abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 17 februari 2012 @ 11:02:05 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108072855


quote:
De politie is op zoek naar twee meisjes uit De Meern. De 15-jarige Jaimy van Ingen en de 14-jarige Lisa Blauwendraad worden sinds gisteren vermist.

De meisjes zijn gisteravond voor het laatst in een Utrechtse stadsbus gezien. Jaimy zou naar haar moeder in Culemborg gaan, maar is daar niet komen opdagen. Mogelijk verblijven ze bij jongens in de omgeving van Utrecht.

De politie gaat niet uit van een misdrijf, maar startte wel even na middernacht een burgernetactie. Het sms-bericht naar een kleine drieduizend mensen in de omgeving Vleuten/De Meern was echter niet succesvol.

Op Twitter wordt geschreven door bekenden van Lisa dat ze 'het thuis niet fijn had'. Tros Vermist meldt dat de meiden samen van huis weggelopen zijn.

Signalementen:
Jaimy: Halflang blond sluik haar tot over de schouders, blauwe ogen, blanke huidskleur, ongeveer 1.60 cm. normaal postuur. Op het moment van verdwijning droeg Jaimy een rode jas met bontkraag. Ze heeft een rode samsonitekoffer bij zich met kleding.

Lisa: Slank postuur, lang bruin haar, 1,70cm en een litteken boven haar linker wenkbrauw. Op het moment van verdwijning droeg Lisa een zwarte winterjas met bontkraag en capuchon. Mogelijk heeft ze haar witte Bjorn Borg tas bij zich.

Mensen die informatie hebben over de verblijfplaats van de twee meiden kunnen contact opnemen met Regiopolitie Utrecht (0800 - 6070).
(Dolf Hendriks)
quote:
Karin Thomas denkt dat haar 14-jarige dochter Lisa Blauwendraad in een wereld van prostitutie, misbruik en drugs is beland. Lisa en haar vriendin Jaimy van Ingen (15) uit De Meern worden sinds dinsdag vermist.

Lisa Blauwendraad. ©Twitter
'Ze ligt ergens gedrogeerd. Ze is in handen van een loverboy,' zegt de vrouw in het AD/Utrechts Nieuwsblad. 'Mijn intuïtie zegt dat ze ergens zijn waar mensenhandel bedreven wordt, dat ze in een kamertje zitten op een plek met meerdere kamertjes en meisjes. Dat ze gereden worden naar plekken waar ze misbruikt worden.'

De moeder van Lisa heeft al drie nachten geen oog dichtgedaan. Tegen een verslaggever van RTV Utrecht vertelt ze dat ze weigert 'om helemaal hopeloos, moedeloos en radeloos te worden'. Ze wilt vertrouwen blijven houden in een goede afloop. 'Ik denk dat ik haar het beste help door liefde naar haar te sturen.'

Loverboys
Lisa werd samen met haar vriendin Jaimy voor het laatst gezien in een stadsbus richting Utrecht CS. De vrees is dat ze op weg waren naar hun loverboys. 'Ik heb het gevoel dat ze in verkeerde handen terecht zijn gekomen', zegt Karin Thomas. 'Enerzijds omdat ik gehoord heb in welk circuit Jaimy zich bevindt en anderzijds omdat ik gewoon kan voelen dat het niet pluis is waar ze zit.'

Vorige week donderdag kwamen de meiden uit De Meern elkaar tegen, nadat ze hun vriendschap in de brugklas hadden verbroken. 'Ze was enthousiast: 'Jaimy is zo veranderd', zei ze.'

De moeder van Lisa probeert zoveel mogelijk te doen om haar dochter te vinden. 'Op Facebook en Twitter is een hoop gaande en ik krijg veel telefoontjes, sms'jes en berichtjes van mensen. Dan neem ik contact op met de politie en zij controleren dan de tips.'

