Ik denk dat ik de wekker op 8.00 zet, vroeger niet hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:49 schreef Esje-lief het volgende:
Ik zet de wekker ervoor.. lekker wakker worden
Jaa ik ook.. 10 uur beginnen..quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de wekker op 8.00 zet, vroeger niet hoor
Vind ik ook jammer ja. Ik wist niet dat hij eruit ging of zal hij na een paar afleveringen weer terug komen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:30 schreef Crohnjurist het volgende:Wel jammer dat Jeremy nu weg gaat, het had nog goed moeten komen met Bonnie!
Zeg dan ook even erbij welke cliche's?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:43 schreef Pollore het volgende:
echt een prut aflevering. ik begin de cliché die aflevering op aflevering worden opgestapeld echt te slap voor worden. op deze manier wordt deze serie gewoon een nieuwe 90210 die jarenlang blijft voortslepen.
Kan niet wachten tot volgende week!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:19 schreef loezzzje het volgende:
Interview met Julie Plec. Spoilers!
http://insidetv.ew.com/20(...)-damon-elena-jeremy/
Wat was je excuus aan de baas? hahaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef MissRelin het volgende:
Kom ik toch vanochtend te laat op m'n werkZat nog effies op Twitter en toen zag ik Elena & Damon Kiss.
Tja, toen waren de prioriteiten snel duidelijk. Eerst die scene zien, dan werken!
File is ook een goeie. Die gebruik ik wel eensquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:30 schreef MissRelin het volgende:
Haha, die was er gelukkig ook nog niet!
Nou jah en 't boeit niet zo als je een keer 10 minuutjes tot een kwartiertje later binnen komt daar, dus dat scheelt
(en iedereen verslaapt zich wel eens...toch?)
Ja ik begin er wel weer een beetje vervelend van te worden dat ze steeds over en weer met een nog beter wapen komen waardoor er weer geen zak gebeurtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Hopelijk nog meer schuldgevoel voor Damon de komende paar afleveringen![]()
En we zullen Jeremy vast binnenkort wel weer terugzien. Op zo'n moment dat je denk van Yes, ze gaan nou eindelijk eens big bad Klaus killen en dan komt hij weer met: Oh by the way look what I got.
Waarom kijk je dan uberhauptquote:Op zondag 8 januari 2012 22:52 schreef Cee het volgende:
Net gekeken. Ik zag de eerste 'omg omg omg' reacties op twitter op vrijdagochtend dus scrollde er snel voorbij om niet te veel te weten te komen. Ik verwachtte er veel van, blijken die 'omg's' vanwege de Damon/Elena kus te zijn geweest. Dikke anticlimax. Die hele soap interesseert me echt geen fluit.
Ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 08:54 schreef Pvoesss het volgende:
Dat vind ik vrij apart want in elke serie zit wel een soapgedeelte.
Dat moet wel want anders is er geen serie![]()
Je kijkt omdat ze zo bad ass zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke aflevering ja. Stefan was idd creepy! Had zo te doen met Elena.
Damon: 'It's right. Just not right now.'![]()
Ik denk dat Klaus de vrienden van elena/damon zover probeert te krijgen dat ze achter hem staan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:44 schreef Crohnjurist het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook meteen, maar is dat nu dan niet veel te voor de hand liggend?!
Verder vond ik het wel heftig hoe Stephan deed in die auto, vond hem gewoon een beetje eng zo! En hoezo kreeg Caroline zo'n mooie armband van Klaus?
Ja, dat d8 ik dus ook. Maar goed Mystic Falls zal vast niet enorm zijn en Damon wist dat Stefan d'r had dus mss is ie een btje dat stadje gaan rond rijden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:44 schreef loezzzje het volgende:
Trouwens, Elena zei tegen Damon; thanks for picking me up.
Maar Stefan had haar mobiel uit het raam gegooid. Hoe wist Damon dan waar ze was
Ze heeft natuurlijk gewoon om hulp geschreeuwd, en Damon heeft natuurlijk super gehoor en is meteen erop af gerend! Gelukkig heeft alleen Damon het gehoord en niet al die Hybrids die in Mystic Falls rondlopen...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:44 schreef loezzzje het volgende:
Maar Stefan had haar mobiel uit het raam gegooid. Hoe wist Damon dan waar ze was
Hehe, ik dacht dus PRECIES hetzelfde op dat moment!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:44 schreef loezzzje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |