Wat bedoel je met 'het erf'?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:54 schreef Annebakt het volgende:
Onze nieuwe buurman informeert ons (wat op zich vriendelijk is) over een garage die hij op het erf wil zetten.
Tsja, ik snap ook niet dat zoiets mag... maar helaas staat het wel zo in ons bestemmingsplan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat ik niet begrijp in de eerdere reacties: het bestemmingsplan mag dan bestaan, maar je kunt toch niet zomaar een groot gebouw in je achtertuin/voortuin neerzetten zónder toestemming van je buren? Daar zijn die vergunningen toch óók voor bedoeld?
Je moet toch ook een vergunning aanvragen voor bijvoorbeeld een dakkapel?
Via de mail deze mededeling doen van zo'n bouwwerk is ook niet erg tactvol. Ik snap dat je er helemaal niet blij mee bent!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:49 schreef Annebakt het volgende:
[..]
Ik heb er echt even ontzettend buikpijn van zeg.... We gaan uiteraard met de buurman praten, maar hij staat volledig in zijn recht lijkt het en we zijn dus afhankelijk van zijn wil. Dat het de relatie verstoort lijkt me evident...
Nope, voor de rest is het gewoon huis. Het komt er zo uit te zien, waarbij rode rand een raampartij is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:57 schreef r_one het volgende:
Is deze garage de enige aan-/bij-/uitbouw? Heeft de buurman niet toevallig een extra erkertje, bijkeuken, luifeltje, tuinhuisje, whatever aan of bij z'n hoofdgebouw gepland?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:32 schreef klipper het volgende:
[..]
Nieuwbouwproject.
Dat die buurman het daar wilt is wel te begrijpen, je probeert je kavel voor jezelf zo goed mogelijk in te richten.
Al met al zitten ze er toch nog zo'n 3.5mtr vanaf, en ze kijken niet gelijk tegen die hoogte aan, maar tegen het dak wat omhoog gaat, zodoende zou het met het ontnemen van het licht nog wel meevallen
Je hoeft helemaal geen toestemming te vragen aan de buren, dit doet de beste man alleen maar uit beleefdheid.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat ik niet begrijp in de eerdere reacties: het bestemmingsplan mag dan bestaan, maar je kunt toch niet zomaar een groot gebouw in je achtertuin/voortuin neerzetten zónder toestemming van je buren? Daar zijn die vergunningen toch óók voor bedoeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |