abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 oktober 2011 @ 19:07:53 #26
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103463954
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:05 schreef Liquidist het volgende:

[..]

En wie zoekt er weer ruzie? Werkelijk waar mens, jouw leven moet toch wel één grote, donkere zwartgallige kloof zijn, of niet? Ik dacht trouwens dat je niet meer ging kijken omdat SPS niet bij jou werkt, en omdat "ze toch al over hun top heen zijn". Doe dat dan ook niet en val ons niet lastig met je getroll.
Want als je iets (terechts) negatiefs zegt over South Park, ben je meteen aan het trollen? :')
Echte fans nemen geen genoegen met afleveringen die lijken op een parodie op South Park.
Als je er niet tegen kunt dat mensen eerlijk zijn, zit je niet goed op een forum.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103464362
quote:
13s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:07 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Want als je iets (terechts) negatiefs zegt over South Park, ben je meteen aan het trollen? :')
Echte fans nemen geen genoegen met afleveringen die lijken op een parodie op South Park.
Als je er niet tegen kunt dat mensen eerlijk zijn, zit je niet goed op een forum.
Natuurlijk mag je hier kritiek hebben op South Park. Maar for the sake of argument zou het dan wel leuk zijn als je die kritiek enigszins onderbouwt in plaats van met ongefundeerde beweringen te komen waarvan we maar voetstoots aan moeten nemen dat ze waar zijn omdat jij het zegt. Anders kun je natuurlijk verwachten dat je enigszins cynische reacties krijgt. Een terechte vervolgvraag is dan inderdaad wat je doet op het moment dat je geen genoegen neemt met een aflevering.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2011 19:18:57 ]
  zondag 23 oktober 2011 @ 19:21:11 #28
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103464525
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:18 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je hier kritiek hebben op South Park. Maar for the sake of argument zou het dan wel leuk zijn als je die kritiek enigszins onderbouwt in plaats van met ongefundeerde beweringen te komen waarvan we maar voetstoots aan moeten nemen dat ze waar zijn omdat jij het zegt. Anders kun je natuurlijk verwachten dat je enigszins cynische reacties krijgt. Een terechte vervolgvraag is dan inderdaad wat je doet op het moment dat je geen genoegen neemt met een aflevering.
Ehhm ... het is maar South Park hoor. Voor een mening over een animatieserie hoef je geen onderbouwing te geven van 10 regels.
En iedereen die hier ook maar iets negatiefs over South Park zegt, wordt meteen aangevallen.
Laat mensen gewoon hun mening geven. Zo simpel is het.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103464676
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:21 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ehhm ... het is maar South Park hoor. Voor een mening over een animatieserie hoef je geen onderbouwing te geven van 10 regels.
En iedereen die hier ook maar iets negatiefs over South Park zegt, wordt meteen aangevallen.
Laat mensen gewoon hun mening geven. Zo simpel is het.
Dan zal jij het nog moeilijk krijgen later in de grote mensen wereld. Maar inderdaad, het is maar South Park. Het punt is alleen dat iedereen vrij enthousiast schijnt te zijn over de nieuwe aflevering na een periode van wat tegenvallende afleveringen. Maar jij bent daarentegen zwaar teleur gesteld. Is het dan echt zo vreemd om te vragen waarom je het zo'n baggeraflevering vindt?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2011 19:25:12 ]
  zondag 23 oktober 2011 @ 19:26:49 #30
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103464797
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:24 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Dan zal jij het nog moeilijk krijgen later in de grote mensen wereld. Maar inderdaad, het is maar South Park. Het punt is alleen dat iedereen vrij enthousiast schijnt te zijn over de nieuwe aflevering, maar jij daarentegen zwaar teleur gesteld. Is het dan echt zo vreemd om te vragen waarom je het zo'n baggeraflevering vindt?
Jij weet helemaal niks van mijn leven, dus die opmerkingen kun je achterwege laten.
Ik heb duidelijk gezegd dat het veelbelovend begon, maar uiteindelijk toch teleurstelde.
Waarom? Omdat dat gedoe met Wikileaks en Lemmiwinks gewoon nergens op sloeg en er weer poepgrappen moesten worden gemaakt. Daar kwamen ze misschien in de eerste 3 seizoenen mee weg, maar nu niet meer.
Niet dat ik jullie vraag waarom jullie het wel zo fantastisch vonden, maar goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Madame_Paon op 23-10-2011 19:37:51 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 23 oktober 2011 @ 19:27:00 #31
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_103464803
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:24 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Dan zal jij het nog moeilijk krijgen later in de grote mensen wereld. Maar inderdaad, het is maar South Park. Het punt is alleen dat iedereen vrij enthousiast schijnt te zijn over de nieuwe aflevering na een periode van wat tegenvallende afleveringen. Maar jij bent daarentegen zwaar teleur gesteld. Is het dan echt zo vreemd om te vragen waarom je het zo'n baggeraflevering vindt?
Dat is nou precies wat een troll onderscheidt van iemand die gewoon een wat minder enthousiast standpunt heeft. Verder goed verwoord :)
Conformists will be cast away by the tide of history
  zondag 23 oktober 2011 @ 19:32:50 #32
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103465068
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:27 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Dat is nou precies wat een troll onderscheidt van iemand die gewoon een wat minder enthousiast standpunt heeft. Verder goed verwoord :)
Zo'n drama maken omdat iemand iets negatiefs durft te zeggen over een tv-programma.
Wie is hier nou de troll?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103465136
quote:
13s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:26 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Jij weet helemaal niks van mijn leven, dus die opmerkingen kun je achterwege laten.
Ik heb duidelijk gezegd dat het veelbelovend begon, maar uiteindelijk toch teleurstelde.
Waarom? Omdat dat gedoe met Wikileaks en Lemmiwinks gewoon nergens op sloeg en er weer poepgrappen moesten worden gemaakt. Daar kwammen ze misschien in de eerste 3 seizoenen mee weg, maar nu niet meer.
Niet dat ik jullie vraag waarom jullie het wel zo fantastisch vonden, maar goed.
South Park beschuldigen van dat iets nergens op slaat is net zoiets als het Journaal beschuldigen van dat ze zo actueel zijn. Als je dat niet kan waarderen snap je South Park niet imo. Ik vond het zelf eerlijk gezegd een erg scherpe vinding die weldegelijk ergens op sloeg en waar ik hard om heb moeten lachen. Maar goed, ik kan mij voorstellen dat mensen inderdaad niet meer op niet-functionele poepgrappen zitten te wachten.

