abonnement Unibet Coolblue
pi_106624044
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschie had Derek wel gewoon contact met de andere opa van Linda :D :P

En ja: zij is super cute :9
Ik zat wel te denken idd waarom haalt ze die er dan ook niet bij.
pi_106624138
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:01 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Misschien is dat het effect van een soort van autoritair figuur waar ouders wel naar willen luisteren waarbij ze normaal doorgaan met hun gedrag?
Dat boeit allemaal niet boeit ook niet of hij daar die kinderen in zich hoort het feit ligt er dan die kinderen en ouders zich beter gedragen dat is was hij bereikt.
pi_106624685
slecht programma, ze hadden er veel meer uit kunnen halen! Iedereen kan beter dat van Randi bekijken, daar blijkt beter uit hoe hij de boel oplicht
  maandag 9 januari 2012 @ 23:17:48 #104
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_106624836
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:14 schreef Kidney_bean01 het volgende:
slecht programma, ze hadden er veel meer uit kunnen halen! Iedereen kan beter dat van Randi bekijken, daar blijkt beter uit hoe hij de boel oplicht
Voor de nuchtere Hollander is dit wel duidelijker. Derek vertelt dingen die niet kloppen, klaar. Natuurlijk hadden ze er meer uit kunnen halen, maar dit zegt in feite wel genoeg.
pi_106624931
Ik heb bij Rambam altijd het gevoel alsof ik naar een stel scholieren zit te kijken die een opdracht moesten doen voor school. Die actie bij Harry Mens was al vergelijkbaar met aantonen dat gras groen is, en deze actie was ook weer erg zwak.

Ze halen nog geen tiende procent van de prestaties van hun Belgische collega's, die op een veel leukere manier o.a. de Buma Stemra, een telefoonmaatschappij en de belspelletjes aanpakten.
pi_106625019
En er word zoveel reclame gemaakt en op een manier dat je hoge verwachtingen krijgt en dan valt het zo tegen. Net als toen met peter r de vries en joran.
pi_106625363
Hij was niet zo happig op een schnabbel voor accountants die Derek.
pi_106625999
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:19 schreef DaverzNL het volgende:
Ik heb bij Rambam altijd het gevoel alsof ik naar een stel scholieren zit te kijken die een opdracht moesten doen voor school. Die actie bij Harry Mens was al vergelijkbaar met aantonen dat gras groen is, en deze actie was ook weer erg zwak.

Ze halen nog geen tiende procent van de prestaties van hun Belgische collega's, die op een veel leukere manier o.a. de Buma Stemra, een telefoonmaatschappij en de belspelletjes aanpakten.
Het kwam bij degene met wie ik keek en bij mij over als die actie van Nicolette Kluiver van BNN toen ze aan de noodrem bij de NS trok 'HAHA kijk ons eens stoer zijn'. Als het logo VARA was veranderd in BNN, had het niets uitgemaakt.

Het ging mij gewoon 'niet diep genoeg'. Ook al heb je maar 30 minuten, kom beter to the point en ga er dieper op in. Wat ik wel weer sterk vond, was dat die jongen op een paranormale beurs ging als medium om daar mensen 'te readen'. Ongelofelijk hoe makkelijk het is om mensen om de tuin te leiden. Maar...... hoeveel mensen heeft hij in totaal behandeld? Stel dat er 100 mensen voor zijn neus zaten, en wij zien slechts de 5 mensen waarbij het wél lukte.

Ik ben wel blij dat ze hier aandacht aan besteed hebben, want ik geloof TOTAAL NIET in Derek Ogilvie. Misschien voelde hij ooit eens een keer iets goed aan bij 1 iemand, maar ik geloof niet dat er zoiets bestaat waarbij je altijd en overal maar je gave tevoorschijn kunt toveren.

Het vervelende is alleen dat mensen er altijd in blijven geloven.. Waar is Char bijvoorbeeld gebleven? Daar is toen een uitgebreide reportage over geweest in, ik meen.. Radar? Ze werd compleet onderuit gehaald door o.a. Randi. Waar zit ze nu? Volgens haar agenda op haar website doet ze events in de USA, Zuid-Afrika en Canada. Verder is ze privé te bellen/skypen/etc voor honderden dollars per half uur/uur. Hoe vaak je zo iemand ook onderuit haalt, toch kan ze er een flinke boterham aan verdienen. Ze slaat alleen Nederland eventjes over...
  maandag 9 januari 2012 @ 23:45:43 #109
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_106626121
Rambam heeft niks bewezen dat al niet bekend is.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 9 januari 2012 @ 23:51:15 #110
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106626339
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:45 schreef Stefan het volgende:
Rambam heeft niks bewezen dat al niet bekend is.
Jij hoopte serieus dat Gerrie en Annie over de streep getrokken zouden worden?

Wat moet er eigenlijk bekend worden? Wat wil je nou?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_106627998
Eens even op Teh Interwebz naar charmante foto's van Linda zoeken :P
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2012 @ 01:03:03 #113
232445 crew  Specularium
pi_106628622
quote:
Hehe.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 01:03:10 #114
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106628627
Zal ik reageren op die FB? Moet ik wel ff een clone FB acc maken.

Zouden die mensen trouwens door hebben dat het niet haar FB pagina is?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106628923
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 01:03 schreef Smoofie het volgende:
Zal ik reageren op die FB? Moet ik wel ff een clone FB acc maken.

Ja :D ik doe mee, ff Linda verdedigen :P

quote:
Zouden die mensen trouwens door hebben dat het niet haar FB pagina is?
Nee, simpele zielen :') :P
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:26:29 #116
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_106632293
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:01 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik zat wel te denken idd waarom haalt ze die er dan ook niet bij.
Die was al dood voor haar geboorte.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_106635216
Ondanks de redelijk cheesy opzet vond ik de inhoud best ok.

Interview met die vent die Derek al een keer ontmaskerd had.
De hele opzet over cold-reading hoe makkelijk dat eigenlijk is.
Duidelijk aangegeven dat wanneer mensen ergens in geloven, ze ook daadwerkelijk dingen sneller aannemen wat ze willen geloven.
De show waar Derek echt falikant de mist in gaat. Let vooral op het succes in het publiek en hoe hij hierop inspeelde, i love your grandfather zegt ie op een gegeven moment. Waarschijnlijk vanwege zijn eigen verbazing over dat hij zogenaamd zoveel "goed" heeft geraden.

"Was it a white car?" no is was silver. "ahh damn i always mix these two up..." en
"I get a message from your grandfather" en dan zo'n superlame standaard zin erachteraan om iemand goed te laten voelen...

Maar dan de confrontatie met die opa. "Hello Derek, do you remember me?" Derek: Yes, i remember you! Waarop zij zegt, "this is my grandfather". Derek: "Oh...well almost never i remember my readings..." Die man wist meteen wat er aan de hand was, en dit was zijn uitvlucht. Simpel en makkelijk.

Doet me denken Uri Geller's "I don't feel strong tonight" opmerking


Begin te kijken vanaf 6 minuten, erg grappig.

Al met al, Epic Fail
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 10 januari 2012 @ 12:23:26 #118
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_106636854
quote:
_O-
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:25:28 #119
302853 themole
graaft totaal door.
pi_106636911
quote:
Ze willen het gewoon blijven geloven. :'):')

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:30 schreef bigore het volgende:
Ondanks de redelijk cheesy opzet vond ik de inhoud best ok.

Interview met die vent die Derek al een keer ontmaskerd had.
De hele opzet over cold-reading hoe makkelijk dat eigenlijk is.
Duidelijk aangegeven dat wanneer mensen ergens in geloven, ze ook daadwerkelijk dingen sneller aannemen wat ze willen geloven.
De show waar Derek echt falikant de mist in gaat. Let vooral op het succes in het publiek en hoe hij hierop inspeelde, i love your grandfather zegt ie op een gegeven moment. Waarschijnlijk vanwege zijn eigen verbazing over dat hij zogenaamd zoveel "goed" heeft geraden.

"Was it a white car?" no is was silver. "ahh damn i always mix these two up..." en
"I get a message from your grandfather" en dan zo'n superlame standaard zin erachteraan om iemand goed te laten voelen...

Maar dan de confrontatie met die opa. "Hello Derek, do you remember me?" Derek: Yes, i remember you! Waarop zij zegt, "this is my grandfather". Derek: "Oh...well almost never i remember my readings..." Die man wist meteen wat er aan de hand was, en dit was zijn uitvlucht. Simpel en makkelijk.

Doet me denken Uri Geller's "I don't feel strong tonight" opmerking


Begin te kijken vanaf 6 minuten, erg grappig.

Al met al, Epic Fail
Idd prachtig fragment is dat. :)
Niet altijd serieus
pi_106637170
Het was een aardige uitzending, maar ik had net als de meesten hier wel wat meer uitdieping willen zien. Ik had er al iets over gelezen en daarin, plus aan het begin van de aflevering, werd eigenlijk het belangrijkste al verklapt. In de tussentijd was het allemaal niet zo interessant meer. Dat van die klaxon was ook een beetje een loos vulitem.
Amen.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 10 januari 2012 @ 12:48:54 #121
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_106637607
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_106640146
Kwam allemaal wat amateuristisch over, maar vond het wel vermakelijk. Derek hadden ze bij die 'confrontatie' wel iets harder aan mogen pakken, al gaat dat moeilijk bij iemand met zo'n plaat voor zijn kop.
pi_106642737
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:56 schreef Erik1991 het volgende:
Kwam allemaal wat amateuristisch over, maar vond het wel vermakelijk. Derek hadden ze bij die 'confrontatie' wel iets harder aan mogen pakken, al gaat dat moeilijk bij iemand met zo'n plaat voor zijn kop.
Die Derek is in het echt volgensmij een erg arrogante vent. Je zag hem ook met tegenzin opstaan toen Linda op hem afkwam met haar opa.

Ik denk ook niet dat het hem veel boeit als mensen hem een charlatan noemen. Hij is toch al ruimschoots binnen en er zijn altijd wel idioten (of wanhopige mensen) die hem geloven. Er is helaas zo weinig aan te doen denk ik, want het echt voor 100% bewijzen kun je het niet (omdat er zogenaamd bovennatuurlijke krachten aangeroepen worden).

Als je alleen al kijkt naar spelers van het Nederlands elftal die toen zo'n balansbandje droegen, kun je al zien hoe ver dit soort onzin doorgeslagen is :').
Amen.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:06:29 #124
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_106642789
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:05 schreef Jivis het volgende:

[..]

Die Derek is in het echt volgensmij een erg arrogante vent. Je zag hem ook met tegenzin opstaan toen Linda op hem afkwam met haar opa.

Het is ook irritant als je steeds wordt lastiggevallen door fans in je privetijd. Ik heb er zelf ook last van :'(
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_106642867
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:06 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het is ook irritant als je steeds wordt lastiggevallen door fans in je privetijd.
Kies je zelf voor als je op tv gaat.
Amen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')