abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 december 2011 @ 19:18:57 #151
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_105177505
Ze kregen mij helemaal niet in slaap met die coloscopie, dus ik kon alles volgen op de monitor en hoorde alles wat ze zeiden. Toen ik op de uitslaapkamer lag lag het dossier op mijn bed. Daar heb ik wel zelf even foto's genomen van de foto's die zij genomen had tijdens die colo.
Ben nu ook wel benieuwd naar de CT-scan, hoe die dikke darm er nu eigenlijk uit ziet.
Morgen ook weer ziekenhuis, maar nu naar de diëtiste. Gaat trouwens ook uit het zorgpakket begreep ik, begeleiding van een diëtist. -O-
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator zondag 4 december 2011 @ 19:27:20 #152
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105177843
Sommige dingen die ik hier lees zijn erg herkenbaar... Ik heb zelf een spastische darm maar ik ben bang dat er meer aan de hand is :X De laatste weken erg last van diarree, dat heb ik wel vaker maar nu ben ik er ook misselijk bij. Ontlasting ingeleverd en die is nu op kweek, waarschijnlijk morgen de uitslag. Sinds een paar dagen ben ik heel erg duizelig, ik kan nauwelijks rechtop staan want dan lijkt het alsof ik flauwval :X Naar de huisartsenpost geweest en de huisarts denkt dat het toch komt door mijn buikpijn. De laatste paar dagen ook steeds diarree-aanvallen op van die momenten dat het echt niet uitkomt en ik het gewoon nauwelijks kan houden :@ Zou er misschien meer aan de hand zijn dan 'alleen' een spastische darm? Ik heb twee jaar geleden een coloscopie gehad en die zag er verder goed uit, maar de klachten zijn eigenlijk alleen maar verergerd. Het enige wat er destijds uit is gekomen bij de internist is dat ik last heb van B12 deficiëntie waarvoor ik nu prikken krijg in mijn been. En jeetje die vermoeidheid is ook herkenbaar, ik slaap zo 12 uur op een nacht en in het weekend nog meer :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_105178147
IK HEB ALLES OP *O* Nouja voor vandaag dan :P

sorry voor NW -O- want het lukte je niet
maar het gaat goedkomen met je :*
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_105178276
Woeeeee, ik ben heeeel blij voor je! Goed gedaaaaaaaaaaaan!!!!!!
(duimen jullie even dat ik 't morgen via een sonde mag doen? :/)

@Sanne: wat een horrorverhaal! wakker zijn tijdens een colo lijkt me echt niks.. vooral als het zo'n pijn doet. Pfff.

@Majo: ik weet het niet, als de coloscopie schoon was lijkt het me eerlijk gezegd sterk dat er meer aan de hand is. Van veel diarree wordt je hele flauw en duizelig, dus hopelijk kunnen ze daar iets aan doen. Je kunt proberen of ze nog een keer een coloscopie aanvragen voor de zekerheid, maar het is wel lastig ja. Sterkte!
pi_105178367
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 19:37 schreef Nothingwoman het volgende:
Woeeeee, ik ben heeeel blij voor je! Goed gedaaaaaaaaaaaan!!!!!!
(duimen jullie even dat ik 't morgen via een sonde mag doen? :/)

@Sanne: wat een horrorverhaal! wakker zijn tijdens een colo lijkt me echt niks.. vooral als het zo'n pijn doet. Pfff.

@Majo: ik weet het niet, als de coloscopie schoon was lijkt het me eerlijk gezegd sterk dat er meer aan de hand is. Van veel diarree wordt je hele flauw en duizelig, dus hopelijk kunnen ze daar iets aan doen. Je kunt proberen of ze nog een keer een coloscopie aanvragen voor de zekerheid, maar het is wel lastig ja. Sterkte!
Mijn allereerste scopie kreeg ik in het slingeland ziekenhuis in Doetinchem waar ik toen woonde

