quote:Op maandag 5 december 2011 12:09 schreef netflanders het volgende:
Heeft de MBO-computersleuteraar ineens Linux ontdekt om vervolgens elitair tof te gaan lopen doen en af te geven op Windows?
Windows is prima. Ubuntu is ook erg fijn. Ze vullen elkaar prima aan, en ik draai beiden in dual boot. De enige mensen die zo'n verschrikkelijke haat jegens Windows hebben zijn 14-jarigen die daar een achterlijk gevoel van trots van halen, terwijl ze zelf amper tot niets toevoegen aan de Open Source gemeenschap. Als iemand die zelf codeert; wees niet zo'n drol. En als je per se moet haten, doe het dan op Apple.
Jammer van de laatste zin, verder mee eens.quote:Op maandag 5 december 2011 12:09 schreef netflanders het volgende:
Heeft de MBO-computersleuteraar ineens Linux ontdekt om vervolgens elitair tof te gaan lopen doen en af te geven op Windows?
Windows is prima. Ubuntu is ook erg fijn. Ze vullen elkaar prima aan, en ik draai beiden in dual boot. De enige mensen die zo'n verschrikkelijke haat jegens Windows hebben zijn 14-jarigen die daar een achterlijk gevoel van trots uit halen, terwijl ze zelf amper tot niets toevoegen aan de Open Source gemeenschap. Als iemand die zelf codeert; wees niet zo'n drol. En als je per se moet haten, doe het dan op Apple.
Zelf heb ik ook geen hekel aan Apple - het werkt heerlijk en vloeiend, wat de doorsnee gebruiker zoekt. Maar de grootste klacht van de Open Source gemeenschap blijft geslotenheid van systemen. Apple is heer en meester in het compleet dichttimmeren van al haar systemen. Dát is mijn grootste en eigenlijk enige klacht (naast onethisch behandelen van werknemers) over Apple. Desondanks ben ik een gebruiker en groot fan van de iPad, heerlijk voor mensen die veel PDFjes moeten lezen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Jammer van de laatste zin, verder mee eens.
Mijn grootste klacht is vooral de prijs en manier waarop ze hun producten aanprijzen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:19 schreef netflanders het volgende:
[..]
Zelf heb ik ook geen hekel aan Apple - het werkt heerlijk en vloeiend, wat de doorsnee gebruiker zoekt. Maar de grootste klacht van de Open Source gemeenschap blijft geslotenheid van systemen. Apple is heer en meester in het compleet dichttimmeren van al haar systemen. Dát is mijn grootste en eigenlijk enige klacht (naast onethisch behandelen van werknemers) over Apple. Desondanks ben ik een gebruiker en groot fan van de iPad, heerlijk voor mensen die veel PDFjes moeten lezen.
Ieder product is waard wat de klant er voor wil betalen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:20 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
Mijn grootste klacht is vooral de prijs en manier waarop ze hun producten aanprijzen.
Mac OS X is opener dan Windows.quote:Op maandag 5 december 2011 12:19 schreef netflanders het volgende:
[..]
Apple is heer en meester in het compleet dichttimmeren van al haar systemen. Dát is mijn grootste en eigenlijk enige klacht
Waarom moet je dan in godsnaam het OS jailbreaken om ook maar iets meer te kunnen doen in het OS?quote:
Alles van Apple is ongelooflijk mooi verpakte gejatte rotzooi, zelfs hun logo hebben ze gestolen.quote:
Windows is wat dat betreft veel erger; alleen .Net is qua taal open.quote:Op maandag 5 december 2011 12:19 schreef netflanders het volgende:
[..]
Zelf heb ik ook geen hekel aan Apple - het werkt heerlijk en vloeiend, wat de doorsnee gebruiker zoekt. Maar de grootste klacht van de Open Source gemeenschap blijft geslotenheid van systemen. Apple is heer en meester in het compleet dichttimmeren van al haar systemen. Dát is mijn grootste en eigenlijk enige klacht (naast onethisch behandelen van werknemers) over Apple. Desondanks ben ik een gebruiker en groot fan van de iPad, heerlijk voor mensen die veel PDFjes moeten lezen.
Dat is niet helemaal waar. Ze waren de eerste met een GUI en de muis.quote:Op maandag 5 december 2011 12:28 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Alles van Apple is ongelooflijk mooi verpakte gejatte rotzooi, zelfs hun logo hebben ze gestolen.
http://www.microsoft.com/opensource/directory.aspxquote:Op maandag 5 december 2011 12:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Windows is wat dat betreft veel erger; alleen .Net is qua taal open.
Apple heeft de laatste jaren de compiler Clang LLVM ondersteund en open source projecten als OpenCL, Grand Central Dispatch en Blocks beschikbaar gemaakt naast andere open source.
Ook niet waar. dat waren de Xerox Alto en Xerox Starquote:Op maandag 5 december 2011 12:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ze waren de eerste met een GUI en de muis.
Mac OS X jailbreaken? Waar heb je het over?quote:Op maandag 5 december 2011 12:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom moet je dan in godsnaam het OS jailbreaken om ook maar iets meer te kunnen doen in het OS?
Als ik meer wil doen met een iPhone, dan moet ik hem jailbreaken.quote:Op maandag 5 december 2011 12:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mac OS X jailbreaken? Waar heb je het over?
Oh ik weet niet, installeren op mijn hardware welke hier staat misschien?quote:Op maandag 5 december 2011 12:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mac OS X jailbreaken? Waar heb je het over?
Ik heb het over Mac OS X, het desktopbesturingssysteem.quote:Op maandag 5 december 2011 12:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als ik meer wil doen met een iPhone, dan moet ik hem jailbreaken.
Wat op de iPhone staat is ook OSXquote:Op maandag 5 december 2011 12:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb het over Mac OS X, het desktopbesturingssysteem.
Dat is IOS.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat op de iPhone staat is ook OSX
Op developerniveau heeft iOS veel te maken met OS X, ja. Maar als je daarmee werkt, hoef je ook je iPhone niet te jailbreaken om er applicaties op te zetten buiten de App Store om.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat op de iPhone staat is ook OSX
"iOS is derived from Mac OS X, with which it shares the Darwin foundation, and is therefore a Unix-like operating system by nature."quote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/IOS
In 2007.quote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/IOS
Nee dat klopt nietquote:Op maandag 5 december 2011 12:36 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
"iOS is derived from Mac OS X, with which it shares the Darwin foundation, and is therefore a Unix-like operating system by nature."
"Derived from" staat niet gelijk aan "is hetzelfde".
Dat is niet helemaal waar, Xerox was de eerste met een GUI en de muis.quote:Op maandag 5 december 2011 12:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ze waren de eerste met een GUI en de muis.
Alles wat jij tot nu toe uit spuwt klopt niet bedoel je, volgens mij ben je gewoon een grote troll.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |