abonnement Unibet Coolblue
pi_108143414
Originele OP:

quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het viel me op dat er nog geen centraal topic is voor depressies en/of angstklachten. Wel een topic over medicatie bij psychische problemen en een hoe voel je je nu topic, maar die dekken naar mijn mening niet helemaal de lading.

Ik denk dat dit topic wel kan bijdragen in dit subforum. Veel mensen kampen namelijk met depressieve of angstklachten en zo kunnen we een beetje steun bij elkaar zoeken en elkaar van adviezen en tips voorzien :)
Korte omschrijving depressie:

quote:
Depressie
Iemand met een depressie heeft last van een hevige neerslachtigheid.

Die neerslachtigheid klaart niet na een paar dagen vanzelf op, maar duurt minimaal twee weken. Depressie moet niet verward worden met 'gewone' neerslachtigheid die iedereen wel eens heeft. Bij een depressie is deze heviger en tast het dagelijks functioneren aan.

Bron: http://www.trimbos.nl/onderwerpen/psychische-gezondheid/depressie
Korte uitleg van angststoornissen:

quote:
Angststoornissen
Angststoornissen zijn in de psychiatrie de meest voorkomende aandoeningen. Sommige van deze aandoeningen worden fobie genoemd. Het gemeenschappelijke kenmerk van angststoornissen, is dat er sprake is van angst. Mensen kunnen zo angstig zijn dat het hun leven ontregelt.

Wanneer spreken we van een angststoornis?

Angst is een gevoel dat optreedt bij dreigend gevaar. De emotie ontstaat als het welzijn van een persoon direct wordt bedreigd, maar ook als een persoon een situatie als bedreigend ervaart. Als een angst geen reële grond heeft en de betrokken persoon er sociale of beroepsmatige problemen door ondervindt, is er sprake van een stoornis.

In het diagnostisch classificatiesysteem DSM-IV worden de volgende angststoornissen onderscheiden:

Paniekstoornis met of zonder agorafobie
Sociale fobie of angststoornis
Specifieke of enkelvoudige fobie
Obsessief-compulsieve stoornis of dwangstoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis
Hypochondrie
Angststoornis door een lichamelijke aandoening
Acute stressstoornis
Angststoornis door alcohol of drugs

Voor de Multidisciplinaire Richtlijn Angststoornissen is de indeling van de DSM-IV als uitgangspunt genomen. Van de onderscheiden angststoornissen zijn de volgende aandoeningen opgenomen in de richtlijnen:

Paniekstoornis met en zonder agorafobie
Sociale fobie
Specifieke fobie
Obsessief-compulsieve stoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis

Bron: http://www.trimbos.nl/ond(...)stoornissen-algemeen
Vorige delen:

Depressie & Angst #1
Depressie & Angst #2
Depressie & Angst #3
Depressie & Angst #4
Depressie & Angst #5
Depressie & Angst #6
Depressie & Angst #7
Depressie & Angst #8
Depressie & Angst #9
Depressie & Angst #10
Depressie & Angst #11
Depressie & Angst #12
Depressie & Angst #13
Depressie & Angst #14 ..... waar we het kabinet NIET leuk vinden
Depressie & Angst #15 ..... zonder bijwerkingen!
Depressie & Angst #16
Rustig aan.
  Miss 200.000.000! zondag 19 februari 2012 @ 13:46:25 #2
367000 roos94
pi_108146380
TheGirlNextDoor kom je ?
  zondag 19 februari 2012 @ 15:00:36 #3
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_108149269
Ging het maar alleen om het feit dat mn vriend het heeft uitgemaakt, dan was ik ook (nog) niet depressief gediagnosticeerd. Dat is alleen de doorslaggever waardoor mijn laatste beetje geluk verdween.

En ik heb me misschien wat heftig uitgedrukt, maar dat is wel hoe ik me de laatste paar dagen voel en ik kan het niet echt bij iemand kwijt in mijn omgeving.

Dat er regels aan vast zaten hier wist ik niet, ik ben net nieuw in dit topic. Maar dat betekent nog niet dat ik het dan niet zo voel en het kwijt moet. En ik dacht dat ik daarvoor hier een beetje terecht kon.

Mijn psycholoog raadde me ook aan om een soort lotgenotengroep te zoeken waar ik tips en adviezen zou kunnen krijgen en geven.

Wel lief hoe anderen reageren :)
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  Miss 200.000.000! zondag 19 februari 2012 @ 15:04:16 #4
367000 roos94
pi_108149412
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ging het maar alleen om het feit dat mn vriend het heeft uitgemaakt, dan was ik ook (nog) niet depressief gediagnosticeerd. Dat is alleen de doorslaggever waardoor mijn laatste beetje geluk verdween.

En ik heb me misschien wat heftig uitgedrukt, maar dat is wel hoe ik me de laatste paar dagen voel en ik kan het niet echt bij iemand kwijt in mijn omgeving.

Dat er regels aan vast zaten hier wist ik niet, ik ben net nieuw in dit topic. Maar dat betekent nog niet dat ik het dan niet zo voel en het kwijt moet. En ik dacht dat ik daarvoor hier een beetje terecht kon.

Mijn psycholoog raadde me ook aan om een soort lotgenotengroep te zoeken waar ik tips en adviezen zou kunnen krijgen en geven.

Wel lief hoe anderen reageren :)
Je zit hier prima hoor :). Sommige mensen hebben over elke post wel wat te zeuren. Zou je wat meer willen vertellen over jezelf?
  zondag 19 februari 2012 @ 17:09:44 #5
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_108154104
Roos en girlnextdoor:

Het is in dit topic een paar maandjes geleden afgesproken dat er niet meer wordt gesproken over zelfmoordgedachten en gedachten aan dat je hoopt niet meer wakker te worden. Dit omdat wij er via internet niet bij kunnen helpen en dan in het allerergste geval van de zijlijn zouden toekijken dat iemand anders zijn of haar eigen leven neemt.

Het is wel altijd welkom om je gevoelens te uiten, maar probeer hierbij de realiteit in het oog te houden en je medeforummers een beetje in bescherming te nemen tegen zulke pijnlijke dingen.

Girlnextdoor: ik hoop dat je hier blijft en toch je gevoel kunt delen en daar iets aan hebt. Als je echt twijfels heb over je leven: praat hierover met je hulpverlener en vertel hem/haar daar heel eerlijk over. Er is nog een groot verschil tussen de gedachte niet meer te willen en daadwerkelijk jezelf iets aandoen, en er is echt nog een mogelijkheid om je zin in het leven weer terug te krijgen.
Wij allemaal kennen het gevoel van een depressie, en ook het gevoel dat er dan nóg een klap bovenop komt en je het echt allemaal even niet meer weet. Dat is een vreselijk gevoel, en het enige dat je ermee kunt is doorgaan op je verstand en zo snel mogelijk hulptroepen inschakelen om je te helpen er bovenop te komen.
Ik wens je hier heel erg veel sterkte mee en nogmaals: ik hoop dat je hier blijft en je toch welkom voelt.

Roos: Volgens mij heeft Re zijn reactie genuanceerd. is nu wel allemaal weer OK toch?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Miss 200.000.000! zondag 19 februari 2012 @ 17:21:16 #6
367000 roos94
pi_108154526
Ik heb nooit een post over zelfmoord of iets in die trant gepost hoor :) En ja, het is OK
  zondag 19 februari 2012 @ 19:07:56 #7
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_108158441
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:04 schreef roos94 het volgende:

[..]

Je zit hier prima hoor :). Sommige mensen hebben over elke post wel wat te zeuren. Zou je wat meer willen vertellen over jezelf?
Wat wil je weten?
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_108161050
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 17:09 schreef Murmeli het volgende:
Roos en girlnextdoor:

Het is in dit topic een paar maandjes geleden afgesproken dat er niet meer wordt gesproken over zelfmoordgedachten en gedachten aan dat je hoopt niet meer wakker te worden. Dit omdat wij er via internet niet bij kunnen helpen en dan in het allerergste geval van de zijlijn zouden toekijken dat iemand anders zijn of haar eigen leven neemt.

