quote:Op zondag 13 november 2011 04:48 schreef Lizzebeest het volgende:
Veel aandacht van de mannen, Lekker brutaal voor de uitsmijters gestaan die mij even vasthielden, maar speels er tussen door geglipt toen hun greep verslapte omdat ze zagen dat ik niet rookte.
Welke smaken prefereer je?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:42 schreef Bonno het volgende:
Als het verbrand smaakt dan doe je er niet genoeg in. Ik heb al een behoorlijke collectie opgebouwd:
[ afbeelding ]
Vanille
Koffie
Rum
Amandel
Chocolade
Menthol
Marlboro
Whiskey
Redbull
Hennep-lemon
Op die xxl van mij zit nu zo'n tankje, maar dat is weggegooid geld want daar komt veel minder rook vanaf dan met zo'n gewone cartridge.
Ik vind het leuk om te mengen, bijv. chocolade-vanille-amandel. Ik heb dus ook een boel van die lege cartridges besteld, maar beter zijn die luxere waar die atomizer in zit. Ik heb wel extra van die mondstukjes erbij besteld. Zo houd ik de juiste cartridge bij het juiste flesje.Ik ben al wel van high naar medium overgestapt. Nu koop ik maar ff niks meer en damp eerst dit allemaal weg, ben al ¤ 180,- kwijt. Maar dat rookte ik normaal bijna in een maand weg
Ondertussen heb ik een week niet meer echt gerookt, de asbakken staan in de kast en het ruikt hier lekker zoet binnen. Ben ook al wat minder benauwd nu, ik rookte echt heel erg veel!
Je moet gewoon zo'n startersset kopen en zo'n flesje vloeistof met een smaakje en dat druppel je erin. Je kan injectiespuiten kopen maar het is niet nodig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan iemand me misschien even vertellen of ik zo alles heb in mijn vorige post?
Koffie, chocolade en vanille.quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Welke smaken prefereer je?
Heb net een filmpje gezien waarin ze ook zeggen dat de Low Resistance opzetstukje beter is.
Gelukkig maar. Daarom zeg ik ook steeds: Die tabaksmaakjes zijn niet lekker. Ik heb net ook menthol getest en die is inderdaad heel erg lekker, vooral in je keel. Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:19 schreef Bot13 het volgende:
Nieuwe smaakjes zijn binnen, en ik kan alleen maar zeggen MENTHOL![]()
De gier is ook beter, en een lekkere frisse nasmaak. Ben hier erg blij mee. Na die "Tobacco" smaak dacht ik dat het allemaal niet veel soeps was.
Dat weet ik niet, zal je ff naar moeten zoeken. Maar de bedoeling is toch dat er juist geen teer in zit? Alleen maar nicotine.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Zit het smaakje "Gitanes Caporal" er ook bij, dus zonder EU-beperking op het teergehalte en met die prik achterin je keel?
quote:De Joye eGo-T type A atomizer kan 1,1 ml E-liquid opslaan in de bijgeleverde tankjes.
Bij de Type B is dit 1,8ml e-liquid inhoud.
Staat gewoon op die site, heb ik zo gecopy-paste voor jequote:Type B
Joye eGo-T USB Batterij
1000mah
Type A
Joye eGo-T Batterij
651mah
Aah duidelijk ja, bedankt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:47 schreef Bonno het volgende:
Kan je ze zelf niet vergelijken?
[..]
[..]
Staat gewoon op die site, heb ik zo gecopy-paste voor je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |