer met z'n 3-en aan de slag, hoor _O_

Eindbazen waren het!
pi_109644021
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:12:56 #89
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_109742163
"We are disappointed to hear of the cancellation of the Sonisphere Festivals as we were very much looking forward to performing with Adam Lambert and particularly as the venue was Knebworth, our last stand with Freddie. We apologise for the disappointment to all those who were looking forward to seeing us. We are working to see if we can redress the situation at some other venue."
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_109888965
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:12 schreef qu63 het volgende:
"We are disappointed to hear of the cancellation of the Sonisphere Festivals as we were very much looking forward to performing with Adam Lambert and particularly as the venue was Knebworth, our last stand with Freddie. We apologise for the disappointment to all those who were looking forward to seeing us. We are working to see if we can redress the situation at some other venue."
Maw: Brian (en wellicht Roger) wil met alle geweld op Knebworth spelen... Geen idee wat ik daar van moet denken, helemaal aangezien er nou niet echt een jubileum periode is verstreken dit jaar.
  donderdag 5 april 2012 @ 17:58:46 #91
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_109948022
SpikesSASBand twitterde op donderdag 05-04-2012 om 17:40:56 Just heard through the grapevine - some exciting news will be announced v.soon on http://t.co/b2OrYJ7w about live shows with Adam Lambert. reageer retweet
Dus toch nog iets...
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:13:42 #92
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_110009151
Vanavond is/was het trouwens Queen avond op BBC4..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 9 april 2012 @ 18:39:11 #93
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_110103333
booshben twitterde op maandag 09-04-2012 om 17:47:57 @OIQFC Are Q playing at Hammersmith in July? reageer retweet
OIQFC twitterde op maandag 09-04-2012 om 17:55:16 @booshben an official announcement will be made soon about any plans for 2012. Sorry for not being able to confirm anything yet. reageer retweet
Dus misschien toch nog wat optredens?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_110103378
Ik ben er bang voor ja :D
Bleuh.
pi_110103434
Zolang het zonder Kwalbert is vind ik het prima!
  maandag 9 april 2012 @ 22:43:19 #96
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_110116324
Kwalbert ... een garpje! :')

Och, ze doen maar... Als een optreden in The Hammersmith voor de heren een reden kan zijn om een optreden uit de oude doos op dvd te gooien, dan hoop ik het van harte :D
  dinsdag 10 april 2012 @ 00:08:01 #97
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_110120287
Queen, Adam en Elton John in Kiev, en 4 concerten met Adam..
http://www.billboard.com/(...)his-1006692352.story

quote:
Besides, Taylor will be back in Queen mode come June and early July, when he and May play four planned shows with "American Idol" runner-up Adam Lambert, who they performed with during the 2009 "Idol" finals and at the 2011 MTV Europe Music Awards. Though a July 7 Sonishphere date in the U.K. was canceled, the June 30 show in Moscow in still on, and Taylor says Queen and Lambert will also play on a bill with Elton John in Kiev as well as do two early July shows at the Hammersmith Apollo to provide "some alternative... for some of the people who had bought tickets" to Sonisphere. Details for the other three dates will be announced soon.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_110120352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 00:08 schreef qu63 het volgende:
Queen + Elton John in Kiev, en 4 concerten met Adam..
http://www.billboard.com/(...)his-1006692352.story
Elton is dan wel leuk, als ze het maar niet wagen om iets te spelen met hem, alhoewel... Sleeping On The Sidewalk zou leuk zijn.
  woensdag 11 april 2012 @ 17:53:07 #99
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_110191023
We gaan weer re-issuen...
http://queenonline.com/en(...)l-rodgers-re-issues/

[ Bericht 0% gewijzigd door qu63 op 11-04-2012 17:59:55 ]
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 11 april 2012 @ 18:06:11 #100
134538 chansadres
Black & White
pi_110191519
quote:
ik zie hier niet het praktisch nut van...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  woensdag 11 april 2012 @ 18:12:22 #101
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_110191765
quote:
11s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:06 schreef chansadres het volgende:

[..]

ik zie hier niet het praktisch nut van...
/$/... ;(
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 11 april 2012 @ 18:12:59 #102
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_110191798
quote:
Haha, wat zijn het toch een sneue mensen geworden, die Brian en Roger. Het waren ooit mijn helden, maar man man, ze kotsen het ene na het andere wanproduct uit. Dit is gewoon cashen om het cashen. Breng verdomme nou eens een degelijke Queen boxset uit. Er is zo veel materiaal in de archieven dat nu weg ligt te rotten. Mij kan die hele Lambert me gestolen worden. Ik ben fan van Queen, niet van een American Idol talentje welke Queen nummers verkracht. Daarnaast is er niks mis met Paul Rodgers, maar ik heb die releases al. Kom op zeg.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_110193006
De originele release van Cosmos Rocks raken ze aan de straatstenen niet kwijt. Dat ding ligt voor 2 pond in de uitverkoopbakken bij Amazon e.d. - waarom dan opnieuw uitbrengen :')

Overigens wel een bazenplaat _O_ _O_ _O_
Bleuh.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:52:51 #104
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_110193379
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:44 schreef PimD het volgende:
De originele release van Cosmos Rocks raken ze aan de straatstenen niet kwijt. Dat ding ligt voor 2 pond in de uitverkoopbakken bij Amazon e.d. - waarom dan opnieuw uitbrengen :')

Overigens wel een bazenplaat _O_ _O_ _O_
Ik hoop dat mijn misprint later nog wat waard zal zijn... :D
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Haha, wat zijn het toch een sneue mensen geworden, die Brian en Roger.
Het lijkt een beetje op wat Motorhead gebeurde: http://articles.cnn.com/2(...)d-fans?_s=PM:SHOWBIZ
Alhoewel het toen vooral over de prijs ging..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_110199747
Misprint?
Bleuh.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:10:12 #106
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_110201944
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:38 schreef PimD het volgende:
Misprint?
Jup. Binnenkant is ondersteboven :D
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 12 april 2012 @ 12:35:07 #107
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_110224934
Ze komen naar Hammersmith! http://www.queenonline.co(...)en-play-hammersmith/

Maar wel tegen een prijs zeg..
quote:
Tickets are priced at 65.00, 70.00 and 75.00 plus 6 booking fee on all prices. For tickets by post an additional charge will apply.
Het zou wel gaaf zijn om dit daar te kunnen herbeleven:
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_110269355
Ga zeker proberen erbij te zijn!
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_110269999
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:35 schreef qu63 het volgende:
Ze komen naar Hammersmith! http://www.queenonline.co(...)en-play-hammersmith/

Maar wel tegen een prijs zeg..

[..]

Het zou wel gaaf zijn om dit daar te kunnen herbeleven:
Plus dat de QOL mail zei dat het kerstfeestje van "een paar jaar" terug integraal op DVD wordt uitgebracht :+

Dus eindelijk een show uit de jaren 70 *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2012 11:37:18 ]
pi_110270049
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef qu63 het volgende:

[..]

/$/... ;(
Eens, maar als ik het bericht zo lees, gaat dat geld niet zo zeer naar Queen, maar meer naar Universal :r

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2012 11:38:24 ]
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:58:35 #111
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_110273311
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:37 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Plus dat de QOL mail zei dat het kerstfeestje van "een paar jaar" terug integraal op DVD wordt uitgebracht :+

Dus eindelijk een show uit de jaren 70 *O*
Met de tracks die niet op tv uitgezonden zijn! *O*
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:59:17 #112
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_110273341
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:38 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Eens, maar als ik het bericht zo lees, gaat dat geld niet zo zeer naar Queen, maar meer naar Universal :r
Zoals bij Motorhead ook t geval was ja..
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef qu63 het volgende:
Het lijkt een beetje op wat Motorhead gebeurde: http://articles.cnn.com/2(...)d-fans?_s=PM:SHOWBIZ
Alhoewel het toen vooral over de prijs ging..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_110275038
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:58 schreef qu63 het volgende:

[..]

Met de tracks die niet op tv uitgezonden zijn! *O*
Seven Seas *O*
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:40:55 #114
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_110275129
Ik begrijp niet hoe mensen een favoriet nummer kunnen hebben van zo'n band. Queen had ook slechte en matige liedjes maar ik kan zo 5 liedjes noemen die allemaal op hun eigen manier top zijn. Seven Seas is daar ook voor mij een van. Een van mijn favoriete CD's is Sheer Heart Attack maar het mooiste van Queen vind ik dat ze allerlei soorten nummers mooi wisten te maken en die nummers tot in de perfectie verfijnden, hoe vaak ik ook luister, ik luister er steeds weer op een andere manier naar.


quote:
Het zou wel gaaf zijn om dit daar te kunnen herbeleven:
Ik heb straks geluisterd, het is niet te horen dat het live was. Freddie Mercury en Brian May waren duidelijk muzikanten in hart en nieren en podiumbeesten, een prachtige combinatie. Het viel mij ook op dat FM de mensen in het publiek die slechtere plaatsen had erbij betrok.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bram_van_Loon op 13-04-2012 13:47:22 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_110430676
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen een favoriet nummer kunnen hebben van zo'n band. Queen had ook slechte en matige liedjes maar ik kan zo 5 liedjes noemen die allemaal op hun eigen manier top zijn. Seven Seas is daar ook voor mij een van. Een van mijn favoriete CD's is Sheer Heart Attack maar het mooiste van Queen vind ik dat ze allerlei soorten nummers mooi wisten te maken en die nummers tot in de perfectie verfijnden, hoe vaak ik ook luister, ik luister er steeds weer op een andere manier naar.

[..]

Ik heb straks geluisterd, het is niet te horen dat het live was. Freddie Mercury en Brian May waren duidelijk muzikanten in hart en nieren en podiumbeesten, een prachtige combinatie. Het viel mij ook op dat FM de mensen in het publiek die slechtere plaatsen had erbij betrok.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:44:03 #116
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110432649
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen een favoriet nummer kunnen hebben van zo'n band. Queen had ook slechte en matige liedjes maar ik kan zo 5 liedjes noemen die allemaal op hun eigen manier top zijn. Seven Seas is daar ook voor mij een van. Een van mijn favoriete CD's is Sheer Heart Attack maar het mooiste van Queen vind ik dat ze allerlei soorten nummers mooi wisten te maken en die nummers tot in de perfectie verfijnden, hoe vaak ik ook luister, ik luister er steeds weer op een andere manier naar.

[..]

Ik heb straks geluisterd, het is niet te horen dat het live was. Freddie Mercury en Brian May waren duidelijk muzikanten in hart en nieren en podiumbeesten, een prachtige combinatie. Het viel mij ook op dat FM de mensen in het publiek die slechtere plaatsen had erbij betrok.
Daar ben ik het eigenlijk wel voor, sommige bands hebben enorm veel goede nummers. Het is haast onmogelijk om daar uit te kiezen! ;)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:44:45 #117
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110432682
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:38 schreef Braddie het volgende:

[..]

Seven Seas *O*
Zo te zien (aan jouw onderschrift) ben jij zowel Queen als U2 fan toch? Net als ik!! :Y

Dat kom ik niet vaak tegen. Ik heb vrienden die van Queen houden en U2 haten, en ik heb vrienden die van U2 houden maar niets aan Queen vinden. Die combinatie van liefde voor beide bands: ^O^ !
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_110442794
Concert kaartje voor 12 Juli, check
Vlucht geboekt, check
Hotel: w.i.p.
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:57:21 #119
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_110443315
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:46 schreef Headlong het volgende:
Concert kaartje voor 12 Juli, check
Vlucht geboekt, check
Hotel: w.i.p.
Ik hoop dat je nog een goedkope kamer kunt regelen, door de OS zal t wel prijzig zijn!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_110449096
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:57 schreef qu63 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je nog een goedkope kamer kunt regelen, door de OS zal t wel prijzig zijn!
Concert kaartje voor 12 Juli, check
Vlucht geboekt, check
Hostel: check :)
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  dinsdag 17 april 2012 @ 18:13:25 #121
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_110449187
quote:
Zo te zien (aan jouw onderschrift) ben jij zowel Queen als U2 fan toch? Net als ik!! :Y
Ik ook.
Hoe kan je niet van beide bands houden? Spijtig genoeg breken er al lang geen nieuwe goede bands door, ik vind Coldplay bijvoorbeeld nogal eentonig en voorspelbaar.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 19 april 2012 @ 11:04:48 #122
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_110523997
QueenWillRock twitterde op donderdag 19-04-2012 om 11:02:20 Queen + Adam Lambert Hammersmith shows - SOLD OUT.http://t.co/Qi3zuuvH reageer retweet
En het is alweer uitverkocht!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_110524998
Dat had ik echt niet verwacht. Had toch het idee dat het wellicht wel eens niet uitverkocht zou raken.
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  vrijdag 27 april 2012 @ 00:27:52 #124
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_110846837
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 27 april 2012 @ 09:01:47 #125
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_110850845
Hmmm...


Met Jeff Scot Soto op backing vocals, en Roge en Brian die een stukje meespelen! Wel een lekker stevig einde van Somebody To Love!

En Jeff kan beter:
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 27 april 2012 @ 13:51:59 #126
134538 chansadres
Black & White
pi_110860442
Queen en Lambert zullen een festival aandoen in Polen op 7 juli. Daarnaast zullen maar enkele andere optredens komen.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_110870901
Dat ze maar gaan toeren met die Marc gast van Queen Extravaganza. Voor de rest plaatsvervangende schaamte van die gitaristen die salto's maken :D
Bleuh.
  maandag 30 april 2012 @ 12:30:56 #128
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_110961222
Lol, Michiel Veenstra draait al sinds 12:00 alleen maar Queen op 3fm! :D
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_110962133
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 12:30 schreef qu63 het volgende:
Lol, Michiel Veenstra draait al sinds 12:00 alleen maar Queen op 3fm! :D
En terecht, het is niet voor niets Queen-day vandaag
  maandag 30 april 2012 @ 13:10:37 #130
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_110962261
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 13:06 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En terecht, het is niet voor niets Queen-day vandaag
Precies :)

En gewoon het 2e uur nog meer Queen op de radio! *O*
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 30 april 2012 @ 16:58:46 #131
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_110966415
Een mooie verrassing bij dat optreden in Idols. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:47:52 #132
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_111120729
Roger is aan het twitteren geslagen!
QueenExtrava twitterde op donderdag 03-05-2012 om 23:03:58 More astounding every day! At times like having Freddie in the room... uncanny. Roger reageer retweet
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_111120852
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:47 schreef qu63 het volgende:
Roger is aan het twitteren geslagen!
QueenExtrava twitterde op donderdag 03-05-2012 om 23:03:58 More astounding every day! At times like having Freddie in the room... uncanny. Roger reageer retweet
Hmm, zo goed vond ik ze niet in de video's die gepost werden van de "finale"-auditie.

Aan de andere kant, Roger zal Freddie's stem en stijl vast beter kennen dan wij ;)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:57:00 #134
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_111121002
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:51 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hmm, zo goed vond ik ze niet in de video's die gepost werden van de "finale"-auditie.

Aan de andere kant, Roger zal Freddie's stem en stijl vast beter kennen dan wij ;)
Ik ook niet..

Ik ben bang dat Roger en Brian gestuurd worden door een mooie PR-machine.

Roger schrijft wel dit:

Maar doet wel mee met American Idol & Co..

En de platenverkoop in de UK gaat iig nog goed: http://www.billboard.com/(...)ler-1006953752.story (nr 1 en 10), nu de USA nog :)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_111121243
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:57 schreef qu63 het volgende:

[..]

Ik ook niet..

Ik ben bang dat Roger en Brian gestuurd worden door een mooie PR-machine.

Roger schrijft wel dit:

Maar doet wel mee met American Idol & Co..

En de platenverkoop in de UK gaat iig nog goed: http://www.billboard.com/(...)ler-1006953752.story (nr 1 en 10), nu de USA nog :)
Ik vind het op z'n minst dubieus te noemen dat na 30 jaar Queen eindelijk de marketing hoeren uit gaan hangen. Ik vind het ongeloofwaardig & twijfel dus ook aan het feit dat het dat zou zijn.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:13:17 #136
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_111121507
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:05 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik vind het op z'n minst dubieus te noemen dat na 30 jaar Queen eindelijk de marketing hoeren uit gaan hangen. Ik vind het ongeloofwaardig & twijfel dus ook aan het feit dat het dat zou zijn.
Misschien de nieuwe platenmaatschappij die hoopt te cashen?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_111121634
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:13 schreef qu63 het volgende:

[..]

Misschien de nieuwe platenmaatschappij die hoopt te cashen?
Dat geloof ik graag, maar waarom lenen Brian en Roger zich daar voor? Deden ze eerder nooit.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:28:57 #138
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_111122073
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:16 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag, maar waarom lenen Brian en Roger zich daar voor? Deden ze eerder nooit.
Om het 'merk' Queen bekend te houden? Zonder Paul Rodgers, The Muppets en American Idol zou Amerika ze nu al lang vergeten zijn denk ik..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_111122286
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:28 schreef qu63 het volgende:

[..]

Om het 'merk' Queen bekend te houden? Zonder Paul Rodgers, The Muppets en American Idol zou Amerika ze nu al lang vergeten zijn denk ik..
So? Ze hebben de rest van de wereld.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:59:10 #140
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_111123130
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:34 schreef RvLaak het volgende:

[..]

So? Ze hebben de rest van de wereld.
Amerika is toch wel een hele grote afzetmarkt hoor..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_111123205
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:59 schreef qu63 het volgende:

[..]

Amerika is toch wel een hele grote afzetmarkt hoor..
Klopt, maar ze hebben er nooit echte interesse in getoond. Waarom nu in ene wel?

En als het de platenmaatschappij is (wat ik waarschijnlijk acht), waarom dansen Brian en Roger dan in ene naar hun pijpen?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:08:03 #142
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_111123397
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:01 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Klopt, maar ze hebben er nooit echte interesse in getoond. Waarom nu in ene wel?

En als het de platenmaatschappij is (wat ik waarschijnlijk acht), waarom dansen Brian en Roger dan in ene naar hun pijpen?
Onderdeel van de deal misschien? Als ze echt zo ontevreden waren over de vorige nemen ze dit mss voor lief..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_111123469
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:08 schreef qu63 het volgende:

[..]

Onderdeel van de deal misschien? Als ze echt zo ontevreden waren over de vorige nemen ze dit mss voor lief..
Dat zou nog wel eens kunnen ook...
pi_111123488
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:01 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Klopt, maar ze hebben er nooit echte interesse in getoond. Waarom nu in ene wel?

En als het de platenmaatschappij is (wat ik waarschijnlijk acht), waarom dansen Brian en Roger dan in ene naar hun pijpen?
Het is ineens niet in ene.

En ze hebben er vroeger wel interesse in getoond. Jaren 70 bijvoorbeeld.
Het lijkt mij dat Brian en Roger genieten van roem en het Queen merk hoog willen houden. Dat in combinatie met een nieuwe platenmaatschappij die iets terug wil voor zijn geld verklaard t voor mij wel zo'n beetje.
  maandag 7 mei 2012 @ 13:19:38 #145
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_111245209
Roger kan zich ook niet inhouden als ie op skivakantie gaat ;)

(via Roger's (zoveelste) vrouw op twitter: https://twitter.com/#!/SarinaPotgieter )
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 12 mei 2012 @ 19:09:18 #146
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_111466897
Ik luister net naar Sade, en de intro van dit nummer komt me toch wel heel bekend voor!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 15 mei 2012 @ 00:16:49 #147
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_111563430
En vandaag (maandag) was dus de 10e verjaardag van WWRY! Met Robert DeNiro on stage! En Bri en Rog natuurlijk
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 15 mei 2012 @ 09:49:42 #148
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_111569454
Mooie titel in de Daily Mail over het feest van gisteren:
"You rocking at me?" :D

Met foto's en filmpje van BoRhap!
http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml

-edit-
En WTF?
quote:
And the night wouldn't be complete without the presence of one of rock's greatest frontmen, Freddie Mercury.

He died aged 45 in 1991 but last night he appeared on stage in the form of a hologram, just like late rapper Tupac did on stage at the Coachella Festival last month.
Roger zei vorige week nhog dat dat nooit zou gebeuren! :D
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:03:07 #149
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_111569817
En als ik de berichten goed lees komt Brian binnenkort met een nieuwe project!
RecCollMag twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 09:46:23 RC recovering from Queen's We Will Rock You 10th Anniversary show & party - excellent show, & chat with Brian May re his upcoming project... reageer retweet
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_111571891
Zal wel om een Kerry Ellis album gaan...
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_111588375
Het zal vast niet om een nieuw solo-album gaan :')
Bleuh.
  donderdag 17 mei 2012 @ 16:25:22 #152
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_111668433
The Complete Illustrated Lyrics

Eerst uitgeven in de USA en dan pas Europa?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_111696957
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 16:25 schreef qu63 het volgende:
The Complete Illustrated Lyrics

Eerst uitgeven in de USA en dan pas Europa?
Laten we een keer blij zijn met een uitgave van iets nieuws, ipv alweer een re-release van het n of ander ;)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 13:18:00 #154
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_111701587
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:39 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Laten we een keer blij zijn met een uitgave van iets nieuws, ipv alweer een re-release van het n of ander ;)
Das waar, das waar :)

Ziet er eigenlijk wel goed uit! https://www.facebook.com/(...)2.397821.17337462361

[ Bericht 1% gewijzigd door qu63 op 18-05-2012 13:23:58 ]
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 18 mei 2012 @ 13:19:30 #155
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_111701628
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 16:25 schreef qu63 het volgende:
The Complete Illustrated Lyrics

Eerst uitgeven in de USA en dan pas Europa?
:')

Queen :')

Echt, wat moet je er mee?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_112095795
Queen extravaganza!! Eerste concert was gsteren.



[ Bericht 29% gewijzigd door Positive_Thinking op 27-05-2012 18:49:30 ]
pi_112095812
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:19 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

:')

Queen :')

Echt, wat moet je er mee?
Wat post je hier dan? :')
pi_112116163
Nog een van Queen extravaganza..
Wat queenleden hebben dit geweldig goed opgezet!

pi_112116742
Joh, ze doen schijnbaar een heel stuk March Of The Black Queen en ook nog beide Lap Of The Gods :D
Bleuh.
pi_112116776
Zul je zien dat Q+AL dadelijk ook dit soort pareltjes gaat spelen, nu Roger ze voor het eerst sinds jaren weer heeft gehoord bij Queen Extravaganza :D
Bleuh.
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:39:06 #161
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_112563357
Spot Roger!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_112563614
Haha waar heb je die foto vandaan getoverd?
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:59:46 #163
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_112564011
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:47 schreef RichardDawkins het volgende:
Haha waar heb je die foto vandaan getoverd?
Via z'n vrouw!
https://twitter.com/#!/SarinaPotgieter

Hier een hele serie foto's door haar genomen. Veel van Roger, The Queen Extravaganza (, van haar hakken :D) en meer!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_112564275
Aah ok, Sarina.
Sinds ie haar aan de haak heeft geslagen heb ik weer een reden meer om jaloers op hem te zijn.
Mjammie.
pi_112632649
Dat QE klinkt eigenlijk best goed. Tenminste, het meeste. Even wat meer terugluisteren. Leuk dat er weer wat aandacht ligt op Queen zo :). Ben nogsteeds benieuwd naar Q+Al.

[ Bericht 26% gewijzigd door Aardappeltaart op 08-06-2012 20:58:31 ]
pi_112917568
Brian's nieuwe speeltje:


bron: www.brianmay.com

Cool! :7
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  Redactie Frontpage vrijdag 15 juni 2012 @ 10:06:58 #167
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_112917701
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 10:02 schreef Headlong het volgende:
Brian's nieuwe speeltje:

[ afbeelding ]
bron: www.brianmay.com

Cool! :7
Matige fotosoep
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_112918965
Daar gaat het niet om:p

In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  zondag 24 juni 2012 @ 04:17:53 #169
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113302441
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_113463443
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 10:43 schreef Headlong het volgende:
Daar gaat het niet om:p

[ afbeelding ]
:9~ :9~ :9~ :9~
HEBBUH!!!!!!!

Oeh btw... Heb het geld bij elkaar voor de Rhapsody (de semi-akoestische versie van de Red Special)... Binnenkort eens er op gaan spelen. Kijken of ie net zo goed speelt als de electrische :D
pi_113465354
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:48 schreef RvLaak het volgende:

[..]

:9~ :9~ :9~ :9~
HEBBUH!!!!!!!

Oeh btw... Heb het geld bij elkaar voor de Rhapsody (de semi-akoestische versie van de Red Special)... Binnenkort eens er op gaan spelen. Kijken of ie net zo goed speelt als de electrische :D
Ik denk het haast niet, ik ben nog geen enkele gitaar tegen gekomen die beter speelt dan de RS :)
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:11:55 #172
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113470654
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:48 schreef RvLaak het volgende:

[..]

:9~ :9~ :9~ :9~
HEBBUH!!!!!!!

Oeh btw... Heb het geld bij elkaar voor de Rhapsody (de semi-akoestische versie van de Red Special)... Binnenkort eens er op gaan spelen. Kijken of ie net zo goed speelt als de electrische :D
Is er een Nederlandse dealer dan? Of koop je em en ga je dan kijken of ie lekker speelt? :D
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_113498634
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:11 schreef qu63 het volgende:

[..]

Is er een Nederlandse dealer dan? Of koop je em en ga je dan kijken of ie lekker speelt? :D
Ik heb een dealer gevonden die er minimaal 2 heeft (in elke vestiging 1) ;). Daar ga ik zsm heen, maar eerst tentamens :'(
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:28 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik denk het haast niet, ik ben nog geen enkele gitaar tegen gekomen die beter speelt dan de RS :)
Dit is de akoestische versie van de RS, plus dat ik de Burns versie heb en niet de huidige :'(.
  donderdag 28 juni 2012 @ 09:48:36 #174
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113499440
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 09:18 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik heb een dealer gevonden die er minimaal 2 heeft (in elke vestiging 1) ;). Daar ga ik zsm heen, maar eerst tentamens :'(
En je wil pas vertellen welke het is als je em zelf gehaa;d hebt? ;)
quote:
Dit is de akoestische versie van de RS, plus dat ik de Burns versie heb en niet de huidige :'(.
Ik heb ook een Burns!

Zou de Super ook nog wel willen hebben eigenlijk ;(
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_113519942
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juni 2012 09:48 schreef qu63 het volgende:

[..]

En je wil pas vertellen welke het is als je em zelf gehaa;d hebt? ;)
Uiteraard :P. Wil niet de kans lopen dat iemand uit dit topic "mijn" gitaar oppikt
quote:
[..]

Ik heb ook een Burns!

Zou de Super ook nog wel willen hebben eigenlijk ;(
De super uiteraard, of anders het huidige productiemodel. Die schijnt net zo goed te zijn als de Burns super versie.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 12:00:38 #176
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113551307
Taylor Hawkins (drummer van de Foo Fighters) heeft de Mr. Bad Guy cover op z'n drumkit staan! :D
http://www.jsonline.com/e(...)lideshow#id_79581395
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 29 juni 2012 @ 12:01:01 #177
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113551323
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:48 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Uiteraard :P. Wil niet de kans lopen dat iemand uit dit topic "mijn" gitaar oppikt

[..]

De super uiteraard, of anders het huidige productiemodel. Die schijnt net zo goed te zijn als de Burns super versie.
Ik wacht wel tot je em hebt dan... ;)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_113554354
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:01 schreef qu63 het volgende:

[..]

Ik wacht wel tot je em hebt dan... ;)
Ik weet dat de betreffende winkel er meer dan 1 heeft, in meerdere filialen... Ik zal de details hier neerzetten zodra ik langs ben geweest :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2012 13:19:56 ]
  vrijdag 29 juni 2012 @ 16:48:39 #179
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_113563696

Ik moet er niet aan denken om die gitaar steeds weer te stemmen. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 29 juni 2012 @ 16:53:26 #180
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113563859
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:19 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik weet dat de betreffende winkel er meer dan 1 heeft, in meerdere filialen... Ik zal de details hier neerzetten zodra ik langs ben geweest :P
Top!

Ga ik nog even verder sparen ;( :D
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 29 juni 2012 @ 16:53:47 #181
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113563875
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 16:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet er niet aan denken om die gitaar steeds weer te stemmen. :)
Gelukkig heeft hij daar een extra handje voor ;)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_113574943
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 16:53 schreef qu63 het volgende:

[..]

Top!

Ga ik nog even verder sparen ;( :D
Hoeft niet... Ik zie net dat ze verkocht zijn :'( :'(
  vrijdag 29 juni 2012 @ 22:40:11 #183
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113576417
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 22:10 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hoeft niet... Ik zie net dat ze verkocht zijn :'( :'(
Helaas, helaas.. ;( Toch aangeven dat je genteresseerd bent? Of bestellen ze alleen als ze zeker weten dat ze em kunnen verkopen?

De prijs valt me nog mee eigenlijk!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 30 juni 2012 @ 18:57:15 #184
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113601410
Er kan vanavond ook meegekeken worden naar de show in Kiev! http://tvlux.net/ch06.html

Vanaf 19:30 :)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 30 juni 2012 @ 20:02:31 #185
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_113603681
Dank je voor de tip!

Kan je iets zeggen over de kwaliteit van die gitaar?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 30 juni 2012 @ 20:04:30 #186
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_113603751
Geen problemen met de livestream. Nu Elton John met Candle in the Wind. Leuk. :)
Ik wil niet teveel offtopic gaan maar 1 vraagje: valt het jullie ook op dat Elton John nu (in ieder geval sinds een jaar of 10) veel beter zingt dan in de jaren 60 en 70? Blijkbaar kan je veel winst boeken door goed je stem te leren beheersen.

[ Bericht 41% gewijzigd door Bram_van_Loon op 30-06-2012 20:18:11 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 30 juni 2012 @ 22:20:38 #187
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113608542
Fuck, Brian speelde dus echt op dat ding! :o
http://ow.ly/i/JH1A
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 30 juni 2012 @ 22:21:27 #188
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113608568
Ah, ze zijn nog aan het spelen! Even meekijken :)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 30 juni 2012 @ 22:32:10 #189
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113608935
Die Rufus lijkt echt op z'n pa! :D Z'n mond beweegt gewoon op dezelfde manier mee als ie aan het spelen is _O-

Rufus mag van mij blijven, maar ze moeten wel op zoek naar een vervanger voor Adam hoor :{
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 30 juni 2012 @ 22:47:57 #190
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113609520
En fuck, gewoon Dragon Attack! O+
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 30 juni 2012 @ 22:54:40 #191
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113609858
Drum solo van Roger n Rufus was ook geniaal! O+

Nu verder met Brian's solo :P
Als ie deze solo nou eens met z'n doubleneck zou spelen, dt zou pas tof zijn! :D
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 30 juni 2012 @ 23:34:06 #192
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113611798
De stukken met Adam op vocals lijken net slechte versies van de musical.. Muzikaal gezien is t strak in orde, allen zijn vocals..... ;(
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 30 juni 2012 @ 23:36:26 #193
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_113611911
Hij doet het aardig maar natuurlijk is het wel een stuk minder dan met Freddie Mercury.
Brian May geniet zichtbaar van het optreden. Leuk.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 30 juni 2012 @ 23:37:52 #194
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_113611986
quote:
Fuck, Brian speelde dus echt op dat ding! :o
http://ow.ly/i/JH1A
Waarom niet? Het is wat onhandig om die gitaar vast te houden maar het speelt voor de rest toch hetzelfde als een gewone zessnarige/twaalfsnarige gitaar?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 30 juni 2012 @ 23:54:17 #195
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113612743
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Waarom niet? Het is wat onhandig om die gitaar vast te houden maar het speelt voor de rest toch hetzelfde als een gewone zessnarige/twaalfsnarige gitaar?
Jawel, maar ik zag het nut er niet zo van in en dacht aan een simpele photoshop actie..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 30 juni 2012 @ 23:54:22 #196
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113612749
Queen + Adam Lambert - Kiev Set List:
Flash (intro)
Seven Seas Of Rhye
Keep Yourself Alive
We Will Rock You (Fast)
Fat Bottomed Girls
Don’t Stop Me Now
Under Pressure
I Want It All
Who Wants To Live Forever
A Kind Of Magic
These Are Days Of Our Lives
Love Of My Life
‘39
Dragon Attack
Drum Battle / Guitar Solo
I Want To Break Free
Another One Bites The Dust
Radio Ga Ga
Somebody To Love
Crazy Little Thing Called Love
The Show Must Go On
Bohemian Rhapsody
---
Tie Your Mother Down
We Will Rock You
We Are The Champions
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zondag 1 juli 2012 @ 09:05:55 #197
134538 chansadres
Black & White
pi_113620554
Nette setlist. Ik hoop nog steeds een beetje op een Europese tour...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zondag 1 juli 2012 @ 11:08:46 #198
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113622308
Lang leve YouTube!


-edit- Zie nu pas hoe Rufus meedoet tijdens Fat Botomed Girls :D

En ik vond ook Eltons optreden, weet alleen niet of t volledig is..



[ Bericht 22% gewijzigd door qu63 op 01-07-2012 11:21:50 ]
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zondag 1 juli 2012 @ 11:33:23 #199
134538 chansadres
Black & White
pi_113622870
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:08 schreef qu63 het volgende:
Lang leve YouTube!


-edit- Zie nu pas hoe Rufus meedoet tijdens Fat Botomed Girls :D

En ik vond ook Eltons optreden, weet alleen niet of t volledig is..

Nee, hij speelde een volle setlist:
http://www.setlist.fm/set(...)kraine-33df70c5.html
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_113623065
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 22:40 schreef qu63 het volgende:

[..]

Helaas, helaas.. ;( Toch aangeven dat je genteresseerd bent? Of bestellen ze alleen als ze zeker weten dat ze em kunnen verkopen?

De prijs valt me nog mee eigenlijk!
Als ik de Queen shop moet geloven, worden ze in augustus weer verstuurd :'(
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 18:57 schreef qu63 het volgende:
Er kan vanavond ook meegekeken worden naar de show in Kiev! http://tvlux.net/ch06.html

Vanaf 19:30 :)
:( :( :( kut, gemist :( :( :(

Ah well, kijken of ik m kan downloaden.

[edit]
Niet dus... Tenminste, niet op de nieuwsgroepen en/of torrents :'(

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2012 12:15:14 ]
  zondag 1 juli 2012 @ 12:19:45 #201
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113623934
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:42 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Als ik de Queen shop moet geloven, worden ze in augustus weer verstuurd :'(

Nog maar 30 dagen wachten dus!
quote:
:( :( :( kut, gemist :( :( :(

Ah well, kijken of ik m kan downloaden.

[edit]
Niet dus... Tenminste, niet op de nieuwsgroepen en/of torrents :'(
Hier kan je em wel zien:
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zondag 1 juli 2012 @ 12:21:19 #202
368666 Aardappeltaart
Met slagroom
pi_113623971
Zo, n's even terugijken. Stiekem wel benieuwd, maar ik ben bang...
pi_113623984
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 12:19 schreef qu63 het volgende:

[..]

Nog maar 30 dagen wachten dus!
Plus extra kans om te sparen :+
quote:
Sweet, nu ff downloaden :+. Zodra die binnen is, zal ik m op de hub pleuren

[edit]
Staat online... Ik zal het ook posten op de nieuwsgroepen :D

Post naar de nieuwsgroepen loopt. Tegen 13:45 klaar...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2012 12:51:09 ]
  zondag 1 juli 2012 @ 12:53:29 #204
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113624897
Jezus, zo te zien stonden er niet al te weinig mensen bij het concert! :o!

https://twitter.com/Sarin(...)065920/photo/1/large
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_113624930
Ik moet zeggen dat die Adam Camembert me niet tegen valt... Hij's iig stukken beter dan bij de Music Awards

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2012 12:54:52 ]
pi_113626299
Wow.. net Love of My Life langsgekomen... Freddie :'(...
pi_113626897
BTW, upload naar de nieuwsgroepen is voltooid. Duurt nog ff voor de post is gendexeerd gok ik. Maar met spotnet issie al te vinden.
  zondag 1 juli 2012 @ 14:25:18 #208
368666 Aardappeltaart
Met slagroom
pi_113627996
Wow, dit was eigenlijk best wel... ok!
En nu... een nieuw nummer van Queenkwaliteit met Q+AL??
pi_113628251
Ben nu bij BhoRhap... Brian en Roger keken absoluut niet blij tijdens het Freddie stuk :'(... Kwam op mij over alsof het nog immer erg pijnlijk is voor hun om met Freddie's stem op te treden.

[edit]
Brian's gezicht tijdens de eerste "Nothing really matters" van Freddie... Net alsof hij schrok :'(

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2012 14:33:11 ]
pi_113665633
Ik denk dat de perfectionisten in hen het vooral kut vonden dat het beeld en de audio van Freddie niet synchroon liepen en dat dit hun gezichtsuitdrukkingen veroorzaakte.
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_113666017
Ik heb het hele concert gekeken via de live stream. Ik had nooit echt aandacht aan Adam Lambert besteed en nu ik hem met Queen in concert zag snapte ik de kritiek op het Queen forum.
Ik irriteerde me behoorlijk aan hoe ie zong. Ik merkte dat zijn stem me simpelweg niet ligt zoals met andere bepaalde artiesten. Afgezien van dat was het vooral de manier waarop ie zong. Zonder in details te treden, ik ben ook geen expert, kan ik alleen maar zeggen dat zijn hele stijl op mij belachelijk overkwam. Ik heb niks tegen de kerel zelf maar ik trek het gewoon niet hoe hij het doet.
Ik vond het wel fijn om te zien dat Brian en vooral Roger het zo ontzettend naar hun zin hadden. De delen waar zij de vocalen behandelden bevielen me uitstekend maar ik baalde als Adam het dan weer overnam.
Deze samenwerking is simpelweg niet voor mij. Ik blijf lekker wachten op Rogers nieuwe solo album.
  maandag 2 juli 2012 @ 12:21:18 #212
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113666508
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 12:04 schreef RichardDawkins het volgende:
Ik heb het hele concert gekeken via de live stream. Ik had nooit echt aandacht aan Adam Lambert besteed en nu ik hem met Queen in concert zag snapte ik de kritiek op het Queen forum.
Ik irriteerde me behoorlijk aan hoe ie zong. Ik merkte dat zijn stem me simpelweg niet ligt zoals met andere bepaalde artiesten. Afgezien van dat was het vooral de manier waarop ie zong. Zonder in details te treden, ik ben ook geen expert, kan ik alleen maar zeggen dat zijn hele stijl op mij belachelijk overkwam. Ik heb niks tegen de kerel zelf maar ik trek het gewoon niet hoe hij het doet.
Ik vond het wel fijn om te zien dat Brian en vooral Roger het zo ontzettend naar hun zin hadden. De delen waar zij de vocalen behandelden bevielen me uitstekend maar ik baalde als Adam het dan weer overnam.
Deze samenwerking is simpelweg niet voor mij. Ik blijf lekker wachten op Rogers nieuwe solo album.
Idd, als het je het vergelijkt met Freddie of Paul dan lijkt z'n stem wat kracht te missen, hij klinkt wat verwijft ofzo.. Qua vocal range zit ie prima, de hoge noten haalt ie met gemak, alleen klinken ze niet zo sterk zoals Freddie ze liet klinken..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_113667574
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 12:21 schreef qu63 het volgende:

[..]

