abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:29:16 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105120256
090128_50772_FOK!fedDef.png


FOK!Hattrick
Welkom bij het topic van FOK!Hattrick. Dit topic is voor alle FOK!kende hattrickers onder ons. Newbies zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft. De federatie site: FOK!hattrick

Wat is Hattrick?
Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisieís en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs. Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick.

Hattrick Supporter
Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 29,70 euro en je krijgt een paar leuke extra's waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!

De Federatie
Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een FOK!ker bent! De FOK!Federatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben op FOK! Daarnaast organiseren we nog een aantal andere leuke dingen:

Cup
We hebben al sinds jaar en dag de FOK!Cup Dit houdt in dat we een toernooi spelen tijdens de vriendschappelijke wedstrijden op woensdag. De FOK!Cup begint altijd ongeveer in ronde 5 van een nieuw Hattrick seizoen. De inschrijvingen starten een paar weken eerder.

Awards
De awards worden uitgereikt aan mensen met bijzondere prestatie. Dit kunnen zowel positieve als negatieve prestaties zijn. Iedereen hier kan stemmen op bepaalde categorieën en degene met de meeste stemmen krijgt een heel seizoen een award. Hier valt dan ook niet onder uit te komen.

Vinnie Jones / Gary Lineker
De naam zegt het al. Welk team krijgt de meeste rode/gele kaarten en veroorzaakt de meeste blessures om de felbegeerde Vinnie Jones award binnen te slepen. Degene die de minste kaarten en blessures veroorzaakt verdient de Gary Lineker award.

Gouden Schoen
De gouden schoen wordt uitgereikt aan het team dat de topscoorder in huis heeft. Deze wordt berekend aan de hand van de divsie waar je in zit en het aantal hattricks die de speler gescoord heeft. Iedereen die aan de VJ/GL award mee doet, doet automatisch mee voor de gouden schoen.

TeauTeau/Sterrenspel
Bij de Fok!Hattrick TeauTeau/Sterrenspel is het de bedoeling om om te raden hoeveel sterren je spelers samen behalen in de wedstrijd op zondag. De winnaar van het klassement verdient uiteraard een award!

Team van de Maand
Als laatste hebben we ook nog het team van de maand. Dit team vult een vragenlijstje in, en deze wordt dan hier neergezet.

Winnaars
110309_50772_FOK!Cup.png 110309_50772_VJGL.png 110310_50772_FOK!%20Gouden%20Schoen.png 110309_50772_FOK!%20Teauteau.png Klikbaar.

IRC
Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep FOK!Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Ga naar de FOK!hattrick site, klik dan op chat, kies een nickname en je kunt de fokhatrrick chat in. Je kan ook IRC-software downloaden. Als je handmatig verbinding wil maken kan dat ook. Mac OSX gebruikers kunnen Colloquy downloaden, mIRC is er voor Windows gebruikers. De IRC server is arethusa.tweakers.net en het kanaal is #fokhattrick.

Links
Uitgebreide info-site van Het Antwoord Genootschap!
HT-Box, Een handige training en blessure tool site!
Alltid Hattrick, de statistieksite bij uitstek!
Wij zijn cool!
Informatie omtrent teamgeest drops.
Startkabel site voor Hattrick; vele links!
Site met alle (U20) NT spelers die er te koop staan
Site om je Jeugd Opleding bij te houden. Begin zo vroeg mogelijk met het bijhouden, dan is het minder werk!

Mirrors
Hattrick geblokt op je werk/school/bij je vriendin? Probeer één van de volgende adressen eens!
www.hattrick.org
www.hattrick.ws
www.hattrick.interia.pl
www.hattrickonline.com

Oude topics
Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattricktopics op FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken

Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.

Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
F means you're fucked
pi_105120267
Yur, ik zou proberen om die Buitenlanders te vervangen voor iets betere Nederlanders. Dan kun je met hetzelfde salaris, betere spelers halen.

Ik zou dan beginnen met die def (die zijn normaal het goedkoopste), dan de middenvelder en als laatste die 2 aanvallers. :)
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:30:42 #3
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105120331
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Yur, ik zou proberen om die Buitenlanders te vervangen voor iets betere Nederlanders. Dan kun je met hetzelfde salaris, betere spelers halen.

Ik zou dan beginnen met die def (die zijn normaal het goedkoopste), dan de middenvelder en als laatste die 2 aanvallers. :)
Dat was ik ook al deels aan het doen....had al 2 mids vervangen...bovennatuurlijk geruild voor op passen trainbare reusachtig.

:)
F means you're fucked
pi_105120367
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:27 schreef Drassss het volgende:

[..]

In het begin wel :')
Het is wel vervelend als je er eenmaal aan vastzit en je hebt het idee op een dood spoor te zitten, omdat er niks bruikbaars is voor je..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105120375
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:30 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat was ik ook al deels aan het doen....had al 2 mids vervangen...bovennatuurlijk geruild voor op passen trainbare reusachtig.

:)
Prima. Voor de rest ziet je team er goed uit en kan het nog zeker 2 tot 3 seizoenen doordraaien. Op dat moment moet je de dan 30 jarige eruit gaan gooien. :)
pi_105120401
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:31 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Het is wel vervelend als je er eenmaal aan vastzit en je hebt het idee op een dood spoor te zitten, omdat er niks bruikbaars is voor je..
Dat is het zeker. Ik had ook even een dip in goede spelers 2 seizoenen terug, maar nu is het helemaal terug en kan ik vol vlammen. Geduld is ook nodig natuurlijk, maar soms houdt het gewoon op als er niks uit het systeem komt...
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:32:29 #7
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105120418
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:31 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Prima. Voor de rest ziet je team er goed uit en kan het nog zeker 2 tot 3 seizoenen doordraaien. Op dat moment moet je de dan 30 jarige eruit gaan gooien. :)
Ergens moet ik dan ook weer B-trainees in huis gaan halen zodra ik uit de beker ben...en wellicht wat spelers die reservebankwaardig zijn :')
F means you're fucked
pi_105120425
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Yur, ik zou proberen om die Buitenlanders te vervangen voor iets betere Nederlanders. Dan kun je met hetzelfde salaris, betere spelers halen.

Ik zou dan beginnen met die def (die zijn normaal het goedkoopste), dan de middenvelder en als laatste die 2 aanvallers. :)
lekker gegeten?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105120476
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:32 schreef YUR het volgende:

[..]

Ergens moet ik dan ook weer B-trainees in huis gaan halen zodra ik uit de beker ben...en wellicht wat spelers die reservebankwaardig zijn :')
Ach ja. B-trainees hoeven niet zo duur te zijn natuurlijk. Die wat ik trainde waren maximaal 500k. :)
Zeker doordat ik ze maximaal 4 weken trainde boeide dat niet zo veel, het was alleen ontzettend veel werk om elke week weer 10 trainees bij elkaar te krijgen.
pi_105120482
Ik mag toch hopen dat je Mc krokets hebt gegeten?
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:33:51 #11
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105120492
Het enige waar ik wel goed in ben voorzien: 3 FC's :P

Daar kunnen er ook wel twee van weg, denk ik...
F means you're fucked
pi_105120498
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:32 schreef MrMoon het volgende:

[..]

lekker gegeten?
Ja hoor. Was al weer 1,5 maand geleden dat ik er geweest was... :@
pi_105120512
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:33 schreef Drassss het volgende:
Ik mag toch hopen dat je Mc krokets hebt gegeten?
BigMac... :P
pi_105120527
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:34 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

BigMac... :P
Blegh :P
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:34:27 #15
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105120531
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:33 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ach ja. B-trainees hoeven niet zo duur te zijn natuurlijk. Die wat ik trainde waren maximaal 500k. :)
Zeker doordat ik ze maximaal 4 weken trainde boeide dat niet zo veel, het was alleen ontzettend veel werk om elke week weer 10 trainees bij elkaar te krijgen.
Ik hoef er dan maar 8 he ;)
F means you're fucked
pi_105120566
En lekkere elke week ballen in Argentinië :P
pi_105120602
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:32 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dat is het zeker. Ik had ook even een dip in goede spelers 2 seizoenen terug, maar nu is het helemaal terug en kan ik vol vlammen. Geduld is ook nodig natuurlijk, maar soms houdt het gewoon op als er niks uit het systeem komt...
ik vrees binnen 2 seizoenen op dat punt te komen.. ik genereer weinig geld en bouw dus weinig kapitaal op.. komt mede door het instorten van de markt van verdedigers... hopelijk trekt het wat bij... vooral qua spitsen en vleugels is het rampzalig..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105120652
Lekker, dat winkelcentrum in Heerlen... Zelfs de weg er omheen is afgezet... :')
pi_105120667
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:35 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik vrees binnen 2 seizoenen op dat punt te komen.. ik genereer weinig geld en bouw dus weinig kapitaal op.. komt mede door het instorten van de markt van verdedigers... hopelijk trekt het wat bij... vooral qua spitsen en vleugels is het rampzalig..
Kan je niet switchen naar multiskill. Ik schakel nu over en train mijn verdedigers positiespel?

Amper winst? Dure spelers in je selectie qua salaris?
pi_105120684
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Lekker, dat winkelcentrum in Heerlen... Zelfs de weg er omheen is afgezet... :')
Ze zouden heel de provincie moeten afzetten ~O>
pi_105120687
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:33 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ja hoor. Was al weer 1,5 maand geleden dat ik er geweest was... :@
kom er ook vrij weinig, maar af en toe heb ik wel eens zin in zo'n Big Mac.. helaas hebben ze de Big Big Mac niet meer..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105120696
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:34 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik hoef er dan maar 8 he ;)
Nog steeds veel werk. En aanvallers zijn het duurste om aan te schaffen. Maar je hebt het geluk dat je niet main-stat afhankelijk bent met het trainen van passen.
pi_105120717
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:37 schreef MrMoon het volgende:

[..]

kom er ook vrij weinig, maar af en toe heb ik wel eens zin in zo'n Big Mac.. helaas hebben ze de Big Big Mac niet meer..
Die was inderdaad super. In Frankrijk hebben ze die BigMac ook met een bruin broodje. Die is ook erg lekker.
pi_105120822
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:36 schreef Drassss het volgende:

[..]

Kan je niet switchen naar multiskill. Ik schakel nu over en train mijn verdedigers positiespel?

Amper winst? Dure spelers in je selectie qua salaris?
dat salaris loopt gelukkig inmiddels flink terug..
mn team is te oud om te multiskillen op dit moment... ik heb er aan gedacht om Simon en Simon vleugelspel training te gaan geven.. maar uiteindelijk af gezien van het trainen van vleugelspel.. ik train nu mids en wil een aantal daarvan later nog vleugelspel training geven.. bijv. Gerold met zn spec snel en uitstekend passen...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105120893
Tja je zou weer een nieuw lijntje kunnen opstarten met 17/18 jarige uit de jeugd en daarmee aan de slag gaan. ( je hebt er al 2/3 in je selectie zag ik ). Misschien wat rond pingelen bij andere teams en hopen dat ze een gast verpatsen. Alleen is de timing wel cruciaal daarin... die moet net goed vallen.
pi_105121030
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:42 schreef Drassss het volgende:
Tja je zou weer een nieuw lijntje kunnen opstarten met 17/18 jarige uit de jeugd en daarmee aan de slag gaan. ( je hebt er al 2/3 in je selectie zag ik ). Misschien wat rond pingelen bij andere teams en hopen dat ze een gast verpatsen. Alleen is de timing wel cruciaal daarin... die moet net goed vallen.
hoe bedoel je een nieuw lijntje opstarten precies?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:48:36 #27
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105121181
Ik haak weer ff af voor vandaag :W
F means you're fucked
pi_105121258
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef YUR het volgende:
Ik haak weer ff af voor vandaag :W
:W trusten en de groeten aan de vrouw..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105121262
Houdoe he Flap!

Nouja gewoon allemaal 17/18 jarige gasten inkopen op één of andere manier. Dus zoeken in het systeem en vanuit de jeugd via onze contactpersoon.
pi_105121404
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:50 schreef Drassss het volgende:
Houdoe he Flap!

Nouja gewoon allemaal 17/18 jarige gasten inkopen op één of andere manier. Dus zoeken in het systeem en vanuit de jeugd via onze contactpersoon.
alles wat bruikbaar is heb ik al opgeduikeld en gebookmarkt.. en dat is bitter weinig...

maar dat zou dan ook betekenen dat ik mn a-team prestaties voor lief moet nemen? Ofwel een stapje terug doen?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105121509
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:53 schreef MrMoon het volgende:

[..]

alles wat bruikbaar is heb ik al opgeduikeld en gebookmarkt.. en dat is bitter weinig...

maar dat zou dan ook betekenen dat ik mn a-team prestaties voor lief moet nemen? Ofwel een stapje terug doen?
Nouja, dat ligt eraan. Het probleem is vooral je mids he? Een paar oude en eigenlijk zit daar niks tussen en vervolgens komen die 17/18 jarige?

Het blijft Hattrick en dus is het middenveld key, zeker in de VI en VII. Ik zou me daar op gaan focussen en misschien niet 100% geschikte middenveld trainees oppakken om positiespel te trainen. In de tussen tijd komen er echt wel talentjes in het systeem, al is het er maar 1 of 2...
pi_105121576
Zeker omdat die oude CM's van je nog makkelijk 45 minuten kunnen spelen kan je het nog wel even volhouden. Gewoon met de snelle training nieuwe gasten trainen die over 2/3 seizoenen al briljant positiespel zijn. Stiekem nog een CV erbij trainen die ook iets aan je middenveld kan toevoegen...

Dan ben je al een heel eind.
pi_105121646
Ik ben nu toch aan het spammen en te lam om om te editten :P

Ik kreeg net ook weer 2 toppers via de jeugdscout door + 2 uit het systeem. 17 jarige gasten die goed in scoren waren en 1/2/3 subskills hadden. Het is dat ik ze niet nodig heb, maar anders kan je zo weer een nieuwe training starten :)

Er zijn denk ik wel wat mogelijkheden alleen moet je nogal passen en meten wat je hebt :P ( wat ik dus eigenlijk het allermooiste vind van het familieteam gebeuren, zeker nu het ook begint te lopen ).
pi_105121723
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:55 schreef Drassss het volgende:

[..]

Nouja, dat ligt eraan. Het probleem is vooral je mids he? Een paar oude en eigenlijk zit daar niks tussen en vervolgens komen die 17/18 jarige?

Het blijft Hattrick en dus is het middenveld key, zeker in de VI en VII. Ik zou me daar op gaan focussen en misschien niet 100% geschikte middenveld trainees oppakken om positiespel te trainen. In de tussen tijd komen er echt wel talentjes in het systeem, al is het er maar 1 of 2...
mja dan ga ik maar verder op de ingeslagen weg en misschien toch Diederick of Juri maar de deur uit doen ipv Arnold..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105121795
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:58 schreef Drassss het volgende:
Ik ben nu toch aan het spammen en te lam om om te editten :P

Ik kreeg net ook weer 2 toppers via de jeugdscout door + 2 uit het systeem. 17 jarige gasten die goed in scoren waren en 1/2/3 subskills hadden. Het is dat ik ze niet nodig heb, maar anders kan je zo weer een nieuwe training starten :)

Er zijn denk ik wel wat mogelijkheden alleen moet je nogal passen en meten wat je hebt :P ( wat ik dus eigenlijk het allermooiste vind van het familieteam gebeuren, zeker nu het ook begint te lopen ).
dat is idd wel mooi, maar het een beetje uitzichtloos te worden bij mij.. daar loop ik op dit moment tegen aan..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105121873
Ik zal morgen eens een kijkje nemen ( nu een kleine scann ) wat er allemaal in het systeem zit. Wat voor spelers heb je in de jeugd rondlopen volgens de jeugdscout?
pi_105121962
Moon, zou je me eens alle gebookmarkten van Groningers kunnen pmen ( doemaar op hattrick ).
pi_105122010
336317226, dit moet een topper zijn.
pi_105122253
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:04 schreef Drassss het volgende:
Ik zal morgen eens een kijkje nemen ( nu een kleine scann ) wat er allemaal in het systeem zit. Wat voor spelers heb je in de jeugd rondlopen volgens de jeugdscout?
het volgende:
Feddo van Groningen (98365426)
Gerjan van Groningen (109465078)
Gijsbert van Groningen (108282307)
Lukas van Groningen (103469430)
Reinder van Groningen (104833522)
Raoul van Groningen (102315777)
Ronald van Groningen (100456332)
Tammo van Groningen (104004896)

Zo snel kijkend zouden Reinder en Ronald het meest interessant zijn op dit moment..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105122347
Vooral Reinder lijkt me, die manager gewoon plat pmen. Ook nog eens een spec.
pi_105122378
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:07 schreef Drassss het volgende:
Moon, zou je me eens alle gebookmarkten van Groningers kunnen pmen ( doemaar op hattrick ).
alle? :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105122447
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:18 schreef MrMoon het volgende:

[..]

alle? :P
Ja? :P Dan weet ik tenminste welke ik niet meer hoef te bekijken hehe.

Maar als ik het zo bekijk. Je hebt nu een paar jonge gasten in je selectie. Als je die Reinder kan pakken en hopelijk nog 1tje heb je over 2.5 seizoen gewoon 3 cm's die briljant of hoger zijn? Daar kan je in de VI al bijna aardig mee ballen.
pi_105122578
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:20 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ja? :P Dan weet ik tenminste welke ik niet meer hoef te bekijken hehe.

Maar als ik het zo bekijk. Je hebt nu een paar jonge gasten in je selectie. Als je die Reinder kan pakken en hopelijk nog 1tje heb je over 2.5 seizoen gewoon 3 cm's die briljant of hoger zijn? Daar kan je in de VI al bijna aardig mee ballen.
Ik zal sowieso die Reinder proberen binnen te slepen.. en dan eens even zien wie ik eruit knikker en als cm of vleugel laat spelen.. ik zal je morgen als ik niet meer via mn mobiel internet, mn bookmarks toesturen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105122625
Kijk maar. Denk dat er vast wel iets mogelijk is. Zal alleen wel 2/3 seizoenen duren vrees ik ;)

Ik ga ook pitten! :W
pi_105122706
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:25 schreef Drassss het volgende:
Kijk maar. Denk dat er vast wel iets mogelijk is. Zal alleen wel 2/3 seizoenen duren vrees ik ;)

Ik ga ook pitten! :W
als ik maar niet op zondag om 21:00 uur hoef te spelen vind ik het prima ;)

Pitse :W
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:40:36 #46
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105129846
Hehe, ik heb contact met mn tegenstander van morgen :P
F means you're fucked
pi_105130049
PIC dealtje regelen?
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:51:20 #48
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105130074
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
PIC dealtje regelen?
Dat moet lukken, want hij stuurde dit:

quote:
Haha! Mooi dat je een bericht stuurt.
Als de nummers 1 en 2 zijn we dat aan onze stand verplicht toch?
Ik moet zeggen dat jouw team in de breedte wel sterker is dus ik zal iets moeten verzinnen.. Pas maar op ;-)
Maar daarnaast zitten we ook beide nog in de beker, en ook daar wil ik graag een keer verder komen dan ronde 5/6.
Heb jij nog verrassingen in petto?
F means you're fucked
pi_105130452
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:51 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat moet lukken, want hij stuurde dit:

[..]

dat is wel ideaal dan.. :)
moet hij zich er wel aan houden natuurlijk.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105130708
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:20 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ja? :P Dan weet ik tenminste welke ik niet meer hoef te bekijken hehe.

