abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106314247
Die jij aangeeft is hetzelfde systeem als die twee van mij. Waarom neem je niet zo'n ego als die ik heb? Dan ben je een stuk goedkoper uit en er komt evenveel rook uit. Zo'n tankje kan je inderdaad helemaal vullen, of je schroeft er een cartridge op om hem mee te kunnen nemen. Maar in principe draait het om de batterij en die gaat volgens mij nooit langer mee dan zo'n tankje. Die cartridges zijn inderdaad leeg en die moet je vullen. Bijdruppelen is zo gepiept. Niet helemaal volgooien, ik doe ongeveer twintig druppeltjes erin. Dat spul wil je niet in je mond krijgen, da's best wel smerig.

Ik ben overgestapt van high naar medium sterkte. Die nicotinesmaak begint me nu al een beetje tegen te staan. Ben al wel vijf dagen gestopt met roken! Ik heb trouwens wel zo'n tankje bijbesteld, voor ¤ 5,-

Ik zie wel een boel lekkere smaakjes trouwens op die site en helemaal niet duur ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door Bonno op 02-01-2012 16:27:51 ]
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
pi_106317633
Bonno, jij had je Ego via sociaalroken? Welke pagina is dat? Want de naamgevingen zijn daar wat anders. Ik zie wel een "SR-510" pakket voor bijna 40 euro; in verhouding tot de Ego-T van 60 euro valt het prijsverschil best mee toch?
pi_106319664
Ja ik heb die 510 en de xxl, wel van ego. Maar qua smaakjes zou ik ze op die site van jou bestellen, die zijn daar veel goedkoper en je hebt meer keuze. Ik ga daar zeker ook een bestelling plaatsen. Ik vind het leuk om te mixen en een collectie smaken op te bouwen. Ben nu al bijna tweehonderd euro kwijt dus eerst maar twee maanden dampen om mijn investering eruit te hebben.

Maar geld is voor mij niet de reden om te stoppen met roken. Eigenlijk wilde ik dit ernaast gaan doen, maar heb dus helemaal niet meer gerookt. En ik rookte echt heel veel, Javaanse jongens 3/4

[ Bericht 33% gewijzigd door Bonno op 02-01-2012 18:24:12 ]
pi_106325414
Besteld! Ben benieuwd of het morgen binnen is (het was de normale 510, zou in envelop moeten kunnen). :) Ook Menthol en Lucky Strike van www.wegwerpsigaret.com. (ook wel lekker goedkoop!)
pi_106326181
Mooi zo! En goed de gebruiksaanwijzing lezen en eerst helemaal opladen :Y
pi_106343438
Wat ik me afvraag hierbij is, wanneer moet je stoppen? Hoe weet je dat je genoeg gerookt hebt?
If not now, then when.
pi_106345017
De eerste twee dagen blijf je gewoon continu dampen, daarna wordt dat wat minder. Ik pak dat ding af en toe en neem dan tien hijsjes. Dat voel je gewoon aan. Maar goed, zo heel veel weet ik er ook weer niet van, ben ook pas hiermee begonnen.
pi_106357825
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 04:48 schreef Lizzebeest het volgende:

Veel aandacht van de mannen, Lekker brutaal voor de uitsmijters gestaan die mij even vasthielden, maar speels er tussen door geglipt toen hun greep verslapte omdat ze zagen dat ik niet rookte.

:') :')
Go hard or go home
pi_106385268
Wat heb ik nou nog allemaal nodig als ik er één bestel en op welke site is die het goedkoopst?

Wat is btw het verschil tussen de:

http://www.wegwerpsigaret(...)_virtuemart&Itemid=4
en de
http://www.wegwerpsigaret(...)irtuemart&Itemid=142

En stel dat ik de Ego-T bestel dan heb ik deze erbij nodig neem ik aan:
http://www.wegwerpsigaret(...)virtuemart&Itemid=56

en deze om de cartridges te vullen?
http://www.wegwerpsigaret(...)irtuemart&Itemid=122

Wat heb ik nog meer nodig?

Bedankt!

[ Bericht 14% gewijzigd door Yuri_Boyka op 04-01-2012 04:25:37 ]
If not now, then when.
pi_106388833
Ego-T heeft volgens mij een of ander tanksysteem. Die 510 heb ik vanochtend binnengekregen van SociaalRoken, is inderdaad een snelle levering. Daar betaalde ik 39,99 voor een heel pakket (5 cartomizers, extra batterij, zelfs een chocolaatje haha).

Eerste ervaringen zijn trouwens nog niet heel erg fantastisch. Knopje wat ik moet indrukken als ik een hijs wil nemen is wennen. De rookproductie is wel erg goed. Gier (gevoel van het inhaleren van de rook) is eigenlijk heeel weinig! Jammer, ik heb namelijk al 0mg nicotine, dus het keelgevoel leek me prettig. Maar goed, dat scheelt per liquid. Deze is namelijk de standaard bijgeleverde "Tobacco" van SociaalRoken, het zal niet voor niets standaard zijn, 't is niet veel. Smaak doet me denken aan zo'n rookmachine in een discotheek. Logisch ook, een van dezelfde stofjes zit in er in, maar ik hoop dat het ook nog daadwerkelijk naar iets anders gaat smaken dan zo'n rookmachine.
pi_106393020
Als je 0mg nicotine neemt zonder smaakje, dan is er natuurlijk niks aan. Ik heb eerder ook gezegd dat juist die smaakjes erg lekker zijn. Die sigarettensmaak vind ik in ieder geval smerig. Dat je geen keelgevoel erbij hebt snap ik, dat krijg je volgens mij van de nicotine. Ik zou gewoon een paar smaakjes bestellen. Je kan gewoon opgeven wat je wil hebben en in welke sterktes.
pi_106408282
Ja, ik heb er direct twee smaken bij besteld. Een keer Lucky Strike (gewoon benieuwd..) en een keer Menthol (veel over gehoord, en lijkt me lekker fris, bij deze Tobacco merk ik soms amper of de cartomizer leeg is, zo chemisch en aangebrand smaakt het).
Maar waar SociaalRoken de volgende dag levert is Wegwerpsigaret (smaakjes) niet zo snel. Had ze het liefst gelijk binnen gehad, maar even afwachten dus :)
pi_106412035
Als het verbrand smaakt dan doe je er niet genoeg in. Ik heb al een behoorlijke collectie opgebouwd:

Vanille
Koffie
Rum
Amandel
Chocolade
Menthol
Marlboro
Whiskey
Redbull
Hennep-lemon

Op die xxl van mij zit nu zo'n tankje, maar dat is weggegooid geld want daar komt veel minder rook vanaf dan met zo'n gewone cartridge.

Ik vind het leuk om te mengen, bijv. chocolade-vanille-amandel. Ik heb dus ook een boel van die lege cartridges besteld, maar beter zijn die luxere waar die atomizer in zit. Ik heb wel extra van die mondstukjes erbij besteld. Zo houd ik de juiste cartridge bij het juiste flesje.Ik ben al wel van high naar medium overgestapt. Nu koop ik maar ff niks meer en damp eerst dit allemaal weg, ben al ¤ 180,- kwijt. Maar dat rookte ik normaal bijna in een maand weg :P

Ondertussen heb ik een week niet meer echt gerookt, de asbakken staan in de kast en het ruikt hier lekker zoet binnen. Ben ook al wat minder benauwd nu, ik rookte echt heel erg veel!

[ Bericht 5% gewijzigd door Bonno op 04-01-2012 20:48:30 ]
pi_106419629
Kan iemand me misschien even vertellen of ik zo alles heb in mijn vorige post?
If not now, then when.
pi_106427673
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:42 schreef Bonno het volgende:
Als het verbrand smaakt dan doe je er niet genoeg in. Ik heb al een behoorlijke collectie opgebouwd:

[ afbeelding ]

Vanille
Koffie
Rum
Amandel
Chocolade
Menthol
Marlboro
Whiskey
Redbull
Hennep-lemon

Op die xxl van mij zit nu zo'n tankje, maar dat is weggegooid geld want daar komt veel minder rook vanaf dan met zo'n gewone cartridge.

Ik vind het leuk om te mengen, bijv. chocolade-vanille-amandel. Ik heb dus ook een boel van die lege cartridges besteld, maar beter zijn die luxere waar die atomizer in zit. Ik heb wel extra van die mondstukjes erbij besteld. Zo houd ik de juiste cartridge bij het juiste flesje.Ik ben al wel van high naar medium overgestapt. Nu koop ik maar ff niks meer en damp eerst dit allemaal weg, ben al ¤ 180,- kwijt. Maar dat rookte ik normaal bijna in een maand weg :P

Ondertussen heb ik een week niet meer echt gerookt, de asbakken staan in de kast en het ruikt hier lekker zoet binnen. Ben ook al wat minder benauwd nu, ik rookte echt heel erg veel!
Welke smaken prefereer je?

Heb net een filmpje gezien waarin ze ook zeggen dat de Low Resistance opzetstukje beter is.
If not now, then when.
pi_106433807
Nieuwe smaakjes zijn binnen, en ik kan alleen maar zeggen MENTHOL _O_
De gier is ook beter, en een lekkere frisse nasmaak. Ben hier erg blij mee. Na die "Tobacco" smaak dacht ik dat het allemaal niet veel soeps was. :)
pi_106437763
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan iemand me misschien even vertellen of ik zo alles heb in mijn vorige post?
Je moet gewoon zo'n startersset kopen en zo'n flesje vloeistof met een smaakje en dat druppel je erin. Je kan injectiespuiten kopen maar het is niet nodig.

quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 07:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Welke smaken prefereer je?

Heb net een filmpje gezien waarin ze ook zeggen dat de Low Resistance opzetstukje beter is.
Koffie, chocolade en vanille.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:19 schreef Bot13 het volgende:
Nieuwe smaakjes zijn binnen, en ik kan alleen maar zeggen MENTHOL _O_
De gier is ook beter, en een lekkere frisse nasmaak. Ben hier erg blij mee. Na die "Tobacco" smaak dacht ik dat het allemaal niet veel soeps was. :)
Gelukkig maar. Daarom zeg ik ook steeds: Die tabaksmaakjes zijn niet lekker. Ik heb net ook menthol getest en die is inderdaad heel erg lekker, vooral in je keel. Veel plezier ermee!

[ Bericht 1% gewijzigd door Bonno op 05-01-2012 14:40:41 ]
pi_106437860
Zit het smaakje "Gitanes Caporal" er ook bij, dus zonder EU-beperking op het teergehalte en met die prik achterin je keel?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_106437899
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Zit het smaakje "Gitanes Caporal" er ook bij, dus zonder EU-beperking op het teergehalte en met die prik achterin je keel?
Dat weet ik niet, zal je ff naar moeten zoeken. Maar de bedoeling is toch dat er juist geen teer in zit? Alleen maar nicotine.
pi_106451016
Wel, ik heb ook zo'n EGO-T en ben begonnen met Sigaarsmaak, en een hoog nicotine gehalte (16 mg). Zeer tevreden over de smaak en de gier, oftewel het keelgevoel. Ik rook normaal bruine Gauloises, dus dat wil al wat zeggen.

Oh ja, ik gebruik dual coil cartomizers. Was eerst begonnen met atomizers maar vond dat niet zo geweldig, had niet zo dat keelgevoel, en dit is echt super qua damp ook. En voor (mij persoonlijk) is dit echt een top alternatief voor het rookverbod in de horeca, maar dat is natuurlijk slechts mijn ervaring.
pi_106459491
Goede tip van die dual coil cartomizers, heb er meteen een paar besteld.

Nog een tip voor de beginner: koop alles los. Dus een batterij 7,95 een lader 3,95 cartomizers 5stuks 7,95 en een flesje vloeistof 7,95 en je bent goedkoper uit dan een beginnersset.
pi_106467381
Wat is het verschil tussen de Ego-T type A en de Ego-T type B?
If not now, then when.
pi_106467638
Kan je ze zelf niet vergelijken?

quote:
De Joye eGo-T type A atomizer kan 1,1 ml E-liquid opslaan in de bijgeleverde tankjes.
Bij de Type B is dit 1,8ml e-liquid inhoud.
quote:
Type B
Joye eGo-T USB Batterij
1000mah

Type A
Joye eGo-T Batterij
651mah
Staat gewoon op die site, heb ik zo gecopy-paste voor je ;)
pi_106468037
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 00:47 schreef Bonno het volgende:
Kan je ze zelf niet vergelijken?

[..]

[..]

Staat gewoon op die site, heb ik zo gecopy-paste voor je ;)

Aah duidelijk ja, bedankt.

Ik ga dit bestellen:

http://www.cmalo.nl/Joye-eGo-T/Starterkits/eGo-T-Kit-Wit-A
http://www.cmalo.nl/en/Jo(...)eGo-T-Type-A-LR-Rood
http://www.cmalo.nl/en/E-Liquid-DK/Medium/Aardbei
http://www.cmalo.nl/en/E-Liquid-DK/Medium/Chocolate

en dan moet het wel goed zijn zo gok ik.
If not now, then when.
pi_106468318
Ok, ben benieuwd wat je ervan vindt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')