abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 januari 2012 @ 09:16:23 #276
186094 Floria
Ghost of shark
pi_106302388
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:15 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Jij bent haske nep :P dat heb ik gezien in dierenpark Amersfoort!! (8>
Ssssssssssh!!!!!! LOL
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_106302391
ik ga met gerberaatje mee, ik vind het een mooie wake-up call. Ik had gisteravond een mooie foto klaar staan van mn grote om te posten, hele post gemaakt, maar toch maar niet gepost.

Ik ga mn accounts (facebook ed) opruimen, als we niet meer in elkaars inner circle zitten, het spijt me, it's nothing personal :P
:)
pi_106302419
Hmz.. Zo ver wil ik gewoon niet gaan... Ik ben trots op mn dames en die paar fotos die ik wel eens plaats, veel plezier ermee om er een drama verhaal van te maken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2012 @ 09:18:50 #279
37843 lady-wrb
kortaf
  maandag 2 januari 2012 @ 09:19:20 #280
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106302440
Ik wil eigenlijk ook niet zo ver gaan... FB zal ik nog wel effe kritisch bekijken omdat ik daar ook gewoon veel meer zaken prive op gooi, maar ik post hier sowieso al nooit dingen die ik niet open en bloot elders zou neerzetten...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 2 januari 2012 @ 09:21:53 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_106302473
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:18 schreef Ticootje het volgende:
Hmz.. Zo ver wil ik gewoon niet gaan... Ik ben trots op mn dames en die paar fotos die ik wel eens plaats, veel plezier ermee om er een drama verhaal van te maken.
Ik ook hoor, zo veel foto's (en verhalen) post ik toch niet van mijn mannen, hier of op FB, ik vind het wel best.
FB vriendjes opruimen is wel een idee, maar ik wil ook zo graag wel bij anderen mee kunnen lezen als er eens ergens aangerefereerd wordt. Hoewel ik dus echt van heel veel OUDjes die ik op FB heb niet eens de nick aan de echte naam kan koppelen...
***
pi_106302481
nja, ik vind het jammer dat mensen hier nu zo van ondersteboven zijn dat ze hun postgedrag aanpassen. zielige stakkerds heb je overal. irl, en dus ook hier. je laat zlke mensen alleen maar winnen als je je eigen gedrag aanpast op zulke figuren.

ik ben er keihard ingestonken, had aangeboden om voor haar een soortgelijk boekje te maken als dat ik van kiro gemaakt heb. ze reageerde er niet op en heb me toen wel tegen laten houden om een soortgelijk aanbod aan klumsy te doen omdat ik dacht dat het niet gepast was. dus klumsy, als je er wel graag eentje wil maak ik dat met alle liefde voor je!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_106302485
Nou ja om zulke prive dingen gaat het me niet eens.. maar ik ben vrij makkelijk te herleiden, mijn kind heeft een vrij bijzondere naam... dit soort debiele wijven (als het een wijf is that is) herinneren me eraan dat er debielen op het net zitten (dat wist ik al maar dat vergeet je snel weer), en ze zullen maar net mijn kind een keer benaderen, gewoon met haar naam enzo en dus heel vertrouwd overkomen.

Misschien ver gedacht, maar dan ben ik het liever voor... ofzo... kweet niet, gevoelsmatig mag het wel wat anoniemer voor me...
pi_106302495
Maar dat is een reactie die bijna altijd volgt..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 2 januari 2012 @ 09:23:44 #285
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_106302496
Pff zover zou ik ook niet willen gaan. Ik ben wel zo naïef dat ik nog van het goede van een ander uit wil gaan.
O ja en ik ben heul echt. Fluugs was zelfs op mijn trouwerij O+ Toen was ze nog zwanger van Willem

Ik snap de reacties ook wel zoals van Gerberaatje. Je moet er niet aandenken dat iemand zo op die manier jouw foto's gebruikt. Wat ik het meest smakeloze en walgelijke van allemaal vind is dat ze de dood van een tweeling faket.
Be happy with the little things in life
pi_106302508
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:23 schreef Gerberaatje het volgende:
Nou ja om zulke prive dingen gaat het me niet eens.. maar ik ben vrij makkelijk te herleiden, mijn kind heeft een vrij bijzondere naam... dit soort debiele wijven (als het een wijf is that is) herinneren me eraan dat er debielen op het net zitten (dat wist ik al maar dat vergeet je snel weer), en ze zullen maar net mijn kind een keer benaderen, gewoon met haar naam enzo en dus heel vertrouwd overkomen.

Misschien ver gedacht, maar dan ben ik het liever voor... ofzo... kweet niet, gevoelsmatig mag het wel wat anoniemer voor me...
Dat is misschien wel goed om te bedenken... Maar ik ben er toch altijd bij... En ik ben toch op straat nog nooit aangesproken met he Tico?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_106302527
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:23 schreef Gerberaatje het volgende:
Nou ja om zulke prive dingen gaat het me niet eens.. maar ik ben vrij makkelijk te herleiden, mijn kind heeft een vrij bijzondere naam... dit soort debiele wijven (als het een wijf is that is) herinneren me eraan dat er debielen op het net zitten (dat wist ik al maar dat vergeet je snel weer), en ze zullen maar net mijn kind een keer benaderen, gewoon met haar naam enzo en dus heel vertrouwd overkomen.

Misschien ver gedacht, maar dan ben ik het liever voor... ofzo... kweet niet, gevoelsmatig mag het wel wat anoniemer voor me...
nja. voor die aardige buurman die ook als vrijwilliger op de voetbal zit moet je evengoed (zo niet meer) uitkijken.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_106302541
Wat sick zeg :r TF goed speurwerk!
pi_106302546
Nou ja, dat doe ik ook wel! Dit alleen is niet de reden om te switchen naar een kloon hoor, ik was het sowieso al van plan. Dit gaf me net even het zetje..

Hoe dan ook dit voelt gewoon wat beter :)
pi_106302553
Pppfff wat een verhaal zeg.
Las er vanacht wat van bij flugeltje en vlindur maar dacht niet lezen maar had al zo n gevoel.bah,ben er gewoon naar van.

Nou Ja,ik post toch al niet veel en zeker geen spannende dingen ofzo t is toch meestal oppervlakkig.

Heb ook de neiging om te laten weten dat ik ook wel echt ben hehe.

Wat een ziek figuur!
pi_106302555
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:26 schreef simmu het volgende:

[..]

nja. voor die aardige buurman die ook als vrijwilliger op de voetbal zit moet je evengoed (zo niet meer) uitkijken.
Als kind zijnde heb je volgens de statistieken het meeste te vrezen van je ouders... Daarna komt de kring die bij je in de buurt staat. De kans dat een wildvreemde je kind iets aandoet is gewoon erg klein.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 2 januari 2012 @ 09:31:12 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106302584
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is misschien wel goed om te bedenken... Maar ik ben er toch altijd bij... En ik ben toch op straat nog nooit aangesproken met he Tico?
Nu nog wel, maar straks op het schoolplein niet...

Maarreh, welk topic moet ik vanaf waar doorlezen om de ontmaskering te kunnen lezen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_106302587
Haar fb account is ook weg?of kijk ik scheel?
  maandag 2 januari 2012 @ 09:31:40 #294
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_106302590
Bijgelezen en verbijsterd... :o Echt te bizar dit, wat een staatsgevaarlijke idioot! Ik ben er ook met open ogen ingestonken :D. Vond het wel een tiepetje, maar geen moment gedacht dat het nep was. Dat verzin je toch ook niet... ;(
  maandag 2 januari 2012 @ 09:32:54 #295
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_106302607
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:31 schreef het-is-mij het volgende:
Haar fb account is ook weg?of kijk ik scheel?
Klopt, gone...
pi_106302608
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nu nog wel, maar straks op het schoolplein niet...

Maarreh, welk topic moet ik vanaf waar doorlezen om de ontmaskering te kunnen lezen?
Schoolplein is achter een hek?
Ja sorry, maar ik ga nu niet heel wantrouwend naar de wereld kijken door 1 ziek persoon die de boel bij elkaar liegt..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 2 januari 2012 @ 09:34:04 #297
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106302624
Wat ik gek genoeg het meest opvallend vond is dat ze het had over dat ze 35 man over de vloer kreeg voor kerst en gister nog, haar usericon (met dode baby - dat vond ik erg...opvallend). Maar nooit gedacht dat alles fake was.
  maandag 2 januari 2012 @ 09:34:18 #298
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106302627
[quote]1s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nu nog wel, maar straks op het schoolplein niet...

Maarreh, welk topic moet ik vanaf waar doorlezen om de ontmaskering te kunnen lezen?
Zwangerschap en geboorte deel 889

[ Bericht 7% gewijzigd door Marrije op 02-01-2012 09:36:07 (om precies te zijn) ]
  maandag 2 januari 2012 @ 09:36:03 #299
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_106302650
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:34 schreef Aventura het volgende:
Wat ik gek genoeg het meest opvallend vond is dat ze het had over dat ze 35 man over de vloer kreeg voor kerst en gister nog, haar usericon (met dode baby - dat vond ik erg...opvallend). Maar nooit gedacht dat alles fake was.
Same here Aventura! :D
  maandag 2 januari 2012 @ 09:36:31 #300
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106302658
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:34 schreef Marrije het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 2 januari 2012 09:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nu nog wel, maar straks op het schoolplein niet...

Maarreh, welk topic moet ik vanaf waar doorlezen om de ontmaskering te kunnen lezen?

Zwangerschap en geboorte deel 889
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')