Het is wel altijd welkom om je gevoelens te uiten, maar probeer hierbij de realiteit in het oog te houden en je medeforummers een beetje in bescherming te nemen tegen zulke pijnlijke dingen.

Girlnextdoor: ik hoop dat je hier blijft en toch je gevoel kunt delen en daar iets aan hebt. Als je echt twijfels heb over je leven: praat hierover met je hulpverlener en vertel hem/haar daar heel eerlijk over. Er is nog een groot verschil tussen de gedachte niet meer te willen en daadwerkelijk jezelf iets aandoen, en er is echt nog een mogelijkheid om je zin in het leven weer terug te krijgen.
Wij allemaal kennen het gevoel van een depressie, en ook het gevoel dat er dan nóg een klap bovenop komt en je het echt allemaal even niet meer weet. Dat is een vreselijk gevoel, en het enige dat je ermee kunt is doorgaan op je verstand en zo snel mogelijk hulptroepen inschakelen om je te helpen er bovenop te komen.
Ik wens je hier heel erg veel sterkte mee en nogmaals: ik hoop dat je hier blijft en je toch welkom voelt.

Roos: Volgens mij heeft Re zijn reactie genuanceerd. is nu wel allemaal weer OK toch?
Misschien een idee omdat even in de OP te melden...

Dit om nieuwe misverstanden te voorkomen en het kenbaar maken aan nieuwelingen hier. .


Over mezelf: Ik ben momenteel zwaar somber . Aan de ene kant weet ik wel dit dit over waait, maar aan de andere kant tja is het gewoon zwaar klote...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108161320
Je gaat ook echt minder diep ademen als je somber bent of ligt dat aan mij?
Rustig aan.
  zondag 19 februari 2012 @ 20:22:05 #10
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_108161461
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
Je gaat ook echt minder diep ademen als je somber bent of ligt dat aan mij?
Hoe dieper je ademt, hoe meer je bij je gevoelens komt. Dat is wat mijn psycholoog me verteld heeft. Je gevoelens zitten in je onderbuik, als je daarnaar toe ademt laat je ze vrij, ofzo.
Toen ik het deed begon ik direct enorm hard te janken.. dus ik geloof het wel :)
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_108161588
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
Je gaat ook echt minder diep ademen als je somber bent of ligt dat aan mij?
Volgens mij wel sneller nu ik er op begin te letten.
Gelukkig start ik in april met een cursus Mindfullness (in dit geval gericht en aangepast op autisme) Dan kan dat bij mij ook beter gaan.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108161618
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 20:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Hoe dieper je ademt, hoe meer je bij je gevoelens komt. Dat is wat mijn psycholoog me verteld heeft. Je gevoelens zitten in je onderbuik, als je daarnaar toe ademt laat je ze vrij, ofzo.
Toen ik het deed begon ik direct enorm hard te janken.. dus ik geloof het wel :)
_O-

:*
Rustig aan.
pi_108161754
Hallo liefjes!

Girlnextdoor! Naar dat je je zo voelt! Wanneer moet je weer naar de psych?

Ik denk inderdaad dat het een goed idee om in de op te zetten, dat het praten over suicidale gevoelens en gedachten hier niet is toegestaan, Dat is in het leven geroepen omdat er mensen waren die bij wijze van al met het mes in hun handen stonden, En wij aan deze kant van de laptop niks konden doen, En als diegene dan 2 dagen niet online is geweest vraag je je toch af, waar hij of zij is, en daar hadden een aantal mensen inclusief ikzelf geen zin in.

Hier een beetje labiele dag, Ik slaap vannacht voor het laatst in mijn ouderlijke huis, Het verven en verbouwen ging allemaal zo voorspoedig, dat we deze week al overgaan, en dus gaan samenwonene, Het geeft mij een beetje een weemoedig gevoel! Ik heb er heel veel zin in, maar het is ook raar, en dat ik mijn katten achter moet laten maakt me aan het huilen!