Maar als ik het zo bekijk. Je hebt nu een paar jonge gasten in je selectie. Als je die Reinder kan pakken en hopelijk nog 1tje heb je over 2.5 seizoen gewoon 3 cm's die briljant of hoger zijn? Daar kan je in de VI al bijna aardig mee ballen.
je hebt HT mail ;)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:33:30 #51
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105131259
Ik ga vanavond proberen deze binnen te halen. Mits ik hem voor de gestelde vraagprijs kan halen:

quote:
Bonte Bronsema (274885115)
23 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 12-03-2012

Vorm: redelijk Conditie: uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Clubtrouw: goddelijk
Eigenaar: Pamboli
(sinds 29-11-2010 (1/44), 3s 4wk 5d)
Total Skill Index (TSI): 44 010
Loon: 18 036 ¤ (15 030 ¤) /week inclusief 20% bonus
288 576 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
HTMS Punten: Vaardigheid: 784 / Potentieel: 1476
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 03-12-2011 20:02 (5/47) (6u 30m)
Vraagprijs: 1 820 000 ¤
(Clubtrouw wordt gereset wanneer van club wordt gewisseld)
Plaats een bod op deze speler ¤

Huidige vaardigheden

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: bovennatuurlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
En dat zou moeten lukken, want:
quote:
Kapitaal: 1 268 958 ¤ (1 707 974 ¤)
F means you're fucked
pi_105132202
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:33 schreef YUR het volgende:
Ik ga vanavond proberen deze binnen te halen. Mits ik hem voor de gestelde vraagprijs kan halen:

[..]

En dat zou moeten lukken, want:

[..]

wat geeft zn tv aan?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105132265
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:05 schreef MrMoon het volgende:

[..]

wat geeft zn tv aan?
[flauw]
RTL4.
[/flauw]
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:08:10 #54
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105132286
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:05 schreef MrMoon het volgende:

[..]

wat geeft zn tv aan?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
279360457    02-12-2011 (5/47)     51 130     1 650 001 ¤     23    goed
268242682    02-12-2011 (5/47)     49 790     1 584 000 ¤     23    redelijk
270853111    01-12-2011 (5/47)     43 000     1 750 000 ¤     23    goed
274502692    01-12-2011 (5/47)     40 780     1 350 000 ¤     23    redelijk
278139434    30-11-2011 (5/47)     34 330     1 411 000 ¤     23    matig
275863877    30-11-2011 (5/47)     36 230     1 616 000 ¤     23    redelijk
270763784    30-11-2011 (5/47)     45 210     1 500 000 ¤     23    goed
270660919    29-11-2011 (5/47)     49 090     1 530 000 ¤     23    goed
267551739    28-11-2011 (5/47)     26 060     1 665 000 ¤     23    slecht
286520613    26-11-2011 (4/47)     44 820     1 836 000 ¤     23    goed
Mediaangemiddelde prijs    1 600 000 ¤    
Gemiddelde prijs    1 589 200 ¤    
F means you're fucked
pi_105132300
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:08 schreef YUR het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

dat moet dan wel lukken idd..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:11:36 #56
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105132384
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:08 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dat moet dan wel lukken idd..
Psies...
En dan twijfel ik over welke def eruit gaat...

Een 27 jarige NL (ook met Koppen), of mn enige Buitenlander...maar die is ook mn SP-hoer
F means you're fucked
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:18:41 #57
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105132570
Ik heb overigens nog twee mooie spelers op het oog om te trainen:

quote:
Leendert-Jan Bosscher (309110307)
20 jaar en 23 dagen, volgende verjaardag: 01-03-2012

Vorm: zwak Conditie: redelijk
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Clubtrouw: goddelijk
Eigenaar: Kichkas Gopniks
(sinds 27-12-2010 (5/44), 3s 5d)
Total Skill Index (TSI): 35 020
Loon: 19 716 ¤ (16 430 ¤) /week inclusief 20% bonus
315 456 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
HTMS Punten: Vaardigheid: 624 / Potentieel: 1758
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 03-12-2011 17:50 (5/47) (3u 33m)
Vraagprijs: 2 500 000 ¤
Hoogste bod: 2 900 000 ¤ door ik rommel maar wat aan (geschiedenis van biedingen)
(Clubtrouw wordt gereset wanneer van club wordt gewisseld)
Plaats een bod op deze speler ¤

Huidige vaardigheden

Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:
Felix den Breejen (304856996)
20 jaar en 48 dagen, volgende verjaardag: 05-02-2012

Vorm: goed Conditie: goed
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Clubtrouw: utopisch
Eigenaar: Binneuh!!!
(sinds 08-01-2011 (6/44), 2s 15wk)
Total Skill Index (TSI): 45 860
Loon: 14 676 ¤ (12 230 ¤) /week inclusief 20% bonus
234 816 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
HTMS Punten: Vaardigheid: 774 / Potentieel: 1873
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 05-12-2011 12:33 (6/47) (1 dag 22u 16m)
Vraagprijs: 3 000 000 ¤
(Clubtrouw wordt gereset wanneer van club wordt gewisseld)
Plaats een bod op deze speler ¤

Huidige vaardigheden

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: zwak
Maar om die twee binnen te kunnen halen ben ik afhankelijk van hele hoge vroege boden op mijn huidige A-spelers
F means you're fucked
pi_105133131
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:18 schreef YUR het volgende:
Ik heb overigens nog twee mooie spelers op het oog om te trainen:

[..]


[..]

Maar om die twee binnen te kunnen halen ben ik afhankelijk van hele hoge vroege boden op mijn huidige A-spelers
Oeh... die zijn wel heel erg leuk.. ik kan je helaas niet helpen.. ik heb zelf maar 1,5 miljoen.. dat zet in dit geval geen zoden aan de dijk lijkt me...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105133221
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Psies...
En dan twijfel ik over welke def eruit gaat...

Een 27 jarige NL (ook met Koppen), of mn enige Buitenlander...maar die is ook mn SP-hoer
zit er veel verschil tussen je nr1 sp-er en je nr2?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:46:34 #60
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105133382
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:41 schreef MrMoon het volgende:

[..]

zit er veel verschil tussen je nr1 sp-er en je nr2?
Nr1 = reusachtig, Nr2 = formidabel
F means you're fucked
pi_105133534
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:46 schreef YUR het volgende:

[..]

Nr1 = reusachtig, Nr2 = formidabel
hmm, dat is wel erg groot.. lastig..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:09:21 #62
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105134021
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:51 schreef MrMoon het volgende:

[..]

hmm, dat is wel erg groot.. lastig..
Ja precies :D
F means you're fucked
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:24:48 #63
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105134407
Denk toch ik mn Sp-hoer toch nog maar ff hou....iig tot ik uit de beker ben
F means you're fucked
pi_105138711
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:24 schreef YUR het volgende:
Denk toch ik mn Sp-hoer toch nog maar ff hou....iig tot ik uit de beker ben
welke is qua verdedigen beter?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:53:11 #65
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105138729
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:52 schreef MrMoon het volgende:

[..]

welke is qua verdedigen beter?
Geen verschil :)
F means you're fucked
pi_105138910
Ik kan wel helpen Flap, tenminste tot 2,5.
pi_105139130
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:53 schreef YUR het volgende:

[..]

Geen verschil :)
hmm, dan is het idd verstandiger om die buitenlander eerst te houden..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105139209
ik wacht zelf nog op reactie over Reinder van Groningen.. en dan knikker ik Juri (21jr en wereldklasse pos) eruit.. levert me weer 2 miljoen op.. tenminste dat denk ik nu :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:12:11 #69
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105139229
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:00 schreef Drassss het volgende:
Ik kan wel helpen Flap, tenminste tot 2,5.
Cool, weet nog niet of t gaat lukken alleen....
F means you're fucked
pi_105139392
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:12 schreef YUR het volgende:

[..]

Cool, weet nog niet of t gaat lukken alleen....
Roep als je hulp nodig hebt. Ik ligt toch voor men laptop kijkend naar voetbal wedstrijden :P
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:30:35 #71
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105139753
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:17 schreef Drassss het volgende:

[..]

Roep als je hulp nodig hebt. Ik ligt toch voor men laptop kijkend naar voetbal wedstrijden :P
Daarom hang ik voor de tv. ADO O+
F means you're fucked
pi_105139981
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:30 schreef YUR het volgende:

[..]

Daarom hang ik voor de tv. ADO O+
Eredivisie bekijk ik de samenvattingen wel. Nu eventjes Real :)
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:59:24 #73
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105140664
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:37 schreef Drassss het volgende:

[..]

Eredivisie bekijk ik de samenvattingen wel. Nu eventjes Real :)
Je mag eventueel voor de zekerheid een klein buffertje opbouwen door te bieden op Lester Reesink :Y
F means you're fucked
pi_105141349
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:59 schreef YUR het volgende:

[..]

Je mag eventueel voor de zekerheid een klein buffertje opbouwen door te bieden op Lester Reesink :Y
Als je tijdelijk een miljoen of 1,5 nodig hebt.. dan ben ik er ook nog wel vanavond..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 3 december 2011 @ 20:09:05 #75
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105142774
Die verdediger is binnen ^O^
F means you're fucked
pi_105142926
Mooi, want ik was in slaap gedonderd _O-
pi_105142961
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:09 schreef YUR het volgende:
Die verdediger is binnen ^O^
goed bezig :Y
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 3 december 2011 @ 20:15:47 #78
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105143009
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:13 schreef Drassss het volgende:
Mooi, want ik was in slaap gedonderd _O-
Whehe :D

Er bood niemand over mijn startbod heen, dus ging gemakkelijk
F means you're fucked
pi_105143066
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:15 schreef YUR het volgende:

[..]

Whehe :D

Er bood niemand over mijn startbod heen, dus ging gemakkelijk
dat is ideaal toch? :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105143196
Hey Moon, ik spotte gisteren al wat 22/25 jarige CM's, maar die krijg je gewoon niet op de transferlijst of je hebt het geld er nog niet voor?
pi_105143254
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:21 schreef Drassss het volgende:
Hey Moon, ik spotte gisteren al wat 22/25 jarige CM's, maar die krijg je gewoon niet op de transferlijst of je hebt het geld er nog niet voor?
22/25 jarige CM's? Welke dan en zitten ze niet bij bot-teams?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105143415
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:22 schreef MrMoon het volgende:

[..]

22/25 jarige CM's? Welke dan en zitten ze niet bij bot-teams?
Nand is er eentje. Staat bij je bookmarks zie ik :)

Edit: Ook, Pol van groningen

[ Bericht 3% gewijzigd door Drassss op 03-12-2011 20:34:49 ]
pi_105143885
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:26 schreef Drassss het volgende:

[..]

Nand is er eentje. Staat bij je bookmarks zie ik :)

Edit: Ook, Pol van groningen
Nand ken ik idd.. de huidige eigenaar wil hem niet verkopen.. Pol ken ik niet..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 3 december 2011 @ 20:40:37 #84
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105143937
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:39 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Nand ken ik idd.. de huidige eigenaar wil hem niet verkopen.. Pol ken ik niet..
Hi Moon, meet Pol

:P
F means you're fucked
pi_105144015
Mijn koffie _O-
pi_105144127
Die Sebastiaan moet je ook binnen halen. Ik zie wel mogelijkheden Moon :)
pi_105144203
Pol is wel wat aan de oude kant.. ik vond je idee van 17/18 jarige mids eigenlijk wel erg goed.. ik ga daarom een van mn oudere mids verpatsen (ik twijfel eigenlijk tussen Juri en Diederick, ik denk aan Juri omdat die me op dit moment meer oplevert..) en nog een 17/18 jarige aanschaffen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105144280
Tja als het je lukt om Reinder en nog één 17 jarige binnen te halen + de gasten die je al hebt heb je over 2 seizoen gewoon al een aantal CM's die mee kunnen lijkt me :) Oke het probleem met je vleugels los je niet op, maar je kan wel centrumaanval spelen!
pi_105144344
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:45 schreef Drassss het volgende:
Die Sebastiaan moet je ook binnen halen. Ik zie wel mogelijkheden Moon :)
dan ga ik daar ook maar eens informeren.. :P
maar ik acht de kans vrij klein omdat hij nog niet zo lang geleden van club gewisseld is..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105144401
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:49 schreef Drassss het volgende:
Tja als het je lukt om Reinder en nog één 17 jarige binnen te halen + de gasten die je al hebt heb je over 2 seizoen gewoon al een aantal CM's die mee kunnen lijkt me :) Oke het probleem met je vleugels los je niet op, maar je kan wel centrumaanval spelen!
dat was idd ook wel een goed idee..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105144530
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:51 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dan ga ik daar ook maar eens informeren.. :P
maar ik acht de kans vrij klein omdat hij nog niet zo lang geleden van club gewisseld is..
Dan maar wat meer lappen, zodat die kerel er winst opmaakt.
pi_105144622
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:55 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dan maar wat meer lappen, zodat die kerel er winst opmaakt.
dat kan sowieso wel.. die 79k die hij heeft betaald wil ik eventueel wel verdubbelen.. :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105144643
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:58 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dat kan sowieso wel.. die 79k die hij heeft betaald wil ik eventueel wel verdubbelen.. :P
Daarom, gewoon 150k bieden als je zijn vaardigheden weet :P
pi_105144905
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:58 schreef Drassss het volgende:

[..]

Daarom, gewoon 150k bieden als je zijn vaardigheden weet :P
dat bedrag had ik ook in gedachten, ook voor Reinder.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105145015
Duimen maar :)
pi_105145217
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:09 schreef Drassss het volgende:
Duimen maar :)
haha ach ja wezullen zien.. het is niet zo dat ik geen 17/18 jarigen heb..
maar zal ik die Arnold er dan alsnog uitgooien?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105145267
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:14 schreef MrMoon het volgende:

[..]

haha ach ja wezullen zien.. het is niet zo dat ik geen 17/18 jarigen heb..
maar zal ik die Arnold er dan alsnog uitgooien?
Lijkt me verstandig.
pi_105145600
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:15 schreef Drassss het volgende:

[..]

Lijkt me verstandig.
Scheelt me ook een dilemma.. :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105145717
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:23 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Scheelt me ook een dilemma.. :P
Daarom. Ik denk dat je ook moet denken aan spelers die echt in je A-selectie komen. De rest moet je gewoon langzaam dumpen. Hooguit voor je b-team.
pi_105145905
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:25 schreef Drassss het volgende:

[..]

Daarom. Ik denk dat je ook moet denken aan spelers die echt in je A-selectie komen. De rest moet je gewoon langzaam dumpen. Hooguit voor je b-team.
Ik koop eigenlijk nooit voor de breedte.. ik koop eigenlijk altijd alleen maar om er beter van te worden..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105146159
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Ik koop eigenlijk nooit voor de breedte.. ik koop eigenlijk altijd alleen maar om er beter van te worden..
Ik probeer altijd 1 reserve te houden per linie. Dus ik heb eigenlijk een man of 15/16 + trainees.
pi_105146733
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik probeer altijd 1 reserve te houden per linie. Dus ik heb eigenlijk een man of 15/16 + trainees.
ik zorg er altijd voor dat ik 2 elftallen heb.. waarbij ik in elke linie idd 1 gelijkwaardige reserve heb.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105147455
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:26 schreef Drassss het volgende:

[..]

Nand is er eentje. Staat bij je bookmarks zie ik :)

Edit: Ook, Pol van groningen
Nand ken ik ook nog. :P
pi_105148635
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:05 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Nand ken ik ook nog. :P
waarvan dan? :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105151466
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:30 schreef MrMoon het volgende:

[..]

waarvan dan? :)
Die had ik toch getraind? Maar je hebt hem moeten verkopen voor een andere betere speler toen? Of is dit een andere Nand?
pi_105155180
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:40 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Die had ik toch getraind? Maar je hebt hem moeten verkopen voor een andere betere speler toen? Of is dit een andere Nand?
het gaat om dezelfde Nand :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105160000
*O* de eigenaren van zowel Reinder als Sebastiaan zijn bereid te verkopen *O*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105160127
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 11:25 schreef MrMoon het volgende:
*O* de eigenaren van zowel Reinder als Sebastiaan zijn bereid te verkopen *O*
*O* ^O^ Binnenhalen die gasten!
pi_105161397
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:31 schreef Drassss het volgende:

[..]

*O* ^O^ Binnenhalen die gasten!
Heb al boden gedaan hopelijk gaan ze er mee akkoord :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 4 december 2011 @ 15:26:18 #110
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105168254
Voor vanavond staat de PIC-deal. Ik geef daarmee wel het middenveld weg, maar woensdag is belangrijker :Y
F means you're fucked
pi_105168320
Vanavond vlammen tegen een gruwelijke verdediging.. Hopen dat ik er eentje kan maken.
pi_105175938
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef Drassss het volgende:
Vanavond vlammen tegen een gruwelijke verdediging.. Hopen dat ik er eentje kan maken.
Hmmm, m´n geblesseerde spits haalt het net niet, zal morgen wel op een pleister komen. Dan maar 5-4-1. ipv voor het eerst 4-4-2 in de competitie.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  zondag 4 december 2011 @ 19:55:37 #113
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105179173
Bah. Mijn bekertegenstander speelt straks tegen een BOT :{
F means you're fucked
  zondag 4 december 2011 @ 20:01:16 #114
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105179456
Ineens een 4-3-3 tegenover me. Verrassend :Y
F means you're fucked
pi_105179467
Bal rolt! 42k toeschouwers in mijn stadion :)
  zondag 4 december 2011 @ 20:02:13 #116
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_105179510
Waarom zijn mijn toeschouwersaantallen zo bagger? :(
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_105179528
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef NelisZ het volgende:
Waarom zijn mijn toeschouwersaantallen zo bagger? :(
Regen? :)
pi_105179709
Nou, laat het net zo'n ronde worden als in de eredivisie, veel goals! *O*
  zondag 4 december 2011 @ 20:07:00 #119
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105179740
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef Drassss het volgende:
Nou, laat het net zo'n ronde worden als in de eredivisie, veel goals! *O*
Doe maar niet. In de Eredivisie verloor de koploper dik...
F means you're fucked
pi_105179795
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:07 schreef YUR het volgende:

[..]

Doe maar niet. In de Eredivisie verloor de koploper dik...
Oh wacht, daar heb je een puntje :P
pi_105180118
Gaap :O
  Boks-Chick zondag 4 december 2011 @ 20:15:59 #122
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105180187
bijna een kwartier onderweg en het staat hier nog 0-0 *O*

ik zou moeten winnen volgens de statistieken enzulks :P
lolwut
pi_105180210
quote:
19s.gif Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef BrandX het volgende:
bijna een kwartier onderweg en het staat hier nog 0-0 *O*

ik zou moeten winnen volgens de statistieken enzulks :P
Gewoon laatste kwartiertje weer vlammen ;)
  Boks-Chick zondag 4 december 2011 @ 20:16:52 #124
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105180239
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:16 schreef Drassss het volgende:

[..]

Gewoon laatste kwartiertje weer vlammen ;)
nah dit seizoen verloopt tot nu toe heel grillig :D
lolwut
pi_105180287
quote:
19s.gif Op zondag 4 december 2011 20:16 schreef BrandX het volgende:

[..]

nah dit seizoen verloopt tot nu toe heel grillig :D
Afstappen van mooie tradities :N
  Boks-Chick zondag 4 december 2011 @ 20:25:11 #126
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105180644
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:17 schreef Drassss het volgende:

[..]

Afstappen van mooie tradities :N
Ik weetz, maar dat krijg je met al die jongens die in ene van dat rare clubtrouwgebeuren hebben, ze gaat harder werken :')
lolwut
  zondag 4 december 2011 @ 20:25:15 #127
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_105180650
Op naar de winst... moeilijke pot weer!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Boks-Chick zondag 4 december 2011 @ 20:25:30 #128
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105180668
ok, ik kan zelf ook geen touw vastknopen aan wat ik daarnet daar postte, laat maar :D
lolwut
pi_105180730
quote:
19s.gif Op zondag 4 december 2011 20:25 schreef BrandX het volgende:
ok, ik kan zelf ook geen touw vastknopen aan wat ik daarnet daar postte, laat maar :D
:D vond het een aparte zin ja.
pi_105180815
quote:
In de 28e minuut kwam de thuisploeg op een 1-0 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker voor PRT was Gied Prent.
BAM!
  Boks-Chick zondag 4 december 2011 @ 20:30:48 #131
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105180951
*O*
lolwut
  zondag 4 december 2011 @ 20:31:38 #132
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105181001
quote:
31:24
Na 31 minuten vond KKA-speler Aleksandrs Siliņ¨ een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 0-1 zetten.
*G*
F means you're fucked
pi_105181007
Nog eentje scoren en de pot moet wel binnen zijn. Mijn tegenstander heeft 3x zwak aanval :P
  Boks-Chick zondag 4 december 2011 @ 20:31:52 #134
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105181021
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:31 schreef YUR het volgende:

[..]

*G*
*O*
lolwut
pi_105181023
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:31 schreef YUR het volgende:

[..]

*G*
^O^
pi_105181322
Kijk aan, Brandje 1-0 voor!
  zondag 4 december 2011 @ 20:39:29 #137
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105181535
Al 3 kansen gemist :') (waarvan 2 non-tactical counters...zegt dat nog wat?)
F means you're fucked
pi_105181596
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef YUR het volgende:
Al 3 kansen gemist :') (waarvan 2 non-tactical counters...zegt dat nog wat?)
Hooguit dat Bamberry nog niet in de wedstrijd zit :P
  zondag 4 december 2011 @ 20:40:59 #139
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105181621
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:

[..]

Hooguit dat Bamberry nog niet in de wedstrijd zit :P
:D
F means you're fucked
pi_105181745
Maar ik heb geen idee... kan ook gewoon zijn dat je een gruwelijk % balbezit hebt en je vast wel nog wat kansen krijgt --> doelpunten dus ;)
  zondag 4 december 2011 @ 20:43:57 #141
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105181844
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:42 schreef Drassss het volgende:
Maar ik heb geen idee... kan ook gewoon zijn dat je een gruwelijk % balbezit hebt en je vast wel nog wat kansen krijgt --> doelpunten dus ;)
Mja, maar volgens mij worden die counters niet meegeteld met de normale kansen.... En ik denk eruit te kunnen afleiden dat ik veel te weinig balbezit heb
F means you're fucked
pi_105181871
quote:
Een vlotte aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Gied Prent, waarmee PRT de voorsprong uitbreidde: 2-0.
BAM!
  zondag 4 december 2011 @ 20:44:46 #143
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105181901
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:44 schreef Drassss het volgende:

[..]

BAM!
^O^
F means you're fucked
  zondag 4 december 2011 @ 20:45:17 #144
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105181936
49% balbezit....het zal mij benieuwen!
F means you're fucked
pi_105182006
61% balbezit zoals verwacht.
  Boks-Chick zondag 4 december 2011 @ 20:46:20 #146
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105182014
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef Drassss het volgende:
Kijk aan, Brandje 1-0 voor!
:Y

quote:
34:10
Xavier Boskamp bracht Jamess met 1-0 aan de leiding toen hij succesvol de centrale verdediging uitkapte en de bal onhoudbaar rechts van de keeper inknalde.
Hij was al drie notificaties lang heel hard zijn best aan het doen, en nu is het hem gelukt :D

*O*
lolwut
  Boks-Chick zondag 4 december 2011 @ 20:46:43 #147
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105182039
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:46 schreef Drassss het volgende:
61% balbezit zoals verwacht.
60% hier :P
lolwut
pi_105182106
Wat is je teamnaam BX?
Ja nee
pi_105182122
De nummer 2 heeft het lastig bij mij in de competitie. Met een beetje geluk sta ik straks al 5 punten los :)
pi_105182273
Nvm, gevonden al.
Ja nee
  Boks-Chick zondag 4 december 2011 @ 20:52:52 #151
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105182418
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 20:47 schreef WAHRHEIT het volgende:
Wat is je teamnaam BX?
O+
lolwut
pi_105182962
Zo bal rolt weer!
pi_105183036
quote:
De thuisploeg vergrootte de voorsprong in de 47e minuut tot 3-0 toen Gied Prent geen fout maakte en de toegekende penalty koel wist te verzilveren.
BAM! Hattrick O+
  Boks-Chick zondag 4 december 2011 @ 21:03:04 #154
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105183059
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:02 schreef Drassss het volgende:

[..]

BAM! Hattrick O+
netjes!
lolwut
pi_105183429
De winst is wel binnen. Nu mag de rest mijn goals hebben ;)
  zondag 4 december 2011 @ 21:17:22 #156
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_105183944
1-1.. benieuwd naar bb. Mijn ftw ook eraf geschopt :(
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 4 december 2011 @ 21:22:02 #157
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_105184220
47% balbezit... gaat er om spannen!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 4 december 2011 @ 21:25:20 #158
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105184479
Woohoo!

quote:
70:04
Herbert Huis breidde de voorsprong van de bezoekers uit door een volley binnen te schieten na een pass van rechts: 0-2.
F means you're fucked
pi_105184520
60% balbezit vandaag.

Ik sta al 4-1 voor :D
  zondag 4 december 2011 @ 21:26:20 #160
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105184567
Tegenstander switcht meteen van 4-3-3 naar 3-4-3 en alles over 1 vleugel, aangezien ook een spits ineens naar de vleugel gaat spelen
F means you're fucked
pi_105184665
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:25 schreef YUR het volgende:
Woohoo!

[..]

*O*
Edit:
Wie anders dan.....
  zondag 4 december 2011 @ 21:30:34 #162
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105184857
BAMBAMBerry kon niet achterblijven *G*

quote:
75:08
In de 75e minuut stelde een fout in de linkerverdediging van de thuisploeg Nazareno Aguerreberry in staat om de bal te onderscheppen. Hij omspeelde de keeper eenvoudig en tikte 0-3 binnen.
F means you're fucked
pi_105184885
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef YUR het volgende:
BAMBAMBerry kon niet achterblijven *G*

[..]

Op hoeveel staat ie al? :P

Gied staat bij mij ook al op 10 goals dit seizoen..
  zondag 4 december 2011 @ 21:31:35 #164
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105184914
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:31 schreef Drassss het volgende:

[..]

Op hoeveel staat ie al? :P

Gied staat bij mij ook al op 10 goals dit seizoen..
8 in de competitie, 7 in de beker ^O^
F means you're fucked
pi_105184927
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:31 schreef YUR het volgende:

[..]

8 in de competitie, 7 in de beker ^O^
_O_
pi_105185183
3-1 ;(
  Boks-Chick zondag 4 december 2011 @ 21:38:31 #167
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105185341
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef Drassss het volgende:
3-1 ;(
:{

hier komt mijn veldoverwicht en favorietenrol niet tot uitdrukking, nog steeds 1-0
lolwut
pi_105185481
Hoeruh!

quote:
PRT-speler Geurt Prent kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 85e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Eelco Prent moest laten vervangen.
  zondag 4 december 2011 @ 21:41:07 #169
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105185522
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef Drassss het volgende:
Hoeruh!

[..]

Daar zit een geurtje aan de kant :')
F means you're fucked
pi_105185773
quote:
Na 89 minuten in de wedstrijd kreeg PRT terecht een strafschop. Gied Prent scoorde probleemloos: 4-1.
10 10 10 10
  Boks-Chick zondag 4 december 2011 @ 21:46:48 #171
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105185885
mjah, niet denderend, maar winnen is winnen. Eindstand 1-0

@Warheit, jij bent satanists? :o
lolwut
  zondag 4 december 2011 @ 21:47:03 #172
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105185906
Dubbeltje is duidelijk mijn kant op gevallen. 0-3 met PIC:

F means you're fucked
  Boks-Chick zondag 4 december 2011 @ 21:48:07 #173
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105185972
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 21:47 schreef YUR het volgende:
Dubbeltje is duidelijk mijn kant op gevallen. 0-3 met PIC:

[ afbeelding ]
daar mag je idd niet over klagen :D
lolwut
  zondag 4 december 2011 @ 21:48:14 #174
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_105185982
2-1 achter :{
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 4 december 2011 @ 21:50:02 #175
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_105186094
3-1, over en sluiten... had beter kunnen piccen..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_105186202
267 Hatstats, prima :)

Afwachten hoe erg de blessure is....
pi_105186636
Gelukkig maar een +1 :)
pi_105186696
0-2 verlies, ietwat onterecht. Weer teveel kansen om zeep geholpen :{
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105187084
6-2 gewonnen *O*
  zondag 4 december 2011 @ 22:15:19 #180
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_105187877
4-2 achter.. ik vermoed MOTS+over vleugels..

Wat had ik hier beter kunnen doen dan 2-5-3 en vol op de aanval? Ik heb een matig keep en geen goeie verdediger....



[ Bericht 73% gewijzigd door maniack28 op 04-12-2011 22:23:02 ]
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  FOK!fossiel zondag 4 december 2011 @ 22:37:23 #181
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_105189284
Eindelijk volle overwinning. 5-0, 340 hatstats. Helaas wéér een blessure (nog geen wedstrijd met de volle 11 kunnen spelen). Anders was het 355 gok ik.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_105191860
4 - 1 winst hier :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  Boks-Chick zondag 4 december 2011 @ 23:22:27 #183
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105191915
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 23:21 schreef MrMoon het volgende:
4 - 1 winst hier :)
Netjes ^O^
lolwut
pi_105193099
quote:
19s.gif Op zondag 4 december 2011 23:22 schreef BrandX het volgende:

[..]

Netjes ^O^
dank ben er ook wel tevreden mee, ook met de rating.. morgen maar eens kijken naar mn hatstats :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105205982
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dank ben er ook wel tevreden mee, ook met de rating.. morgen maar eens kijken naar mn hatstats :)
daar ben ik ook niet ontevreden over..256, volgens mij een record...

Mn stadion even in de steigers laten zetten.. ik ga van 35k naar 45k..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 5 december 2011 @ 13:38:34 #186
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105206696
A.s. woensdag ga ik voor weer een nieuw record, thuis met PIN. Als iedereen heel blijft, kan ik wellicht de 340 hatstats gaan halen :o
F means you're fucked
pi_105207077
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:38 schreef YUR het volgende:
A.s. woensdag ga ik voor weer een nieuw record, thuis met PIN. Als iedereen heel blijft, kan ik wellicht de 340 hatstats gaan halen :o
340 is wel een hoop. Mijn max is 330?? Hatstats.
  maandag 5 december 2011 @ 13:53:03 #188
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105207308
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:47 schreef Nixx- het volgende:

[..]

340 is wel een hoop. Mijn max is 330?? Hatstats.
Daar ben ik ook al tevreden mee hoor. Als ik maar win, en dat wordt al moeilijk genoeg :+
F means you're fucked
pi_105207492
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:53 schreef YUR het volgende:
Daar ben ik ook al tevreden mee hoor. Als ik maar win, en dat wordt al moeilijk genoeg :+
Tegen welk monster moet je?

Ik moet woensdag tegen een VIe klasser die een leuk middenveld kan halen.
  maandag 5 december 2011 @ 14:00:34 #190
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105207586
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:57 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Tegen welk monster moet je?

Ik moet woensdag tegen een VIe klasser die een leuk middenveld kan halen.
Ik mag aantreden tegen deze:

Grasduivels'28 (811720) uit IV.14.

En die heeft een compleet A-team beschikbaar, want gisteren mocht ie tegen een BOT
F means you're fucked
  maandag 5 december 2011 @ 14:06:09 #191
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105207791
Hmmz....zit nog eens te kijken, maar mn tegenstander van woensdag is echt compleet onvoorspelbaar :D

Ik hoop dat ik m kan verrassen met mijn middenveld....formi(hoog) of uitmuntend(laag) moet haalbaar zijn
F means you're fucked
pi_105208234
Pfff mijn stadion begint weer vol te raken. 42k/50k en mijn zitplaatsen zaten vol..
  maandag 5 december 2011 @ 14:26:18 #193
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105208527
Willen jullie misschien eens met een kritisch oog naar mijn komende bekertegenstander kijken? Misschien mis ik iets, maar ik ontdek totaal geen duidelijke lijn...
F means you're fucked
pi_105208730
Zie niet hele bijzondere dingen. Hooguit dat hij bijna altijd via rechts aanvalt.
pi_105208867
+ dat hij nogal wat oude CM's heeft dus hij zal in de 2e helft wat terugzakken in balbezit.
pi_105208908
+ :P Hij verpatst 2 kale verdedigers tijdens je pot..Ik zou even opletten of hij net voor de wedstrijd nog wat gaat kopen offff dat hij gewoon de wedstrijd weggeeft :)
  maandag 5 december 2011 @ 14:44:50 #197
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105209205
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 14:36 schreef Drassss het volgende:
+ :P Hij verpatst 2 kale verdedigers tijdens je pot..Ik zou even opletten of hij net voor de wedstrijd nog wat gaat kopen offff dat hij gewoon de wedstrijd weggeeft :)
Dat was me nog niet opgevallen :D
Maar gezien zijn opstelling van gisteren verwacht ik wel gewoon zijn A-team in het veld
F means you're fucked
pi_105209339
Voor de rest is het gewoon een sissy dus BamBerry erin en klaar :P
  maandag 5 december 2011 @ 14:56:26 #199
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_105209744
Zo, gister terecht gewonnen van het beste team in de competitie (die nu 6de staat :P)

Nu sta ik ook weer waar ik hoor, op de 1ste plaats in de competitie :)

Nu woensdag nog 'ff' winnen in de beker, en voor het eerst de zevende ronde bereiken, en dan ben ik wel blij met mijn hattrick week :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_105210128
Wel mooi al dat binnenkomend geld ;) .
pi_105210288
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:05 schreef vanpers het volgende:
Wel mooi al dat binnenkomend geld ;) .
Hoeveel cash heb je nu? ;)
pi_105210501
Toch wel een zuur 2-0 verlies gister, zeker als ik de stats nog eens bekijk. Volgend seizoen mijn team ook maar eens goed omgooien, counteren loont niet echt.

Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  maandag 5 december 2011 @ 15:18:16 #203
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105210675
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:14 schreef Gijs_ het volgende:
Toch wel een zuur 2-0 verlies gister, zeker als ik de stats nog eens bekijk. Volgend seizoen mijn team ook maar eens goed omgooien, counteren loont niet echt.

[ afbeelding ]
Klopt....je kunt het nog zo dicht gooien als je wilt, een tegengoal is zo geincasseerd
F means you're fucked
pi_105210841
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Klopt....je kunt het nog zo dicht gooien als je wilt, een tegengoal is zo geincasseerd
Dat blijkt ja! Nu moest ik met een geblesseerde spits ook wel wat inleveren gister aan aanvallend vermogen.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105210895
Dat counteren is alleen maar leuk als je een gruwelijk sh keep hebt, 3x reusachtig achterin, goddelijk countervaardigheid en specs die je tegenstander neutraliseren :P

Compleet hoerig dus in divisie V of hoger :P
pi_105211383
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:23 schreef Drassss het volgende:
Dat counteren is alleen maar leuk als je een gruwelijk sh keep hebt, 3x reusachtig achterin, goddelijk countervaardigheid en specs die je tegenstander neutraliseren :P

Compleet hoerig dus in divisie V of hoger :P
Naar drie keer reusachtig achterin en dan SH trainen was wel het plan op termijn, maar misschien zie ik daar van af. :)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105212915
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:09 schreef Drassss het volgende:

[..]

Hoeveel cash heb je nu? ;)
2 121 319 ¤ (12 932 893 ¤)
  maandag 5 december 2011 @ 18:54:47 #208
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105219069
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:13 schreef vanpers het volgende:

[..]

2 121 319 ¤ (12 932 893 ¤)
Maar je duurste spelers moeten er nog uit, toch?
F means you're fucked
pi_105219814
Heb nog wel een aantal spelers op de transferlijst staan die meer dan 4 miljoen waard zijn ja.
pi_105243007
307747301 Anfred, gaan we vanavond nog even kopen voor backup op de bank :) Tevens nog even doortrainen naar wereldklasse positiespel..

Onvoorspelbaar als spec op het middenveld is natuurlijk niet heel nuttig of wel?
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:11:25 #211
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105243051
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:09 schreef Drassss het volgende:
307747301 Anfred, gaan we vanavond nog even kopen voor backup op de bank :) Tevens nog even doortrainen naar wereldklasse positiespel..

Onvoorspelbaar als spec op het middenveld is natuurlijk niet heel nuttig of wel?
quote:
Onvoorspelbaar
Positief: Onvoorspelbare verdedigers en centrale middenvelders kunnen een fantastische pass versturen naar een spits of vleugelspeler. Uiteraard geldt hier: hoe hoger het passen, hoe groter de kans op dit event. Ook kunnen ze een onvoorspelbare kans creëren, onafhankelijk van hun stats.
Negatief: Een onvoorspelbare verdediger of centrale middenvelder kan ook blunderen. Hoe beter hij kan verdedigen, hoe kleiner de kans op een blunder.
F means you're fucked
pi_105243111
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:09 schreef Drassss het volgende:
307747301 Anfred, gaan we vanavond nog even kopen voor backup op de bank :) Tevens nog even doortrainen naar wereldklasse positiespel..

Onvoorspelbaar als spec op het middenveld is natuurlijk niet heel nuttig of wel?
Ja, Onvoorspelbaar als spec op het middenveld kan een SE opleveren.
Unpredictable events are 4, 3 of which are positive and one negative. In the table of codes we have seen they are identified by codes, zie:
https://sites.google.com/(...)iality-unpredictable
pi_105243131
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:11 schreef YUR het volgende:

[..]

[..]

quote:
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 11/20 briljant
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Tja :')

Dank Flap
pi_105243198
1) Let's start from the first Unpredictable + Pass
The data indicate how often the event occurred. For example in 71,818 games with CDs unpredictable we see the event occurs 423 times successfully (0.59%) and 313 times with a chance failed (0.44%) for a total of 1.02% of times in which the event happened.

This event is more frequent as we move forward in the field (total values grow from 0.92% in full-backs to 1 .60% of the attackers)
Wingers and central midfielder create more successful opportunities. The goal is more likely if the action is created by them.

2) Unpredictable + shot
may also be written as "unpredictable + Goal", as it is the same player that creates the opportunity trying to realize the event. It regards only to the wingers and strikers. The event is much more frequent than the previous one, occurring around in the 3% of matches.

as we've seen with quick, even for the unpredictable forwards and wingers create occasions in a quite similar numbre, but the attackers are better in scoring them (82% success for the attackers against a paltry 16.6% of wingers)

3) The third event is a variant of the first one, it can be created by all players on the field, Unpredictable + Tap in has also a total frequency very similar to the first event, with values around 1.7/1.8%. But there are more goals achieved in this type of event.

The occurring % of this event are very similar, all around 1.7/1.8 % of occurrences, but chance of success are different, here the wingers lead, the other players have lower values, while the attackers have less success as assist-men. It has also a realistic logic.

4) and finally the Negative Event. Wings and strikers are safe, while all others are at risk.
Occurrences are just below 2% for the defenders without significant changes between the central and wingbacks, with goals happening, unfortunately, in 55/60% of cases.
There's even more pain for the midfielders which, of course, are provided with less defence, and so more vulnerable to this adverse event. The total value it approaches 5%, a value that causes goals in 55% of cases.

We see that the first event causes about 0.12 goals for the advanced roles and something less for the defenders. The second type instead generates quite a few goals for the strikers and 0.05 for the wingers. The third generates in a similar way for all the players.
The bad event causes instead -0.15 goals for the defenders and -0.35 for midfielders .

The total is little more than neutral for the Defenders as a whole, the opportunities created offset negative events
good for the wingers, which have no adverse events and create 0.35 goals per season due to this specialty
negative for midfielders: positive events do not compensate the damage and the balance is negative -0.09
very good for the strikers, which, like the wingers, have no adverse events and have a good success of the second event, creating a total of 0.58 in goal per season with this specialty (a value that is still equal to 1/3 of the goals set by QUICK forwards)
pi_105243250
Ochja de kans dat hij er op zondag in staat is niet extreem groot.. of ik moet weer een schopseizoen krijgen :P
pi_105243322
Is er een winger trainer die misschien voor mij en Moon een winger wil trainen naar een bijzonder hoog niveau? :P :9
pi_105243964
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:21 schreef Drassss het volgende:
Is er een winger trainer die misschien voor mij en Moon een winger wil trainen naar een bijzonder hoog niveau? :P :9
Wat moeten ze nu kosten? Ik ken wel 'iemand' die wingers traint.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:44:58 #218
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105244024
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:42 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Wat moeten ze nu kosten? Ik ken wel 'iemand' die wingers traint.
Ik ken wel meerdere iemanden die wingers trainen. Ik ben lid van de Dutch Wingers Fed :')
F means you're fucked
pi_105244119
Nou zonder om iemand voor het blok te zetten, maar ik vind het altijd zonde als managers stoppen met Hattrick. Zo ook is JVP nu aan het twijfelen dus ik verzin nu ter plekke of hij interesse heeft in het trainen van 2 vleugelspel trainees ( 1 voor mij en 1 voor Moon ). Zo kan hij het plezier misschien weer terug krijgen in Hattrick :)

Als dat niet zo is kunnen Moon en ik altijd via via nog wat anders regelen natuurlijk!

quote:
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: matig
Vleugelspel: goed
Passen: matig
Scoren: goed
Spelhervatting: rampzalig
Deze speler moet het worden... Ik ben nu aan het aan vragen of de manager hem wil verpatsen. ( 17j en 10 dagen ).
pi_105244236
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:47 schreef Drassss het volgende:
Nou zonder om iemand voor het blok te zetten, maar ik vind het altijd zonde als managers stoppen met Hattrick. Zo ook is JVP nu aan het twijfelen dus ik verzin nu ter plekke of hij interesse heeft in het trainen van 2 vleugelspel trainees ( 1 voor mij en 1 voor Moon ). Zo kan hij het plezier misschien weer terug krijgen in Hattrick :)

Als dat niet zo is kunnen Moon en ik altijd via via nog wat anders regelen natuurlijk!

[..]

Deze speler moet het worden... Ik ben nu aan het aan vragen of de manager hem wil verpatsen. ( 17j en 10 dagen ).
Ik denk dat Possies team wel ruimte heeft. :)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105244239
Zie net dat ik in mijn eigen selectie ook gewoon spelers heb die aantrekkelijk zijn voor vleugelspel training :')

quote:
Koenraad Prent (R)

17 jaar en 41 dagen, TSI = 1 480
Vorm: redelijk Conditie: matig
Ervaring: rampzalig Leiderschap: rampzalig
Clubtrouw: goed
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 7/20 goed
Passen: 5/20 matig
Scoren: 6/20 redelijk
Spelhervatting: 3/20 slecht
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:53:19 #222
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105244294
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:51 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Ik denk dat Possies team wel ruimte heeft. :)
Dat vermoeden had ik al ja :D
F means you're fucked
pi_105244317
Is het een idee om dan een speler van mij en Moon daar te "dumpen"?
pi_105244460
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:54 schreef Drassss het volgende:
Is het een idee om dan een speler van mij en Moon daar te "dumpen"?
Dat is prima!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105244534
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:58 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Dat is prima!
Even kijken wat JVP denkt en Moon zal straks hier ook wel reageren :)
pi_105244692
Trouwens, Koekje traint op dit moment middenvelders en kan er wel een paar nog trainen.
  dinsdag 6 december 2011 @ 11:05:23 #227
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_105244713
Logt Koekje nog in dan?
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  dinsdag 6 december 2011 @ 11:05:42 #228
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105244723
Onze eigen Fok!Farms :P
F means you're fucked
pi_105244767
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:05 schreef YUR het volgende:
Onze eigen Fok!Farms :P
O+
pi_105244851
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:05 schreef NelisZ het volgende:
Logt Koekje nog in dan?
Ja, zo af en toe wel ja.
pi_105244891
Farm. O+
pi_105248316
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:58 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Dat is prima!
maar possie logt toch zelf in?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105248326
nog een spitsen of keepers farm zou ook mooi zijn.. :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105248513
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:53 schreef MrMoon het volgende:
nog een spitsen of keepers farm zou ook mooi zijn.. :P
:D
pi_105248520
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:53 schreef MrMoon het volgende:

[..]

maar possie logt toch zelf in?
Jahaaaaa... :Y
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105248555
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:59 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Jahaaaaa... :Y
daar had hij het laatst wel over..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105248625
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:00 schreef MrMoon het volgende:

[..]

daar had hij het laatst wel over..
Hij houdt in de gaten of het af en toe nog leeft, net als ik. Hij doet het alleen pas als hij een mailtje krijgt dat zijn team verwaarloosd wordt! :P
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105248763
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:02 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Hij houdt in de gaten of het af en toe nog leeft, net als ik. Hij doet het alleen pas als hij een mailtje krijgt dat zijn team verwaarloosd wordt! :P
aha.. op die manier.. hoeveel geld heeft hij nog?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105248863
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:06 schreef MrMoon het volgende:

[..]

aha.. op die manier.. hoeveel geld heeft hij nog?
700k en trainees die verkocht zouden kunnen worden.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105248888
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:10 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

700k en trainees die verkocht zouden kunnen worden.
aha.. wat heeft hij zn geld dan verbrast.. of zie ik dat verkeerd?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105248907
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:10 schreef MrMoon het volgende:

[..]

aha.. wat heeft hij zn geld dan verbrast.. of zie ik dat verkeerd?
Eén woord, Possie :P
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:13:14 #242
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105248950
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:11 schreef Drassss het volgende:

[..]

Eén woord, Possie :P
Die was inderdaad nķg erger dan ik :P
F means you're fucked
pi_105248969
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:10 schreef MrMoon het volgende:

[..]

aha.. wat heeft hij zn geld dan verbrast.. of zie ik dat verkeerd?
Toen ik eens voor hem ging kijken had ie inderdaad betrekkelijk weinig. Maar dat heb je als je je team een paar keer in de uitverkoop zet, je houdt er steeds minder aan over. Ik heb er toen een jong ploegje van gekocht met wat trainees en probeer er zoveel mogelijk af en toe naar te kijken, als ik er aan toe kom.

Possie is possie ook niet als ie in eens weer wil beginnen en dan heeft hij in ieder geval een centje op de bank (als hij de trainees en zo van nu verkoopt).
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105248995
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:13 schreef YUR het volgende:

[..]

Die was inderdaad nķg erger dan ik :P
Baas boven baas he.
pi_105249084
hmm.. het is wel ernstig.. dat hij zn geld zoooo over de balk gegooid heeft..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105249086
Er zit nu al één van zijn spelers op bovennatuurlijk vleugelspel bijvoorbeeld. 21 jaar met uitstekend PM en matig passen, in principe zou die al voor wat geld weg kunnen.

Zo stijgt zijn matige kapitaaltje gestaag toch weer wat.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:18:14 #247
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105249151
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:16 schreef Gijs_ het volgende:
Er zit nu al één van zijn spelers op bovennatuurlijk vleugelspel bijvoorbeeld. 21 jaar met uitstekend PM en matig passen, in principe zou die al voor wat geld weg kunnen.
Is t een NL'er en heeft ie een nuttige spec? Dan heb ik wel interesse
F means you're fucked
pi_105249171
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:16 schreef Gijs_ het volgende:
Er zit nu al één van zijn spelers op bovennatuurlijk vleugelspel bijvoorbeeld. 21 jaar met uitstekend PM en matig passen, in principe zou die al voor wat geld weg kunnen.
Als er 2 plekjes vrij zijn voor een 100% vleugeltraining zijn Moon en ik er natuurlijk al.
pi_105249178
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Is t een NL'er en heeft ie een nuttige spec? Dan heb ik wel interesse
Helaas een belg, wel [onvoorspelbaar].
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:22:09 #250
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105249294
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:18 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Helaas een belg, wel [onvoorspelbaar].
T wordt tijd dat we Vlaanderen bij NL voegen. Scheelt me weer 20% loon :')

Helaas...verkeerde nationaliteit!
F means you're fucked
pi_105249334
quote:
Tjeerd Prent (R)

18 jaar en 49 dagen, TSI = 3 430
Vorm: redelijk Conditie: redelijk [Snel]
Ervaring: rampzalig Leiderschap: slecht
Clubtrouw: wereldklasse
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 8/20 uitstekend
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 6/20 redelijk
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Deze kerel zou ik wel willen aanbieden :)
pi_105249359
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:22 schreef YUR het volgende:
T wordt tijd dat we Vlaanderen bij NL voegen. Scheelt me weer 20% loon :')

Helaas...verkeerde nationaliteit!
Doen we er ook Duitsland, Luxemburg, Zwitserland, Oostenrijk, Polen, Denemarken, Noorwegen, Zweden en Finland erbij voor een Noord Europese unie!
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:24:18 #253
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105249370
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:23 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Doen we er ook Duitsland, Luxemburg, Zwitserland, Oostenrijk, Polen, Denemarken, Noorwegen, Zweden en Finland erbij voor een Noord Europese unie!
:D!
F means you're fucked
pi_105249402
Daar moet vast wel een teampje van te maken zijn :9
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:25:18 #255
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105249404
Overigens ben ik na mijn bekeravontuur weer van plan om trainees in dienst te gaan nemen. Dus als er tegen die tijd Prenten of Van Groningeners profijt hebben bij korte pass...let me know!
F means you're fucked
pi_105249453
Inderdaad tijd dat het vrije werkverkeer van de Europese Unie zich ook in Hattrick gaat uitten. Dat betekent dan ook een -20% loon van Polen.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105249491
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:26 schreef Gijs_ het volgende:
Inderdaad tijd dat het vrije werkverkeer van de Europese Unie zich ook in Hattrick gaat uitten. Dat betekent dan ook een -20% loon van Polen.
Gewoon op ¤ 0,- en elke maandagavond een envelop ophalen bij de penningmeester.
pi_105249506
Dit zou mijn kandidaat worden:

quote:
Jozias van Groningen
20 jaar en 4 dagen

Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: redelijk
Positiespel: uitmuntend
Vleugelspel: goed
Passen: matig
Scoren: zwak
Spelhervatting: matig
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105249608
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:25 schreef YUR het volgende:
Overigens ben ik na mijn bekeravontuur weer van plan om trainees in dienst te gaan nemen. Dus als er tegen die tijd Prenten of Van Groningeners profijt hebben bij korte pass...let me know!
307747301 :P
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:32:11 #260
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105249656
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:30 schreef Drassss het volgende:

[..]

307747301 :P
Binnenhalen voor passing ja?
F means you're fucked
pi_105249719
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:32 schreef YUR het volgende:

[..]

Binnenhalen voor passing ja?
Mhawww laat maar hangen. Ik koop hem zelf wel eventjes vanavond ;)
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:34:20 #262
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105249736
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:33 schreef Drassss het volgende:

[..]

Mhawww laat maar hangen. Ik koop hem zelf wel eventjes vanavond ;)
Zeg t maar hoor. Zou voor mij meteen een reservemid betekenen :P
F means you're fucked
pi_105249895
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:34 schreef YUR het volgende:

[..]

Zeg t maar hoor. Zou voor mij meteen een reservemid betekenen :P
Mhaw doe toch maar niet! Ik zie het meteen gebeuren dat ik zondag 2 doodschoppen krijg op mijn middenveld en dat ik dan compleet de lul ben :P Ik koop hem vanavond zelf wel, thx.

Krijg net een bericht van de manager over Ivar Prent 17j 10 dagen:
quote:
Positiespel: matig
Vleugelspel: goed
Passen: matig
Scoren: goed
Wat voor prijskaartje zou hier aan hangen? 6 ton lijkt me.

Heeft iemand zin om hem te trainen in vleugelspel?
pi_105249934
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:39 schreef Drassss het volgende:

[..]

Mhaw doe toch maar niet! Ik zie het meteen gebeuren dat ik zondag 2 doodschoppen krijg op mijn middenveld en dat ik dan compleet de lul ben :P Ik koop hem vanavond zelf wel, thx.

Krijg net een bericht van de manager over Ivar Prent 17j 10 dagen:

[..]

Wat voor prijskaartje zou hier aan hangen? 6 ton lijkt me.

Heeft iemand zin om hem te trainen in vleugelspel?
Sure, geef maar player ID.
Ja nee
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:41:35 #265
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105249970
Ok Drasss :D

Moon, heb jij nu of binnenkort nog spelers die passing-training moeten hebben?
F means you're fucked
pi_105249972
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:40 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Sure, geef maar player ID.
336775633

Ik moet nog wel een prijsafspraak met de manager maken en natuurlijk de transfertijd etc bespreken.. Eens kijken of dat wil vlotten.
pi_105250004
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:39 schreef Drassss het volgende:

[..]

Mhaw doe toch maar niet! Ik zie het meteen gebeuren dat ik zondag 2 doodschoppen krijg op mijn middenveld en dat ik dan compleet de lul ben :P Ik koop hem vanavond zelf wel, thx.

Krijg net een bericht van de manager over Ivar Prent 17j 10 dagen:

[..]

Wat voor prijskaartje zou hier aan hangen? 6 ton lijkt me.

Heeft iemand zin om hem te trainen in vleugelspel?
Hij kan ook bij Possie terecht hoor :)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105250063
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:42 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Hij kan ook bij Possie terecht hoor :)
Ik zou eigenlijk een andere bij Possie willen stallen, zodat ik straks 2 wingers kan aankopen :@
pi_105250076
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:41 schreef YUR het volgende:
Ok Drasss :D

Moon, heb jij nu of binnenkort nog spelers die passing-training moeten hebben?
ik zal eens zien of ik wat heb. Ik laat het nog even weten iig thnx voor het aanbod...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105250145
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:41 schreef Drassss het volgende:

[..]

336775633

Ik moet nog wel een prijsafspraak met de manager maken en natuurlijk de transfertijd etc bespreken.. Eens kijken of dat wil vlotten.
Stuur maar even een DM wanneer je meer weet.
Ja nee
pi_105250162
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:46 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Stuur maar even een DM wanneer je meer weet.
^O^
pi_105250251
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:42 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Hij kan ook bij Possie terecht hoor :)
Kan Jozias ook bij possie terecht? :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105250331
ik twijfel ook nog wat ik met Wybo zal doen.. die heeft redelijk vleugelspel en verder nog niks.. ik wil hem eigenlijk eerst nog positiespel meegeven omdat dat minder snel traint dan vleugelspel..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105250370
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:44 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk een andere bij Possie willen stallen, zodat ik straks 2 wingers kan aankopen :@
Dat is ook prima! :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:49 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Kan Jozias ook bij possie terecht? :)
Yes. Die bovennatuurlijk gaat vanavond op de lijst, daarvoor is nu het moment hem door te verkopen zodat ie getraind kan worden op passen of PM. En... daardoor is er dus weer genoeg geld! :)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105250489
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:51 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Dat is ook prima! :)

[..]

Yes. Die bovennatuurlijk gaat vanavond op de lijst, daarvoor is nu het moment hem door te verkopen zodat ie getraind kan worden op passen of PM. En... daardoor is er dus weer genoeg geld! :)
top! ^O^

je moet maar even aangeven wanneer je hem dan kunt kopen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105250491
Fuck a duck, Ivar gaat een lastige verhaal worden... lees de manager is een geldwolf :P
pi_105250507
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:51 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Dat is ook prima! :)

[..]

Welk tijdstip komt inderdaad het beste uit?
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:00:33 #278
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105250714
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:54 schreef Drassss het volgende:
Fuck a duck, Ivar gaat een lastige verhaal worden... lees de manager is een geldwolf :P
Wat wil ie hebben dan?
F means you're fucked
pi_105250788
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:55 schreef Drassss het volgende:

[..]

Welk tijdstip komt inderdaad het beste uit?
Van maandag tot en met woensdag ben ik overdag wel beschikbaar! :)

Maar met mijn mobiel zou ik het in principe overal kunnen regelen, alleen aan het begin van de avond vrijwel altijd lastig.

Zondags ook goed btw.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105250960
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:02 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Van maandag tot en met woensdag ben ik overdag wel beschikbaar! :)

Maar met mijn mobiel zou ik het in principe overal kunnen regelen, alleen aan het begin van de avond vrijwel altijd lastig.

Zondags ook goed btw.
Doe maar een voorstel wat het prettigste ik. Ik pas me wel aan :)
pi_105250991
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:00 schreef YUR het volgende:

[..]

Wat wil ie hebben dan?
Mailtje verzonden.. even afwachten dus. Het zal wel een miljoen zijn of meer.
pi_105251052
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:06 schreef Drassss het volgende:

[..]

Doe maar een voorstel wat het prettigste ik. Ik pas me wel aan :)
dan zal ik daar ook op letten.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105251154
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:08 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dan zal ik daar ook op letten.. :)
Pfff, doe maar maandagmiddag, dinsdagmiddag of woensdagmiddag dan :)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:11:55 #284
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105251210
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:07 schreef Drassss het volgende:

[..]

Mailtje verzonden.. even afwachten dus. Het zal wel een miljoen zijn of meer.
Ik vind een miljoen misschien niet eens heel gek :@
F means you're fucked
pi_105251272
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:10 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Pfff, doe maar maandagmiddag, dinsdagmiddag of woensdagmiddag dan :)
begin of eind van de middag? :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105251360
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:13 schreef MrMoon het volgende:

[..]

begin of eind van de middag? :)
Na 13:00 u. is alles goed, ik zet gewoon een reminder in mijn telefoon, dan komt het goed! :)

Ik zit al die tijd op stage en daar is het momenteel niet zo druk, tussen het verslagen tikken door is elk moment goed!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105251484
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik vind een miljoen misschien niet eens heel gek :@
Ik eigenlijk ook niet.. even de vraag of hij wil reageren en of hij niet met 2 miljoen aan komt zetten :P

@Gijs, maandagmiddag rond 14.00 zal hij aflopen dus ik ram hem vrijdagmiddag op de tl.
pi_105251520
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:17 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook niet.. even de vraag of hij wil reageren en of hij niet met 2 miljoen aan komt zetten :P

@Gijs, maandagmiddag rond 14.00 zal hij aflopen dus ik ram hem vrijdagmiddag op de tl.
Prima!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:22:38 #289
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105251716
En nu ga ik me weer vol op mn papers concentreren, anders krijg ik ze vanavond nooit ingeleverd :')
F means you're fucked
pi_105251796
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:14 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Na 13:00 u. is alles goed, ik zet gewoon een reminder in mijn telefoon, dan komt het goed! :)

Ik zit al die tijd op stage en daar is het momenteel niet zo druk, tussen het verslagen tikken door is elk moment goed!
top komt voor de bakker.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105251807
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:17 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook niet.. even de vraag of hij wil reageren en of hij niet met 2 miljoen aan komt zetten :P

@Gijs, maandagmiddag rond 14.00 zal hij aflopen dus ik ram hem vrijdagmiddag op de tl.
dan doe ik dat ook :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105252172
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:22 schreef YUR het volgende:
En nu ga ik me weer vol op mn papers concentreren, anders krijg ik ze vanavond nooit ingeleverd :')
Kun je mijn daar ook wat van geven? Die concentratie? Of is het gewoon omdat mijn deadline pas volgende week is? :O
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105254150
Hoor mijn naam ergens vallen maar heb niet alles aandachtig doorgelezen, ben ik nog ergens voor nodig?
pi_105254273
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:28 schreef vanpers het volgende:
Hoor mijn naam ergens vallen maar heb niet alles aandachtig doorgelezen, ben ik nog ergens voor nodig?
Merkte dat je zocht naar iets anders met je ht-team dus ik dacht.. Misschien het opstarten van een trainingsteam waar Fokkers een x-aantal spelers kunnen trainen :)

Maar hey alles is je eigen keuze! :)
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:48:55 #295
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105255037
Slechte deal gedaan op mn verdediger...helaas helaas
F means you're fucked
pi_105255118
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:48 schreef YUR het volgende:
Slechte deal gedaan op mn verdediger...helaas helaas
Weinig geld idd, wat waren zijn stats?
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:51:43 #297
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105255153
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:50 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Weinig geld idd, wat waren zijn stats?
wk def, uitstekend passen, koppen... zijn de laatste week toch voor 1,8M gegaan, ook zonder koppen
F means you're fucked
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:55:43 #298
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105255322
Nja, dat wordt dus echt hervormen zodra de beker voorbij is. Kampioen worden is toch niet handig, denk ik..
F means you're fucked
pi_105255340
Toch een topic rap vol geluld :P
pi_105255355
Als vanouds. :P
pi_105255371
joh
HT: FC Dinamo Assen (504765)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')