Zie je, zo moeilijk was het niet :)
pi_103465152
quote:
7s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:32 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Zo'n drama maken omdat iemand iets negatiefs durft over een tv-programma.
Wie is hier nou de troll?
;)
  zondag 23 oktober 2011 @ 19:36:54 #35
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_103465298
quote:
7s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:32 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Zo'n drama maken omdat iemand iets negatiefs durft te zeggen over een tv-programma.
Wie is hier nou de troll?
Noem je dat een drama?
Jij? Really?
Conformists will be cast away by the tide of history
  zondag 23 oktober 2011 @ 19:40:53 #36
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_103465519
Ik vond die laatste aflevering eigenlijk best wel weer leuk. Als je Cartman macht geeft, weet je dat het fout zal gaan.
Jesus hates you.
  zondag 23 oktober 2011 @ 19:58:02 #37
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103466389
  Forum Admin zondag 23 oktober 2011 @ 20:00:47 #38
232445 crew  Specularium
pi_103466540
Special, nu op CC.
pi_103466664
Elke aflevering wordt slechter, misschien mijn verwachtingen van SP bijstellen
pi_103467426
Niet zo'n negatieve TT man. :{w
gr gr
  zondag 23 oktober 2011 @ 20:20:31 #41
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_103467675
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 20:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Niet zo'n negatieve TT man. :{w
Agree. Lijkt zo net alsof het de algemene mening representeert, wat niet zo is :)
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_103468198
quote:
13s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:26 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Jij weet helemaal niks van mijn leven, dus die opmerkingen kun je achterwege laten.
Ik heb duidelijk gezegd dat het veelbelovend begon, maar uiteindelijk toch teleurstelde.
Waarom? Omdat dat gedoe met Wikileaks en Lemmiwinks gewoon nergens op sloeg en er weer poepgrappen moesten worden gemaakt. Daar kwamen ze misschien in de eerste 3 seizoenen mee weg, maar nu niet meer.
Niet dat ik jullie vraag waarom jullie het wel zo fantastisch vonden, maar goed.
Ik dacht dat ze gingen eindigen dat het niet nodig om alles te laten lekker (schijt in broek), maar dat lekken soms nodig is om grotere zaken aan het licht te brengen (laxeermiddel complot).
pi_103468261
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tja waarom wikileaks nu? beetje over datum onderwerp imo
De Wikileaks/Lemmiwinks aflevering stond al voor het voorjaar gepland, maar is toen niet gebruikt. Waarschijnlijk dat ze enkel dat gegeven te mager vonden voor een hele aflevering, maar dat ze het nu konden gebruiken in combinatie met de recente zelfmoorden van gepeste jongeren.
  maandag 24 oktober 2011 @ 09:19:05 #44
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_103487368
Aankondiging nieuwe episode:

s15e11: Broadway Bro Down
quote:
Episode 1511 "Broadway Bro Down" Press Release
From tomorrow's Comedy Central Press Release:

Randy has a new appreciation for Broadway musicals
in an all-new "South Park"
on Wednesday, October 26 at 10:00 P.M. on Comedy Central

--------
Robert Lopez, Co-Creator of THE BOOK OF MORMON with Matt
Stone and Trey Parker joins the South Park Writer's Room
for this Week's Episode!
--------
All-New Season 15 Episodes Available In HD Exclusively On
Xbox LIVE, iTunes, Sony
PlayStation Network, Amazon Video On Demand
New Episodes Also Available On SouthParkStudios.com
--------

NEW YORK, October 24, 2011 - Randy's co-workers show him what's great about Broadway Musicals in an all-new episode of "South Park" titled "Broadway Bro Down" premiering on Wednesday, October 26 at 10:00 p.m. ET/PT on Comedy Central.

Sharon is thrilled that Randy is making an effort to do more things that she enjoys. But, after he takes her to see a hit musical in Denver, Randy becomes Broadway's biggest fan. Sharon is whisked away to New York and treated to every musical on the Great White Way.


You know, I've learned something today
pi_103491233
Randy *O*
pi_103500258
Een voormalig aanhanger van de Scientology-kerk zegt dat ze de makers van de animatieserie South Park hebben bespioneerd na de aflevering waarin de kerk voor de gek werd gehouden in 2005.

Volgens de man werden telefoongegevens, bankgegevens en brieven van bedenkers Matt Stone, Trey Parker en hun vrienden in de gaten gehouden. Er werd zelfs in hun prullenbakken gesnuffeld.

Ook acteur en fanatiek aanhanger van Scientology Tom Cruise werd belachelijk gemaakt in de aflevering. Door een deal tussen hem en de filmmaatschappij mag de aflevering Trapped in the Closet niet meer herhaald worden

(nos.nl)

Scientology :') Tom Cruise :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Forum Admin maandag 24 oktober 2011 @ 16:15:02 #47
232445 crew  Specularium
pi_103501368
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:49 schreef TLC het volgende:
Door een deal tussen hem en de filmmaatschappij mag de aflevering Trapped in the Closet niet meer herhaald worden
Er zat dus een kern van harde waarheid in?
pi_103502624
Randy ep _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:41:53 #49
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_103504900
Mooi is dat toch, dat Randy altijd voor 150% iets gaat doen :D Met die vechtpartijen bij kinderhonkbal, het koken, die camera's tijdens Pandemic en nu dit weer _O-
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_103504921
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mooi is dat toch, dat Randy altijd voor 150% iets gaat doen :D Met die vechtpartijen bij kinderhonkbal, het koken, die camera's tijdens Pandemic en nu dit weer _O-
Blijft het beste personage naast de vier jongens.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')