abonnement Unibet Coolblue
pi_106753209
Heb hem net gezien. Die chirurg die zo met saltsman loop te flirten is echt wel de moordenaar.
I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!
pi_106753539
Yes, dat denk ik ook...
Vond het een opbouwende aflevering.. er gebeurde verder niet echt heel veel.
Start van nieuwe verhaallijnen
Be brave. Be kind.
pi_106755642
Ja dat dacht ik dus ook meteen, maar is dat nu dan niet veel te voor de hand liggend?!

Verder vond ik het wel heftig hoe Stephan deed in die auto, vond hem gewoon een beetje eng zo! En hoezo kreeg Caroline zo'n mooie armband van Klaus?
pi_106756104
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke aflevering ja. Stefan was idd creepy! Had zo te doen met Elena.

Damon: 'It's right. Just not right now.' O+
pi_106760796
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:44 schreef Crohnjurist het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook meteen, maar is dat nu dan niet veel te voor de hand liggend?!

Verder vond ik het wel heftig hoe Stephan deed in die auto, vond hem gewoon een beetje eng zo! En hoezo kreeg Caroline zo'n mooie armband van Klaus?
Ik denk dat Klaus de vrienden van elena/damon zover probeert te krijgen dat ze achter hem staan.
I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!
pi_106764260
Trouwens, Elena zei tegen Damon; thanks for picking me up.

Maar Stefan had haar mobiel uit het raam gegooid. Hoe wist Damon dan waar ze was :?
pi_106765296
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:44 schreef loezzzje het volgende:
Trouwens, Elena zei tegen Damon; thanks for picking me up.

Maar Stefan had haar mobiel uit het raam gegooid. Hoe wist Damon dan waar ze was :?
Ja, dat d8 ik dus ook. Maar goed Mystic Falls zal vast niet enorm zijn en Damon wist dat Stefan d'r had dus mss is ie een btje dat stadje gaan rond rijden.

Vond het een mooie opbouwende aflevering. Zou trouwens wel ernstig briljant zijn als Klaus wat met Caroline krijgt _O- Die kwam dan wel echt helemaal uit het niets, maar okay.
pi_106765613
En het zou haar de grootste hypocriet ooit maken omdat ze tyler dumpte vanwege klaus _O-
pi_106765780
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:44 schreef loezzzje het volgende:
Trouwens, Elena zei tegen Damon; thanks for picking me up.

Maar Stefan had haar mobiel uit het raam gegooid. Hoe wist Damon dan waar ze was :?
Ze heeft natuurlijk gewoon om hulp geschreeuwd, en Damon heeft natuurlijk super gehoor en is meteen erop af gerend! Gelukkig heeft alleen Damon het gehoord en niet al die Hybrids die in Mystic Falls rondlopen... :')

Op zich wel grappig als Caroline wat zal krijgen met Klaus, het mag dan hypocriet zijn, ik zie wel heel veel mooie verhaallijnen erdoor ontstaan. Een jaloerse Tyler (zal hij daardoor zijn band met Klaus kunnen verbreken?) en natuurlijk ruzie met Elena! Ik ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen!
pi_106778478
Soms kom je liefde tegen op een hele onverwachte plek O+ O+
Ik hoop zo dat klaus en caroline zo door gaat :Y
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:26:04 #161
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_106778497
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:44 schreef loezzzje het volgende:
Trouwens, Elena zei tegen Damon; thanks for picking me up.

Maar Stefan had haar mobiel uit het raam gegooid. Hoe wist Damon dan waar ze was :?
Hehe, ik dacht dus PRECIES hetzelfde op dat moment! :')
pi_106781628
Ja Klaus en Caroline, dat zou een leuke wending geven...
Die dokter Fell vind ik vreemd, benieuwd waar dat naar toe gaat.

Oh en Stefan is wel erg jammie als ie evil is...
pi_106784536
Een beetje spoilerige foto's voor een upcoming epi.....en er is uiteraard weer een feest (Mensen in smoking, jurkjes en *shock horror*-faces).

http://www.ew.com/ew/gallery/0,,20560952,00.html

Echt ik blijf erbij je kan hier zo goed een drinking game van maken: "take a shot whenever there's some kind of party or town-event in Mystic Falls" ;)
pi_106786484
SPOILER: stukje uit volgende episode
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Promo filmpje 3x12
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 08:50:30 #165
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_106794797
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:44 schreef loezzzje het volgende:
Trouwens, Elena zei tegen Damon; thanks for picking me up.

Maar Stefan had haar mobiel uit het raam gegooid. Hoe wist Damon dan waar ze was :?
Omdat Damon bij Klaus was die Stephen aan de telefoon had. Ik zou zeggen dat hij daar die informatie vandaan heeft....
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_106797030
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:31 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Op zich wel grappig als Caroline wat zal krijgen met Klaus, het mag dan hypocriet zijn, ik zie wel heel veel mooie verhaallijnen erdoor ontstaan. Een jaloerse Tyler (zal hij daardoor zijn band met Klaus kunnen verbreken?) en natuurlijk ruzie met Elena! Ik ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen!
Ik zat tijdens het kijken ook van: Dit is wel heel onverwachts dat Klaus zo'n 'emotioneel'-moment heeft met Caroline, maar het idee lijkt me eigenlijk wel leuk als Klaus haar leuk begint te vinden. Ik dacht echt dat heel veel mensen erop tegen zouden zijn, maar uit de rest van de reacties hier zie ik dat dat niet zo is. Trouwens, hoezo zou het hypocriet zijn dan? Ik snap wel dat Caroline niets met Tyler wil, omdat hij gebonden is aan Klaus. Dat is gewoon dat Tyler geen eigen wil heeft en dus nooit haar op de eerste plek zou kunnen zetten. Klaus heeft gewoon een eigen wil, dusja :P Maar oké, hij is wel de slechterik hier. Vind sowieso die stukjes leuk waar Klaus een beetje zijn menselijkheid laat doorschemeren :) Misschien is hij dan toch niet zo'n slechterik.
Ik vind het ook grappig dat Torrey DeVitto (die zuster) nu in TVD speelt, aangezien ze in het echt is getrouwd met Paul Wesley.

Ohja, er zijn toch vier doodskisten waarvan Damon en Stefan maar drie originals-kinderen kunnen plaatsen toch? Kan in die vierde niet gewoon de moeder van Klaus Elijah etc. zitten? Ik kan me niet meer precies herinneren of zij is gestorven/ geturnd is of niet. Of (misschien dat ik nu te ver ga :P ) dat in die kist de biologische vader van Klaus ligt, die wellicht de allereerste hybrid was (en dus niet Klaus). Argh, ik raak in de war :P
pi_106797470
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 11:58 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Ohja, er zijn toch vier doodskisten waarvan Damon en Stefan maar drie originals-kinderen kunnen plaatsen toch? Kan in die vierde niet gewoon de moeder van Klaus Elijah etc. zitten? Ik kan me niet meer precies herinneren of zij is gestorven/ geturnd is of niet. Of (misschien dat ik nu te ver ga :P ) dat in die kist de biologische vader van Klaus ligt, die wellicht de allereerste hybrid was (en dus niet Klaus). Argh, ik raak in de war :P
Klaus zijn vader was een weerwolf, Klaus is een hybrid omdat hij eerst een weerwolf was die daarna een vampier is geworden. (als ik het goed begrepen heb dan)

Maar verder denk ik ook een van deze twee personen, of papa, of toch mama en weten we het hele verhaal niet..
pi_106799307
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:19 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Klaus zijn vader was een weerwolf, Klaus is een hybrid omdat hij eerst een weerwolf was die daarna een vampier is geworden. (als ik het goed begrepen heb dan)

Maar verder denk ik ook een van deze twee personen, of papa, of toch mama en weten we het hele verhaal niet..
Klopt ja, Klaus' vader was een weerwolf, dus dan zou hij geen hybrid kunnen zijn. Ik lees trouwens net op http://vampirediaries.wikia.com/wiki/Klaus dat Mikael Klaus' biologische vader heeft gedood, dus dan had Klaus niet meer een hybrid van hem kunnen maken. Sowieso niet want hij had geen bloed van de doppelgänger. Trouwens, ik las dus ook net weer dat Rebekah en Klaus hun moeder hebben begraven, dus dan moet Klaus haar weer hebben opgegraven en in de kist hebben gelegd. Ik lees echt de hele tijd weer dingen terug en denk dan van 'ohja' en dan 'oh, maar die theorie klopt dan niet omdat dit en dat'. Beetje frustrerend :P Er is gewoon teveel informatie/ regels waar je op moet letten, maar waarschijnlijk komen de schrijvers binnenkort ook weer met een nieuw feitje aandraven, waardoor andere theorieën die niet konden kloppen, nu opeens wel mogelijk zijn :P Teveel informatie en dus eigenlijk ook te weinig informatie.
Nu ik zo over het turnen in het algemeen nadenk, vind ik het wel vreemd eigenlijk dat de vampieren/ hybrids in TVD bloed door hun aderen hebben stromen. Ze zijn immers (on)dood, maarja :P
pi_106800179
zo ervaar ik dat dus helemaal niet..
Dingen die niet kloppen door weinig informatie.. voor mij is alles eigenlijk heel logisch.
Maar mijn geheugen is ook wel zo dat ik al die dingen gewoon weet.
pi_106800229
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 11:58 schreef Goofoyou het volgende:

Ik vind het ook grappig dat Torrey DeVitto (die zuster) nu in TVD speelt, aangezien ze in het echt is getrouwd met Paul Wesley.

Ik noem dat omhoog neuken :X
Ik vind haar dus echt niets.. ik vind haar heel stom gecast.
pi_106800348
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:02 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik noem dat omhoog neuken :X
Ik vind haar dus echt niets.. ik vind haar heel stom gecast.
Naja, ik zie het wel vaker dat acteurs/ actrices in meerdere series spelen van hetzelfde netwerk. Volgensmij is daar een soort interne acteur-uitwisseling gaande ofzo :P Maar ik moet eerst meer van haar zien om haar echt goed te kunnen beoordelen. Maar had je liever iemand anders gezien in die rol omdat je weet dat zij de 'vrouw van' is? In dit geval, zou ik me er gewoon niet aan storen. Dat ik weet wie zij (en hoe ze die rol heeft gekregen) is doet niets af aan de rol vind ik persoonlijk. Of vind je haar sowieso niets aan?
pi_106805178
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:02 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik noem dat omhoog neuken :X
Ik vind haar dus echt niets.. ik vind haar heel stom gecast.
Tis niet alsof ze nog nooit in andere series heeft gewerkt.
Maar goed vond d'r ook al niets in Pretty Little Liars...maar dat kan ook door dr rol daar komen, mss gaat ze me nog verrassen hier ;)

Ik ga trouwens voor de originele versie van de doppelganger ofzo in de kist. Want waar Katherine en Elena nou precies de dubbelganger van zijn en hoe dat in het verhaal verbonden zit is ook nog niet duidelijk....
pi_106807312
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:06 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Naja, ik zie het wel vaker dat acteurs/ actrices in meerdere series spelen van hetzelfde netwerk. Volgensmij is daar een soort interne acteur-uitwisseling gaande ofzo :P Maar ik moet eerst meer van haar zien om haar echt goed te kunnen beoordelen. Maar had je liever iemand anders gezien in die rol omdat je weet dat zij de 'vrouw van' is? In dit geval, zou ik me er gewoon niet aan storen. Dat ik weet wie zij (en hoe ze die rol heeft gekregen) is doet niets af aan de rol vind ik persoonlijk. Of vind je haar sowieso niets aan?

Ik vind haar gewoon echt niets.
Haar manier van acteren staat mij echt niet aan.

Ja in PLL is het ook niets!
pi_106825996
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:02 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik noem dat omhoog neuken :X
Ik vind haar dus echt niets.. ik vind haar heel stom gecast.
Ik vind haar ook een verschrikking.
pi_106830280
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:44 schreef loezzzje het volgende:
Trouwens, Elena zei tegen Damon; thanks for picking me up.

Maar Stefan had haar mobiel uit het raam gegooid. Hoe wist Damon dan waar ze was :?
Telefooncel? Een voorbijganger waar ze een telefoon van mocht lenen? :)

Klaus en Caroline, dat is een verhaallijn die ik wel zie zitten, ben benieuwd!! :D
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')