Bij extreme vorst (dus onder de -10) liggen die minimumwaarden allemaal heel dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:02 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Ik snap het niet. De verwachte laagste minimumtemperaturen zijn iets van -10, -12 toch? En overdag net een paar graden onder nul. Daar is toch niks historisch of ongewoons aan? De afgelopen tien jaar hebben we ook wel nachttemperaturen gehad van -17.
Lijkt me ook een goed idee ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:02 schreef -CRASH- het volgende:
Dat is een mooie foto...![]()
Lijkt me eigenlijk een mooi idee (van Knep) om bij een TT een passende foto erbij te zetten...
En als het kan een eigen foto met de foto credits eronder..
WAar vind ik deze grafieken? En die andere tijdseries van het GFS? Ik vind alleen kaarten en mijn Duits is slechtquote:
De Oper is het begin lid van de Run. Dit is de Run met de hoogste resolutie en wordt daarmee geacht het lid te zijn met de meest waarheidsgetrouwe voorspelling.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:04 schreef pukv het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de 'oper' inhoud? Op de kaarten lijkt deze verwachting een belangrijke lijn te zijn, echter wijkt deze wel vaak af van de overige lijnen
http://www.knmi.nl/waarsc(...)luimijsaangroei.htmlquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
WAar vind ik deze grafieken? En die andere tijdseries van het GFS? Ik vind alleen kaarten en mijn Duits is slecht..
Als deze run van Gfs uitkomt, dan gaat die tocht er wel komen. Blijft wel lange termijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:25 schreef Norrage het volgende:
Ideaal voor Elfstedentocht
Maar het houdt waarschijnlijk net niet lang genoeg aan...
ohmygodquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:32 schreef horned_reaper het volgende:
De nieuwste run van Wetter24![]()
[ afbeelding ]
Het groene lijntje dus is de nieuwste berekening!
2 weken vooruit, 'n weekje later is het carnavalquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:32 schreef horned_reaper het volgende:
De nieuwste run van Wetter24![]()
[ afbeelding ]
Het groene lijntje dus is de nieuwste berekening!
`ik zou zeggen, als ze eens vlotter erop in haken ....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:25 schreef Norrage het volgende:
Ideaal voor Elfstedentocht
Maar het houdt waarschijnlijk net niet lang genoeg aan...
Dat is mooi idd. Bij de vorige tochten werden die gemalen pas veel later stopgezet, volgens mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
`ik zou zeggen, als ze eens vlotter erop in haken ....
Goed teken dat nu al de gemalen stopgezet zijn.. wie weet!
* MissHobje doet nonstop duimendraaien
Ja dat staat me ook bij, dat het wat moeizaam toen ging.. nou wie weetquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is mooi idd. Bij de vorige tochten werden die gemalen pas veel later stopgezet, volgens mij.
Ook alvast maar een vaarverbod instellen... alle beetjes helpenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat staat me ook bij, dat het wat moeizaam toen ging.. nou wie weethoop houden hehe
Je begrijpt dat grijs ook wel hoop ik?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:22 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Op sommige plekken ligt er dan al wel 17cm![]()
(op 1 meter diep water dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |