abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_164825147
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 20:08 schreef wegmetdeEU het volgende:

[..]

Het jaar 0 bestaat niet. De messias is 3 v. Chr geboren.
De christelijke jaartelling begint bij 0, het moment dat de heilige geest jezus geboren werd. Hij was de messias. Hij kan niet 3 jaar voor zijn geboorte geboren zijn.
Op donderdag 29 mei 2014 14:02 schreef SadPanda het volgende:
Er is een keuze, dat ze kiezen voor Assad staat alleen 100% vast.
pi_165162361
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De christelijke jaartelling begint bij 0, het moment dat de heilige geest jezus geboren werd. Hij was de messias. Hij kan niet 3 jaar voor zijn geboorte geboren zijn.
De christelijke jaartelling begint inderdaad in het jaar 0. Volgens mij heeft een of andere geestelijke dit zo bepaald.
Er is volgens mij ook een onderzoek waar in Jezus niet in december is geboren maar een paar maanden eerder. De kans dat Jezus precies op jaar 0 geboren is bijzonder klein.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_165162571
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je beseft wel dat onze jaartellingen eeuwen na het jaar 0 is bedacht?

quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:30 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

De christelijke jaartelling begint inderdaad in het jaar 0. Volgens mij heeft een of andere geestelijke dit zo bepaald.
Er is volgens mij ook een onderzoek waar in Jezus niet in december is geboren maar een paar maanden eerder. De kans dat Jezus precies op jaar 0 geboren is bijzonder klein.
Jezus is niet op Kerstmis geboren, maar in de lente (staat in de Bijbel).
pi_165402011
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:38 schreef wegmetdeEU het volgende:

[..]

Je beseft wel dat onze jaartellingen eeuwen na het jaar 0 is bedacht?

[..]

Jezus is niet op Kerstmis geboren, maar in de lente (staat in de Bijbel).
Logisch dat jezus niet op de kermis is geboren.
Op donderdag 29 mei 2014 14:02 schreef SadPanda het volgende:
Er is een keuze, dat ze kiezen voor Assad staat alleen 100% vast.
pi_166244247
Op dit moment lees ik i am haunted van Zag Bagans. Is vermakelijk en leest lekker weg. Net als dark world gebruikt hij voorbeelden en eigen ervaringen uit Ghost Adventures.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')