Telefoon
De meisjes zelf zijn niet meer bereikbaar. Hun telefoons staan uit en ook posten ze niets meer op Facebook en Twitter. 'Die mobiele telefoon is voor Lisa als de speen voor een baby,' zegt Karin Thomas. Ondenkbaar dat zij er twee dagen geen gebruik van maakt. 'Ik denk dat ie is afgepakt.' Thomas' vrees werd nog groter, toen ze hoorde dat Lisa in de bus een stapel bankbiljetten in handen had. 'Lisa is groot en wijs voor haar leeftijd, maar ze ziet nog niet oorzaak en gevolg. Daar is ze te jong voor. Ze is 14. Ze kwam heel af en toe bij de kinderdisco in Azotod. Meer niet.'

Ook Jaimy's vader, Bert van Ingen, is hevig verontrust en tast volledig in het duister over de plaats waar zijn dochter is. 'Ze kan overal zijn, ze heeft vrienden in heel het land. Contact met een loverboy kun je niet uitsluiten. Ze valt op donkere jongens, vooral Surinamers en Antillianen. Ik weet niet wat voor jongens het zijn, ze vertelt er niet over,' vertelt hij het AD.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-hel-op-aarde.dhtml



SIGNALEMENTEN
Jaimy: Halflang blond sluik haar tot over de schouders, blauwe ogen, blanke huidskleur, ± 1.73 cm. normaal postuur. Op het moment van verdwijning droeg Jaimy een rode jas met bontkraag. Ze heeft een rode samsonite bij zich met kleding.

Lisa: Lang sluik middelblond haar, 1.70 m. normaal slank postuur, blauwe ogen, blanke huidskleur en een litteken boven haar linker wenkbrauw. Op het moment van verdwijning droeg Lisa een zwarte winterjas met bontkraag en capuchon. Mogelijk heeft ze haar witte tas van Björn Borg bij zich.


Zie ook
Vermiste meisjes mogelijk bij loverboys

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 17-02-2012 13:25:22 ]
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_108072968
Domme wijven dus..

quote:
'Lisa is groot en wijs voor haar leeftijd
:')

quote:
Ze valt op donkere jongens, vooral Surinamers en Antillianen
Tsjah dat is problemen opzoeken hé
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 17 februari 2012 @ 11:06:59 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_108073020
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:05 schreef babipangang het volgende:
Domme wijven dus..

[..]

:')
Pubers die met een beetje pech diep in de penarie zitten.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:07:34 #4
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_108073040
Het zal je kind maar wezen. Het is te hopen dat ze gewoon ergens bij een vriendin, vriend of familielid zitten en zich in hun naiviteit niet doorhebben wat ze voor angsten bijhun familie veroorzaken.

En ja, ik weet het, domme bontkraag breezah-blondjes die op donkere jongens vallen... :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_108073053
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:05 schreef babipangang het volgende:
Domme wijven dus..

[..]

:')

[..]

Tsjah dat is problemen opzoeken hé
Blaming the victim wordt het helemaal in 2012...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_108073060
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:05 schreef babipangang het volgende:
Domme wijven dus..

[..]

:')

[..]

Tsjah dat is problemen opzoeken hé
Je weet dat ze 14 en 15 zijn?
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 17 februari 2012 @ 11:08:23 #7
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108073074
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:05 schreef babipangang het volgende:
Domme wijven dus..

[..]

:')

[..]

Tsjah dat is problemen opzoeken hé
Beetje respect zou wel mogen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_108073079
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:02 schreef Paul het volgende:
Ze valt op donkere jongens, vooral Surinamers en Antillianen. Ik weet niet wat voor jongens het zijn, ze vertelt er niet over,' vertelt hij het AD.
Dik gefaald als vader dus
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 17 februari 2012 @ 11:09:25 #9
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_108073118
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dik gefaald als vader dus
Knap dat je dat nu al weet aan de hand van één zin. :W
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_108073153
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:08 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je weet dat ze 14 en 15 zijn?
Ja, maar volgens mij is er tegenwoordig zoveel loverboynieuws dat ook een 14 en 15 jarigen wel wat beter zouden moeten weten...
pi_108073198
zijn die echt 14 en 15?

wat is er mis met de jeugd?

maar ja je kan wel raden wat er gebeurt is he?

die zijn verkracht en als ze geluk hebben leven ze nog.
bedoel hoe vaak hoor je zoiets niet?
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 17 februari 2012 @ 11:12:07 #12
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_108073205
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:10 schreef babipangang het volgende:

[..]

