abonnement Unibet Coolblue
pi_103075243


Welkom in het Metallica-topic. Een plek waar de Fok! Metallica fan terecht kan! Uiteraard zijn ook alle overige metal- en muziekliefhebbers welkom! Discussieer hier over alles wat met de band te maken heeft.

Welkom in het Metallica-topic!





Jason Newsted
Basgitaar
Jaren actief: 1986 - 2001

Cliff Burton
Basgitaar
Jaren actief: 1983 - 1986
overleden op 27 september 1986 door een busongeval tijdens een tour met Metallica

Dave Mustaine
Sologitarist
Jaren actief: 1981 - 1983

Ron McGovney
basgitaar
Jaren actief: 1981 - 1982



EP's

Metallica - Garage Days Re-Revisited (1987)
Alternatieve titel: The $5.98 E.P.
Metallica - The Unnamed Feeling E.P. (2003)
Metallica - St. Anger (2003)
Metallica - Some Kind of Monster (2004)

Albums




Alternatieve albums

Metallica - The Good, the Bad & the Live (1990)
Metallica - Bay Area Thrashers (1997)
Alternatieve titel: The Early Days

Vorige topics!
Bron afbeeldingen: wikipedia
Klik hier voor startpost!

[ Bericht 11% gewijzigd door pfefferkatze op 14-10-2011 14:53:45 ]
pi_103075256
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 08:29 schreef Tokus het volgende:
Trouwens, Bij een paar van de nummers denk ik dat het beter is dat ze niet uitlekken en überhaupt niet uitgebracht worden. Helaas is het te laat voor dat laatste.
Kan je titels noemen van die nummers die ''niet uitgebracht'' hoeven te worden volgens jou? Ben nu toch wel benieuwd :) The View vond ik de eerste 2-3 plays ook niks, maar het groeide wel degelijk op me. Misschien is het fanboyisme, misschien ook niet.
Ik probeer de plaat zo min mogelijk te zien als Lou Reed plaat, of als Metallica plaat, het is gewoon iets nieuws.

En kan je hier commentaar op geven:

David Fricke of Rolling Stone heard at least two of the songs from the project in June 2011—"Pumping Blood" and "Mistress Dread"—and described their sound as a "raging union of [Reed's] 1973 noir classic, Berlin, and Metallica's '86 crusher, Master of Puppets."[9]

Een mengsel van Master of Puppets en Berlin klinkt namelijk niet verkeerd.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:50:53 #3
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_103075832
Pumping Blood klinkt wel aardig, met idd wel duidelijk wat Metallica er in. Maar ik vind de combinatie van Lou Reed's gezwam bovenop de muziek niet altijd goed werken.
Bij Mistress Dread is dat al beter, daar zingt hij meer ipv dat hij maar wat teksten opzegt. Maar ook daar geldt dat de vocalen totaal niet stroken met de muziek. Muzikaal komt dat nummer toch wel het dichtst bij "normale" Metallica. Maar in nummers als Little Dog of de 2e helft van Junior Dad, daar wijst niets er op dat het Metallica is. Junior Dad mag dan 19 minuten zijn, de 2e helft is een veeeeeel te lange instrumentale outro. Was dat 1 of 2 minuten, dan ging het wel. Nu zit je een minuut of 9 te wachten of er wat komt, maar er komt niks. Dit stuk is meer een soundtrack van een dramafilm, maar dan niet in een van de spannende scenes.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_103076001
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:50 schreef Tokus het volgende:
Pumping Blood klinkt wel aardig, met idd wel duidelijk wat Metallica er in. Maar ik vind de combinatie van Lou Reed's gezwam bovenop de muziek niet altijd goed werken.
Bij Mistress Dread is dat al beter, daar zingt hij meer ipv dat hij maar wat teksten opzegt. Maar ook daar geldt dat de vocalen totaal niet stroken met de muziek. Muzikaal komt dat nummer toch wel het dichtst bij "normale" Metallica. Maar in nummers als Little Dog of de 2e helft van Junior Dad, daar wijst niets er op dat het Metallica is. Junior Dad mag dan 19 minuten zijn, de 2e helft is een veeeeeel te lange instrumentale outro. Was dat 1 of 2 minuten, dan ging het wel. Nu zit je een minuut of 9 te wachten of er wat komt, maar er komt niks. Dit stuk is meer een soundtrack van een dramafilm, maar dan niet in een van de spannende scenes.
Oke, bedankt dat je antwoord! Klinkt toch alsof ik mijn verwachtingen wat moet omlaag schroeven, je vindt het een erg experimenteel (''avant garde'') album als ik het goed begrijp. En dat zal veel mensen niet goed bevallen vrees ik, zeker als ze een Metallicaplaat verwachten.

En de geluidskwaliteit, is het net zo kut als Death Magnetic? :P Of ben je daar niet mee bekend?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:07:56 #5
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_103076371
geluid is wat beter dan Death magnetic, maar echt goed kan ik er niet over oordelen want het is een online stream, dus altijd al iets mindere kwaliteit dan cd.

Dragon is overigens best wel goed, eigenlijk.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_103078850
Dat praterige deed James Hetfield ook, in een Nick Cave cover (hij doet dit wel vaker, net zoals een hoop andere bands (Henry Rollins, Capt. Beefheart, Therapy? etc.)).

Kan best gaaf uitpakken, maar tis maar net waar je van houdt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_103267663
http://soundcloud.com/lou(...)lu-30-second-samples

30-sec previews van alle nummers :o

Mistress Dread klinkt inderdaad erg Death Magneticcy.

Iced Honey lijkt wel een duistere versie van Sweet Jane als je naar het gitaarloopje luistert.

Valt me trouwens op hoe alle previews veel betere kwaliteit zijn dan The View, hoop dat het eindproduct zo is en het niet mixes van voor de final mixing betreft.

Oeh dat gitaarstukje bij Junior Dad :9 Dat klinkt wel weer erg lekker.
Brandenburger Gate trouwens ook fijn.

Ben toch wel aardig hyped voor het album :@
pi_103275338
Die marching riff in Pumping Blood vind ik echt vet :P
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_103275388
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 08:48 schreef RacerDKB het volgende:
http://soundcloud.com/lou(...)lu-30-second-samples

30-sec previews van alle nummers :o

Mistress Dread klinkt inderdaad erg Death Magneticcy.

Iced Honey lijkt wel een duistere versie van Sweet Jane als je naar het gitaarloopje luistert.

Valt me trouwens op hoe alle previews veel betere kwaliteit zijn dan The View, hoop dat het eindproduct zo is en het niet mixes van voor de final mixing betreft.

Oeh dat gitaarstukje bij Junior Dad :9 Dat klinkt wel weer erg lekker.
Brandenburger Gate trouwens ook fijn.

Ben toch wel aardig hyped voor het album :@
Jammer van Junior Dad is dat het (bijna) een kopie is van UnIII
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_103275466
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:50 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Die marching riff in Pumping Blood vind ik echt vet :P
Ja dat rifje is tof alleen dan ineens Lou Reed met z'n ''PUMPING BLOOD......PUMPE 'LOOD''

quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:51 schreef Mr.Jorn. het volgende:

[..]

Jammer van Junior Dad is dat het (bijna) een kopie is van UnIII
Hm ja het begingitaarstukje misschien wel. We zullen het enige nummer moeten afwachten, lijkt me sterk dat ze zichzelf kopiëren.
pi_103277615
Rifjes zijn leuk, Lou Reed moet ik even aan wennen.
Stop rockin' the boat.
pi_103278200
Mij boeit het niet, koop hem toch wel. Klinkt al heel vet moet ik zeggen!
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_103278217
En kom er eigenlijk nu pas achter dat het ''Lou Reed and Metallica'' is officieel, heb The View 20 keer gescrobbled onder ''Metallica and Lou Reed'' :P

Volgens de Volkskrant (die het weer van Revolver Magazine hebben) denkt Kirk dat het een van hun beste werken is:
http://www.volkskrant.nl/(...)este-werk-ooit.dhtml

quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:01 schreef The_Dean het volgende:
Mij boeit het niet, koop hem toch wel. Klinkt al heel vet moet ik zeggen!
Heb mijne al besteld :P Nog een week of 2.
pi_103278667
Misschien dat ik hem meeneem uit San Francisco in December. Eerst maar eens goed naar luisteren met een fles whiskey erbij oid.
Stop rockin' the boat.
pi_103279872
quote:
6s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:11 schreef bassieVL het volgende:
Misschien dat ik hem meeneem uit San Francisco in December. Eerst maar eens goed naar luisteren met een fles whiskey erbij oid.
In SF zal je Lou Reed denk ik live gaan horen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 oktober 2011 @ 14:53:03 #16
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_103280522
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:01 schreef RacerDKB het volgende:


Volgens de Volkskrant (die het weer van Revolver Magazine hebben) denkt Kirk dat het een van hun beste werken is:
http://www.volkskrant.nl/(...)este-werk-ooit.dhtml

als een artiest dat niet vindt, dan kunnen ze het beter niet uitbrengen.

Of in ieder geval, zoals Hammett, zeggen dat je het vindt anders dan is het wat rare promotie... "ja, ons nieuwe album is best aardig, maar eigenlijk is onze vorige cd veeeel beter".
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_103308682
Lulu is gelekt.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_103309782
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:09 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Lulu is gelekt.
Ahhhh yeahh.

Dat zat er aan te komen als retailers previews online zetten voordat het mocht.

Morgen vroeg m'n wekker zetten om het te luisteren *O*
pi_103313620
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:09 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Lulu is gelekt.
Dan ben ik scheel?
pi_103314244
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:38 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

In SF zal je Lou Reed denk ik live gaan horen.
Ik hoop het niet. Doe mij maar Jason, Ron etc. En een zooi oude nummers.
Stop rockin' the boat.
pi_103314812
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 08:04 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Dan ben ik scheel?
Je kunt hem ook hier luisteren: http://www.loureedmetallica.com/listen-to-lulu.php
Stop rockin' the boat.
pi_103320657
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:40 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Je kunt hem ook hier luisteren: http://www.loureedmetallica.com/listen-to-lulu.php
Hij is gelekt, dus ze dachten: ''Laten we hem dan maar helemaal online zetten''?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 oktober 2011 @ 12:41:32 #24
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_103320811
of het "lek" is gewoon een rip van die site.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_103320905
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:41 schreef Tokus het volgende:
of het "lek" is gewoon een rip van die site.
Kan, maar waarom zouden ze het online zetten in de 1e plaats; 1 dag na het posten van sampletjes?

Ik probeer nu er eentje van de site te rippen om te vergelijken met een download van de lek, tot nu toe geen succes :P Fucking flash spelers.
pi_103321288
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:41 schreef Tokus het volgende:
of het "lek" is gewoon een rip van die site.
Nope, ik had de mp3's al eerder gevonden dan dat Lulu op de website stond :)

Metallicabb had zijn werk goed gedaan :)
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_103358284
Na meerdere luisterbeurten wordt het steeds beter :) , Frustration, Dragon en Cheat on Me zijn tot nu toe mijn favorieten.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_103358996
Dit is geen muziek voor thrashmetalfans, maar mensen die alternatieve shit waarderen als Helmet, Queens of the StoneAge en Cpt Beefheart kunnen hun hart ermee ophalen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_103369319
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:32 schreef Godshand het volgende:
Dit is geen muziek voor thrashmetalfans, maar mensen die alternatieve shit waarderen als Helmet, Queens of the StoneAge en Cpt Beefheart kunnen hun hart ermee ophalen :)
Zeker mee eensch ....zo goed vind ik het "Lulu" album niet....Zal het een aantal keer moeten horen... :7
pi_103409991
Nooit verwacht dat Metallica in staat zou zijn om nog grotere crap dan St Anger uit te brengen. Wat een drama dit.
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
pi_103410054
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:32 schreef Godshand het volgende:
Dit is geen muziek voor thrashmetalfans
Metallica na AJFA dus sowieso al niet meer ;)
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
pi_103423748
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:00 schreef BountyHunter043 het volgende:
Nooit verwacht dat Metallica in staat zou zijn om nog grotere crap dan St Anger uit te brengen. Wat een drama dit.
Waarom blijf je zo krampachtig aan hun thrashmetalverleden vasthouden? Face it, dat willen ze niet altijd maken. Het zijn op en top muzikanten, en die doen graag wat ze zelf willen. Als je echt thrash wil horen, wendt je je maar tot Slayer, Megadeth of Annihilator. Leveren braaf elke keer een thrashplaat af ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_103427329
Eindelijk tijd om even te luisteren, maar ik vind het erg vet _O_
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_103433254
quote:
5s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom blijf je zo krampachtig aan hun thrashmetalverleden vasthouden? Face it, dat willen ze niet altijd maken. Het zijn op en top muzikanten, en die doen graag wat ze zelf willen. Als je echt thrash wil horen, wendt je je maar tot Slayer, Megadeth of Annihilator. Leveren braaf elke keer een thrashplaat af ^O^
Het gaat er niet zozeer om of het thrash is of niet, maar wel dat je klassiekers blijft afleveren.
Een Fade to black of For whom the bell tolls zijn ook geen Thrash, maar die creativiteit en dat niveau zullen ze nooit meer halen.

Oh en Megadeth heeft al tijden geen pure thrashplaat meer afgeleverd,
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
pi_103438106
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:48 schreef BountyHunter043 het volgende:

[..]

Het gaat er niet zozeer om of het thrash is of niet, maar wel dat je klassiekers blijft afleveren.
Een Fade to black of For whom the bell tolls zijn ook geen Thrash, maar die creativiteit en dat niveau zullen ze nooit meer halen.

Oh en Megadeth heeft al tijden geen pure thrashplaat meer afgeleverd,
Dan zijn we het gewoon duidelijk niet eens.

Van Death Magnetic vind ik " That was just your life" en "All Nightmare Long" toch wel hele goede nummers die het niveau van Fade to Black en For Whom the Bell tolls wel halen. Zo muzikaal gaaf vind ik For Whom nou ook weer niet. Dat nummer valt wellicht op door het bassolootje maar verder gewoon een lekker stampnummer.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_103443743
quote:
10s.gif Op zondag 23 oktober 2011 00:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan zijn we het gewoon duidelijk niet eens.

Van Death Magnetic vind ik " That was just your life" en "All Nightmare Long" toch wel hele goede nummers die het niveau van Fade to Black en For Whom the Bell tolls wel halen. Zo muzikaal gaaf vind ik For Whom nou ook weer niet. Dat nummer valt wellicht op door het bassolootje maar verder gewoon een lekker stampnummer.
Het kwartje van For whom the bell tolls zal dus waarschijnlijk nog bij jou moeten vallen. Ride the lightning, ik luister hem al 20 jaar, maar typisch zo'n album waar je zelfs na 20 jaar nog nieuwe dingen op ontdekt.

En om nog even erop terug te komen: prima dat ze dingen doen die ze zelf leuk vinden maar Lulu is zoiets als Springsteen die een dance album maakt. Oftewel, niemand zit erop te wachten. Ik zou niet weten waarom je niet vast mag houden aan de glorietijden van een band/artiest, namelijk datgene (en de kwaliteit) waar ze groot mee zijn geworden. Ik vind het hypocriet om een band maar te blijven steunen bij alles wat ze uitbrengen. Vaak is het dan vooral "ik moet eraan wennen, ik probeer het goed te vinden..." in plaats van het omgekeerde "wow dit klinkt goed".

[ Bericht 10% gewijzigd door BountyHunter043 op 23-10-2011 09:20:19 ]
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
pi_103446083
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 09:12 schreef BountyHunter043 het volgende:

[..]

Het kwartje van For whom the bell tolls zal dus waarschijnlijk nog bij jou moeten vallen. Ride the lightning, ik luister hem al 20 jaar, maar typisch zo'n album waar je zelfs na 20 jaar nog nieuwe dingen op ontdekt.

