abonnement Unibet Coolblue
pi_107715084
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:13 schreef Sitethief het volgende:
Ja damn, Drumpie, ik zie het nu pas, dat komt ondermeer omdat Plan een quote helemaal aanpaste :X.

Plan jouw schuld :P :P .

Solly.

(Maar wat ik zei meende ik)
Ik vond dat ik hem samenvatte, niet veranderde :P

Maar excuus voor de verwarring!
pi_107715136
jeb _O_

notch :r
pi_107715540
Vind ik niet. Jeb voegt nieuwe biomes, items en mechanics toe, maar Notch programmeerde het spel in eerste instantie. Zonder de honderden, waarschijnlijk duizenden uren programmeren was dit spel er niet geweest en ik begrijp dan ook goed dat Notch het onderhand spuugzat is. Jeb, die zich niet met de achtergronddingen bezig heeft hoeven houden, heeft een frisse kijk op het spel, ziet wat er kan/moet veranderen en luistert naar de fans.

Neemt niet weg dat Notch meer respect verdient dan iemand als Jeb, die op Notch zijn werk voortborduurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 07-02-2012 15:41:20 ]
pi_107715947
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vind ik niet. Jeb voegt nieuwe biomes, items en mechanics toe, maar Notch programmeerde het spel in eerste instantie. Zonder de honderden, waarschijnlijk duizenden uren programmeren was dit spel er niet geweest en ik begrijp dan ook goed dat Notch het onderhand spuugzat is. Jeb, die zich niet met de achtergronddingen bezig heeft hoeven houden, heeft een frisse kijk op het spel, ziet wat er kan/moet veranderen en luistert naar de fans.

Neemt niet weg dat Notch meer respect verdient dan iemand als Jeb, die op Notch zijn werk voortborduurt.
:{w Tis meer vakantie geweest dan werk in het jaar voor de release.
pi_107716146
Ja duh, je kunt ook geen code meer zien als je iets als dit hebt gemaakt. Natuurlijk, hij had echt wel meer kunnen doen, maar het is niet alsof hij walging verdient. Prima gast, mooi spel en goed dat Jeb het stokje heeft overgenomen.

Meer dan dat kan ik er niet van maken.
pi_107716209
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja duh, je kunt ook geen code meer zien als je iets als dit hebt gemaakt. Natuurlijk, hij had echt wel meer kunnen doen, maar het is niet alsof hij walging verdient. Prima gast, mooi spel en goed dat Jeb het stokje heeft overgenomen.

Meer dan dat kan ik er niet van maken.
Je moet niet zoveel happen man. :P
If not now, then when.
pi_107717035
Drumpie's Groothandel!

Dit weekend op Mender z'n server ga ik dit bouwen (nog niet klaar). Het wordt een groothandel waar je alle soorten spullen kan kopen(/verkopen). Ook is het mogelijk om een persoonlijke opslag te krijgen in de zwaar beveiligde kelders, maarja wat heb jou nou aan deze persoonlijke opslag?

Nou, al je spullen zijn altijd veilig en geheim opgeslagen, stel dat je een keer wat nodig hebt en je bent ver weg dan is er zelfs een bezorgservice vanuit je eigen opslag of gekocht materiaal die al je benodigde spullen bezorgt op locatie, uiteraard tegen betaling + huurkosten.

Screens:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja heb er wel zin in. :P
If not now, then when.
pi_107717243
haha Drumpie postbode
pi_107717361
Drumpie dat gaat weer struggles opleveren mattie :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107717979
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:22 schreef Stokstaart het volgende:
Drumpie dat gaat weer struggles opleveren mattie :P
Ik snap hem niet bro. :P
If not now, then when.
pi_107718823
"Houd eens op met zeuren, hij heeft gelijk dat jij net nieuw bent hier, en niet weet hoe het al die tijd ervoor was. "

Dat ik zo relatief kort in de server zelf zit wilt niet aangeven dat ik het topic nooit eerder gelezen heb en dus genoeg weet over hoe het ging..
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_107718849
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef Exentric90 het volgende:
"Houd eens op met zeuren, hij heeft gelijk dat jij net nieuw bent hier, en niet weet hoe het al die tijd ervoor was. "

Dat ik zo relatief kort in de server zelf zit wilt niet aangeven dat ik het topic nooit eerder gelezen heb en dus genoeg weet over hoe het ging..
Zeikerd ben je.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107718984
Kap nou please :{. Straks gooien de admins deze reeks ook nog dicht ook omdat er alleen maar geblaat wordt hier. Praat gewoon over Minecraft man.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107719027
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:08 schreef Jajong het volgende:
Kap nou please :{. Straks gooien de admins deze reeks ook nog dicht ook omdat er alleen maar geblaat wordt hier. Praat gewoon over Minecraft man.
lol
pi_107719080
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:09 schreef maurisioo het volgende:

[..]

lol
Ja snap ik. Maar dat heb ik al eerder aangegeven in de afgelopen topics. Ik vind het zelfs irritant worden nu. En dat terwijl ik normaal wel van een relletje hou. Maar dit is gewoon zeuren om het zeuren, en het voegt echt niks toe.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107719191
---
If not now, then when.
pi_107719393
quote:
Valt wel mee toch?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107719658
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:08 schreef Jajong het volgende:
Kap nou please :{. Straks gooien de admins deze reeks ook nog dicht ook omdat er alleen maar geblaat wordt hier. Praat gewoon over Minecraft man.
Wel grappig dat juist jij dat zegt :') ik liep dat 10 topics terug al te zeggen.. Maar goed iets met pot en ketel.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_107719719
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:25 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Wel grappig dat juist jij dat zegt :') ik liep dat 10 topics terug al te zeggen.. Maar goed iets met pot en ketel.
Wat is het nut van deze post?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107719735
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:25 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Wel grappig dat juist jij dat zegt :') ik liep dat 10 topics terug al te zeggen.. Maar goed iets met pot en ketel.
Ok bedankt voor de info, als je niets ontopics te vertellen hebt blijf je maar weg. Fijne avond nog.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107719736
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:25 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Wel grappig dat juist jij dat zegt :') ik liep dat 10 topics terug al te zeggen.. Maar goed iets met pot en ketel.
Inderdaad tijd voor koffie :9
Jammer dat nu nergens kan spelen door al mijn gegrief gisteren ;( , zin in vrijdag *O*
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107720030
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:28 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Inderdaad tijd voor koffie :9
Jammer dat nu nergens kan spelen door al mijn gegrief gisteren ;( , zin in vrijdag *O*
Stop even met uitlokken alsjeblieft, dankje :)

Je weet best dat ik hem al lang in een local ban heb gezet. Heb ook geen zin om hier meer aandacht aan te besteden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')