ik kreeg niet eens een roesje :{

En ik wist niet dat het wel normaal was met roesje
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_105178447
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 19:27 schreef MaJo het volgende:
Sommige dingen die ik hier lees zijn erg herkenbaar... Ik heb zelf een spastische darm maar ik ben bang dat er meer aan de hand is :X De laatste weken erg last van diarree, dat heb ik wel vaker maar nu ben ik er ook misselijk bij. Ontlasting ingeleverd en die is nu op kweek, waarschijnlijk morgen de uitslag. Sinds een paar dagen ben ik heel erg duizelig, ik kan nauwelijks rechtop staan want dan lijkt het alsof ik flauwval :X Naar de huisartsenpost geweest en de huisarts denkt dat het toch komt door mijn buikpijn. De laatste paar dagen ook steeds diarree-aanvallen op van die momenten dat het echt niet uitkomt en ik het gewoon nauwelijks kan houden :@ Zou er misschien meer aan de hand zijn dan 'alleen' een spastische darm? Ik heb twee jaar geleden een coloscopie gehad en die zag er verder goed uit, maar de klachten zijn eigenlijk alleen maar verergerd. Het enige wat er destijds uit is gekomen bij de internist is dat ik last heb van B12 deficiëntie waarvoor ik nu prikken krijg in mijn been. En jeetje die vermoeidheid is ook herkenbaar, ik slaap zo 12 uur op een nacht en in het weekend nog meer :X
Dat slapen komt mij vooral bekend voor.
OMdat je zo moe bent
en dat duizelig en flauwvallen enzo is waarschijnlijk omdat je niet genoeg ijzer meer kan opnemen.
Ik heb ook altijd in no-time bloedarmoede.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  Moderator zondag 4 december 2011 @ 19:45:53 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105178643
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 19:37 schreef Nothingwoman het volgende:

@Majo: ik weet het niet, als de coloscopie schoon was lijkt het me eerlijk gezegd sterk dat er meer aan de hand is. Van veel diarree wordt je hele flauw en duizelig, dus hopelijk kunnen ze daar iets aan doen. Je kunt proberen of ze nog een keer een coloscopie aanvragen voor de zekerheid, maar het is wel lastig ja. Sterkte!
Kan zoiets niet veranderen in 2 jaar? Het zou fijn zijn als er niks ernstigs aan de hand is maar het is ook behoorlijk frustrerend om al jarenlang met klachten rond te lopen zonder dat er ooit iets uitkomt :X

quote:
17s.gif Op zondag 4 december 2011 19:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Dat slapen komt mij vooral bekend voor.
OMdat je zo moe bent
en dat duizelig en flauwvallen enzo is waarschijnlijk omdat je niet genoeg ijzer meer kan opnemen.
Ik heb ook altijd in no-time bloedarmoede.
Het is toch niet normaal dat ik zoveel slaap? Vorige week zaterdag werd ik om 6 uur 's avonds (!!) wakker, ik heb toen 18 uur achter elkaar liggen slapen :@ Misschien moet ik weer eens laten kijken naar bloedarmoede :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_105178972
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 19:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Kan zoiets niet veranderen in 2 jaar? Het zou fijn zijn als er niks ernstigs aan de hand is maar het is ook behoorlijk frustrerend om al jarenlang met klachten rond te lopen zonder dat er ooit iets uitkomt :X

[..]

Het is toch niet normaal dat ik zoveel slaap? Vorige week zaterdag werd ik om 6 uur 's avonds (!!) wakker, ik heb toen 18 uur achter elkaar liggen slapen :@ Misschien moet ik weer eens laten kijken naar bloedarmoede :Y
Ik slaap ook gemiddeld 12 uur per dag
echt hoor ik "werk" anders gewoon niet.

Ik heb ene wajong en ben al 100% afgekeurd sinds mijn 19e
Dus het is ook niet zo dat ik dus zoveel slaap omdat ik zo druk ben.
Heb huishoudelijke hulp en laatste tijd al moeite om de boodschappen in huis te halen en te koken.

OMG ik heb zin in frietjes ;(
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  zondag 4 december 2011 @ 19:54:12 #159
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_105179096
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 19:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
IK HEB ALLES OP *O* Nouja voor vandaag dan :P

sorry voor NW -O- want het lukte je niet
maar het gaat goedkomen met je :*
Bikkel!!! _O_

NW belt morgen gewoon het ziekenhuis en krijgt een sonde of een ander drankje. :*
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_105179250
@Sanne:
Bedankt. Let's hope.
:*

Ik vind je ook echt een bikkel, PSDB. :D
pi_105179355
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 19:54 schreef Sanne het volgende:

[..]

Bikkel!!! _O_

NW belt morgen gewoon het ziekenhuis en krijgt een sonde of een ander drankje. :*
inderdaad dan regel je toch nog zelf dat je het binnen krijgt toch :D

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef Nothingwoman het volgende:
@Sanne:
Bedankt. Let's hope.
:*

Ik vind je ook echt een bikkel, PSDB. :D
Thanks :D

iemand een tip voor de zere billetjes?
ik had zelfs vaseline creme met lidocaine :P maar dat brand nu zelfs enorm
ik kan niet eens afvegen :@
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_105179383
@ MaJo, ik heb ook PDS en begreep door dit forum dat ik juist goed in de gaten moet houden of mijn klachten niet erger gaan worden. Ik weet niet meer wie het was, maar iemand hier kende iemand die ook PDS zou hebben, maar dat bleek later dus ZvC te zijn. En zowel mijn huisarts als MDL-arts zeiden dat ik het wel in de gaten moest houden. Er waren geen aanwijzingen op dat moment voor ZvC, vandaar dat het nu PDS heet bij mij, omdat er wel degelijk iets met mijn darmen aan de hand is. Zelf heb ik het idee dat als ik 4 jaar geleden een colonscopie zou hebben gehad, ik toen misschien wel met ZvC zou zijn gediagnostiseerd, omdat ik toen veeeeeel meer en veel ergere klachten had dan nu.
Het flauwvalgevoel zou ook heel goed door de diarree kunnen komen he....je kan sneller uitdrogen, neemt voedingsstoffen minder goed op enzovoort. Je zegt dat je misselijk bent, ben je ook aan het spugen? Want daardoor kan dat gevoel ook komen.
En dat slapen...ik zou het ook kunnen, ware het niet dat mijn werk me dat onmogelijk maakt ;) Daarbij heb ik ook periodes dat ik juist heel slecht slaap (zoals nu). Maar ik heb er ook CVS bij, dus verklaar daar mijn moeheid door.
Had van de week wel dat ik tot 19 uur moest werken. En rond 15 uur zou ik zo al in slaap kunnen vallen. Dus ik superblij dat ik naar huis kon, sloeg het rapportageschrijven wat ik hoor te doen al over. Kom ik in een file terecht....deed ik over een ritje van 20 minuten ineens 1 1/2 uur.....nog mooit zo slecht file gereden hahaha

@ NW, mijn duimen gaan overuren voor je draaien, tuurlijk hoop ik dat het morgen met de sonde mag (al lijkt het me inbrengen van die sonde ook geen pretje, maar goed, ik ga ook altijd snel kokhalzen, daar zal de weerstand van mij ook wel vandaan komen.

@ PSDB, JOEHOE!!!!! Het zit erin. Heb nog wel een vraagje aan je. Als ik het me goed kan herinneren heb jij zowel ZvC als PDS. Ik ben wat dat betreft een leek hoor, maar gaat dat samen? Hoe kunnen ze ontdekken dat het beide is? Ik dacht altijd dat je namelijk of ZvC hebt, of PDS. Gewoon even pure nieuwsgierigheid van mijn kant.
pi_105179637
quote:
17s.gif Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

inderdaad dan regel je toch nog zelf dat je het binnen krijgt toch :D

[..]

Thanks :D

iemand een tip voor de zere billetjes?ik had zelfs vaseline creme met lidocaine :P maar dat brand nu zelfs enorm
ik kan niet eens afvegen :@
Ik heb wel eens periodes gehad dat ik het daar zeg maar 'nat' moest houden, dan had ik een nat wattenschijfje tussen mn billen zitten :@
Alleen om af te vegen, baby billendoekjes. Die ruiken lekker en doen bij mij geen pijn.
pi_105179686
@PSDB: ik heb net flink wat vaseline gesmeerd op m'n billetjes, want het brandt als een gek :P Kon amper zitten :P Het afvegen dit inderdaad ook flink zeer. Maar het helpt echt om dat te doen! Gewoon om de zoveel tijd even doen :)

@kvd: Aaah, super super bedankt. Ik hoop ook heeeel erg dat ik een sonde mag, tegen dat soort
'pijn' ben ik goed bestand. Mijn grote zwakte is erge misselijkheid.
pi_105179693
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef kvd het volgende:
@ MaJo, ik heb ook PDS en begreep door dit forum dat ik juist goed in de gaten moet houden of mijn klachten niet erger gaan worden. Ik weet niet meer wie het was, maar iemand hier kende iemand die ook PDS zou hebben, maar dat bleek later dus ZvC te zijn. En zowel mijn huisarts als MDL-arts zeiden dat ik het wel in de gaten moest houden. Er waren geen aanwijzingen op dat moment voor ZvC, vandaar dat het nu PDS heet bij mij, omdat er wel degelijk iets met mijn darmen aan de hand is. Zelf heb ik het idee dat als ik 4 jaar geleden een colonscopie zou hebben gehad, ik toen misschien wel met ZvC zou zijn gediagnostiseerd, omdat ik toen veeeeeel meer en veel ergere klachten had dan nu.
Het flauwvalgevoel zou ook heel goed door de diarree kunnen komen he....je kan sneller uitdrogen, neemt voedingsstoffen minder goed op enzovoort. Je zegt dat je misselijk bent, ben je ook aan het spugen? Want daardoor kan dat gevoel ook komen.
En dat slapen...ik zou het ook kunnen, ware het niet dat mijn werk me dat onmogelijk maakt ;) Daarbij heb ik ook periodes dat ik juist heel slecht slaap (zoals nu). Maar ik heb er ook CVS bij, dus verklaar daar mijn moeheid door.
Had van de week wel dat ik tot 19 uur moest werken. En rond 15 uur zou ik zo al in slaap kunnen vallen. Dus ik superblij dat ik naar huis kon, sloeg het rapportageschrijven wat ik hoor te doen al over. Kom ik in een file terecht....deed ik over een ritje van 20 minuten ineens 1 1/2 uur.....nog mooit zo slecht file gereden hahaha

@ NW, mijn duimen gaan overuren voor je draaien, tuurlijk hoop ik dat het morgen met de sonde mag (al lijkt het me inbrengen van die sonde ook geen pretje, maar goed, ik ga ook altijd snel kokhalzen, daar zal de weerstand van mij ook wel vandaan komen.

@ PSDB, JOEHOE!!!!! Het zit erin. Heb nog wel een vraagje aan je. Als ik het me goed kan herinneren heb jij zowel ZvC als PDS. Ik ben wat dat betreft een leek hoor, maar gaat dat samen? Hoe kunnen ze ontdekken dat het beide is? Ik dacht altijd dat je namelijk of ZvC hebt, of PDS. Gewoon even pure nieuwsgierigheid van mijn kant.
Ja ik heb het beide.
Ik had ineens zomaar uit het niets, toen ik m'n arts belde dat het goed ging weer diarree etc, een scopie. Mijn darmen zagen er eindelijk heel mooi rustig uit. Wat voorheen een bloederig gescheurd landschap was was nu mooi en je zag zelfs weer darmvlokjes enzo.

Maar ik heb blijkbaar onder het roesje de hele boel bij elkaar geschreeuwd van de pijn

hij had een test gedaan hij hield de scoop stil en ik lag toch mijn ogen dicht
dus ik kon niet meekijken en als hij dan met de scoop iets tegen mijn darm want duwde ofzo of bewoog begon ik meteen weer te schreeuwen van de pijn.
En toen zei hij dit is overduidelijk een overgevoelige prikkelbare darm.
(mijn moeder is er altijd bij vandaar dat ik dit weet)

Ik weet ook niet of jullie dit hebben maar ik voel soms ook overdag mijn eten door mijn buik gaan en dat het in het laatste stuk van mijn dikke darm komt. Zo van ok nu moet ik met een half uur naar de wc. Ongeacht of het diarree is of niet.

Ik heb vooral met de PDS heel erg last van krampen en gevoelige buik.
Met stress meteen diarree en vaginale probleempjes.

Van de Crohn is het ook gewoon met verkeerde dingen eten diarree, maagzuur, plekjes in de mond kapot, last met naar de wc gaan pijn etc. gewrichtsklachten, huidklachten.

Moeheid komt van allebei.

