abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:40:24 #76
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_106776058
Dan waag ik er maar eens een mailtje aan in mijn beste Engels.

Oh ja, net besteld voor 20 euro incl. verzendkosten :@ :

Ik ben erg. + heb een schoenenkast nodig :@
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_106777297
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 20:40 schreef SEMTEX het volgende:
Dan waag ik er maar eens een mailtje aan in mijn beste Engels.

Oh ja, net besteld voor 20 euro incl. verzendkosten :@ :
[ afbeelding ]
Ik ben erg. + heb een schoenenkast nodig :@
Cuuuuuuuuute! O+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:59:48 #78
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_106780755
Mag ik hier eventjes een domme vraag stellen....

Ik heb wel eens geprobeerd op pumps te lopen (op ballarina's trouwens ook en zelfs daar had ik t bij) maar ik krijg dan heel snel dat ik de achterkant kapot loop of heel snel blaren krijg door de bovenkant van de schoen. Dus eigenlijk waar je voet aan de achterkant buigt als je hakken aan hebt. Is hier iets tegen te doen en hebben jullie daar ook wel eens last van?
(is t te volgen?)

en hoe kan t dan jullie op zo'n hoge hakken kunnen lopen en geen pijn leiden....hoger als 8cm ga ik eigenlijk niet want dan kan ik alleen maar zitten.....(ook al vinden veel mensen dat niet eens hakken, maar goed :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_106784655
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mag ik hier eventjes een domme vraag stellen....

Ik heb wel eens geprobeerd op pumps te lopen (op ballarina's trouwens ook en zelfs daar had ik t bij) maar ik krijg dan heel snel dat ik de achterkant kapot loop of heel snel blaren krijg door de bovenkant van de schoen. Dus eigenlijk waar je voet aan de achterkant buigt als je hakken aan hebt. Is hier iets tegen te doen en hebben jullie daar ook wel eens last van?
(is t te volgen?)

en hoe kan t dan jullie op zo'n hoge hakken kunnen lopen en geen pijn leiden....hoger als 8cm ga ik eigenlijk niet want dan kan ik alleen maar zitten.....(ook al vinden veel mensen dat niet eens hakken, maar goed :@
Dan heb je een hoge wreef (de bovenkant van je voet dus). Wat betreft de plekken waar je schoenen pijn doen, ik plak daar vaak even een pleister op, preventief dus. De schoenen een paar dagen alleen thuis dragen met een sok erin helpt ook om ze wat uit te lopen

En de meeste mensen hebben echt wel pijn hoor, er zijn niet voor niets flatjes uitgevonden die zo klein zijn dat ze in een handtasje passen ;) Maar oefenen helpt. Hakken dragen, dragen, dragen en als ze pijn doen.. door dragen. Dan heb je nog de zachte inlegzooltjes/ gelkussentjes en vooral goede hakken kopen :Y
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_106785108
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 20:40 schreef SEMTEX het volgende:
Dan waag ik er maar eens een mailtje aan in mijn beste Engels.

Oh ja, net besteld voor 20 euro incl. verzendkosten :@ :
[ afbeelding ]
Ik ben erg. + heb een schoenenkast nodig :@
Hoe kan dat? :o ik zie ze voor 75..
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:17:09 #81
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_106785351
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:04 schreef princess-a het volgende:

[..]

Dan heb je een hoge wreef (de bovenkant van je voet dus). Wat betreft de plekken waar je schoenen pijn doen, ik plak daar vaak even een pleister op, preventief dus. De schoenen een paar dagen alleen thuis dragen met een sok erin helpt ook om ze wat uit te lopen

En de meeste mensen hebben echt wel pijn hoor, er zijn niet voor niets flatjes uitgevonden die zo klein zijn dat ze in een handtasje passen ;) Maar oefenen helpt. Hakken dragen, dragen, dragen en als ze pijn doen.. door dragen. Dan heb je nog de zachte inlegzooltjes/ gelkussentjes en vooral goede hakken kopen :Y
Dus doordat ik een hoge wreef heb doet de achterkant van mijn voet pijn? :? het kan best hoor...maar klinkt mij tot nu toe raar in de oren, heb eigenlijk ook nooit problemen gehad met mijn wreef (nooit geen schoenen gehad waar ik niet in paste zeg maar).
Maar pleisters heb ik idd geprobeerd, ben zelfs naar de schoenmaker geweest hij heeft toen de achterkant wat soepeler gemaakt, maar dat mocht ook niet helpen.

Maar ga het gewoon nog eens proberen. En ik probeer idd hakken zolang mogelijk te dragen.
En wanneer zijn het goede hakken?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_106785727
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:17 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Dus doordat ik een hoge wreef heb doet de achterkant van mijn voet pijn? :? het kan best hoor...maar klinkt mij tot nu toe raar in de oren, heb eigenlijk ook nooit problemen gehad met mijn wreef (nooit geen schoenen gehad waar ik niet in paste zeg maar).
Maar pleisters heb ik idd geprobeerd, ben zelfs naar de schoenmaker geweest hij heeft toen de achterkant wat soepeler gemaakt, maar dat mocht ook niet helpen.

Maar ga het gewoon nog eens proberen. En ik probeer idd hakken zolang mogelijk te dragen.
En wanneer zijn het goede hakken?
Ik las dat je blaren krijgt door de bovenkant van de schoen en de bovenkant van je schoen zit over het algemeen over je wreef, maar ik interpreteer het vast verkeerd? Hakken zijn i.m.o. goed als het materiaal is wat zich een beetje fijn om je voet vormt zodat je niet altijd blaren krijgt en als ze zo'n zool/voetbed hebben dat je voeten niet na een uurtje al pijn doen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:30:04 #83
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_106786142
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:23 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik las dat je blaren krijgt door de bovenkant van de schoen en de bovenkant van je schoen zit over het algemeen over je wreef, maar ik interpreteer het vast verkeerd? Hakken zijn i.m.o. goed als het materiaal is wat zich een beetje fijn om je voet vormt zodat je niet altijd blaren krijgt en als ze zo'n zool/voetbed hebben dat je voeten niet na een uurtje al pijn doen
Nee sorry.....ik krijg blaren aan de achterkant van mijn voet (en dan echt door het randje van de schoen, dat bedoel ik met de bovenkant) boven je hak zeg maar....beetje lastig uit te leggen
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zaterdag 14 januari 2012 @ 00:45:55 #84
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_106790605
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:13 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hoe kan dat? :o ik zie ze voor 75..
Er was nog 1 paar voor deze prijs O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 14 januari 2012 @ 00:49:53 #85
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106790772
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:06 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Mijn schoenmaker kost maar 5 euro voor 2 hakjes :@
Oh dat valt mee, dan is die van mij wel duur met zijn 12,50
Doei!
pi_106791215
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 00:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Er was nog 1 paar voor deze prijs O+
Te schattig O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 14 januari 2012 @ 06:33:13 #87
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106794428
Whut whut whut, 2 trouwerijen? Gefeliciteerd. *O*

Ik heb zin in februari. Weer mooie nieuwe schoenen en kleren in de winkels. O+
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_106794849
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:02 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil deze. wiens geldboom mag ik lenen?
mm ik heb al euro's geplant alleen doen ze het nog steeds niet :-(
pi_106794889
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:10 schreef SEMTEX het volgende:
Trouwens.. nu ik toch weer post hier: ik heb een paar Vivienne Westwood hakjes, volledig van rubber:
100 euro,waren ze nieuw (in de sale, eigk. 150 euro):
[ afbeelding ]
Heb ze afgelopen zomer gekocht en nu bleek onlangs bij de schoenmaker dat ze onherstelbaar kapot zijn: er zit een dwarse scheur in de hak, de schoenmaker zegt hem niet te kunnen repareren. Ik kan erop doorlopen (waarbij de hak continu uitglijdt naar onder), hem volstorten met een soort zwarte kit (hoe weet ik nog niet, jmaar het materiaal is tenslotte rubber) of de klantenservice van Vivienne Westwood mailen dat ik het niet pik dat ze al zo snel kapot zijn. Heb de originele doos nog. Wat zouden jullie doen?
zowiezo westwood mailen en ze het probleem voorleggen,
pi_106795076
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:30 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Nee sorry.....ik krijg blaren aan de achterkant van mijn voet (en dan echt door het randje van de schoen, dat bedoel ik met de bovenkant) boven je hak zeg maar....beetje lastig uit te leggen
Je bedoelt denk ik dat je blaren aan je hiel krijgt?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  zaterdag 14 januari 2012 @ 11:08:25 #91
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_106796158
Ja idd mijn hiel! (ik wist serieus niet dat dat ding zo heette :S) Maar dat dus.

Is er een oplossing voor?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zaterdag 14 januari 2012 @ 12:07:52 #92
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_106797214
Misschien is dit maar een domme mannen vraag maar waarom dragen jullie vrijwillig schoenen met hoge hakken? Het is een totaal onnatuurlijke houding. Het verkloot je enkels en je kuitspieren (is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat je kuitspieren er korter van worden) dus waarom? Is het jullie zo veel waard om er elegant uit te zien dat je daarom je benen verkloot?
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_106797215
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 11:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja idd mijn hiel! (ik wist serieus niet dat dat ding zo heette :S) Maar dat dus.

Is er een oplossing voor?
Blaarpleister?
In de loop van de tijd gaat daar ook langzaam een beetje eelt ontstaan, maar daarvoor moet je wel op hakken blijven doorlopen..
pi_106797236
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:07 schreef PalmRoyale het volgende:
Misschien is dit maar een domme mannen vraag maar waarom dragen jullie vrijwillig schoenen met hoge hakken? Het is een totaal onnatuurlijke houding. Het verkloot je enkels en je kuitspieren (is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat je kuitspieren er korter van worden) dus waarom? Is het jullie zo veel waard om er elegant uit te zien dat je daarom je benen verkloot?
Jij vind vrouwen op hakken niet aantrekkelijk?
pi_106797282
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:07 schreef PalmRoyale het volgende:
Misschien is dit maar een domme mannen vraag maar waarom dragen jullie vrijwillig schoenen met hoge hakken? Het is een totaal onnatuurlijke houding. Het verkloot je enkels en je kuitspieren (is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat je kuitspieren er korter van worden) dus waarom? Is het jullie zo veel waard om er elegant uit te zien dat je daarom je benen verkloot?
Ik loop niet 24/7 op hakken. Mijn enkels en kuitspieren zijn prima in orde. En ik draag hakken omdat ik hakken erg mooi vind, heeft niet eens zo zeer te maken met er elegant uitzien maar is gewoon een kwestie van smaak.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_106797474
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:07 schreef PalmRoyale het volgende:
Misschien is dit maar een domme mannen vraag maar waarom dragen jullie vrijwillig schoenen met hoge hakken? Het is een totaal onnatuurlijke houding. Het verkloot je enkels en je kuitspieren (is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat je kuitspieren er korter van worden) dus waarom? Is het jullie zo veel waard om er elegant uit te zien dat je daarom je benen verkloot?
Een goed paar hakken maakt je outfit af.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 12:25:42 #97
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_106797621
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:07 schreef PalmRoyale het volgende:
Misschien is dit maar een domme mannen vraag maar waarom dragen jullie vrijwillig schoenen met hoge hakken? Het is een totaal onnatuurlijke houding. Het verkloot je enkels en je kuitspieren (is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat je kuitspieren er korter van worden) dus waarom? Is het jullie zo veel waard om er elegant uit te zien dat je daarom je benen verkloot?
Wij willen ons gewoon mooi en vrouwelijk voelen :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_106798109
een vrouw die goed op hakken kan lopen en een mooi paar aan heeft vind ik er gewoon heel mooi uitzien, het geeft haar een mooie houding en een prima uitstraling, ...niet meer en niet minder
  zaterdag 14 januari 2012 @ 13:11:25 #99
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_106798899
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:08 schreef Lauren. het volgende:

[..]

Jij vind vrouwen op hakken niet aantrekkelijk?
Hakken doen echt helemaal niks voor mij. Ik vind mijn vriendin op geen enkele wijze aantrekkelijker als ze hoge hakken draagt. Die draagt ze sowiezo zelden juist omdat het een onnatuurlijke houding oplevert. Je voeten zijn er gewoon niet op berekend om zo te lopen.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_106798955
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 13:11 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Hakken doen echt helemaal niks voor mij. Ik vind mijn vriendin op geen enkele wijze aantrekkelijker als ze hoge hakken draagt. Die draagt ze sowiezo zelden juist omdat het een onnatuurlijke houding oplevert. Je voeten zijn er gewoon niet op berekend om zo te lopen.
Dat is allemaal prima, mogen jullie lekker zelf weten maar wat kom je nu precies hier doen?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')