abonnement Unibet Coolblue
pi_107819818
Expo heeft ook wat Rotterdam gerelateerde ansichtkaarten, Bruna op CS heeft ook wel wat zag ik laatst.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  vrijdag 10 februari 2012 @ 10:52:59 #277
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_107820031
Ik merk het al, ik kom te weinig in de stad.
Ben een neprotterdammert. :'(
A grand adventure has begun.
pi_107820165
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:20 schreef Causa het volgende:
Ik heb eens een poster gemaakt met de brug erop. Hij is uiteindelijk alleen digitaal verspreid, maar dat had dus officieel niet gemogen? Of geldt het voor drukwerk?
Eigengebruik mag wel. In tegenstelling tot bijvoorbeeld het Atomium, dat uberhaupt niet geherpubliceert mag worden :D
pi_107820215
En dan alleen als het om enkel de Erasmus gaat. Als je de gehele skyline hebt, met daarop de erasmus, dan mag het weer wel :)

Bij het Atomium mag je uberhaupt geen foto's publiceren. Afbeeldingen op Wikipedia zijn dan ook:



pi_107821639
Het doet het atomium niet helemaal recht, maarja, als dat zo geregeld is...

dit was het brug-plaatje overigens: (ik denk dat het wel kan/mag)
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_107821941
Met wat creativiteit is het in elk geval tot Rotterdams toeristisch te bestempelen, en commercieel is het ook niet :P
pi_107822196
okay dan :)
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_107822357
Maar met de Erasmus komt het geloof ik meestal niet zo precies. Die lui die achter het Atomium zitten, schijnen wel met regelmaat facturen te sturen :)
pi_107822603
Hoe storend vind je die Youtube-reclame eigenlijk? Je kan het ook zelf aanzetten, en dan krijg jij de opbrengst er van (Welke je dan bijvoorbeeld (deels) aan ISKCON kan doneren). Dat gaat niet om enorme bedragen, maar met de hoeveelheid filmpjes en views die jij hebt op je account, kan dat nog best om een uitbetaling van 2x 70 euro per jaar gaan. Dermate weinig dat de belastingdienst er nog niet om wakker ligt, dermate veel dat het toch een leuke extra voor jou danwel voor ISKCON of een ander doel kan zijn :)
pi_107824200
Daar is het waarschijnlijk ook voor, voor inkomsten. Er zijn dingen in deze wereld waar je van op aan kunt :P

Well, Ik hoor verder geen eigen inkomsten te hebben en daar ben ik kien op. Ik sta niet achter commercie en consumptie maatschappij enz enz, dus lijkt me crooked om er dan inkomsten uit te halen. Ik keur het niet af, dat bedoel ik niet met 'er niet achter staan', het hoort bij de wereld, het hoort bij het draaien ervan maar ik wil mezelf niet betrekken waar het niet nodig is.

Stel dat ik 100 euro per jaar meer te besteden heb, dan is mijn algemene financiele situatie daar niet mee gered, het geeft alleen een beetje comfortabele lucht, adempauze, een momentje van minder bedachtzaamheid nodig over uitgaven. Een paar uitgaven maar, want 100 euro is anno 2012 zo besteed. Of misschien maakt het het juist moeilijker want welk van alle keuzes waar ik nu niet toe kom kies ik dan voor? Mis ik dan misschien ineens hetgeen waar ik niet voor koos? Nu is het rustig, ben ik passief: wat niet kan dat kan gewoon niet. Simpel.

Nu is mijn geld schoon, al is het vaak zwaar om moeilijk rond te komen, geestelijk ben ik altijd licht want het is schoon, eerlijk. Reclame is toch manipulatief en het is wijsmakerij: laten denken dat je er beter op wordt/voelt als je een bepaald iets zou aanschaffen. Dienstbaarheid aan Maya suggereer ik een ander dan en dat hoef ik niet te stimuleren. Dat redt die ander zelf wel. Hij/zij moet bepalen waar hij/zij gelukkig van wordt. Ik niet (of niet via mij)
En dan kan ik mezelf een goed gevoel proberen te geven met wat ervan aan ISKCON te doneren, maar in wezen is dat dan huichelarij.
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_107824827
Duidelijk :)
pi_107935923
Drie politieauto's met bovengemiddelde haast die net de Witte de With oprijden. Iemand enig idee wat daar aan de hand is? :P
pi_107936220
quote:
17:19:42 13-02-12 17 A1 AMBU LFL02 BOOMGAARDSSTRAAT 85 thv 3012XA ROTTERDAM rt bon 12774
1420999 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
  Admin maandag 13 februari 2012 @ 18:48:18 #289
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_107939100
quote:
2s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Drie politieauto's met bovengemiddelde haast die net de Witte de With oprijden. Iemand enig idee wat daar aan de hand is? :P
Don't know, don't care, none of my business. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 13 februari 2012 @ 21:11:58 #290
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_107946410
quote:
2s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Drie politieauto's met bovengemiddelde haast die net de Witte de With oprijden. Iemand enig idee wat daar aan de hand is? :P
De shoarma was toch eerder klaar dan verwacht. :')
pi_107947494
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef Alicey het volgende:
De shoarma was toch eerder klaar dan verwacht. :')
:D

Over shoarma gesproken, staat dat zaterdag op t menu? Ik kom ook langs, vrouw is weg en agenda is vrij.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 13 februari 2012 @ 21:51:53 #292
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_107948675
Ah, hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Ik ga je het PM-etje sturen. :Y

Er staat geen shoarma op het menu. :N
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_107948878
Staat Feyenoord aan? :+
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 13 februari 2012 @ 21:56:41 #294
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_107948964
Meetgangers:

• bianca
• LHO
• Isegrim
• Breuls
• ChatGirl
• junkiexp
• Alicey
• SingleCoil (in rolstoel)
• DutchTrain
• Causa
• JaleesaJoia
• FJD

Mis ik nou nog iemand? Nee toch?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  maandag 13 februari 2012 @ 21:57:05 #295
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_107948993
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:55 schreef FJD het volgende:
Staat Feyenoord aan? :+
Daar ga ik niet over. :P Maar bianca schijnt voor Ajax te zijn. :o
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_107950819
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:57 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Daar ga ik niet over. :P Maar bianca schijnt voor Ajax te zijn. :o
Ja hallo, moet dat nou hier?! Dat is in vertrouwen getweet! :D

Maar ja hoor, we zetten lekker Feyenoord aan voor jou, met Guidetti erbij vind ik het wel een feestje om naar te kijken :)
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_107950894
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:56 schreef Isegrim het volgende:
Meetgangers:

• bianca
• LHO
• Isegrim
• Breuls
• ChatGirl
• junkiexp
• Alicey
• SingleCoil (in rolstoel)
• DutchTrain
• Causa
• JaleesaJoia
• FJD

Mis ik nou nog iemand? Nee toch?
12 Rotterdammers, leuk! *O*
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_107951054
Parkeren is hier trouwens vanaf 18.00 uur gratis voor de deur en als er iemand van de metro of tramhalte gehaald moet worden hoor ik het graag!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_107951171
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:35 schreef bianca en michael het volgende:
Parkeren is hier trouwens vanaf 18.00 uur gratis voor de deur en als er iemand van de metro of tramhalte gehaald moet worden hoor ik het graag!
Ik ga denk wel met het OV of met de fiets.
Ik kan je huis hiervandaan bijna zien liggen dus nu is de auto wel onzin :P

Is het ver lopen vanaf de tramhalte?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_107951768
quote:
2s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:37 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Ik ga denk wel met het OV of met de fiets.
Ik kan je huis hiervandaan bijna zien liggen dus nu is de auto wel onzin :P

Is het ver lopen vanaf de tramhalte?
*zwaait naar junkiexp* :W

Het is ver als je met krukken loopt ofzo. Of als het hard regent. Het is het Lloydkwartier oplopen, of links of rechts langs de Schiecentrale (kies je links dan kom je langs hotel Stroom, Tv Rijnmond, restaurant Ivy zie je dan links en restaurant wijn of water) en dan rechts, langs de Maas naar de appartementen op de punt van de pier. Ehhh... Minuutje of 8?
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')