Buiten dat, gaat het eigenlijk best wel goed met mij, Ik leer steeds beter mijn grenzen aan te geven, en ze te voelen!
S. 2014
J. 2016
pi_108162538
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 20:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hallo liefjes!

Girlnextdoor! Naar dat je je zo voelt! Wanneer moet je weer naar de psych?

Ik denk inderdaad dat het een goed idee om in de op te zetten, dat het praten over suicidale gevoelens en gedachten hier niet is toegestaan, Dat is in het leven geroepen omdat er mensen waren die bij wijze van al met het mes in hun handen stonden, En wij aan deze kant van de laptop niks konden doen, En als diegene dan 2 dagen niet online is geweest vraag je je toch af, waar hij of zij is, en daar hadden een aantal mensen inclusief ikzelf geen zin in.

Zoiets (okee misschien ben ik niet de persoon er naar om dit te doen, aangezien ik hier niet vaak meer kom (in de eerste topics was ik echter wel actief aanwezig):

"UIteraard staan zelfmoordgedachtes en het nooit meer wakker willen worden in verband met depressies. Toch is het niet toegestaan er in dit topic over te praten. Wij kunnen je hier niet bij helpen en adviseren je te wenden tot je behandelaar of andere proffesionals,

Bijvoorbaat dank,

(ik heb twijfels om de reden (dat het eerder is voorgekomen) er bij te zetten, omdat dit de discussie weer kan doen opwekken... )

"
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 19 februari 2012 @ 21:08:45 #15
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_108163704
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 20:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hallo liefjes!

Girlnextdoor! Naar dat je je zo voelt! Wanneer moet je weer naar de psych?

Ik denk inderdaad dat het een goed idee om in de op te zetten, dat het praten over suicidale gevoelens en gedachten hier niet is toegestaan, Dat is in het leven geroepen omdat er mensen waren die bij wijze van al met het mes in hun handen stonden, En wij aan deze kant van de laptop niks konden doen, En als diegene dan 2 dagen niet online is geweest vraag je je toch af, waar hij of zij is, en daar hadden een aantal mensen inclusief ikzelf geen zin in.

Hier een beetje labiele dag, Ik slaap vannacht voor het laatst in mijn ouderlijke huis, Het verven en verbouwen ging allemaal zo voorspoedig, dat we deze week al overgaan, en dus gaan samenwonene, Het geeft mij een beetje een weemoedig gevoel! Ik heb er heel veel zin in, maar het is ook raar, en dat ik mijn katten achter moet laten maakt me aan het huilen!

Buiten dat, gaat het eigenlijk best wel goed met mij, Ik leer steeds beter mijn grenzen aan te geven, en ze te voelen!
Ik snap het.

Woensdag over een week moet ik er weer heen.
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_108165685
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 20:44 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Zoiets (okee misschien ben ik niet de persoon er naar om dit te doen, aangezien ik hier niet vaak meer kom (in de eerste topics was ik echter wel actief aanwezig):

"UIteraard staan zelfmoordgedachtes en het nooit meer wakker willen worden in verband met depressies. Toch is het niet toegestaan er in dit topic over te praten. Wij kunnen je hier niet bij helpen en adviseren je te wenden tot je behandelaar of andere proffesionals,

Bijvoorbaat dank,

(ik heb twijfels om de reden (dat het eerder is voorgekomen) er bij te zetten, omdat dit de discussie weer kan doen opwekken... )

"
Klinkt prima!
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ik snap het.

Woensdag over een week moet ik er weer heen.
Kun je niet bellen of je eerder terecht kan? Lijkt mij voor jou wel heel prettig! :)
S. 2014
J. 2016
  zondag 19 februari 2012 @ 21:49:40 #17
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_108166068
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Klinkt prima!

[..]

Kun je niet bellen of je eerder terecht kan? Lijkt mij voor jou wel heel prettig! :)
Hij is de komende week op vakantie. Anders had ik het inderdaad wel gedaan :)
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_108168668
goedenavond allemaal..

Sorry dat ik nu niet op anderen reageer..maar de afgelopen dagen zit ik echt in robot/survival mode. Op dit moment trek ik het even niet en ik blijf doorgaan...maar ik kan mijn gevoel niet goed opzij zetten op de momenten dat dat nodig is of dat ik het heb zoals bijvoorbeeld op school..tijdens de lessen.
Ik ben constant geirriteerd..
en voel mezelf net een tikkende tijdbom...die ieder moment kan afgaan, zij het door een "paniek"aanval, woedeaanval, stress..en zak echt constant verder weg.
Ik weet dat ik dit niet moet toelaten maar momenteel weet ik echt even niet wat te doen. het ging de afgelopen al met al zo redelijk.. :N
En ik zit absoluut niet lekker in mijn vel meer, en dit is al meerdere dagen zo aan het spelen..en vandaag zat ik weer ergens in een sociale gebeurtenis..en ik dacht constant van wat heb ik hier te zoeken, ik heb geen zin hierin enz.
Maar toch dwing ik me, net zoals contact met bepaalde personen, ik heb het gevoel dat ik het contact moet verbreken (niet omdat het slechte personen zijn) maar doordat het contact op en af is mis ik het zo enorm dat ik het wil verbreken omdat ik het zo niet aankan. Maar ik kan het gewoon niet, ik verbreek het contact een tijdje en vanzelf moet ik het weer opzoeken om een leegte te vullen..en ik wil het niet }:|

En het voelt allemaal zo zwaar en zo veel...dat ik het even niet meer trek.. :N
pi_108171859
Kus voor cafpow,
Ik kan nare gevoelens negeren.. Maar dan ga ik ''opkroppen'' hoor ik... Dus dat is niet goed?
Ik weet het niet zo goed, anderzijds.. als ik er nooit naar hoef te luisteren dan zou het toch weg moeten zijn?
Rustig aan.
pi_108172768
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
Kus voor cafpow,
Ik kan nare gevoelens negeren.. Maar dan ga ik ''opkroppen'' hoor ik... Dus dat is niet goed?
Ik weet het niet zo goed, anderzijds.. als ik er nooit naar hoef te luisteren dan zou het toch weg moeten zijn?
Het is insertase gewoon opkroppen amar soms is dat net ff nodig om bijvoorbeeld de laatste lesuren door te komen van een dag.
En ik vind het fijner als dingen er thuis uit komen en even niks hoef. En ik kon ook gevoel ook altijd gewoon negeren... en dat lukt steeds minder maar ik kan me eigenlijk nergens volledig uitten en alles voelt net aan alsof het toneel is ...
  maandag 20 februari 2012 @ 09:38:47 #21
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_108177652
Cafpow, kun je dit niet tegen die mensen zeggen? Als je denkt dat hun vriendschap je kan steunen tenminste, zeg ze dan gewoon wat je hier schrijft: Dat het je niet goed gaat, en dat je het niet trekt dat het contact op deze manier op- en afgaat. Misschien verrassen ze je wel. Als je mensen niet op de hoogte stelt, kunnen ze er heel lang over doen alvorens ze uit zichzelf inzien dat je op een breekpunt zit.

Zoals iedereen (en wat ik nu ook weer merk) heb je natuurlijk een uitlaatklep nodig. Soms moet ik gewoon even heel hard gaan fietsen, of heel hard en vals meezingen met boze liedjes. Of ik ga op stal werken, uitmesten, balen hooi versjouwen, emmers water zeulen, en als beloning laat ik mijn paard al mijn zorgen wegdraven. Mijn paard moet het overigens allemaal aanhoren, en dat vindt ie niet erg! Heb je problemen met iemand maar kun je het niet bij ze kwijt, schrijf het dan op. Opkroppen, daar heb je alleen jezelf mee. Klinkt natuurlijk makkelijker dan het is want bij mij sluipt het er ook vaak in.

TheGirlNextDoor, als je via PM je hart eens wil luchten of zo...? Begrijpelijk dat je door de bomen het bos nu niet meer ziet, maar vergeet niet dat je in je relatie met hem óók erg eenzaam was. Mocht je hem nu terug in je leven laten, zal het niet ineens op magische wijze allemaal in orde zijn, au contraire zelfs!

Hier is het ook heel slecht gegaan de afgelopen week, ik had al twee hele slechte dagen achter de rug maar werd wel uitgenodigd voor een sollicitatie. Daar bemerkte ik, op een ietwat confronterende manier, dat ik dat voorlopig wel kan vergeten. Best wel ingestort. Met suicidale gedachten, vreetbuien, woedeaanvallen en alles erop en eraan. Zelfs weer gerookt, nadat ik toch bijna 2 maanden gestopt was. ;( Het leven hielp niet mee en gaf mij een dure auto-reparatie, een door carnavallende mededorpelingen aan gruzels gegooid raam waardoor ik nu 3 weken in het donker zit (maar hey, ik hóef de gordijnen nu dus niet eens open te doen) en een lekkende kraan, nog bovenop de kosten die ik voor de psychiater moest reserveren.

Nu klim ik er altijd vrij snel weer uit, ik moet wel, voor m'n beesten, die zijn afhankelijk van mijn aanwezigheid, en daartoe geef ik mezelf dagelijks vele schoppen onder mijn hol, maar dit is ook geen leven natuurlijk.

Die psychiater blijft een verhaal apart. Aan de ene kant denk ik JA! Drogeer me maar, alles om dit niet meer te hoeven voelen... Aan de andere kant blijft elke vezel in mijn lijf roepen dat ik mijn geest niet moet vervuilen met allerlei medicamenten die ik eigenlijk best wel eng vind.
power to the people
  maandag 20 februari 2012 @ 09:41:03 #22
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_108177686
Oh ja, ik ga vanmiddag wel zien of ik voor vrijwilligerswerk in aanmerking kom. Als het lukt.
power to the people
pi_108181782
@ Beestjuh,

ik zou depersonen er graag op aanspreken, maar het is eigenlijk niet hun 'fout'. Het ligt aan de omstandigheden, een ieder van ons zit midden in een rouwproces en de afstand(ze wonen in een ander continent) zorgt ervoor dat communicatie lastig is. Maar het ligt ook deels aan mij, ze zijn voor mij veel belangerijker dan ik voor hen. Ook al ben ik wel belangerijk voor ze en houden ook heelveel van mij.
Maar voor mij is het moeilijker dan voor hun...dus of hun aanspreken erop de juiste keus is betwijfel ik.

Verder lastigdie sistuaite van jou. wel goed dat je toch probeert door te gaan. En dat je geen medicatie wil vind ik knap, want medicatie moet je alleen doen als het echt nodig is, als je zonder kan zou ik zonder doen.. :)
pi_108181804
Ik zit hier op het werk gewoon bijna te huilen. Gelukkig heb ik zo meteen een soort van groepstherapie, waar ook psychologen bij aanwezig zijn..

Als dit maar niet een echte diepe terugval gaat worden...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 20 februari 2012 @ 18:57:14 #25
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_108196826
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:38 schreef beestjuh het volgende:
TheGirlNextDoor, als je via PM je hart eens wil luchten of zo...? Begrijpelijk dat je door de bomen het bos nu niet meer ziet, maar vergeet niet dat je in je relatie met hem óók erg eenzaam was. Mocht je hem nu terug in je leven laten, zal het niet ineens op magische wijze allemaal in orde zijn, au contraire zelfs!
Ik weet dat het dan niet gelijk allemaal goed is. Maar het zou me toch wel een heel stuk verder helpen. Ik voel me nu zo verschrikkelijk alleen. Ik heb 2 vrienden, met mn ouders kan en wil ik niet praten hierover. Ik heb niet echt veel om me heen ofzo. Die 2 vrienden steunen me enorm en daar ben ik ze ook echt verschrikkelijk dankbaar voor, maar dat wil nog niet zeggen dat ik me niet alleen voel.

Als hij me weer terug wil, dan wordt ik weer geliefd. Dan voel ik me weer geliefd. Dat voel ik nu niet.
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')