Idd, als het je het vergelijkt met Freddie of Paul dan lijkt z'n stem wat kracht te missen, hij klinkt wat verwijft ofzo.. Qua vocal range zit ie prima, de hoge noten haalt ie met gemak, alleen klinken ze niet zo sterk zoals Freddie ze liet klinken..
Ik vergelijk het niet met Freddie of Paul. Lijkt me niet helemaal eerlijk. Er mist inderdaad wat kracht en het klopt dat qua bereik het prima kan.
Het is meer, nou kom ik toch met een detail, dat ik zijn vibrato kan missen als kiespijn (serieus hou die kaak gewoon stil) en dat zijn zangstijl in mijn oren te gedwongen overkomt. Niet natuurlijk.
Ik weet niet precies hoe het te omschrijven maar ik ben het ook eens met de mensen die zeggen dat hij niet geschikt is om rock te zingen.
Oh en nog iets dat me niet beviel aan dat concert is dat er uiteindelijk 2 idols kandidaten op het podium stonden (althans ik heb me laten vertellen dat die lokale zanger ook van een idols variant afkomt). Heeft dat land niemand beters om met Queen even op het podium te kruipen?
Achja en nu ik toch in zeik mode zit. Ik mis de klank van een echte piano op het podium in plaats van Spikes elektronisch toetsenbord. Toen SSOR begon vond ik dat bijvoorbeeld erg jammer. Ook bij het pianoloopje aan het eind van Boh Rhap.
Afgezien van dit ook veel positieve punten natuurlijk. Rufus bijvoorbeeld en de drumsolo samen met papa.
  maandag 2 juli 2012 @ 13:05:33 #215
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113668157
Ik geloof dat die Oekraiener idd X-Factor heeft gewonnen.. Maar goed, op dit moment is hij populair daar, dus zo gek is t ook weer niet dat ze hem vragen..

Pluspuntje is wel dat Adam de teksten tenminste kende, daar had Paul in het begin toch wel moeite mee!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_113668226
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 13:05 schreef qu63 het volgende:
Pluspuntje is wel dat Adam de teksten tenminste kende.
Hebben wij wel hetzelfde concert bekeken? Meneer moest nogal eens op de auto-cue kijken en verschillende keren veranderde ie kleine stukjes tekst.
  maandag 2 juli 2012 @ 13:11:31 #217
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113668387
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 13:07 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Hebben wij wel hetzelfde concert bekeken? Meneer moest nogal eens op de auto-cue kijken en verschillende keren veranderde ie kleine stukjes tekst.
Ik vond dat Paul echt te vaak naar beneden keek, bij Adam viel me dat niet op.. Die tekstwijzigingen vielen me ook op ja, maar ik zou niet willen zeggen dat dat komt omdat ie de tekst niet kende. (Behalve bij WWRY dan.. Daar ging ie gewoon de mist in)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_113668463
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 13:11 schreef qu63 het volgende:

[..]

Ik vond dat Paul echt te vaak naar beneden keek, bij Adam viel me dat niet op.. Die tekstwijzigingen vielen me ook op ja, maar ik zou niet willen zeggen dat dat komt omdat ie de tekst niet kende. (Behalve bij WWRY dan.. Daar ging ie gewoon de mist in)
Hehe ja WWRY was een aanfluiting. Paul keek inderdaad ook vaak naar beneden wat ik ergens nog slechter vind omdat meneer veel meer concerten moest doen.
pi_113668493
Als je de teksten moet zien om het te kunnen zingen kan je beter stoppen.
Een goede artiest kent zijn teksten en heeft dat soort onzin totaal niet nodig.

Als je deze discussie moet voeren over een artiest is dat al alles zeggend, dat is een slechte artiest.
pi_113670894
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 13:14 schreef Positive_Thinking het volgende:
Als je de teksten moet zien om het te kunnen zingen kan je beter stoppen.
Een goede artiest kent zijn teksten en heeft dat soort onzin totaal niet nodig.

Als je deze discussie moet voeren over een artiest is dat al alles zeggend, dat is een slechte artiest.
Of iemand die niet genoeg geoefend heeft, wat de persoon in kwestie geen slechte artiest maakt maar een onprofessionele.
pi_113671369
Als jij het onprofessioneel vindt prima.
Dat veranderd niks aan de discussie, ook onprofessioneel gedrag op zo'n niveau is not done.
  maandag 2 juli 2012 @ 14:29:26 #222
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113671566
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 13:14 schreef Positive_Thinking het volgende:
Als je de teksten moet zien om het te kunnen zingen kan je beter stoppen.
Een goede artiest kent zijn teksten en heeft dat soort onzin totaal niet nodig.

Als je deze discussie moet voeren over een artiest is dat al alles zeggend, dat is een slechte artiest.
Dus zelfs de band zelf is slecht?

Ik kan me heel goed voorstellen dat Adam voor 500.000 mensen best last heeft van zenuwen en hij een paar fuckups maakt, het is nou niet echt dagelijkse kost.. Het is alleen wel jammer dat t gebeurt :P
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_113672082
En waar ziet hij de teksten?
Er zit verschil tussen een misser en je teksten niet kennen en ze moeten zien.
pi_113689282
Hoe vaak gingen Brian en Roger wel niet de mist in dan? Roger viel echt hard op, wat zat hij er qua timing vaak naast zeg met z'n drums. Z'n zang was trouwens wel erg goed. Under Pressure was echt geweldig.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  vrijdag 6 juli 2012 @ 12:37:08 #225
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113845876
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 7 juli 2012 @ 12:18:32 #226
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113887196
De musical komt weer terug naar Nederland!
quote:
We Will Rock You has just announced a 10th Anniversary World Arena Tour which kicks off in March 2013 at Nottingham Trent Arena. The show will also continue to play at London’s Dominion Theatre.

This is the first We Will Rock You announces world arena tour featuring 24 of Queen’s biggest hits. The world tour will visit arenas in Finland, Denmark, Holland, Luxembourg, Czech Republic, Turkey, Bulgaria and the UK and Ireland. Further dates in Japan, South Africa, New Zealand and Australia will be announced shortly.
bron
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:02:43 #227
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_113895625
Ik ben bij voorbaat al afgeknapt op die muscial sinds dat ik zag hoe slecht een zanger van die musical solo een lied van Queen vertolkte (TvoH).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:13:43 #228
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113896090
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik ben bij voorbaat al afgeknapt op die muscial sinds dat ik zag hoe slecht een zanger van die musical solo een lied van Queen vertolkte (TvoH).
Die zanger (Paul Turner) was van het ensemble en deed alleen backingvocals in de musical.

Deze dude doet t wat mij betreft stukken beter!

Hij heeft een paar jaar de rol van Galileo op zich genomen. De muziek wordt gespeeld door de band die het hele programma verzorgde, dus niet de muzikanten van de musical zelf.

Of deze uit 2002:
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:21:25 #229
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_113896392
Dat is inderdaad een stuk beter.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:30:09 #230
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113896735
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat is inderdaad een stuk beter.
En die uithaal in WATC in t eerste filmpje heb ik em ook zien doen in het Dominion Theatre, kan zeggen dat t dan rg indrukwekkend is!

De NLse cast was verder ook niet onaardig (qua mannelijke vocals dan..)
(beeld en geluid lopen helaas niet in sync)

(die kale rechtsonder in het beeld (in de eerste paar seconden) ben ik, zie ik net :D) Mijn foto's van die showcase staan hier: http://www.flickr.com/photos/qu63/sets/72157624580607661/