Ja, maar volgens mij is er tegenwoordig zoveel loverboynieuws dat ook een 14 en 15 jarigen wel wat beter zouden moeten weten...
En er zijn ook heel veel berichten van doden in auto ongelukken en toch rijden mensen al mongolen op de weg...
Iedereen denkt, dat gebeurd mij toch niet....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_108073241
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:09 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Knap dat je dat nu al weet aan de hand van één zin. :W
Als je als vader niet eens weet met wat voor gasten je dochter ligt te ketsen, dan weet ik genoeg.

Buiten dat weet ik ook al genoeg als zo'n grietje 'op Antillianen en Suri's valt' :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_108073261
Goede TT ook, volgens mij zijn Jaimy en Lisa vermist!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 17 februari 2012 @ 11:14:01 #15
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_108073274
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Als je als vader niet eens weet met wat voor gasten je dochter ligt te ketsen, dan weet ik genoeg.

Buiten dat weet ik ook al genoeg als zo'n grietje 'op Antillianen en Suri's valt' :')
Jij weet alles wat je kinderen uitspoken?
Dus 100%?
Geloof er geen flikker van. :W
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 17 februari 2012 @ 11:14:49 #16
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_108073294
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:13 schreef -moppie- het volgende:
Goede TT ook, volgens mij zijn Jaimy en Lisa vermist!
:D
FF aangepast. :P
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:15:29 #17
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_108073320
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:05 schreef babipangang het volgende:
Domme wijven dus..

[..]

:')

[..]

Tsjah dat is problemen opzoeken hé
dit dus ^O^
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_108073328
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Als je als vader niet eens weet met wat voor gasten je dochter ligt te ketsen, dan weet ik genoeg.

Buiten dat weet ik ook al genoeg als zo'n grietje 'op Antillianen en Suri's valt' :')
Bén je zelf vader? Maw, heb je enig idee waar je het over hebt? :X
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_108073342
Berichten als deze (en bijvoorbeeld die van die gek die een meisje van 5 in z´n auto heeft gesleurd onlangs) doen mij toch twijfelen of ik geen GPS tracker moet implanteren bij m´n 5 jarige dochter... :') . Het zal je gvd overkomen zeg.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_108073351
Heb nog ff verder gelezen. ze hadden het thuis dus niet fijn ze gebruiken geen telefoons meer. en 1 van de 2 had een koffer met kleding mee.

ik vrees loverboys
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_108073352
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:15 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Bén je zelf vader? Maw, heb je enig idee waar je het over hebt? :X
:Y
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 17 februari 2012 @ 11:16:41 #22
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108073371
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:13 schreef -moppie- het volgende:
Goede TT ook, volgens mij zijn Jaimy en Lisa vermist!
?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_108073396
quote:
'Ze ligt ergens gedrogeerd. Ze is in handen van een loverboy,' zegt de vrouw in het AD/Utrechts Nieuwsblad. 'Mijn intuïtie zegt dat ze ergens zijn waar mensenhandel bedreven wordt, dat ze in een kamertje zitten op een plek met meerdere kamertjes en meisjes. Dat ze gereden worden naar plekken waar ze misbruikt worden.'
Waarom moet de schuld altijd bij een ander gezocht worden. het klinkt alsof er dagelijks 14/ 15 jarigen worden gedrogeerd en misbruikt terwijl dat toch echt heel ongebruikelijk is.
Wat als deze meiden zich gewoon vrijwillig laten uitwonen door enkele BBC.
Het zal je dochter maar zijn, dat dan wel. Maar of er sprake van dwang is weten we niet.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 17 februari 2012 @ 11:17:34 #24
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_108073405
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:16 schreef Paul het volgende:

[..]

?
Karin is niet vermist. ;)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 17 februari 2012 @ 11:18:10 #25
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108073420
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:17 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Karin is niet vermist. ;)
Had ik Karin neergezet? Hoe kom ik daar dan bij :o
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')