abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 januari 2012 @ 14:34:13 #26
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_106438661
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef ganzenherder het volgende:
Was een paar jaar geleden geen onaardige back meen ik me te herinneren. Ben benieuwd of hij nog een beetje op niveau is
Was zelfs een prima back, één van de beste in Nederland op linksachter. In de CL bleef hij prima overeind.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_106438977
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Was zelfs een prima back, één van de beste in Nederland op linksachter. In de CL bleef hij prima overeind.
Volgens mij werd er een paar jaar geleden zelfs door bepaalde mensen in het PSV topic geopperd om hem te halen idd...
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 januari 2012 @ 15:02:35 #28
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_106439764
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:42 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Volgens mij werd er een paar jaar geleden zelfs door bepaalde mensen in het PSV topic geopperd om hem te halen idd...
ja dat was ik onder andere :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_106485244
Nu met Vorstermans gelukkig al snel 2 versterkingen binnen voor de verdediging. Gelukkig zien ze de ernst van de situatie in.
Patat Friet
pi_106500332
quote:
Uchebo (VVV) op weg naar Engeland
vr 06 jan 2012
Venlo - Michael Uchebo is in onderhandeling met Stoke City. Zijn contract loopt na dit seizoen af bij VVV en de Venlonaren hopen dan ook op een tussentijdse verkoop.
Dit is nu 2x dat hij op bezoek is bij stoke. Ik hoop dat hij weggaat maar vraag me af hoe hij daar een werkvergunning gaat krijgen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_106518867
Iets meer dan 5 miljoen voor Musa, knap werk. :)
pi_106520050
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:58 schreef Paul-89 het volgende:
Iets meer dan 5 miljoen voor Musa, knap werk. :)
Inderdaad. Vraag me alleen af hoeveel VVV dit nu gaat opleveren. Ik las laatst ergens dat VVV bij verkoop van deze spelers slechts 20% vangt en de rest naar externe geldschieters gaat.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_106520443
Dat is idd niet helemaal duidelijk maar dit is wel zo'n beetje de enige manier waarop VVV kan doorgroeien.

Nederlandse talenten zijn vrijwel onhaalbaar dus moet het wel op deze manier. Yoshida gaat ook nog wel enkele miljoenen opleveren.
pi_106525938
Wesley Sonck?

Flikker aub op zeg _O-
pi_106526652
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:37 schreef Majkool het volgende:
Wesley Sonck?

Flikker aub op zeg _O-
Sonck voor Uchebo, daar wordt je niet vrolijk van.. ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_106526957
Ik snap VVV niet helemaal. dhr Berden geeft vaak genoeg aan dat hij over een paar jaar om het kampioenschap wil vechten en wat doen ze. Ze verkopen de spelers met potentie (oke als het om geld gaat natuurlijk volkomen duidelijk) maar waarom moeten er dan dan altijd reservespelers van andere eredivisieclubs en uitgerangeerde spelers komen?

Daar win je toch helemaal niks mee?
pi_106527056
Hij heeft het niet over een paar jaar maar heeft dat gewoon als (eind)doel. En zonder nieuw stadion zal dat voorlopig ook echt niet snel gaan gebeuren, feit blijft wel dat VVV enorm veel potentie heeft.
pi_106527113
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:15 schreef Paul-89 het volgende:
Hij heeft het niet over een paar jaar maar heeft dat gewoon als (eind)doel. En zonder nieuw stadion zal dat voorlopig ook echt niet snel gaan gebeuren, feit blijft wel dat VVV enorm veel potentie heeft.
Ja okee ik snap hem wel. Maar met dit materiaal degradeer je zo weer naar de Jupiler League. Daarom snap ik het beleid niet.
pi_106527161
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:11 schreef Ruder het volgende:
Ik snap VVV niet helemaal. dhr Berden geeft vaak genoeg aan dat hij over een paar jaar om het kampioenschap wil vechten en wat doen ze. Ze verkopen de spelers met potentie (oke als het om geld gaat natuurlijk volkomen duidelijk) maar waarom moeten er dan dan altijd reservespelers van andere eredivisieclubs en uitgerangeerde spelers komen?

Daar win je toch helemaal niks mee?
Halverwege de competitie heb je weinig keus. Gaan ze door met de huidige selectie dan volgt degradatie dus dat ze nu de dure niet-renderende spelers verkopen is niet zo vreemd.
Het enige jammere is dat ze nu weer in het bejaardentehuis moeten winkelen..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_106527274
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:16 schreef Ruder het volgende:

[..]

Ja okee ik snap hem wel. Maar met dit materiaal degradeer je zo weer naar de Jupiler League. Daarom snap ik het beleid niet.
Ik blijf erbij dat ze zich afgelopen zomer prima hebben versterkt maar ze hebben er gewoon nog niet maximale uitgehaald.

Maar ze (directie enz.) geven ook toe dat ze het afgelopen jaar niets zijn opgeschoten en hebben nu vooral intern al veel aangepast.
pi_106527298
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:18 schreef eight het volgende:

[..]

Halverwege de competitie heb je weinig keus. Gaan ze door met de huidige selectie dan volgt degradatie dus dat ze nu de dure niet-renderende spelers verkopen is niet zo vreemd.
Het enige jammere is dat ze nu weer in het bejaardentehuis moeten winkelen..
Volgens mij kunnen ze beter wat in de Jupiler League, Topklasse, hoofdklasse vissen maar daar ze te lui voor. Ze hebben liever spelers van het type Pauwe, die na een half jaar uitgeblust zijn en de hele tijd achter de feiten aanhollen.
pi_106527408
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:22 schreef Ruder het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen ze beter wat in de Jupiler League, Topklasse, hoofdklasse vissen maar daar ze te lui voor. Ze hebben liever spelers van het type Pauwe, die na een half jaar uitgeblust zijn en de hele tijd achter de feiten aanhollen.
Nee vvv haalt liever buitenlandse talenten die vvv als springplank zien want NL'se talenten zijn voor VVV vaak al niet meer te betalen. Maar met Amrabat, Boymans en nu Wildschut doen ze het nog niet zo slecht.
pi_106527779
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:22 schreef Ruder het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen ze beter wat in de Jupiler League, Topklasse, hoofdklasse vissen maar daar ze te lui voor. Ze hebben liever spelers van het type Pauwe, die na een half jaar uitgeblust zijn en de hele tijd achter de feiten aanhollen.
Degradatie zou een flinke tegenslag zijn en daarom hebben ze op dit moment spelers nodig die er meteen staan en dan kom je al gauw bij 30+ terecht. Dat VVV op deze spelers uiteindelijk verlies maakt is duidelijk maar dit is allemaal het gevolg van de slechte sportieve resultaten in de 1ste seizoenshelft.
De winst van Musa en misschien Uchebo wordt meteen weer ingeleverd door de aankoop van oudere spelers. Pas als dat nieuwe stadion er is krijgt vvv weer wat meer mogelijkheden, tot die tijd blijft het aankloten.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_106643192
Ze zijn bezig met Sjoerd Ars, mag weg bij Levski voor een paar ton (2/3) en heeft zelf ook wel interesse.
Lijkt me een prima aankoop.
pi_106645086
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:17 schreef Paul-89 het volgende:
Ze zijn bezig met Sjoerd Ars, mag weg bij Levski voor een paar ton (2/3) en heeft zelf ook wel interesse.
Lijkt me een prima aankoop.
Ars is wel een leuke voor VVV Ja. Waarom maakte die überhaupt een uitstapje naar zo'n rare buitenlandse club?
pi_106649793
Lijkt mij een uitstekende aankoop. Nec had destijds wel interesse in hem. Aardig artikel over ars:http://www.bndestem.nl/sp(...)-voor-Sjoerd-Ars.ece
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_106913034
Ook Danny Holla voor 6 maanden naar VVV.
pi_106913453
Danny Holla!? :o
Dat is een van de beste van groningens middenvelders :{
pi_106913649
Als de Boeck dit vooraf geweten had was hij nooit vertrokken.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107018792
quote:
Steven Berghuis maakt het seizoen in de eredivisie af bij VVV-Venlo. De Limburgse club huurt de 20-jarige spits van FC Twente. VVV meldde vandaag de huurovereenkomst met de club uit Enschede.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')