Soms kan ik het zelf ook moeilijk uit elkaar houden.
En al helemaal als je ook nog je menstruatie hebt :')_!
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_105179758
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:04 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik heb wel eens periodes gehad dat ik het daar zeg maar 'nat' moest houden, dan had ik een nat wattenschijfje tussen mn billen zitten :@
Alleen om af te vegen, baby billendoekjes. Die ruiken lekker en doen bij mij geen pijn.
nou vochtig toiletpapier / babydoekjes heb ik altijd wel en die gebruikte ik vandaag ook gewoon extra sensitive nogwatspul en dat brand nu ook als de hel. ik ga zodadelijk eventjes gewone vaseline proberen
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:05 schreef Nothingwoman het volgende:@PSDB: ik heb net flink wat vaseline gesmeerd op m'n billetjes, want het brandt als een gek :P Kon amper zitten :P Het afvegen dit inderdaad ook flink zeer. Maar het helpt echt om dat te doen! Gewoon om de zoveel tijd even doen :)
@kvd: Aaah, super super bedankt. Ik hoop ook heeeel erg dat ik een sonde mag, tegen dat soort 'pijn' ben ik goed bestand. Mijn grote zwakte is erge misselijkheid.
* PamSwynfordDeBeaufort bijt even door
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_105179981
Vaseline _O_
wat een uitvinding :P
oh lol 3 posts van mij achterelkaar :')
sorry :@
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_105180174
Haha, heb net ook weer even flink gesmeerd :D
  Moderator zondag 4 december 2011 @ 20:20:44 #169
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105180437
quote:
17s.gif Op zondag 4 december 2011 19:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Ik slaap ook gemiddeld 12 uur per dag
echt hoor ik "werk" anders gewoon niet.

Ik heb ene wajong en ben al 100% afgekeurd sinds mijn 19e
Dus het is ook niet zo dat ik dus zoveel slaap omdat ik zo druk ben.
Heb huishoudelijke hulp en laatste tijd al moeite om de boodschappen in huis te halen en te koken.

OMG ik heb zin in frietjes ;(
Ik werk 4 dagen in de week en in het weekend ben ik gewoon kapot. Op het moment ben ik zo op dat ik gewoon met niemand meer afspreek, ik hang liever op de bank of ik duik mijn bed in :@ Wajong heb ik nooit onderzocht, maak ik waarschijnlijk wel kans op (depressie + ADD) maar ik ben bang dat ik dan nog verder afglij.

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef kvd het volgende:
@ MaJo, ik heb ook PDS en begreep door dit forum dat ik juist goed in de gaten moet houden of mijn klachten niet erger gaan worden. Ik weet niet meer wie het was, maar iemand hier kende iemand die ook PDS zou hebben, maar dat bleek later dus ZvC te zijn. En zowel mijn huisarts als MDL-arts zeiden dat ik het wel in de gaten moest houden. Er waren geen aanwijzingen op dat moment voor ZvC, vandaar dat het nu PDS heet bij mij, omdat er wel degelijk iets met mijn darmen aan de hand is. Zelf heb ik het idee dat als ik 4 jaar geleden een colonscopie zou hebben gehad, ik toen misschien wel met ZvC zou zijn gediagnostiseerd, omdat ik toen veeeeeel meer en veel ergere klachten had dan nu.
Het flauwvalgevoel zou ook heel goed door de diarree kunnen komen he....je kan sneller uitdrogen, neemt voedingsstoffen minder goed op enzovoort. Je zegt dat je misselijk bent, ben je ook aan het spugen? Want daardoor kan dat gevoel ook komen.
En dat slapen...ik zou het ook kunnen, ware het niet dat mijn werk me dat onmogelijk maakt ;) Daarbij heb ik ook periodes dat ik juist heel slecht slaap (zoals nu). Maar ik heb er ook CVS bij, dus verklaar daar mijn moeheid door.
Had van de week wel dat ik tot 19 uur moest werken. En rond 15 uur zou ik zo al in slaap kunnen vallen. Dus ik superblij dat ik naar huis kon, sloeg het rapportageschrijven wat ik hoor te doen al over. Kom ik in een file terecht....deed ik over een ritje van 20 minuten ineens 1 1/2 uur.....nog mooit zo slecht file gereden hahaha
Bedankt voor je uitgebreide reactie ^O^ Het is zeker iets om in de gaten te houden, daarom is het ook goed dat mijn ontlasting weer op kweek is.
Ik spuug niet maar zit er wel tegenaan zeg maar. Ik ben bang om te spugen dus misschien hou ik het onbewust tegen, wat ook weer niet goed is natuurlijk :@ Genoeg drinken enzo is een goede, daar moet ik me echt toe zetten. Ik kan zo uren niets drinken (bedenk nu ook dat ik sinds 4 uur niets meer gedronken heb, en daarvoor alleen vanochtend 1 glas drinken). Daar ga ik op letten!
Wel knap dat je nog kan werken met al deze klachten en dan ook nog CVS erbij. Maar goed, ik dwing mezelf ook om te werken al is het soms een hel :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 5 december 2011 @ 10:07:52 #170
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_105200050
Goedemorgen. Hoe is het met de laxeerders? Beetje normaal de nacht doorgekomen of de hele nacht op die pot gezeten?.

Sterkte voor jullie straks, ik denk aan jullie. :* :*
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_105200447
@ Nothingwoman....en en en? Is het spul er nog ingegaan? Zh gebeld, sonde? Wat gebeurt er allemaal. Succes straks (en misschien nu al)

@ PSDB, is de laatste liter er ook ingegaan? Ook jij veel succes straks

@MaJo, weet je al of je vandaag de uitslag van de kweek krijgt? Ben benieuwd wat eruit gaat komen. en over werk, ja, ik werk wel. Volledig en ook nog onregelmatig ook. Ben er afgelopen jaar even 'uit' geweest, ben minder gaan werken (met een opbouw naar weer 100%) en heb andere taken gedaan (schoonmaak en technische dienst ipv werken op de groep met verstandlijke gehandicapten). Ik merkte toen ik eenmaal mijn echte werk weer deed, dat ik wel degelijk met al mijn problemen (er zit ook nog migraine en hypermobiliteitssyndroom bij) wel degelijk 100% zou kunnen werken, maar niet als de baan zo onregelmatig is. Dus hier is laatst de kogel door de kerk gegaan en we gaan nu een traject in werking zetten om een andere baan te zoeken. Weet alleen nog niet of ik nog in de gezondheidszorg wil, maar daar kom ik nog wel achter. Het enige wat ik weet is dat ik binnen nu en een jaar niet meer werk waar ik nu werk, en daar ben ik toch best wel blij om.

@ Sanne, hoe gaat het vandaag met jou?

[ Bericht 0% gewijzigd door kvd op 05-12-2011 10:28:46 ]
  maandag 5 december 2011 @ 10:24:59 #172
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105200506
He jeetje wat een verhalen allemaal. :* voor iedereen!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_105200713
Enfermara, hoe gaat het met jou? Ik lurk ook een beetje in andere topics, lees dat jullie ergens mee bezig zijn ;). Heeft het gevolgen voor je Crohn/CU (weet even niet meer wat je hebt :@ )
  maandag 5 december 2011 @ 10:37:50 #174
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105200853
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef kvd het volgende:
Enfermara, hoe gaat het met jou? Ik lurk ook een beetje in andere topics, lees dat jullie ergens mee bezig zijn ;). Heeft het gevolgen voor je Crohn/CU (weet even niet meer wat je hebt :@ )
Hihi mag hoor! ;) Ja met mij gaat het wel aardig :) Heb nu wat meer stress omdat we ook bezig zijn met verhuizen, dus veel regelen en ik heb zoooooooo weinig energie ;( Ga deze week eens een zonnebankje pakken, dat zal ook wel helpen :)
Ik heb 't aan mn specialist gevraagd (heb CU) en het zou ip niet in de weg moeten staan.. zolang het rustig is (ook met medicijnen, die ik nu gebruik kan ik gewoon blijven gebruiken) is het oke :) En dan kan ik ook gewoon bij de verloskundige op controle. Tenzij het weer gaat opvlammen onder de huidige medicatie, dan moet ik misschien naar de gyn. Dus ja, daar ben ik wel blij mee. Zit nog wel heel erg te twijfelen als ik eenmaal zwanger ben waar ik wil bevallen.. mja. Daar heb ik nog genoeg tijd om over na te denken en ik kan toch altijd van gedachten veranderen! :+ :P

En hoe ist verder met jou? :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_105200879
Hoi lieve schatten!

Ik heb vanochtend vroeg gebeld, maar het was al te laat voor een sonde. Dus ik heb heel erg de knop omgezet, en moet nog maar 2 (kleine) glazen voordat het op is. Ik voel me veel minder misselijk, en het gaat veel beter! Bedankt voor jullie geduim. Vind ik lief. O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')