abonnement Unibet Coolblue
pi_105554396
Hier zijn ze dan; mijn Spat Boots van United Nude O+
Ik heb me speciaal voor de foto's nog even mooi aangekleed. Had hardgelopen en al lekker m'n pyjama aangetrokken, maar dat kan natuurlijk niet bij zulke laarzen. Foto's zijn met mobiel gemaakt, daarom niet zo'n goede kwaliteit. En daarom lijkt het ook alsof ik dikke benen heb; Stom! :6

Even in een spoiler, want het zijn er 5 :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105554632
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef Lauren. het volgende:
Hier zijn ze dan; mijn Spat Boots van United Nude O+
Ik heb me speciaal voor de foto's nog even mooi aangekleed. Had hardgelopen en al lekker m'n pyjama aangetrokken, maar dat kan natuurlijk niet bij zulke laarzen. Foto's zijn met mobiel gemaakt, daarom niet zo'n goede kwaliteit. En daarom lijkt het ook alsof ik dikke benen heb; Stom! :6

Even in een spoiler, want het zijn er 5 :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ze nog steeds erg mooi :Y

En ik vind niet dat je benen dik lijken hoor :D


Damnnn ik wil die laarzen :'(
  † In Memoriam † dinsdag 13 december 2011 @ 22:17:31 #28
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_105555249
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef Lauren. het volgende:
Hier zijn ze dan; mijn Spat Boots van United Nude O+
Ik heb me speciaal voor de foto's nog even mooi aangekleed. Had hardgelopen en al lekker m'n pyjama aangetrokken, maar dat kan natuurlijk niet bij zulke laarzen. Foto's zijn met mobiel gemaakt, daarom niet zo'n goede kwaliteit. En daarom lijkt het ook alsof ik dikke benen heb; Stom! :6

Even in een spoiler, want het zijn er 5 :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke benen? Mens doe niet zo gek, je benen zijn awesome in die laarzen O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_105565135
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef Skaai het volgende:

[..]

Dikke benen? Mens doe niet zo gek, je benen zijn awesome in die laarzen O+
+1, Wat kunnen vrouwen toch onzeker zijn. Zijn perfecte benen hoor.
Zijn toch wel leuke laarzen, was er nog niet echt van overtuigd, maar nu wel. :)
  woensdag 14 december 2011 @ 08:43:01 #30
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_105565640
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef Lauren. het volgende:
Hier zijn ze dan; mijn Spat Boots van United Nude O+
Ik heb me speciaal voor de foto's nog even mooi aangekleed. Had hardgelopen en al lekker m'n pyjama aangetrokken, maar dat kan natuurlijk niet bij zulke laarzen. Foto's zijn met mobiel gemaakt, daarom niet zo'n goede kwaliteit. En daarom lijkt het ook alsof ik dikke benen heb; Stom! :6

Even in een spoiler, want het zijn er 5 :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze staan je super goed! En niks dikke benen gewoon dragen die laarzen :Y
  woensdag 14 december 2011 @ 08:49:24 #31
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_105565725
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:11 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik snapte de TT meteen want zat al een tijdje op de zwarte te azen, maar nu ze er in meer kleuren zijn kan ik niet meer kiezen. ;(
Op het moment is de zwarte niet verkrijgbaar dus je kunt gewoon uit 1 van de andere kleuren kiezen hoor ;)
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 14 december 2011 @ 09:07:35 #32
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105565962
Ik heb van alles bewaard in mijn verlanglijstje en garderobe, :') .
Ze schijnen klein te vallen.. als iemand hem besteld en binnenheeft dit graag bevestigen of ontkennen, :Y) .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105576997
Hoe houden jullie de hakken eigenlijk mooi?
Hai :D
  woensdag 14 december 2011 @ 15:18:54 #34
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_105577175
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:14 schreef PixieDot het volgende:
Hoe houden jullie de hakken eigenlijk mooi?
Hoe bedoel je?
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  woensdag 14 december 2011 @ 15:36:01 #35
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_105577829
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:14 schreef PixieDot het volgende:
Hoe houden jullie de hakken eigenlijk mooi?
Als ik wat goedkopere hakken koop breng ik ze altijd meteen naar de schoenmaker om er een goede hak onder te laten zetten.
Aangezien ik de hak die er onder zit altijd meteen verslijt en die van de schoenmaker zijn van veel betere kwaliteit.
Kost 6 euro per paar hier overigens.

En zitten er kleine krasjes op werk ik die meestal bij met een watervaste stift :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_105582840
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:14 schreef PixieDot het volgende:
Hoe houden jullie de hakken eigenlijk mooi?
Als je er fatsoenlijk op loopt gaan ze niet kapot. Het enige wat slijt is het hakje (wat je dus kan verwisselen).
Life is sweet, life is bitter...
pi_105582862
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef Lauren. het volgende:
Hier zijn ze dan; mijn Spat Boots van United Nude O+
Ik heb me speciaal voor de foto's nog even mooi aangekleed. Had hardgelopen en al lekker m'n pyjama aangetrokken, maar dat kan natuurlijk niet bij zulke laarzen. Foto's zijn met mobiel gemaakt, daarom niet zo'n goede kwaliteit. En daarom lijkt het ook alsof ik dikke benen heb; Stom! :6

Even in een spoiler, want het zijn er 5 :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niiiice 8-)
Maar foto;s kunnen het gewoon niet verwoorden he? :D
Ik kijk er nog steeds elke dag even naar hahahah. Saaad.... :')
Life is sweet, life is bitter...
pi_105584483
Ik vind die Forget Your Boyfriend wel echt heel gaaf, alleen jammer dat ik zoiets niet snel aan zou trekken.
Ze zijn wel echt mooi. O+
pi_105584902
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef OhGawd het volgende:
Ik vind die Forget Your Boyfriend wel echt heel gaaf, alleen jammer dat ik zoiets niet snel aan zou trekken.
Ze zijn wel echt mooi. O+
Ik vind ze ook echt geweldig! :D Maar ik wil altijd eerst aan-foto's zien bij mensen zelf :+
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 14 december 2011 @ 18:44:23 #40
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105584972
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:37 schreef Rimpelsteeltje het volgende:

[..]

Als je er fatsoenlijk op loopt gaan ze niet kapot. Het enige wat slijt is het hakje (wat je dus kan verwisselen).
Nou ja, soms zijn er tegels die gewoon ruk liggen en dan zakt mijn hak net tussen twee tegels en dan is de hak beschadigd [de hakhak, niet het plastic ding] ;( .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105585700
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Nou ja, soms zijn er tegels die gewoon ruk liggen en dan zakt mijn hak net tussen twee tegels en dan is de hak beschadigd [de hakhak, niet het plastic ding] ;( .
Op dat soort steentjes kan je het beste zoveel mogelijk vanaf de bal van je voet lopen. Vroeger liep ik ook stug door over mn hiel en daar zijn heel wat hakjes mee gesneuveld. Sinds advies van zo'n hakkenloopcursus website heb ik nooit meer kapotte hakken ^O^ (maar tis wel ff wennen hoor)
Life is sweet, life is bitter...
pi_105585743
Ik ga donderdag naar antwerpen en dan ga ik de hele steve madden winkel plunderen :D :Y
pi_105586130
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:04 schreef ChicaChula het volgende:
Ik ga donderdag naar antwerpen en dan ga ik de hele steve madden winkel plunderen :D :Y
morgen dan dus? :D
veel plezier!!
Life is sweet, life is bitter...
pi_105586673
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:04 schreef ChicaChula het volgende:
Ik ga donderdag naar antwerpen en dan ga ik de hele steve madden winkel plunderen :D :Y
En jij had geen geld voor Spatjes? Sufferd!

@Rimpelsteeltje
Ik doe ze als ik ze aan heb gehad weer keurig in de doos met de zakken eroverheen :p
pi_105586805
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:13 schreef Rimpelsteeltje het volgende:

[..]

morgen dan dus? :D
veel plezier!!
Oh hahaha ik dacht dat het nu donderdag was! Volgende week donderdag ga ik :D
pi_105593887
Vandaag hakken gekregen van overbuurvrouw, gewoon gratis omdat ze bij haar niet lekker zaten. 2e keer dat ik haar sprak, lief meisje wel O+ Is echt max 1x op gelopen. Hakje is 10 cm

Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
  Licht Ontvlambaar woensdag 14 december 2011 @ 21:38:13 #47
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105594074
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:03 schreef Rimpelsteeltje het volgende:

[..]

Op dat soort steentjes kan je het beste zoveel mogelijk vanaf de bal van je voet lopen. Vroeger liep ik ook stug door over mn hiel en daar zijn heel wat hakjes mee gesneuveld. Sinds advies van zo'n hakkenloopcursus website heb ik nooit meer kapotte hakken ^O^ (maar tis wel ff wennen hoor)
Jij woont duidelijk niet in Maastricht :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_105594618
Ben benieuwd ik heb men nelly hakken van te voren betaald en moet het geld dus terug krijgen. Ben benieuwd of het hier wel goed gaat. Zaterdag maar op de post doen.

maastricht, een plaats waar ik nooit meer op hakken ga winkelen, jeetjemina dat loopt echt niet fijn. Terwijl ik in rotterdam de hele dag er op kan lopen.

Heb zulke leuke hakken, enkellaarsjes iets gezien in een etalage, hmmmm en kan ze niet laten liggen. Maar wilde ook al een trui en ander jurkje hebben. En heb nog een rekening van 30 euro liggen. Ach gelukkig vier ik niet echt kerst dus kan t wel denk :@
pi_105594916
@ Kruidkoekje, wel grappig hoe jij eigenlijk in een paar weken tijd van 'misschien moet ik ook maar een keertje heels kopen' naar volledige heel-addict bent gegaan :P
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_105595594
@merel, ja erg he _O- ik was nooit zo en nooit gedacht dat dat zo snel zou gaan :P
Ik loop nu al fijner met hakken dan op platte schoenen. :+ ik ga morgen foto's maken!

Voor nu ga ik slapen. Trusten dames (en een enkele heer)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')