abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 18 januari 2012 @ 23:35:02 #176
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_106973164
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:16 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Hij weigerde terug te gaan naar brievenbussen waar hij niet was geweest.
Daarna mijn TC gebelt, en met tegenzin ging hij toch maar ff die twee bussen lichten om het verder naar Nieuwegein te brengen _O-
Die zak is al een uitvreter, vaak "gemist", "te vroeg" of "te laat" op zijn scan uitdraai. Moet maar eens afgelopen zijn.
Daar moet wel iets op te verzinnen zijn of niet?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_106979036
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Herfstblad het volgende:
Morgen Donald Ducks waar stiften bijzitten. Ben benieuwd :P

En sommige mensen... :{w
Bedankt voor de spoiler -O-
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_106980578
Digitale loonstrook is er.

Toch 30 euro per maand omhoog door de loonsverhoging voor pbz-ers. Mooi meegenomen :)
pi_106982390
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:53 schreef Melleyn het volgende:
Digitale loonstrook is er.

Toch 30 euro per maand omhoog door de loonsverhoging voor pbz-ers. Mooi meegenomen :)
dat lijkt of het meer is,maar alles is omhoog gegaan qua prijs.
pi_106993758
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Herfstblad het volgende:
Morgen Donald Ducks waar stiften bijzitten. Ben benieuwd :P

En sommige mensen... :{w
En Veronicagidsen met een boodschappentas, en Plus Magazine, en de Opzij, en een of ander blaadje van een gehoorapparatenboer (pardon, audicien), dus we gingen weer met volle tassen de deur uit.

Omdat de vestigingsmanager had geconstateerd dat er erg veel uitloop was op de piekdagen (in de uitvoering, maar vooral in de voorbereiding) had hij in zijn oneindige wijsheid besloten dat er geen extra mensen meer ingezet mochten worden bij de voorbereiding, want dat kostte teveel geld. :?

Dus ik kreeg geen hulp vandaag, had daardoor mijn wijken 3 uur later af dan anders, dus konden de postbezorgers uren wachten. Dus nu had niet alleen ik uitloop, de postbezorgers op de depots ook.

Nee, echt een enorm slim besparingsplan van de VM :')
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  donderdag 19 januari 2012 @ 16:11:04 #181
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_106993940
Vandaag kreeg ik van mijn teamleider (die erg irritant bezig was aan de telefoon)
te horen dat er schijnbaar een reglement per post naar ons toe is gestuurd over
de verlofregeling. Nou, ik heb niets ontvangen!

Volgens hem kan men nog maar vier of vijf verlofdagen opnemen per jaar als
zaterdagmedewerker (op zaterdag).

Nu moest ik ineens op mijn verlof gaan besparen dat ik voor dit jaar had aangevraagd
(ik heb inclusief de zomervakantie tien zaterdagen vrij gevraagd).

Lekker dan! En vorig jaar in december kan het allemaal nog wel! :(

Wat zijn dit voor idiote toestanden???
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_106994082
Je krijgt aan het begin van het jaar geloof ik 14 uur aan verlof, dat is inderdaad 4 a 5 dagen :D
Verder is het onzin natuurlijk, mits je genoeg verlofuren hebt.
  donderdag 19 januari 2012 @ 16:18:51 #183
341900 Atmosphere82
pi_106994317
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:13 schreef Jesse_ het volgende:
Je krijgt aan het begin van het jaar geloof ik 14 uur aan verlof, dat is inderdaad 4 a 5 dagen :D
Zie je! Heb jij dan een reglement gehad? Ik laat alles gewoon zo staan, hij bekijkt het maar.
Hij moest het vanaf vandaag 'toevallig' ineens met de baas gaan bespreken...

Als ik niet bel hoor ik nooit of ik verlof heb op een zaterdag, ook al zoiets.

Zeg dan gewoon dat je personeelstekort hebt ofzo... Wat een geleuter allemaal...
pi_106994470
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Zie je! Heb jij dan een reglement gehad? Ik laat alles gewoon zo staan, hij bekijkt het maar.
Hij moest het vanaf vandaag 'toevallig' ineens met de baas gaan bespreken...

Als ik niet bel hoor ik nooit of ik verlof heb op een zaterdag, ook al zoiets.
Je moet ook niet vragen of je verlof hebt gekregen, dan geef je ze nog de kans om te zeggen dat het niet gelukt is.

Ik verwacht hier niet zulke fratsen, mijn baas is een normale vent :P
  donderdag 19 januari 2012 @ 16:30:08 #185
341900 Atmosphere82
pi_106994956
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:21 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Je moet ook niet vragen of je verlof hebt gekregen, dan geef je ze nog de kans om te zeggen dat het niet gelukt is.

Ik verwacht hier niet zulke fratsen, mijn baas is een normale vent :P
Goede tip!
pi_106995188
Ja,die Veronicagidsen met tassen waren vervelend.

Wij hebben stickers op dit depot liggen als een brief niet bezorgd kan worden. Kan deze dus in het vervolg zelf erop plakken. :). Handig. Hadden we op het vorige depot niet.
pi_106996114
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
Vandaag kreeg ik van mijn teamleider (die erg irritant bezig was aan de telefoon)
te horen dat er schijnbaar een reglement per post naar ons toe is gestuurd over
de verlofregeling. Nou, ik heb niets ontvangen!

Volgens hem kan men nog maar vier of vijf verlofdagen opnemen per jaar als
zaterdagmedewerker (op zaterdag).

Nu moest ik ineens op mijn verlof gaan besparen dat ik voor dit jaar had aangevraagd
(ik heb inclusief de zomervakantie tien zaterdagen vrij gevraagd).

Lekker dan! En vorig jaar in december kan het allemaal nog wel! :(

Wat zijn dit voor idiote toestanden???
Volgens mij legt je VM het verkeerd uit. Je KRIJGT als zaterdagwerker 5 vrije zaterdagen per jaar, dat is zeg maar je basisverlof. Maar als je extra uren maakt, bouw je ook extra verlof op. Dus als je budget het toestaat mag je best meer dan 5 zaterdagen vrij nemen per jaar.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_106996922
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Volgens mij legt je VM het verkeerd uit. Je KRIJGT als zaterdagwerker 5 vrije zaterdagen per jaar, dat is zeg maar je basisverlof. Maar als je extra uren maakt, bouw je ook extra verlof op. Dus als je budget het toestaat mag je best meer dan 5 zaterdagen vrij nemen per jaar.
klopt zo heb ik nog veel uren openstaan. maar als ik vraag hoeveel het er zijn, kunnen ze het niet vinden.
pi_106997005
Even een vraagje,

Hoe zit het als je later bij het autobedrijf wil beginnen.
Heb pas sinds kort mijn rijbewijs, dus kon niet eerder solliciteren.
Onlangs gehoord dat mijn contract als zaterdagwerker niet verlengd word en ga niet tegen minimumloon exact hetzelfde werk uitvoeren als ik nu doe, lees als postbezorger verder.
pi_107001554
Kreeg een mailtje van de regiomanager dat we over een paar maanden moeten bezorgen vanuit 3 bundels. Zo uit mijn hoofd 24 uurspost, niet 24 uurspost en hah. Iedereen krijgt tegen die tijd ook weer nieuwe tassen met 3 tussenvakken. Klinkt weer als een onhandig, duur plan.
pi_107003177
Interessant, daar is de OR namelijk nog helemaal niet mee akkoord. Alleen in Houten en Ede wordt het nu als proef toegestaan, al is de OR verder zwaar tegen het plan.
pi_107003192
http://img13.imageshack.us/img13/2447/postvest.jpg (copy/paste deze link)
Geen grapje die tassen/vest :(
pi_107003574
:N Vind het maar een raar plan. Ziet er ook niet uit en het lijkt me totaal niet handig ook. Ik heb overigens andere buidels gezien op de vergadering.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 januari 2012 @ 20:30:17 #194
Maffe Fries
pi_107003751
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:13 schreef Jesse_ het volgende:
uhuh. Ik heb voor dit jaar 21 uur aan verlof aangevraagd en dan nog komen er bij mij verlofuren bij :P
pi_107003777
De dag dat ik met zo'n vest moet lopen is ook gelijk mijn laatste :')

En dan zeggen ze doodleuk dat je ook nog de schoudertas kan nemen, ja hallo, ik ga nu al door m'n rug als ik hem op dinsdag draag met folders. En dan zou er nog een bundel met post bij moeten? :')
pi_107004087
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:19 schreef HetBrabandertje het volgende:
Interessant, daar is de OR namelijk nog helemaal niet mee akkoord. Alleen in Houten en Ede wordt het nu als proef toegestaan, al is de OR verder zwaar tegen het plan.
Ik geloof niet dat de OR nou zoveel slagkracht heeft dat ze dit soort initiatieven tegen kunnen houden. Misschien nog wat aanpassen maar ik vermoed dat het toch echt die kant op gaat.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 januari 2012 @ 20:40:18 #197
Maffe Fries
pi_107004249
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:30 schreef Melleyn het volgende:
De dag dat ik met zo'n vest moet lopen is ook gelijk mijn laatste :')

En dan zeggen ze doodleuk dat je ook nog de schoudertas kan nemen, ja hallo, ik ga nu al door m'n rug als ik hem op dinsdag draag met folders. En dan zou er nog een bundel met post bij moeten? :')
ik weiger ook om met zo'n ding te werken. Je bent per slot van rekening geen pakezel.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:36 schreef lololo het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat de OR nou zoveel slagkracht heeft dat ze dit soort initiatieven tegen kunnen houden. Misschien nog wat aanpassen maar ik vermoed dat het toch echt die kant op gaat.
Nee, de OR kan het ook niet meer tegenhouden, omdat het bedrijfsbeleid de OR te veel ondermijnt.
pi_107004688
Overigens stel ik mijn oordeel over dat vest uit totdat ik het zelf geprobeerd heb. Maar over het algemeen zijn de hulpmiddelen die de post ontwerpt niet zo geweldig :')
pi_107004716
Jongens dat postvest is allang afgeblazen, je heb nu de vakkentas. Net zo'n onding.
http://www.metafoormedia.nl/435/instructiefilm-2/
Zelfs de persoon in de film kan er niet mee omgaan, stoot bijna de fiets om en de plant :')
/edit
De postbuidel is er nog steeds :')
http://www.metafoormedia.nl/436/instructiefilm-3/
Ongelovelijk wat een kutding, volgens mij gaan wij nog wat meer horen over postbodes gespiesd aan tuinhekjes.
Je heb overigens nog meer filmpjes. Snap wel dat die managers dit allemaal erg mooi vinden, maar strookt totaal niet met de realiteit. Rolcontainers op de daarvoor afgesproken plaats? Je heb niet eens ruimte om je kont te keren in de meeste depots. Laat staan alle wijken in een vaste plaats in een kast :') Een teamleider die je komt opzoeken in je wijk :') :')
Oh en doodzondes worden legaal, post flikkeren in de brievenbus :')
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 januari 2012 @ 20:57:05 #200
Maffe Fries
pi_107004941
als je die filmpjes ziet dan mogen ze voor iedere wijk wel de dubbele tijd geven, zo langzaam gaat het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')