Daar moet wel iets op te verzinnen zijn of niet?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hij weigerde terug te gaan naar brievenbussen waar hij niet was geweest.
Daarna mijn TC gebelt, en met tegenzin ging hij toch maar ff die twee bussen lichten om het verder naar Nieuwegein te brengen![]()
Die zak is al een uitvreter, vaak "gemist", "te vroeg" of "te laat" op zijn scan uitdraai. Moet maar eens afgelopen zijn.
Bedankt voor de spoilerquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Herfstblad het volgende:
Morgen Donald Ducks waar stiften bijzitten. Ben benieuwd
En sommige mensen...
dat lijkt of het meer is,maar alles is omhoog gegaan qua prijs.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:53 schreef Melleyn het volgende:
Digitale loonstrook is er.
Toch 30 euro per maand omhoog door de loonsverhoging voor pbz-ers. Mooi meegenomen
En Veronicagidsen met een boodschappentas, en Plus Magazine, en de Opzij, en een of ander blaadje van een gehoorapparatenboer (pardon, audicien), dus we gingen weer met volle tassen de deur uit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Herfstblad het volgende:
Morgen Donald Ducks waar stiften bijzitten. Ben benieuwd
En sommige mensen...
Zie je! Heb jij dan een reglement gehad? Ik laat alles gewoon zo staan, hij bekijkt het maar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:13 schreef Jesse_ het volgende:
Je krijgt aan het begin van het jaar geloof ik 14 uur aan verlof, dat is inderdaad 4 a 5 dagen
Verder is het onzin natuurlijk, mits je genoeg verlofuren hebt.
Je moet ook niet vragen of je verlof hebt gekregen, dan geef je ze nog de kans om te zeggen dat het niet gelukt is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Zie je! Heb jij dan een reglement gehad? Ik laat alles gewoon zo staan, hij bekijkt het maar.
Hij moest het vanaf vandaag 'toevallig' ineens met de baas gaan bespreken...
Als ik niet bel hoor ik nooit of ik verlof heb op een zaterdag, ook al zoiets.
Goede tip!quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je moet ook niet vragen of je verlof hebt gekregen, dan geef je ze nog de kans om te zeggen dat het niet gelukt is.
Ik verwacht hier niet zulke fratsen, mijn baas is een normale vent
Volgens mij legt je VM het verkeerd uit. Je KRIJGT als zaterdagwerker 5 vrije zaterdagen per jaar, dat is zeg maar je basisverlof. Maar als je extra uren maakt, bouw je ook extra verlof op. Dus als je budget het toestaat mag je best meer dan 5 zaterdagen vrij nemen per jaar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
Vandaag kreeg ik van mijn teamleider (die erg irritant bezig was aan de telefoon)
te horen dat er schijnbaar een reglement per post naar ons toe is gestuurd over
de verlofregeling. Nou, ik heb niets ontvangen!
Volgens hem kan men nog maar vier of vijf verlofdagen opnemen per jaar als
zaterdagmedewerker (op zaterdag).
Nu moest ik ineens op mijn verlof gaan besparen dat ik voor dit jaar had aangevraagd
(ik heb inclusief de zomervakantie tien zaterdagen vrij gevraagd).
Lekker dan! En vorig jaar in december kan het allemaal nog wel!![]()
Wat zijn dit voor idiote toestanden???
klopt zo heb ik nog veel uren openstaan. maar als ik vraag hoeveel het er zijn, kunnen ze het niet vinden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Volgens mij legt je VM het verkeerd uit. Je KRIJGT als zaterdagwerker 5 vrije zaterdagen per jaar, dat is zeg maar je basisverlof. Maar als je extra uren maakt, bouw je ook extra verlof op. Dus als je budget het toestaat mag je best meer dan 5 zaterdagen vrij nemen per jaar.
uhuh. Ik heb voor dit jaar 21 uur aan verlof aangevraagd en dan nog komen er bij mij verlofuren bijquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:13 schreef Jesse_ het volgende:
Je krijgt aan het begin van het jaar geloof ik 14 uur aan verlof, dat is inderdaad 4 a 5 dagen
Verder is het onzin natuurlijk, mits je genoeg verlofuren hebt.
Ik geloof niet dat de OR nou zoveel slagkracht heeft dat ze dit soort initiatieven tegen kunnen houden. Misschien nog wat aanpassen maar ik vermoed dat het toch echt die kant op gaat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:19 schreef HetBrabandertje het volgende:
Interessant, daar is de OR namelijk nog helemaal niet mee akkoord. Alleen in Houten en Ede wordt het nu als proef toegestaan, al is de OR verder zwaar tegen het plan.
ik weiger ook om met zo'n ding te werken. Je bent per slot van rekening geen pakezel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:30 schreef Melleyn het volgende:
De dag dat ik met zo'n vest moet lopen is ook gelijk mijn laatste
En dan zeggen ze doodleuk dat je ook nog de schoudertas kan nemen, ja hallo, ik ga nu al door m'n rug als ik hem op dinsdag draag met folders. En dan zou er nog een bundel met post bij moeten?
Nee, de OR kan het ook niet meer tegenhouden, omdat het bedrijfsbeleid de OR te veel ondermijnt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:36 schreef lololo het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de OR nou zoveel slagkracht heeft dat ze dit soort initiatieven tegen kunnen houden. Misschien nog wat aanpassen maar ik vermoed dat het toch echt die kant op gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |