Nee maar je moet ook Franse boeken lezen als je Frans als vak hebt bij ons, ik heb dus 2 Nederlandse prentenboeken gelezen maar weet niet zeker of het mag, ik heb al gemaild maar nog geen antwoord.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een bekend Frans kinderboek, dat mag niet voor Nederlands.
Ik weet het ook niet, ik heb niet 6 jaar universitaire studie achter de rug om dat soort vragen te kunnen beantwoorden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee maar je moet ook Franse boeken lezen als je Frans als vak hebt bij ons, ik heb dus 2 Nederlandse prentenboeken gelezen maar weet niet zeker of het mag, ik heb al gemaild maar nog geen antwoord.
Nee maar ik dacht Monkyyy heeft vwo gedaan dus misschien weet die het nog van haar tijd, jammer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ik heb niet 6 jaar universitaire studie achter de rug om dat soort vragen te kunnen beantwoorden.
Universitaire studie moeten hebben om een kut vak als Nederlands te mogen geven op vwo.!!
Mja, ik moest gewoon normale boeken lezen. Gouden ei, de aanslag, wat van die vunzige Jan Wolkers boeken. etcquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht Monkyyy heeft vwo gedaan dus misschien weet die het nog van haar tijd, jammer.
Sowieso onze leraren doen niets, daar kun je net zo goed apen voor zetten.
De Tweeling.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mja, ik moest gewoon normale boeken lezen. Gouden ei, de aanslag, wat van die vunzige Wolkers boeken. etc
Ja, ik denk ik ook wel, dan moet ik voor vrijdag nog 5 boeken lezen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mja, ik moest gewoon normale boeken lezen. Gouden ei, de aanslag, wat van die vunzige Wolkers boeken. etc
Daar moesten we de film van kijken, het boek lezen en de verschillen ertussen aangeven.quote:
Wij moeten geen verslag.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
ik las die boeken nooit, ik las 3 samenvattingen en fixte dan het verslag
al die kinderen in mijn klas maar stressen omdat ze het boek niet uit kregen
uiteindelijk het onderdeel literatuurgeschiedenis met een 7,5 afgesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |