abonnement Unibet Coolblue
pi_104269784
wil er iemand nog iets hebben van TD? heb nog een plekkie van 4 lakjes over. splitten we de verzendkosten. zo ja,pm me dan even
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:30:37 #227
159909 -Peach
Prunus persica
pi_104286749
Vandaag mn MO pakketje binnen *O* Helaas is er bij Aqua Violet van Beetlejuice een stukje uit de schroefdraad en is er wat nagellak uitgelopen, maar dat is te fixen!
Ik had ze allemaal behalve Pinky Brown. Verder nog Cherry Pie, Magenta Pearl, Peacock Green en Scarlet Sparkle en ze zijn allemaal mooi (in fles iig) O+
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:52:14 #228
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_104287310
FUUUUUUUU
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_104306587
Ik heb nu Sky Blue Pink van Orly O+ Dekt met twee lagen nog niet helemaal, maar het awesome multichrome-effect maakt een hoop goed :D

pi_104320022
@princess-a, ohhh! O+

@Puckzzz, ik vind dat bloemetjesmotief wél mooi, welke plate? :)

@alexannyw, 7 laagjes dus :o Maar het resultaat mag er zijn hoor! :Y

@afivi, die heb ik nog niet eerder gezien, pretty! Zo te zien is het een french manicure lakje, dat verklaart ook wel de slechte dekking..
pi_104323313
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 16:33 schreef AmyGrace het volgende:
Rood :9 (a england - Perceval)
[ afbeelding ]
Wat een mooie kleur rood!
  maandag 14 november 2011 @ 11:57:23 #233
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_104347363
@ AmyGrace: prachtige kleur rood!

@ afivi:mooie duochrome!

@ Alexannyw: mooie groene glitters! Ik vond de kleurtjes van de Natventurista LE eigenlijk helemaal niet zo bijzonder, maar om zo te layeren is die groene wel heel tof!

@ Puckzzz: ik vind het wel mooie bloemetjes :@

@ Princess-a: ik denk dat ik ook verliefd ben O+

Verder heb ik geen zin meer om terug te lezen :P :@

Hier mijn mani van de afgelopen week: OPI Grape...Set...Match



En OPI Servin' Up Sparkle eroverheen:



En dit was mijn eerste TD bestelling *O*

pi_104387325
@AmyGrace Wat een mooie kleur rood, daar zouden er veel meer van moeten zijn :)
@Miss_Congeniality Ik vind die twee lakjes zo tof, zeker met elkaar gecombineerd! Mooie bestelling bij TD ook :)

Ik heb vandaag Essence Fatal met daar overheen KleanColor Chunky Holo Black. Zoals mijn collega al riep: 'next level shit!' :D Ietwat crappy telefoonpic:

pi_104401643
Eerst had ik helemaal niets met nagellak,
tot ik ontdekte wat je er wel niet mee kan doen, ik vind het helemaal leuk nu O+

Just deal with it.
pi_104406608
Models Own Blooboo O+


Met een laagje Catherine Arley #674 O+ O+
pi_104407488
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:47 schreef AmyGrace het volgende:
Models Own Blooboo O+
[ afbeelding ]

Met een laagje Catherine Arley #674 O+ O+
[ afbeelding ]
Naar zo'n kleur ben ik op zoek, wat een mooi effect met die glitters!
pi_104427681
@AmyGrace, Perceval is een van m'n favo rode lakken, mooi :) En oh, die blauwe O+ Holo is natuurlijk altijd goed!

@Miss_Congeniality, ik vind Grape mooier zonder Servin', maar ze blijven allebei tof :) En da's een leuke bestelling, nu gaat 't bij mij ook weer kriebelen om te bestellen :P

@afivi, toffe combo zo! :Y

@Cherryi, leuk gedaan, en pas maar op, voor je 't weet kom je om in de lakjes en wil je alleen maar meer! :')
pi_104427722
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 16:33 schreef AmyGrace het volgende:
Rood :9 (a england - Perceval)
[ afbeelding ]
omfg :9 moooi
  woensdag 16 november 2011 @ 10:59:49 #240
336001 Antebella
Alle Dagen Dromen
pi_104429009
Heb gisteren mijn acrylnagels eraf geweekt met aceton...... En nu zijn het hele zielige zachte nageltjes :(
Maar gisteren gelijk bij de Etos ''Trind nail repair'' en Trind ''brightener'' gehaald (alle nagelproducten 1+1 gratis) en vanmorgen bij de Hema ''Repair en Grow'' en ''Cuticle Lemon Oil'' en nu ga ik ze komende tijd maar heel erg vertroetelen.

Wel een zielig gezicht hoor :(
pi_104441785
haha ja acryl nagels zijn mooi als je ze op hebt, maar zodra ze eraf zijn is het echt een hell voor je nagels.. :(
  woensdag 16 november 2011 @ 17:14:24 #242
336001 Antebella
Alle Dagen Dromen
pi_104442189
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:05 schreef FlowerGirlii het volgende:
haha ja acryl nagels zijn mooi als je ze op hebt, maar zodra ze eraf zijn is het echt een hell voor je nagels.. :(
Ik had acrylnagels genomen omdat ik de laatste twee jaar weer heel erg nagels beet. Nu ben ik daar weer vanaf dus wil ik weer mijn eigen nagels, maarja, voordat die weer toonbaar zijn....

Ach, het komt vast wel goed :)
pi_104443980
Mijn nagels van vandaag.


Catrice - I Scream Peach!
pi_104444156
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:47 schreef AmyGrace het volgende:
Models Own Blooboo O+
[ afbeelding ]

Met een laagje Catherine Arley #674 O+ O+
[ afbeelding ]
Normaal ben ik niet zo van de glitters (op mijn nagels althans :D), maar dit vind ik echt heel O+
pi_104486506
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:05 schreef Lissy88 het volgende:
Mijn nagels van vandaag.

[ afbeelding ]
Catrice - I Scream Peach!
Echt een leuke kleur!
Heb er eens meloenen mee gemaakt :P

Just deal with it.
pi_104495811
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 01:26 schreef afivi het volgende:
Ik heb nu Sky Blue Pink van Orly O+ Dekt met twee lagen nog niet helemaal, maar het awesome multichrome-effect maakt een hoop goed :D

[ afbeelding ]
Oh, wauw! Jammer dat 'ie niet in 2 laagjes dekt, maar ik vind het effect echt prachtig! Zijn deze nog te koop? :)

quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 16:33 schreef AmyGrace het volgende:
Rood :9 (a england - Perceval)
[ afbeelding ]
Nice, die kleur doet me echt denken aan kerst! ~:)

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:47 schreef AmyGrace het volgende:
Models Own Blooboo O+
[ afbeelding ]

Met een laagje Catherine Arley #674 O+ O+
[ afbeelding ]
So damn lovely! O+ Ik vind die kleurnaam echt geweldig trouwens xD Blooboo :+

Picture spam!

Bij mij een tijd geleden zwart met glitters erin (topcoat vretend!) van Janet ofzo


Dag daarna Pop Rose van Rimmel met nageldecals van Ebay


Volgende dag The Dawn Is Broken van Essence. Ik ben echt verliefd op de kleur. Het doet me een beetje denken aan cementmortel :')


En weer een dag verder Mother Earth Is Watching You met Make It Golden van Essence + matte topcoat


En gisteren P2 - Notice Me! met Catherine Arley - 806


Welke er vandaag nog perfect opzit trouwens, nogal zeldzaam gebeuren bij mij :P
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_104500914
@Cherryi Het staat ook zo lekker zomers ;)
  vrijdag 18 november 2011 @ 09:17:14 #248
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_104503766
@ Sokkepok: wow, dat zijn een hoop mani's! Wissel je echt elke dag? Ik vind de 4e erg leuk gelukt met die matte topcoat. En de zwarte kleur van je eerste foto is errrruuuug mooi!

@ Cherryi: hihi, meloenen!

@ Lissy88: ik vind koraalkleuren bij anderen altijd heel leuk staan, maar bij mezelf vind ik het op de een of andere manier toch niet zo..

@ AmyGrace: de blauwe moddols op zichzelf vind ik niet zo heel geweldig, maar in combinatie met die glitters is het echt O+

@ Cherryi: leuke mani!

@ Holyme: thanks! Ik vind zelf de Grape zonder Servin' ook wel erg mooi eigenlijk.

@ Afivi: thanks! Die combi van jou is ook echt mooi! Misschien moet ik toch maar eens aan de KleanColor...

Mijn mani van de afgelopen week: OPI Brand New Skates



Ik had hem alleen niet zo sheer verwacht. Ik was begonnen met hele dunne laagjes, maar op die nagels moesten dus in totaal 4 lagen om hem redelijk dekkend te krijgen. Op de nagels waar ik hem wat dikker had opgezet, waren 3 lagen voldoende, maar nog steeds vond ik het niet super super dekkend. Maar ik vind de finish wel helemaal geweldig, dus volgende keer layer ik hem maar over een andere grijze lak denk ik :) .
pi_104513130
M'n eerste nagelpic!! :D

pi_104555287


Ik match :P

2 laagjes DV8 van ChG, en 1 laagje Butter London - Henley Regatta.
it's the map in my mind that sends me on my way.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')