abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 december 2011 @ 02:14:43 #101
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_105481361
Maar als er zo vaak concerten van hun zijn ben ik niet meer speciaal als ik er naar 1 toe ga!!! ;( ;( ;(

Mij maakt het ook weinig uit, liever dit dan om het 1,5 jaar ofzo, hoe "speciaal" het dan ook is.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 12 december 2011 @ 06:49:48 #102
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_105482571
Iemand enig idee hoelaat zaterdag de deuren open gaan? Zal rond 18:00 uur zijn denk ik? Aangezien de bedoeling was dat ze 20:00 uur beginnen

K*t.. voorprogramma begint pas om 19:50..

Voorlopig tijdschema
19.50u Emeli Sandé
21.15u Coldplay
22.45u Verwacht einde concert

Hoeveel staanplaatsen zijn er? Dit ivm het hoe laat we moeten aankomen voor een mooi plekkie :P
Weet iemand overigens is na afloop van het concert, is het een beetje makkelijk om weg te komen?

Vragen vragen vragen :D

[ Bericht 39% gewijzigd door FRDeventer op 12-12-2011 07:11:07 ]
pi_105486302
Coldplay met Nick & Simon vergelijken... :?

Natuurlijk tourt Coldplay minder! Ze moeten nl. de studio in om een album op te nemen, en de maanden er voor zijn ze bezig die liedjes te schrijven. Nick & Simon zingen gewoon wat anderen voor hun schrijven/componeren. Ik vind het dan ook geen artiesten maar meer entertainers. Maar hey, da's een hele andere discussie.

Als jij er lol in beleefd om in een bandshirt naar een concert te gaan, by my guest. Ik associeer het alleen met obsessies. Iets wat je vooral bij U2 fans ziet. Die lopen serieus met tattoeages van The Joshua Tree, Bono, het Elevation Tour koffertje, lyrics van "One". Ik vind dat gewoon griezelig. Het draait uiteindelijk alleen maar om de muziek.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_105487429
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:03 schreef CoExist het volgende:
Coldplay met Nick & Simon vergelijken... :?

Natuurlijk tourt Coldplay minder! Ze moeten nl. de studio in om een album op te nemen, en de maanden er voor zijn ze bezig die liedjes te schrijven. Nick & Simon zingen gewoon wat anderen voor hun schrijven/componeren. Ik vind het dan ook geen artiesten maar meer entertainers. Maar hey, da's een hele andere discussie.

Als jij er lol in beleefd om in een bandshirt naar een concert te gaan, by my guest. Ik associeer het alleen met obsessies. Iets wat je vooral bij U2 fans ziet. Die lopen serieus met tattoeages van The Joshua Tree, Bono, het Elevation Tour koffertje, lyrics van "One". Ik vind dat gewoon griezelig. Het draait uiteindelijk alleen maar om de muziek.
tis geen obsessie hoor. Een tattoo zal ik nooit aanschaffen ofzo. Maar ik heb wel een kleine collectie aan spulletjes, zoals jij ook van u2 hebt. Zo'n shirt vind ik gewoon leuk om erbij te hebben.

Maar ik vind het gewoon heel vervelend dat ik bijna veroordeeld word in dit topic vanwege een shirt en vanwege het feit dat ik het leuk vind dat ze regelmatig ons land bezoeken.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_105487859
Tuurlijk mag je gewoon een shirt dragen. Ik vind dat hetzelfde als je naar een voetbalwedstrijd gaat en je hebt een shirt aan van die club. Dat is toch ook geen obsessie.
pi_105488303
Nah, ik veroordeel je niet. Het is gewoon niet mijn manier van expressie. Ik zou mezelf gewoon oncomfortabel voelen in een bandshirt. Maar misschien is dat mijn eigen onzekerheid. :)

Persoonlijk vind ik dat een concert exclusief moet blijven, zo blijft het bijzonder en speciaal. En 4x een concert geven in Nederland binnen een jaar tijd vind ik niet exclusief meer. Dat riekt naar sell-out. Iets waar Coldplay sowieso al jaren van word beticht en het zou ze sieren als ze er wat voorzichtiger mee omgingen.

Maar zo ervaar ik het persoonlijk, ik snap dat jij 't geweldig vind dat jou favo band hier vaak komt.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_105488507
Wat een non-discussie. Ieder beleeft muziek op zijn manier. Dat is niet goed of fout, maar puur iemands mening. Als iemand een shirt of tattoo wil dragen moet degene dat zelf weten.
Dat zoveel U2 fans tattoos hebben komt denk ik door de spirituele inslag van U2. Er zit een diepere betekenis in de songteksten die mensen blijkbaar aanspreekt..
En over het aantal concerten: laatste was september 2009. En nu dus 2 in 10 maanden tijd. Ik vind dat niet teveel. De vorige keer was het precies zo. Eerst een 'klein' concert en later 2 keer goffertpark. Niets mis mee. Totaal andere setting, andere sfeer. En je bent niet verplicht om er naar toe te gaan he.
pi_105494526
Zaterdag is het al! Ben nog steeds bezig om staanplekken te bemachtigen.
Als het me lukt dan verkoop ik mijn zitplekken voor de normale prijs, dus als iemand interesse heeft laat het me weten.

Is er hier iemand eigenlijk naar alle concerten geweest in NL?
Word nu mijn 4e concert van CP, mn eerste was gelredome 2005.

[ Bericht 12% gewijzigd door Twest1 op 12-12-2011 15:31:56 ]
pi_105494860
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:25 schreef Twest1 het volgende:
ok moet er maar moeite voor doen wil jullie ook alleen maar helpen maar goed laatste poging: zie je de overeenkomsten?

awakenings kaartje (wel bewijs dat dit sowieso een oplichter is) esmee_loenhout@hotmail.com

[..]

Coldplay:
linda.veerkamp@hotmail.com

[..]

ohja allebei geen naam op MP + geen tel nummer. Net actief op MP. En ook geen tel nummer willen geven
Voor de laatste keer dan maar....

De overeenkomsten? Zo schrijft 90% van de mensen op Marktplaats :')
Je overeenkomsten slaan dan ook kant nog wal.

Je bent sowieso naïef of hebt een blok beton voor je kop als je op die manier een e-ticket op MP gaat kopen van iemand met zulk taalgebruik.
Ik geef trouwens ook mijn telefoonnummer niet op Marktplaats, hoogstens die van een prepaid nummer wat ik heb. Te vaak gehad dat vriendelijke 'medelanders' een blok aan je been worden.

Goed dat je waarschuwt (ook al zal een weldenkend mens nooit op die manier een kaartje kopen) maar iemand zonder overtuigend bewijs zwart maken op internet is echt not done!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  maandag 12 december 2011 @ 16:20:48 #110
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_105496805
Dat is echt zo lelijk he, een bandshirt aan hebben naar een concert van die band, echt, hoe KOM je erbij?

:')
Eigenlijk wel hilarisch dat er mensen zijn die dat raar vinden :Y)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_105497189
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:34 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Voor de laatste keer dan maar....

De overeenkomsten? Zo schrijft 90% van de mensen op Marktplaats :')
Je overeenkomsten slaan dan ook kant nog wal.

Je bent sowieso naïef of hebt een blok beton voor je kop als je op die manier een e-ticket op MP gaat kopen van iemand met zulk taalgebruik.
Ik geef trouwens ook mijn telefoonnummer niet op Marktplaats, hoogstens die van een prepaid nummer wat ik heb. Te vaak gehad dat vriendelijke 'medelanders' een blok aan je been worden.

Goed dat je waarschuwt (ook al zal een weldenkend mens nooit op die manier een kaartje kopen) maar iemand zonder overtuigend bewijs zwart maken op internet is echt not done!
Hoe moet je anders etickets kopen via internet?
Ik koop voor veel technofeesten last minute tickets via FB of MP en dat gaat altijd goed, ik heb meestal wel snel door als iemand wat achterhoudt.
pi_105499581
Mensen die al kaartjes hebben gekocht met de presale?
pi_105525805
Ik zie op de Coldplay website dat de tickets voor het Malieveld gaan via Eventim. Alleen wordt er voor de show op het Malieveld ook gelinkt naar de Duitse Eventim.de website. Die American Express voorverkoop gaat wel weer via Ticketmaster...

Klopt dit? Of gaan de 'normale' tickets ook gewoon via Ticketmaster/Livenation?
.
pi_105537363
Ik kan alleen bevestigen dat ik zojuist 8 kaarten via de Amex bij ticketmaster heb besteld.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 13 december 2011 @ 15:53:35 #115
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105538193
Zaterdag *O* *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 16:14:04 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105538991
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:03 schreef CoExist het volgende:
Coldplay met Nick & Simon vergelijken... :?

Natuurlijk tourt Coldplay minder! Ze moeten nl. de studio in om een album op te nemen, en de maanden er voor zijn ze bezig die liedjes te schrijven. Nick & Simon zingen gewoon wat anderen voor hun schrijven/componeren. Ik vind het dan ook geen artiesten maar meer entertainers. Maar hey, da's een hele andere discussie.

Als jij er lol in beleefd om in een bandshirt naar een concert te gaan, by my guest. Ik associeer het alleen met obsessies. Iets wat je vooral bij U2 fans ziet. Die lopen serieus met tattoeages van The Joshua Tree, Bono, het Elevation Tour koffertje, lyrics van "One". Ik vind dat gewoon griezelig. Het draait uiteindelijk alleen maar om de muziek.
Coldplay met Nick en Simon vergelijken slaat natuurlijk nergens op maar om onzin te gaan lopen spuien slaat ook nergens op. Nick en Simon schrijven gewoon zelf hun muziek, je kunt het misschien niks vinden maar ga dan niet zomaar iets lopen roepen waar je niks van weet. Het punt was juist dat Coldplay WEL veel tourt dus je slaat de plank ook nog eens mis met je opmerking :')

