abonnement Unibet Coolblue
pi_108271314
quote:
8s.gif Op woensdag 22 februari 2012 17:56 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Oké, dan pirateer ik het. Ik wou het nog kopen maar met dit soort bullshit verliezen ze gewoon mij en ook andere als koper.
Natuurlijk piraat je het :') want de content zit gewoon bij de CE. Schande dat mensen die meer betalen iets extra's krijgen _O-

Wat een bullshit toch weer van de loserpiraten :')
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_108271395
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:19 schreef Morthill het volgende:

[..]

Natuurlijk piraat je het :') want de content zit gewoon bij de CE. Schande dat mensen die meer betalen iets extra's krijgen _O-

Wat een bullshit toch weer van de loserpiraten :')
Wat is het doel van CE als je alles met DLC kunt kopen? Naast geld afnemen van mensen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:34:21 #153
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_108271847
^Idd. stasispod (staat zo beschreven in universe of mass effect artbook)
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_108272532
Het hele facebookggames/CE/DLC gedoe om mass effect heen vind ik zo jammer. Geef mij maar gewoon lekker de baldur's gate manier;

- Breng een BIG ASS RPG uit waar mensen tijden zoet mee zijn.
- Breng na een jaartje een dikke expansion uit met interessante en uitdagende content waar je ook weer tijden zoet mee bent.

Tegenwoordig moet je eerst op facebook een paar verschrikkelijk irritante dingen doen om shit te unlocken in een spel dat je al gekocht hebt, daarna betaal je voor -minimale- content die al aanwezig is bij de main game en na een paar weken verschijnt al de eerste DLC (die ze waarschijnlijk ook al klaar hadden liggen) waarbij je wat extra missies krijg die hoogstens een uurtje of 1-2 duren.

Ik zal wel een oude zuurpruim zijn maar de manier waarom tegenwoordig nieuwe games worden gepresenteerd, en dan met name de games uit de hoek van EA vind ik om te kotsen.
Conscience do cost.
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:53:32 #155
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108272626
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:50 schreef ems. het volgende:
Het hele facebookggames/CE/DLC gedoe om mass effect heen vind ik zo jammer. Geef mij maar gewoon lekker de baldur's gate manier;

- Breng een BIG ASS RPG uit waar mensen tijden zoet mee zijn.
- Breng na een jaartje een dikke expansion uit met interessante en uitdagende content waar je ook weer tijden zoet mee bent.

Tegenwoordig moet je eerst op facebook een paar verschrikkelijk irritante dingen doen om shit te unlocken in een spel dat je al gekocht hebt, daarna betaal je voor -minimale- content die al aanwezig is bij de main game en na een paar weken verschijnt al de eerste DLC (die ze waarschijnlijk ook al klaar hadden liggen) waarbij je wat extra missies krijg die hoogstens een uurtje of 1-2 duren.

Ik zal wel een oude zuurpruim zijn maar de manier waarom tegenwoordig nieuwe games worden gepresenteerd, en dan met name de games uit de hoek van EA vind ik om te kotsen.
ik vind het hier nog niet zo'n probleem maar bij LA Noire vond ik het echt schandelijk, later kon je de 'complete edition' kopen. Had diegene die ik gekocht had dan 'incomplete edition' genoemd, dan had ik er niet zoveel euri's voor betaald.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_108272662
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:50 schreef ems. het volgende:
Het hele facebookggames/CE/DLC gedoe om mass effect heen vind ik zo jammer. Geef mij maar gewoon lekker de baldur's gate manier;

- Breng een BIG ASS RPG uit waar mensen tijden zoet mee zijn.
- Breng na een jaartje een dikke expansion uit met interessante en uitdagende content waar je ook weer tijden zoet mee bent.

Tegenwoordig moet je eerst op facebook een paar verschrikkelijk irritante dingen doen om shit te unlocken in een spel dat je al gekocht hebt, daarna betaal je voor -minimale- content die al aanwezig is bij de main game en na een paar weken verschijnt al de eerste DLC (die ze waarschijnlijk ook al klaar hadden liggen) waarbij je wat extra missies krijg die hoogstens een uurtje of 1-2 duren.

Ik zal wel een oude zuurpruim zijn maar de manier waarom tegenwoordig nieuwe games worden gepresenteerd, en dan met name de games uit de hoek van EA vind ik om te kotsen.
Pre-order DLC, online pass, DLC bij een boek enzovoort. Zal alleen maar erger en erger worden denk ik.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:55:08 #157
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108272690
ik kan me niet voorstellen dat die prothean iets kan met z'n tentakels :'). maak dan gelijk hanar of elcor squadmates ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_108273265
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_108273307
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik vind het hier nog niet zo'n probleem maar bij LA Noire vond ik het echt schandelijk, later kon je de 'complete edition' kopen. Had diegene die ik gekocht had dan 'incomplete edition' genoemd, dan had ik er niet zoveel euri's voor betaald.
Ja, het is ook geeneens zozeer kritiek specifiek op Mass Effect, het is meer een rage naar hoe de gamesindustrie tegenwoordig te werk gaat in zijn algemeenheid :P Daarnaast heb ik veel liever gewoon echt grote uitbreidingen in plaats van DLC met 1 of 2 extra missies elke keer.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:54 schreef ROFLOL het volgende:

[..]

Pre-order DLC, online pass, DLC bij een boek enzovoort. Zal alleen maar erger en erger worden denk ik.
Jup. Voor die online passes zijn erg gaar. Ik vrees ook dat dat soort zaken piracy nog meer zullen motiveren.
Conscience do cost.
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:42:52 #160
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108274674
Tof, als je femshep bent kun je dus zelf de inlay vervangen.
* Maanvis is maleshep :P
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator woensdag 22 februari 2012 @ 19:51:21 #161
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108275022
Liara, bitch dat je d'r bent... M'n femshep gaat je niet meer scharen, maar lekkah Garrus z'n reach testen :6
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:53:05 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108275093
quote:
13s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Liara, bitch dat je d'r bent... M'n femshep gaat je niet meer scharen, maar lekkah Garrus z'n reach testen :6
Weet je zeker dat jouw femshep genoeg flexibility heeft?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator woensdag 22 februari 2012 @ 20:01:42 #163
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108275469
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Weet je zeker dat jouw femshep genoeg flexibility heeft?
Nee, maar ze is dom genoeg om het te proberen (blond enzo) :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:03:08 #164
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108275537
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:19 schreef Morthill het volgende:
Natuurlijk piraat je het :') want de content zit gewoon bij de CE. Schande dat mensen die meer betalen iets extra's krijgen _O-

Wat een bullshit toch weer van de loserpiraten :')
Ben geen piraat. O-)

Dat mensen zeggen dat je de game gaan downloaden vanwege de dlc is bs ja. Maar er is toch wat voor te zeggen dat ik 't raar vind dat je 2jr geleden bij de normale ME2 retailversie de zaeed-dlc er gratis bij kreeg, maar dat je nu ineens moet gaan betalen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_108275908
quote:
8s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wat is het doel van CE als je alles met DLC kunt kopen? Naast geld afnemen van mensen.
Goedkoper alle DLC plus nog wat extra's. Niet dat ik de CE besteld heb.

Maar dit is precies wat uitgevers moeten doen hoor ik altijd. De kopers belonen. Krijgen ze extra content, gaan we zeuren dat kopers beloond worden :')
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_108276003
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:10 schreef Morthill het volgende:

[..]

Goedkoper alle DLC plus nog wat extra's. Niet dat ik de CE besteld heb.

Maar dit is precies wat uitgevers moeten doen hoor ik altijd. De kopers belonen. Krijgen ze extra content, gaan we zeuren dat kopers beloond worden :')
Juist en degene die niet de CE kopen kunnen voor 10 euro extra, wat al in het spel zelf zit, een vitaal gedeelte van het spel kopen. Dat is belachelijk :') EA/Bioware kan optyfen met deze actie :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_108276004
quote:
Agh, huilen omdat de wereld commercieel is :O next
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_108276140
quote:
8s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:12 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Juist en degene die niet de CE kopen kunnen voor 10 euro extra, wat al in het spel zelf zit, een vitaal gedeelte van het spel kopen. Dat is belachelijk :') EA/Bioware kan optyfen met deze actie :')
Vitaal nog wel, waar haal jij vandaan dat het vitaal is :') net zo vitaal zeker als Zaeed was, of Kasumi :') Het is gewoon een bonusmissie en een excuus voor piraten om weer te claimen dat ze in hun recht staan om honderden mensen die jaren lang hebben gewerkt om een briljant spel af te leveren waar die piraten uiteraard vervolgens vele tientallen uren van gaan genieten, een dolk in de rug te steken en te zeggen 'fuck you, jij werkt maar gratis, want ik vind mezelf belangrijk'.

Piraten :') zeker met dit soort kutsmoesjes. Het grootste loservolk van de gamesindustrie na Bobby Kotick.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_108276342
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:15 schreef Morthill het volgende:

[..]

Vitaal nog wel, waar haal jij vandaan dat het vitaal is :') net zo vitaal zeker als Zaeed was, of Kasumi :') Het is gewoon een bonusmissie en een excuus voor piraten om weer te claimen dat ze in hun recht staan om honderden mensen die jaren lang hebben gewerkt om een briljant spel af te leveren waar die piraten uiteraard vervolgens vele tientallen uren van gaan genieten, een dolk in de rug te steken en te zeggen 'fuck you, jij werkt maar gratis, want ik vind mezelf belangrijk'.

Piraten :') zeker met dit soort kutsmoesjes. Het grootste loservolk van de gamesindustrie na Bobby Kotick.
Het is een prothean, het gaat sinds het eerste spel erover om hun mysteries te ontrafelen etc.
En dan nog, het is nog steeds dag 1 DLC wat gameplay geeft. Als het een cosmetisch iets was kon ik er niet minder om geven maar hier hebben ze aan gewerkt voordat het spel uit is. Dus zo stelen ze extra geld van mensen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_108276401
quote:
3s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:03 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Ben geen piraat. O-)

Dat mensen zeggen dat je de game gaan downloaden vanwege de dlc is bs ja. Maar er is toch wat voor te zeggen dat ik 't raar vind dat je 2jr geleden bij de normale ME2 retailversie de zaeed-dlc er gratis bij kreeg, maar dat je nu ineens moet gaan betalen.
Als hij gratis bij de gewone versie had gezeten was dit topic nu volgepost met mensen die zaten te kankeren, omdat EA bezig was met de tweedehandsverkoop naaien ;)

Mensen die meer betalen krijgen een extraatje, ik snap echt niet waarom iemand zich daar druk over kan maken.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_108276668
quote:
8s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:18 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Het is een prothean, het gaat sinds het eerste spel erover om hun mysteries te ontrafelen etc.
En dan nog, het is nog steeds dag 1 DLC wat gameplay geeft. Als het een cosmetisch iets was kon ik er niet minder om geven maar hier hebben ze aan gewerkt voordat het spel uit is. Dus zo stelen ze extra geld van mensen.
De Protheans zijn een side story. Als dat in boekvorm was uitgebracht door de schrijver van de game, had je dan ook lopen klagen dat je had moeten betalen?

Je mist geen vitale informatie voor de game, je mist een bonusmissie met een bonusverhaal. Als je daarom denkt honderden mensen te moeten naaien.

Heb dan het fatsoen om een jaar te wachten en de game uit de budgetbak te vissen in plaats van tegen de ontwikkelaars te zeggen: 'Geniaal spel jongens, jullie hebben jarenlang hard gewerkt om mij en anderen gelukkig te maken en het is gelukt. Nu mogen jullie naar de regering om voedselbonnen te vragen, doei :W'.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_108277132
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef Morthill het volgende:

[..]

De Protheans zijn een side story. Als dat in boekvorm was uitgebracht door de schrijver van de game, had je dan ook lopen klagen dat je had moeten betalen?

Je mist geen vitale informatie voor de game, je mist een bonusmissie met een bonusverhaal. Als je daarom denkt honderden mensen te moeten naaien.

Heb dan het fatsoen om een jaar te wachten en de game uit de budgetbak te vissen in plaats van tegen de ontwikkelaars te zeggen: 'Geniaal spel jongens, jullie hebben jarenlang hard gewerkt om mij en anderen gelukkig te maken en het is gelukt. Nu mogen jullie naar de regering om voedselbonnen te vragen, doei :W'.
Juist, alle sidestories er voortaan maar uithalen en alleen de mainquest erin pleuren? Elke sidequest voor maar 10 euro. En nee, ik zou niet klagen als het een boek zou zijn want dat heeft geen effect op de gameplay, waar ik het spel voor koop, voor 50-60 euro. Als ze dan gaan beslissen om een gedeelte eruit te knippen wat ze al klaar hebben VOOR dat het spel uit is en voor nog eens 10 euro extra uit te geven vind ik onacceptabel.

Als iets een goed spel is en ze naaien ons niet over met dag 1 DLC, online passes etc. dan zal ik het spel ook kopen.

En de Protheans zijn zeker wel belangrijk voor het verhaal, het is de basis van Mass Effect.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:32:00 #173
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108277260
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef Morthill het volgende:
Als hij gratis bij de gewone versie had gezeten was dit topic nu volgepost met mensen die zaten te kankeren, omdat EA bezig was met de tweedehandsverkoop naaien ;)

Mensen die meer betalen krijgen een extraatje, ik snap echt niet waarom iemand zich daar druk over kan maken.
Artbooks, figurines, soundtracks, extra ingame wapens en andere prullaria; dat mensen daar meer voor willen betalen, prima. Dat nu ook game-inhoudelijke content daarbij hoort, is gewoon jammerlijk.

Niet dat ik die prothean-dlc uit moraliteit ga overslaan. Zo sterk ben ik niet. ;(
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_108277361
Ja, main quest als losse game verkopen en side quests los verkopen, lijkt me een fantastisch plan ^O^ Ik roep al langer dat dat moet gebeuren. Overgrote meerderheid speelt games toch niet uit en met de lage instapprijs kun je een veel grotere doelgroep bereiken.

Zou ik een halve game kopen als ie de volle mep was? Nee, want ik koop nu al bijna nooit games. Zou ik een halve game kopen als ie de halve mep was en ik voor nog eens de halve mep de andere helft in delen kan krijgen als ik dan nog interesse heb? Absoluut. De verdienmodellen moeten veranderen en als dit de eerste stapjes zijn naar een nieuw systeem zijn, dan omarm ik ze van ganzer harte.

Verder zijn de Protheans niet de basis van Mass Effect, dat zijn de Reapers. De Protheans vormen gewoon een achtergrond.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_108277638
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef Morthill het volgende:
Ja, main quest als losse game verkopen en side quests los verkopen, lijkt me een fantastisch plan ^O^ Ik roep al langer dat dat moet gebeuren. Overgrote meerderheid speelt games toch niet uit en met de lage instapprijs kun je een veel grotere doelgroep bereiken.

Zou ik een halve game kopen als ie de volle mep was? Nee, want ik koop nu al bijna nooit games. Zou ik een halve game kopen als ie de halve mep was en ik voor nog eens de halve mep de andere helft in delen kan krijgen als ik dan nog interesse heb? Absoluut. De verdienmodellen moeten veranderen en als dit de eerste stapjes zijn naar een nieuw systeem zijn, dan omarm ik ze van ganzer harte.

Verder zijn de Protheans niet de basis van Mass Effect, dat zijn de Reapers. De Protheans vormen gewoon een achtergrond.
Maar dit is nu een halve game en je betaalt wel gewoon de volle mep. Alhoewel ik geen groot fan ben van DLC vind ik het een stuk minder erg om 10 euro te betalen voor extra content na een paar maanden nadat het spel uit is dan extra content betalen voor het spel op de dag dat hij uitkomt.

Door de Protheans kunnen ze leren hoe ze moeten omgaan met de Reapers, ze kunnen van hen leren. Zonder de Protheans was Sheppard niet speciaal.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')