abonnement Unibet Coolblue
pi_104672813
Ik doe mijn eigen onderzoek zal ik maar zeggen.. niemand kan echt in de toekomst kijken.. maar het lijkt het erop dat binnenkort wel de shit de fan gaat hitten.

Zoals ik zei ik ben niet 100% zeker ervan en wil met 100% zekerheid zilver hebben. als het tegenovergestelde gebeurt en zilver explodeerd waar ben ik dan met me verkochte zilver.. juist.
pi_104672816
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:31 schreef Apekoek het volgende:

Whhaaa het systeem klapt! Gelukkig heb ik koper en zilver muwhaha...
Vergeet de aluminium niet :D
pi_104672828
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:31 schreef KaleOssan het volgende:
Ik doe mijn eigen onderzoek zal ik maar zeggen.. niemand kan echt in de toekomst kijken.. maar het lijkt het erop dat binnenkort wel de shit de fan gaat hitten.

Zoals ik zei ik ben niet 100% zeker ervan en wil met 100% zekerheid zilver hebben. als het tegenovergestelde gebeurt en zilver explodeerd waar ben ik dan met me verkochte zilver.. juist.
Ik vermoed dat je dan gewoon thuis zit, ik kan er naast zitten hoor
pi_104672849
Als je zo tegen het systeem bent waarom heb je dan windows en geen Linux als OS, Microsoft maakt ook deel uit van het systeem :Y
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_104672886
en nog iets, stel dat het je lukt dat geld te lenen, ga je dan straks rentenieren van dat beetje zilver? :')
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_104672894
Ja dan kun je ook beter zelf je hout gaan hakken, Gas maakt namelijk ook deel uit van het systeem en olie trouwens helemaal (alhoewel ik daar wel een paar vaatjes van wil opslaan)
pi_104672971
Inderdaad muhahaha, daar is geen beginnen aan en dan kom je in een blokhutje in de wildernis als je dat zou kunnen. Er is pretty much geen ontkomen aan.

Ik blijf wel realistisch.
pi_104673045
Nouja het zou wel kunnen hoor, er leven genoeg stammen in Afrika die nog niet ontdekt zijn.
pi_104675630
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:31 schreef KaleOssan het volgende:
Ik doe mijn eigen onderzoek zal ik maar zeggen.. niemand kan echt in de toekomst kijken.. maar het lijkt het erop dat binnenkort wel de shit de fan gaat hitten.

Zoals ik zei ik ben niet 100% zeker ervan en wil met 100% zekerheid zilver hebben. als het tegenovergestelde gebeurt en zilver explodeerd waar ben ik dan met me verkochte zilver.. juist.
zilver is een luxe product... wanneer de economie instort boeien de luxe producten in 1x niet meer.
Als je trouwens in geschiedenis verdiept is een economische crisis niet echt iets nieuws.
We hebben vaker slechte periodes gehad, is ook goed gegaan.
pi_104676421
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:46 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

zilver is een luxe product...
Zilver heeft ook industriele toepassingen, maar ik kan me wel voorstellen dat de industriele vraag een stuk is afgenomen met de opkomst van de digitale fotografie.
pi_104677143
Zilver is al belachelijk hoog geprijst, Waarop baseer je je gedachte dat deze prijs nog veel hoger wordt? En wat verwacht je dan dat de prijs wordt?

Je gaat nu 5000 euro lenen, terwijl je nu zonder geldproblemen 500 euro in de maand overhoudt, je bent een luie werkeloze draak, maar je hebt in ieder geval nog geen gezeik met de bank. Hou dit zo. Dit kan op 2 manieren eindigen. De systeemcrash ( :') ) vindt niet plaats en je zit met een schuld van 5000 euro, en een paar gram zilver om je reet mee af te vegen. Of zoals de situatie die jij voorschrijft, in de 0,0001% kans dat het systeem crasht met 7000 euro thuis op de bank te rentenieren :')

De kans dat je straks met jouw inkomen een rente krijgt van onder de 15% is zeer gering. Dit betekent dat in een jaar zilver met 15% of meer stijgt voordat je überhaupt winst gaat maken. Heb je je eigenlijk wel ingelezen in deze rotzooi?
pi_104679091
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:31 schreef MuurStraat het volgende:
Zilver is al belachelijk hoog geprijst, Waarop baseer je je gedachte dat deze prijs nog veel hoger wordt? En wat verwacht je dan dat de prijs wordt?
Afgezet tegen de goudprijs is zilver achtergebleven. De oude verhouding tussen die 2 is weg vanwege de exorbitante prijsstijging van goud.
TS verwacht nu dat de oude onderlinge verhoudingen weer terug gaan komen. Dat kan op 2 manieren, ofwel de goudprijs zakt in, ofwel zilver stijgt heel rap. TS wil gokken, oeps, speculeren op dat laatste en wil dat risico afwentelen op de financierende partij.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_104679222
Waarom verkoopt TS dan zijn huidige zilver posities niet en koopt hij van zijn geld dan zilveropties, waarmee hij veel meer winsten kan maken. :P
pi_104679488
Ts kan ook iets anders verkopen, ik mag het alleen niet zeggen ;)
pi_104679807
TS gaat meer aan rente betalen dan dat ie ooit als winst op kan strijken :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_104680393
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:52 schreef KaleOssan het volgende:
Nee geld lenen, omdat vroeg of laat de hele wereldeconomie in elkaar zal zakken. Niet een vraag "of" maar een vraag wanneer.
Inderdaad een vraag 'wanneer', laten we zeggen de economie zakt in elkaar over 20 jaar, dan heb jij 5000 euro geleend 20 jaar eerder, met laten we zeggen 10% rente, dus heb jij inmiddels een schuld van 5000+10000 euro -> 15.000 euro, dan kom je aanzetten met 5000 euro aan zilver, en dan maar hopen dat de waarde van zilver is VERDRIEDUBBELD, en dan break je alleen maar even, dan is er nog geen winst whatsoever.

Succes :|W

Ohja, dit is niet Offtopic, we hebben het over zilver ^^
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_104680550
Beleggingstip 1) Beleg niet met geleend geld
pi_104680575
Straks krijgen de banken weer de schuld dat iemand helemaal aan de grond zit.

Overigens,...je mag het bij mij lenen....tegen 11 procent rente.

Het enige wat ik nodig heb is je handtekening onder het contract en een werkgeversverklaring.
pi_104680932
TS, jij bent duidelijk NIET de reden dat ik van democratie hou.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_104681509
Mensen zoals ts is de reden dat we in een crisis zitten.
  dinsdag 22 november 2011 @ 17:46:02 #96
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_104682509
Je werkt niet en hebt 825 euro aan inkomsten. Waarom zit jij in een uitkering terwijl je wel in zilver kan handelen? Ga lekker op de markt staan!
pi_104687849
Misschien kan je als je een baan zoekt wel een lening krijgen/sparen.

Moet je niet eerst weer interen op vermogen als je een uitkering krijgt?
  dinsdag 22 november 2011 @ 20:11:31 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104689000
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:53 schreef eefje002 het volgende:
Misschien kan je als je een baan zoekt wel een lening krijgen/sparen.

Moet je niet eerst weer interen op vermogen als je een uitkering krijgt?
Dat ligt aan het soort uitkering, als het Wajong is dan geldt de verdiencapaciteit en niet het vermogen.
Mocht TS echter op deze manier vermogend worden dan is de vraag nog maar of zijn verdiencapaciteit nog steeds zo laag is dat hij een uitkering zou moeten hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_104720096
als je 815 euro per maand hebt, en je houd er 500 aan over, waar betaal je dan in hemelsnaam je leven van? eten drinken,huis, rekeningen???

Als je zo snugger bent om deze website te vinden, dan kun je vast bij google ook wel 'lening' invoeren. Natuurlijk gaat t bank oid jou geen geld lenen, als je 5000 wilt lenen zul je minstens 150/200 per maand moeten terug betalen een x aantal jaar lang. En dan zijn ze ook nog is veel strenger geworden en lenen ze bijna alleen aan mensen met een vast arbeidscontract met een eigen huis, zonder verdere schulden of wat dan ook.
pi_104720212
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 15:07 schreef Summertje010 het volgende:
als je 815 euro per maand hebt, en je houd er 500 aan over, waar betaal je dan in hemelsnaam je leven van? eten drinken,huis, rekeningen???

Als je zo snugger bent om deze website te vinden, dan kun je vast bij google ook wel 'lening' invoeren. Natuurlijk gaat t bank oid jou geen geld lenen, als je 5000 wilt lenen zul je minstens 150/200 per maand moeten terug betalen een x aantal jaar lang. En dan zijn ze ook nog is veel strenger geworden en lenen ze bijna alleen aan mensen met een vast arbeidscontract met een eigen huis, zonder verdere schulden of wat dan ook.
[sarcasm]MAAR DE WEHKAMP DOET HET WEL[/sarcasm]

TS leeft in een droom, heeft illusies en geen idee hoe geld werkt.
All management is Strategic Management.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')