Ik vind het ook een beetje sell out als een band te vaak langskomt, ik hou zelf van wat meer exclusiviteit zoals bijvoorbeeld Radiohead. Maar voor de diehard Coldplay fans is het natuurlijk hartstikke tof, ik zeg alleen dat het van mij niet zo hoeft :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_105539817
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:14 schreef MaJo het volgende:

je kunt zal als je niet doof bent het misschien niks vinden
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_105541004
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

Coldplay met Nick en Simon vergelijken slaat natuurlijk nergens op maar om onzin te gaan lopen spuien slaat ook nergens op. Nick en Simon schrijven gewoon zelf hun muziek, je kunt het misschien niks vinden maar ga dan niet zomaar iets lopen roepen waar je niks van weet. Het punt was juist dat Coldplay WEL veel tourt dus je slaat de plank ook nog eens mis met je opmerking :')

Ik vind het ook een beetje sell out als een band te vaak langskomt, ik hou zelf van wat meer exclusiviteit zoals bijvoorbeeld Radiohead. Maar voor de diehard Coldplay fans is het natuurlijk hartstikke tof, ik zeg alleen dat het van mij niet zo hoeft :)
Maar zoals gezegd: je hoeft er toch niet heen te gaan?
Ik ben het volledig met je eens dat de exclusiviteit er vanaf gaat, maar als ik 10x naar hun album luister gaat het mij ook niet vervelen. Hetzelfde geldt voor een concert in mijn beleving.

Maar het bandshirt gebeuren vind ik erg vreemd eerlijk gezegd. Zoals iemand al zei: het is hetzelfde als dat je een voetbalshirt aantrekt als je naar een wedstrijd gaat. Ik loop in het dagelijks leven niet rond in zulke bandshirts, maar met een concert draag ik het met alle plezier.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_105554575
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

Coldplay met Nick en Simon vergelijken slaat natuurlijk nergens op maar om onzin te gaan lopen spuien slaat ook nergens op. Nick en Simon schrijven gewoon zelf hun muziek, je kunt het misschien niks vinden maar ga dan niet zomaar iets lopen roepen waar je niks van weet. Het punt was juist dat Coldplay WEL veel tourt dus je slaat de plank ook nog eens mis met je opmerking :')

Ik vind het ook een beetje sell out als een band te vaak langskomt, ik hou zelf van wat meer exclusiviteit zoals bijvoorbeeld Radiohead. Maar voor de diehard Coldplay fans is het natuurlijk hartstikke tof, ik zeg alleen dat het van mij niet zo hoeft :)
DIt was dus tegen het zere been aan van een Nick & Simon fan... Je hebt gelijk! Ik weet er inderdaad niets van. We laten de disccusie rusten en gaan weer on-topic!

[ Bericht 4% gewijzigd door CoExist op 13-12-2011 22:13:25 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 13 december 2011 @ 22:29:58 #120
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105556102
Goede discussie :')
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_105556208
Ik heb niks gelezen over setlists van andere concerten, wil het ook niet weten. Maar is het voor anderen ook een verassing of spelen ze telkens hetzelfde?
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 13 december 2011 @ 22:36:18 #122
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105556516
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:31 schreef Twest1 het volgende:
Ik heb niks gelezen over setlists van andere concerten, wil het ook niet weten. Maar is het voor anderen ook een verassing of spelen ze telkens hetzelfde?
Setlist van de 10de

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 23:11:25 #123
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105558385
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:06 schreef CoExist het volgende:

[..]

DIt was dus tegen het zere been aan van een Nick & Simon fan... Je hebt gelijk! Ik weet er inderdaad niets van. We laten de disccusie rusten en gaan weer on-topic!
Ik ben verre van Nick en Simon fan :') Hou er niet van als mensen dingen zeggen waar ze klaarblijkelijk niks vanaf weten :*

Wat de shirts betreft: ik ben helemaal niet tegen bandshirts, ik heb er zelf een stuk of 10. Het punt was dat je niet een shirt aandoet van die tour. Ik heb dat ook niet bedacht, ik zeg het alleen maar :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 13 december 2011 @ 23:13:27 #124
159761 Arn0
Abbey Road
pi_105558475
Ja, het is een beetje een ongeschreven regel om niet een t-shirt van de artiest in kwestie aan te doen (zelfs als het van een andere tour is). Niet dat het wat uitmaakt natuurlijk.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 23:19:46 #125
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105558778
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef Arn0 het volgende:
Ja, het is een beetje een ongeschreven regel om niet een t-shirt van de artiest in kwestie aan te doen (zelfs als het van een andere tour is). Niet dat het wat uitmaakt natuurlijk.
Dat is dus het punt wat ik de hele tijd wil maken :Y Niet dat het mij wat boeit maar dat is inderdaad de ongeschreven regel. Ik doe zelf wel eens een shirtje aan van een andere tour, dat vind ik dan wel weer kunnen ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')