Bij bovenstaande filmpjes waren ze eigenlijk nog aan t repeteren, die premiere zou 2 maanden later zijn..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 7 juli 2012 @ 19:31:31 #231
134538 chansadres
Black & White
pi_113900535
Daarnaast zal het toch de musical in het Engels worden opgevoerd. Voor ons is de Dominion op het moment niet te doen maar een avondje Ahoy met de Engelse cast zie ik zeker wel zitten.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:33:11 #232
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113902689
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 19:31 schreef chansadres het volgende:
Daarnaast zal het toch de musical in het Engels worden opgevoerd. Voor ons is de Dominion op het moment niet te doen maar een avondje Ahoy met de Engelse cast zie ik zeker wel zitten.
Precies, ik ga ook zeker wel een bezoekje brengen!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_113904147
Hmm. Misschien dat ik ook even binnenval als het een Engelse opvoering is.
Serieus, het idee alleen al van vertaalde Queen nummer bij de NL versie van We Will Rock You.
Als ik Jezus was had ik dat moment uitgekozen om als zombie de wereld de apocalyps in te helpen.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 22:09:58 #234
134538 chansadres
Black & White
pi_113905872
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 21:17 schreef RichardDawkins het volgende:
Hmm. Misschien dat ik ook even binnenval als het een Engelse opvoering is.
Serieus, het idee alleen al van vertaalde Queen nummer bij de NL versie van We Will Rock You.
Als ik Jezus was had ik dat moment uitgekozen om als zombie de wereld de apocalyps in te helpen.
Ik ben geweest en het viel allemaal mee. In de Nederlandse versie van vorig jaar waren maar een paar liedjes vertaald. Het overgrote merendeel werd gewoon in het Engels gespeeld.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  Redactie Frontpage zaterdag 7 juli 2012 @ 23:12:57 #235
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_113908378
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:55 schreef RvLaak het volgende:
BTW, upload naar de nieuwsgroepen is voltooid. Duurt nog ff voor de post is gendexeerd gok ik. Maar met spotnet issie al te vinden.
Kweetnie of ie van jou was, maar heb hem opgevist :)
Ben niet onaangenaam verrast. Lambert heeft te weinig volume, maar hij durft wel zijn eigen interpretatie en intonatie aan de nummer te geven. Dat moet je dan ook maar durven.
Verder viel me op dat Roger steeds beter gaat zingen.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  zondag 8 juli 2012 @ 01:05:41 #236
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_113912616
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 21:17 schreef RichardDawkins het volgende:
Hmm. Misschien dat ik ook even binnenval als het een Engelse opvoering is.
Serieus, het idee alleen al van vertaalde Queen nummer bij de NL versie van We Will Rock You.
Als ik Jezus was had ik dat moment uitgekozen om als zombie de wereld de apocalyps in te helpen.
Alle nummers gezongen door de 'Bohemians' zijn in het Engels, alleen in t begin zingen Galileo en Scaramouche deels Nederlands. Kashoggi, Killer Queen en Pop/DJ zingen wel in t Nederlands.

En daarnaast zijn ze niet 'vertaald', maar 'hertaald'. Subtiel, maar imho belangrijk verschil!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_114053762
DELUXE ALBUM – 3 CD DISCS & 1 DVD

Disc 1 – Barcelona – The Special Edition – New Orchestrated album

1. Barcelona
2. La Japonaise
3. The Fallen Priest
4. Ensueno
5. The Golden Boy
6. Guide Me Home
7. How Can I Go On
8. Exercises In Free Love
9. Overture Piccante
Bonus Track - 10. How Can I Go On Feat. David Garrett

Disc 2: The Best of the Rarities & Session Out-takes

1. Exercises In Free Love (1987 B-side)
2. Barcelona (Early Version: Freddie's Demo Vocal)
3. La Japonaise (Early Version: Freddie's Demo Vocal)
4. Rachmaninov's Revenge (The Fallen Priest) (Later Version: Freddie's Demo Vocal)
5. Ensueno - Monsterrat's Live Takes
6.The Golden Boy (Early Version: Freddie's Demo Vocal)
7.Guide Me Home / How Can I Go On (Alternative Versions)
8.How Can I Go On (Alternative Piano Version)

Disc 3: – DVD Disc

1.Ku Club Ibiza Performance – Barcelona
2. La Nit Barcelona Performance
- Barcelona (5m46s)
- How Can I Go On (3m58s)
- The Golden Boy (5m58s)
3. Barcelona – Classic Video 4m25s
4. Barcelona – The Special Edition EPK
5. Barcelona – 2012 edit by Rhys Thomas 4m49s

Disc 4: – Barcelona – The Special Edition Album Orchestral Instrumental Version
pi_114056296
Meh, het kan me niet zo veel boeien. Het klinkt wel leuk, maar het voelt voor mij toch een beetje aan als geschiedenis herschrijven. Andere artiesten die ik volg hebben er ook een handje van. Een Morrissey die ineens een nummer weg laat op een reissue van een oude plaat, en dit vervangt door een demo die nooit is afgemaakt. Peter Gabriel die de tracklist van So voor de CD niet gelijk houdt met de LP.

Maar kopen doe ik het uiteraard wel. Zelfs met die verschrikkelijk lelijke hoes.
Bleuh.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:51:31 #240
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_114059476
:D idem :D

Alhoewel ik veel liever het nieuwe RT solo album wil kopen dat wellicht in november dit jaar gaat uitkomen + een kleine tour?
pi_114095757
Setlist van gisteravond:

quote:
Flash (intro)
Seven Seas Of Rhye
Keep Yourself Alive
We Will Rock You (Fast)
Fat Bottomed Girls
Don’t Stop Me Now
Under Pressure (Roger/Adam duet)
I Want It All
Who Wants To Live Forever
A Kind Of Magic (Roger)
These Are Days Of Our Lives (Roger)
The Show Must Go On (part) (Brian)
Love Of My Life (Brian)
‘39 (Brian)
Dragon Attack
Drum Battle / Guitar Solo
I Want To Break Free
Another One Bites The Dust
Radio Ga Ga
Somebody To Love
Crazy Little Thing Called Love
Bohemian Rhapsody
---
Tie Your Mother Down (Brian)
We Will Rock You
We Are The Champions
Toen ik vorige week smsje kreeg dat ze begonnen met Flash/SSOR/KYA/WWRY fast was ik zoooo bang dat ze nu, nu ik eens geen kaartjes had, wat anders zouden gaan spelen dan IWIA, IWTBF, TYMD, CLTCL etc. Gelukkig is de rest van de set niet erg interessant :D
Bleuh.
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:38:14 #242
62215 qu63
..de tijd drinkt..
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:41:58 #243
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_114206250
Mogelijke stream voor t concert van vanavond: http://www.ustream.tv/channel/the-catzmadam---london

Als t goed is wordt t ook opgenomen en op DVD uitgebracht..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_114208545
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:41 schreef qu63 het volgende:
Als t goed is wordt t ook opgenomen en op DVD uitgebracht..
Kalm, van dat laatste is nog totaal geen sprake. Ze nemen tegenwoordig alles op en de roddel is inderdaad al gegroeid tot een dvd uitgave maar daar is officieel geen woord over gezegd. De beheerder van de Queen website heeft na een aantal vragen verteld dat er geen plannen voor een dvd uitgave zijn.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:45:50 #245
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_114210775
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:55 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Kalm, van dat laatste is nog totaal geen sprake. Ze nemen tegenwoordig alles op en de roddel is inderdaad al gegroeid tot een dvd uitgave maar daar is officieel geen woord over gezegd. De beheerder van de Queen website heeft na een aantal vragen verteld dat er geen plannen voor een dvd uitgave zijn.
Ik kwam t gerucht ergens tegen, niet op feiten gecheckt..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_114225274
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:41 schreef qu63 het volgende:
Mogelijke stream voor t concert van vanavond: http://www.ustream.tv/channel/the-catzmadam---london

Als t goed is wordt t ook opgenomen en op DVD uitgebracht..
Hoe was het concert?
  zondag 15 juli 2012 @ 14:24:43 #247
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_114227952
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:08 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hoe was het concert?
Geen idee, niet gekeken.. ;(
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_114260598
Ik was afgelopen donderdag in London bij het concert in de HMV Hammersmith Apollo. Oordeel: super vet! Adam zingt stukken strakker dan ik had verwacht op basis van de Kiev stream. Ik heb geen enkel moment een te veel aan vibrato gehoord.

De drie hoogtepunten voor mij:

Keep Yourself Alive
Somebody to Love (acoustic) door Brian
Who Wants To Live Forever
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  Redactie Frontpage maandag 16 juli 2012 @ 22:54:06 #249
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_114295082
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:59 schreef Headlong het volgende:
De drie hoogtepunten voor mij:

Somebody to Love (acoustic) door Brian
Ooh, dat wil ik geloven :9~ superhoogtepunt
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:23:48 #250
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_114334100
Best wel een episch filmpje van url=http://en.wikipedia.org/wiki/The_Protomen]The Protomen[/url] die Bohemian Rhapsody doen met Jack Black als gastzanger! :D


Een van de covers van hun album:

http://en.wikipedia.org/wiki/Present:_A_Night_Of_Queen
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 19 juli 2012 @ 10:49:31 #251
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_114405552
Nog meer 'nieuws'!

Press Release: August 28th Sees The Best of Queen's 70s and 80s Promo Videos Get Released in 2-disc Box Set

This 2-disc set packages many of Queen’s classic promotional videos into 1 package for the first time. The 33 videos on display have gone through video restoration and received a DTS Surround Sound mix, along with commentary from Brian May and Roger Taylor.

-edit-
This 2-disc set packages many of Queen’s classic promotional videos into 1 package for the first time. The 33 videos on display have gone through video restoration and received a DTS Surround Sound mix, along with commentary from Brian May and Roger Taylor.

Disc 1 spotlights Queen in the 1970’s, when the music video began to emerge. This collection highlights some of their most beloved tracks, from “Bohemian Rhapsody”, “Another One Bites The Dust”, “We Will Rock You” & “We Are The Champions”. From the freezing backyard shoots of “We Will Rock You” and “Spread Your Wings”, to the visual masterpiece that accompanies “Bohemian Rhapsody”, Queen was already showing off the various ways that they visually wanted to represent their music.

Disc 2 shows the masterwork of Queen in the 1980’s, from 1982’s Hot Space album through 1989’s The Miracle. With the advent of MTV in the US, Queen proved that they could be as creative visually as they were on record. From the Metropolis-themed video for “Radio Ga Ga”, the spoofing of Coronation Street in “I Want To Break Free” (which would be banned from the network) and the band being replaced by children in “The Miracle”, Queen put their stamp on the music video in the best way they knew how: by doing something new and different each time.

Release date: Tuesday August 28th 2012

Track Listing

Disc One

1. Bohemian Rhapsody

2. Another One Bites The Dust

3. Killer Queen

4. Fat Bottomed Girls

5. Bicycle Race

6. You’re My Best Friend

7. Don’t Stop Me Now

8. Save Me

9. Crazy Little Thing Called Love

10. Somebody To Love

11. Spread Your Wings

12. Play The Game

13. Flash

14. Tie Your Mother Down

15. We Will Rock You

16. We Are The Champions

Disc Two

1. A Kind Of Magic

2. I Want It All

3. Radio Ga Ga

4. I Want To Break Free

5. Breakthru

6. Under Pressure

7. Scandal

8. Who Wants To Live Forever

9. The Miracle

10. It’s A Hard Life

11. The Invisible Man

12. Las Palabras De Amor

13. Friends Will Be Friends

14. Body Language

15. Hammer To Fall

16. Princes Of The Universe

17. One Vision

[ Bericht 73% gewijzigd door qu63 op 19-07-2012 13:08:43 ]
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_114413356
FFS... Alweer hetzelfde uitbrengen :N... Hoeveel versies van deze nummers hebben we al wel niet?
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:18:14 #253
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_114422193
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:13 schreef RvLaak het volgende:
FFS... Alweer hetzelfde uitbrengen :N... Hoeveel versies van deze nummers hebben we al wel niet?
Titel van t bericht is trouwens "Press Release: GVH1/2 Box Set To Hit North America on August 28th!" zie ik nu, misschien dat de dvd die wij hier al in de kast hebben staan dus nog niet officieel in de US of A te koop was?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:22:04 #254
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_114422411
Ik geloof dat daar idd geen NTSC versie van was.
pi_114444045
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:18 schreef qu63 het volgende:

[..]

Titel van t bericht is trouwens "Press Release: GVH1/2 Box Set To Hit North America on August 28th!" zie ik nu, misschien dat de dvd die wij hier al in de kast hebben staan dus nog niet officieel in de US of A te koop was?
Laten we daar maar van uit gaan dan, hoewel ik de laatste paar jaar wel steeds cynischer wordt over de releases :'(
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 10:53:49 #256
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_114597656
Allemaal een top 5 indienen vandaag O-) Top 5 van de dag #15
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_114603517
Gedaan! Blijft lastig. Favorieten uitzoeken lukt, maar Queenmuziek is zo divers dat het maken van een top 5 heel lastig is. Want hoe kan je '39 met Innuendo vergelijken?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:12:28 #258
134538 chansadres
Black & White
pi_114603645
Vandaag 40 years of Queen boekwerk gekocht voor 25 euro in een 2e handswinkeltje. _O_
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 24 juli 2012 @ 17:47:19 #259
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_114609847
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:12 schreef chansadres het volgende:
Vandaag 40 years of Queen boekwerk gekocht voor 25 euro in een 2e handswinkeltje. _O_
Pff dus iemand koopt het en een paar maanden later verkoopt ie het al aan n 2de hands winkel? :D
  dinsdag 24 juli 2012 @ 19:03:41 #260
134538 chansadres
Black & White
pi_114612218
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 17:47 schreef RonB79 het volgende:

[..]

Pff dus iemand koopt het en een paar maanden later verkoopt ie het al aan n 2de hands winkel? :D
En de envelopjes waren nog niet eens open gemaakt :D
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:12:51 #261
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_114619856
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 19:03 schreef chansadres het volgende:

[..]

En de envelopjes waren nog niet eens open gemaakt :D
Mss een gegeven cadeau terwijl diegene het al had?

Anders snap ik het echt niet :D
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 25 juli 2012 @ 00:47:49 #262
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_114628828
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:13 schreef RvLaak het volgende:
FFS... Alweer hetzelfde uitbrengen :N... Hoeveel versies van deze nummers hebben we al wel niet?
Je wordt er niet goed van, he. Manman, dat eeuwige gemelk van die Queen-koe. Kom eens met iets nieuws.

Die Barcelona CD is dan wel weer wat positiever, maar ook niet meteen 'wauw' ofzo
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_114632249
Ik zat echt niet te wachten op die Barcelona CD hoor. Uiteraard wel de pre-order geplaatst gisteren, maar echt puur en alleen om het compleet te houden :')
Bleuh.
pi_114640058
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 05:39 schreef PimD het volgende:
Ik zat echt niet te wachten op die Barcelona CD hoor. Uiteraard wel de pre-order geplaatst gisteren, maar echt puur en alleen om het compleet te houden :')
Ik heb ooit de Freddie Mercury Collection gekocht (10CD, 2DVD versie) voor 1 nummer (Going Back) enkel omdat deze in de docu Champions of the World voor kwam. Verder totaal geen interesse in de solo carrires van de jongens. Ik ben een Queen fan, geen solo fan ;).

Van alle solo nummers die ik heb gehoord, ben ik nog het meest positief over Brian's nummers. Maar ook die komen, imo, niet op het niveau dat ze bereiken in Queen (inclusief QPR).

Conclusie: geen Barcelona voor mij :+
pi_114648746
Heb vandaag de 4-disc set besteld van Barcelona. Ik vind Barcelona best ok, maar ik kan die synthesizers als jaren niet meer uitstaan. Deze nieuwe versie komt als geroepen.

Tevens de Blu-Ray van de nieuwe Freddie docu alvast besteld.
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_114654020
Ik koop de laatste paar jaar alleen maar Queenmeuk om het compleet te houden. The Cosmos Rocks was supergaaf, maar wat er sindsdien nog is uitgekomen... Bah :(
Bleuh.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 18:20:32 #267
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_115008591
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_115036290
Time To Shine by Bradley Van Dijk 1
Time To Shine, intro met klassieke instrumenten van East West en het refrein met 2 gitaar partijen een bas, en superior drummer!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:39:10 #269
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_115037462
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 03:56 schreef Braddie het volgende:
Time To Shine by Bradley Van Dijk 1
Time To Shine, intro met klassieke instrumenten van East West en het refrein met 2 gitaar partijen een bas, en superior drummer!
Jouw vocals ook?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_115043214
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 08:39 schreef qu63 het volgende:

[..]

Jouw vocals ook?
Jep, ook mijn vocals, helaas niet top want ik ben sinds een paar dagen echt norm verkouden
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:03:18 #271
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_115043707
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:52 schreef Braddie het volgende:

[..]

Jep, ook mijn vocals, helaas niet top want ik ben sinds een paar dagen echt norm verkouden
Best netjes :)
Alleen zit er wel wat ruis oid over je vocals heen, geen profi geluidsstudio gebruikt zeker? ;)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_115044123
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef qu63 het volgende:

[..]

Best netjes :)
Alleen zit er wel wat ruis oid over je vocals heen, geen profi geluidsstudio gebruikt zeker? ;)
Bij het refrein bedoel je?... Dat kan kloppen die heb ik perongeluk nt iets te hard afgemixt, ik gebruik een M-Audio Fasttrack MK II Dus wel een goede interface verder.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:56:15 #273
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_115048617
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:12 schreef Braddie het volgende:

[..]

Bij het refrein bedoel je?... Dat kan kloppen die heb ik perongeluk nt iets te hard afgemixt, ik gebruik een M-Audio Fasttrack MK II Dus wel een goede interface verder.
Al eerder eigenlijk, je 't's,'d's, 's'en en 'f'en zijn in de intro eigenlijk al te dichtbij/hard opgenomen.. Of ben ik gewoon een zeikerd? :P
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_115049599
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:56 schreef qu63 het volgende:

[..]

Al eerder eigenlijk, je 't's,'d's, 's'en en 'f'en zijn in de intro eigenlijk al te dichtbij/hard opgenomen.. Of ben ik gewoon een zeikerd? :P
Nee, dat klopt wel :) Ik moet nogsteeds aan een plopkap :')
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:25:16 #275
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_115049661
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:23 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee, dat klopt wel :) Ik moet nogsteeds aan een plopkap :')
;)

Gitaarspel is opgenomen met de gitaar uit je ava? Je mag mijn Red Special wel een keer proberen, woon ook in H'sum ;)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_115049798
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:25 schreef qu63 het volgende:

[..]

;)

Gitaarspel is opgenomen met de gitaar uit je ava? Je mag mijn Red Special wel een keer proberen, woon ook in H'sum ;)
Gitaar is opgenomen met een Crafter stratje ja inderdaad :)
Dat zou wel tof zijn, ik heb er zelf een gehad (Een Brian May Guitars in het Honey Sunburst) Misschien kunnen we wel een keertje wat doen ja? Lijkt me tof, maar ik ben geen goede gitarist hoor...
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:32:02 #277
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_115049877
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:29 schreef Braddie het volgende:

[..]

Gitaar is opgenomen met een Crafter stratje ja inderdaad :)
Dat zou wel tof zijn, ik heb er zelf een gehad (Een Brian May Guitars in het Honey Sunburst) Misschien kunnen we wel een keertje wat doen ja? Lijkt me tof, maar ik ben geen goede gitarist hoor...
Die van mij hangt alleen maar mooi te wezen in de kast ;) Samen met een Digitech Brian May pedaal en een Vox BM1 versterkertje :')
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_115049988
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef qu63 het volgende:

[..]

Die van mij hangt alleen maar mooi te wezen in de kast ;) Samen met een Digitech Brian May pedaal en een Vox BM1 versterkertje :')
[ afbeelding ]
Ga je de nieuwe Deacy Amp ook nog halen?

Als ik het geld er voor heb, gaat m'n BM1 eruit voor de DA :+
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:37:21 #279
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_115050059
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ga je de nieuwe Deacy Amp ook nog halen?

Als ik het geld er voor heb, gaat m'n BM1 eruit voor de DA :+
Eerst leren spelen :D :')

Ik spaar liever door voor 1 (eigenlijk 3..) originele AC30's met Fry's Treble Booster, Deacy en een Brian May Super :P

Maar tegen die tijd zit ik van m'n pensioen te genieten en kan ik nog steeds niet spelen ben ik bang...... :D
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_115050129
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:37 schreef qu63 het volgende:

[..]

Eerst leren spelen :D :')

Ik spaar liever door voor 1 (eigenlijk 3..) originele AC30's met Fry's Treble Booster, Deacy en een Brian May Super :P

Maar tegen die tijd zit ik van m'n pensioen te genieten en kan ik nog steeds niet spelen ben ik bang...... :D
In Enschede staat nog een Brian May AC30 voor 1699. Kleine beschadiging aan het doek (kheb het ding gezien), maar nog steeds heel mooi :D. Helaas heb ik daar ook het geld niet voor.

Daarbij, leren spelen is niet nodig :P. Ik ga uiteindelijk ook voor de hele set, maar zal het wss nooit live gebruiken. Puur voor de heb :+. Momenteel heb ik "enkel" de Burns en de BM1, maar later als ik groot ben... O-)
pi_115050135
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef qu63 het volgende:

[..]

Die van mij hangt alleen maar mooi te wezen in de kast ;) Samen met een Digitech Brian May pedaal en een Vox BM1 versterkertje :')
[ afbeelding ]
Ah, dat is wel jammer! Die BM1 heb ik ooit eens opgespeeld die klinkt best tof.
Mocht je jouw BM ooit weg doen dan hou ik mij aanbevolen.

Ik speel zelf over een Vox VT40+ dat is ook echt een bazen amp!
pi_115050163
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:39 schreef RvLaak het volgende:

[..]

In Enschede staat nog een Brian May AC30 voor 1699. Kleine beschadiging aan het doek (kheb het ding gezien), maar nog steeds heel mooi :D. Helaas heb ik daar ook het geld niet voor.

Daarbij, leren spelen is niet nodig :P. Ik ga uiteindelijk ook voor de hele set, maar zal het wss nooit live gebruiken. Puur voor de heb :+. Momenteel heb ik "enkel" de Burns en de BM1, maar later als ik groot ben... O-)
Ik kan ook amper spelen, maar met de dingen die ik kan weet ik wel het een en ander in elkaar te flansen, mijn techniek is crap, maar ik heb weer een klein beetje verstand van harmonietjes en dat soort dingetjes dus ik red het meestal wel.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:43:09 #283
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_115050237
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:39 schreef RvLaak het volgende:

[..]

In Enschede staat nog een Brian May AC30 voor 1699. Kleine beschadiging aan het doek (kheb het ding gezien), maar nog steeds heel mooi :D. Helaas heb ik daar ook het geld niet voor.

Daarbij, leren spelen is niet nodig :P. Ik ga uiteindelijk ook voor de hele set, maar zal het wss nooit live gebruiken. Puur voor de heb :+. Momenteel heb ik "enkel" de Burns en de BM1, maar later als ik groot ben... O-)
Nee, een originele AC30, niet Brian's gestripte versie :P Gewoon zelf er mee pielen om zijn geluid te krijgen.. Alhoewel de BMAC30 wel unieker is natuurlijk..

Zou het toch wel leuk vinden om er toch een deuntje op te kunnen spelen ;)

Ik heb de BHM 5899, en jij? :P
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:45:18 #284
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_115050313
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik kan ook amper spelen, maar met de dingen die ik kan weet ik wel het een en ander in elkaar te flansen, mijn techniek is crap, maar ik heb weer een klein beetje verstand van harmonietjes en dat soort dingetjes dus ik red het meestal wel.
Je solo op Soundcloud klonk anders niet verkeerd hoor!

Ik kan alleen The Meeting spelen:

Maar dan met een stuk minder gevoel, vibrato en stijl. En ik speel 1 noot tegelijk op de b-snaar en 2x 2 noten op de e-snaar.. :D
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_115050338
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:43 schreef qu63 het volgende:

[..]

Nee, een originele AC30, niet Brian's gestripte versie :P Gewoon zelf er mee pielen om zijn geluid te krijgen.. Alhoewel de BMAC30 wel unieker is natuurlijk..

Zou het toch wel leuk vinden om er toch een deuntje op te kunnen spelen ;)

Ik heb de BHM 5899, en jij? :P
BHM3082 :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik kan ook amper spelen, maar met de dingen die ik kan weet ik wel het een en ander in elkaar te flansen, mijn techniek is crap, maar ik heb weer een klein beetje verstand van harmonietjes en dat soort dingetjes dus ik red het meestal wel.
Heb je een bassist, of doe je dat op een andere manier oplossen? Ik ben momenteel bezig met wat dingen opnemen met wat vrienden, maar een bassist ontbreekt nog
pi_115050442
BTW; nadeel (voor mij) van de BM1 is wel dat ik er absoluut geen mooie distortion uit kan krijgen :(. En aangezien ik momenteel geen echte versterker heb, maar alleen Garage Band, mis ik dat toch wel :'(
pi_115050445
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:45 schreef qu63 het volgende:

[..]

Je solo op Soundcloud klonk anders niet verkeerd hoor!

Ik kan alleen The Meeting spelen:

Maar dan met een stuk minder gevoel, vibrato en stijl. En ik speel 1 noot tegelijk op de b-snaar en 2x 2 noten op de e-snaar.. :D
Welke solo die van Dont Stop Me Now?, die vond ik best ok gaan ja(Zeker omdat ik Pull-offs gebruikte voor het eerst :') )
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:48:49 #288
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_115050449
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:45 schreef RvLaak het volgende:

[..]

BHM3082 :P
Hm, ze staan beide niet op de lijst: http://www.brianmaycentral.net/list.html Misschien maar eens mailen :P

Ik vond die van mij ooit eens bij toeval als 2ehandsje! Meteen gekocht, en nu, 6 jaar later, kan ik er nog steeds niets mee... :D
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_115050469
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:45 schreef RvLaak het volgende:

[..]

BHM3082 :P

[..]

Heb je een bassist, of doe je dat op een andere manier oplossen? Ik ben momenteel bezig met wat dingen opnemen met wat vrienden, maar een bassist ontbreekt nog
Ik speel zelf bas op 9 van de 10 nummers, dus als je mij nodig hebt :D
pi_115050474
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:48 schreef qu63 het volgende:

[..]

Hm, ze staan beide niet op de lijst: http://www.brianmaycentral.net/list.html Misschien maar eens mailen :P

Ik vond die van mij ooit eens bij toeval als 2ehandsje! Meteen gekocht, en nu, 6 jaar later, kan ik er nog steeds niets mee... :D
Logisch dat ze daar niet staan, is de Guild lijst, wij hebben Burns :P

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 14:50:55 ]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:50:45 #291
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_115050533
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:48 schreef RvLaak het volgende:
BTW; nadeel (voor mij) van de BM1 is wel dat ik er absoluut geen mooie distortion uit kan krijgen :(. En aangezien ik momenteel geen echte versterker heb, maar alleen Garage Band, mis ik dat toch wel :'(
Niet? Zet je gain op high (dat knopje dus), alle 3 de pickups aan, middelste pickup contra (onderste rij switches, middelste omhoog, rest naar beneden) volume aan en knallen!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:51:16 #292
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_115050551
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Logisch dat ze daar niet staan, is de Guild lijst, wij hebben Burns :P
D'oh! _O-

-edit-

Ah, hier sta jij wel tussen: http://www.brianmaycentral.net/burnslist.html
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_115050564
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:50 schreef qu63 het volgende:

[..]

Niet? Zet je gain op high (dat knopje dus), alle 3 de pickups aan, middelste pickup contra (onderste rij switches, middelste omhoog, rest naar beneden) volume aan en knallen!
Dan krijg ik ruis op de lijn, ik zal zo wel een opname online zetten ;)
pi_115050603
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:50 schreef qu63 het volgende:

[..]

Niet? Zet je gain op high (dat knopje dus), alle 3 de pickups aan, middelste pickup contra (onderste rij switches, middelste omhoog, rest naar beneden) volume aan en knallen!
Ik kreeg er ltijd wel een mooie distortion of crunch uit, ding klonk fantastisch.
pi_115050654
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:52 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik kreeg er ltijd wel een mooie distortion of crunch uit, ding klonk fantastisch.
Welke instellingen?
pi_115050699
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Welke instellingen?
Op mijn oude Vox DA-5 meestal met de AC-30 instelling
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:55:08 #297
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_115050707
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:51 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dan krijg ik ruis op de lijn, ik zal zo wel een opname online zetten ;)
Geluid van de versterker lager zetten en dat van de gitaar omhoog?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:55:46 #298
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_115050730
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:54 schreef Braddie het volgende:

[..]

Op mijn oude Vox DA-5 meestal met de AC-30 instelling
Het ging nu juist om distortion uit die kleine versterker VOX BM1 die ik hierboven plaatste ;)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_115050774
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:54 schreef Braddie het volgende:

[..]

Op mijn oude Vox DA-5 meestal met de AC-30 instelling
Ja, da's geen BM1 :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:55 schreef qu63 het volgende:

[..]

Geluid van de versterker lager zetten en dat van de gitaar omhoog?
No go helaas. We zijn er een behoorlijke tijd mee in de weer geweest. Zeker een half uur, voor een intro van 3 noten :')

Linkje

Graag niet streamen, heb ik de bandbreedte niet voor :P
pi_115050868
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik speel zelf bas op 9 van de 10 nummers, dus als je mij nodig hebt :D
Misschien wel, luister dat linkje maar en laat maar weten of je vindt dat er wel of geen bas in hoeft. Zal ik daarna overleggen met de schrijver :D

Ik heb de intro, de brug en de drums ingespeeld. Drums moeten sowieso wat strakker :@
pi_115050975
En dicht :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')