En om nog even erop terug te komen: prima dat ze dingen doen die ze zelf leuk vinden maar Lulu is zoiets als Springsteen die een dance album maakt. Oftewel, niemand zit erop te wachten. Ik zou niet weten waarom je niet vast mag houden aan de glorietijden van een band/artiest, namelijk datgene (en de kwaliteit) waar ze groot mee zijn geworden. Ik vind het hypocriet om een band maar te blijven steunen bij alles wat ze uitbrengen. Vaak is het dan vooral "ik moet eraan wennen, ik probeer het goed te vinden..." in plaats van het omgekeerde "wow dit klinkt goed".
Je mag van mij best vast houden van de glorietijden van een artiest, maar eerlijk gezegd waren die eerste 3 albums geen glorietijden. Vooral Kill em all blinkt nou niet uit van muzikale degelijkheid, maar is vooral veel lekker snel hakken. Wel uniek voor die tijd. Maar voor de meeste stervelingen op deze planeet vooral 1 bak herrie. Neemt niet weg dat ik de eerste 3 albums niet goed vind hoor, maar voor hun was het een tijd waarin ze aan het opkomen waren.

Ik steun ze ook niet alles bij wat ze uitbrengen, maar als ik gewoon objectief naar luister hebben ze vaak gewoon goede nummers. Punt. Toen ik Death Magnetic voor het eerste hoorde was ik vooral meteen onder de indruk van That was just your Life. Daarna ook van All Nightmare Long. De overige nummers zijn wat minder van kwaliteit. The Unforgiven 3 is mooi, maar niet zo overweldigend indrukwekkend als de 1e Unforgiven. De rest deed mij aan de Frayed Ends denken van Justice, of Eye of The Beholder. Die waren vooral lang en herhaalde zich teveel. Het instrumentaaltje is leuk maar haalt het niet bij de vorige 3 instrumentalen.

Wat Lulu betreft, we zullen wel zien of iemand erop zit te wachten. De Master of Puppets fans niet nee, maar als je van Nick Cave ofzo houdt, zul je hier waarschijnlijk wel van vinden: " Hey, interessant!". Jammer voor de Thrashmetal fans, leuk voor de anderen.

Maar ik denk dat wij hier wel eeuwen over kunnen discussieren, smaken verschillen nu eenmaal..

Laterz
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_103446321
quote:
6s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je mag van mij best vast houden van de glorietijden van een artiest, maar eerlijk gezegd waren die eerste 3 albums geen glorietijden. Vooral Kill em all blinkt nou niet uit van muzikale degelijkheid, maar is vooral veel lekker snel hakken. Wel uniek voor die tijd. Maar voor de meeste stervelingen op deze planeet vooral 1 bak herrie. Neemt niet weg dat ik de eerste 3 albums niet goed vind hoor, maar voor hun was het een tijd waarin ze aan het opkomen waren.

Maar ik denk dat wij hier wel eeuwen over kunnen discussieren, smaken verschillen nu eenmaal..

Laterz
Hit the lights, Four horsemen, Motorbreath, Whiplash, Phantom lord, No Remorse, Seek&Destroy. Klassiekers van de eerste orde. Niet alleen hakken, maar ook nog eens geweldige riffs, opbouw en catchyness.
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
  zondag 23 oktober 2011 @ 14:24:40 #40
177948 Daskaar
cake or death?
pi_103452668
ik heb lulu gedownload en na een halve luisterbeurt verwijdert, niet mijn kopje thee.
zo jammer want t is niet alsof metallica elke twee jaar n nieuw album aflevert.
ik moest meteen weer denken aan hun load periode..
pi_103500224
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:24 schreef Daskaar het volgende:
ik heb lulu gedownload en na een halve luisterbeurt verwijdert, niet mijn kopje thee.
zo jammer want t is niet alsof metallica elke twee jaar n nieuw album aflevert.
ik moest meteen weer denken aan hun load periode..
Zal mij niks verbazen als hun volgende album a la Load wordt.

Liefste zie ik eigenlijk een mix tussen Load en Death Magnetic :) Maar dan wel weer wat compactere nummers, 6 min. is een beetje overdreven...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 oktober 2011 @ 16:34:06 #42
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_103502077
quote:
6s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:42 schreef Godshand het volgende:

Wat Lulu betreft, we zullen wel zien of iemand erop zit te wachten. De Master of Puppets fans niet nee, maar als je van Nick Cave ofzo houdt, zul je hier waarschijnlijk wel van vinden: " Hey, interessant!". Jammer voor de Thrashmetal fans, leuk voor de anderen.

ik houd van de muziek van Nick Cave, maar Lulu vind ik echt niks. Als je van Lou Reed houdt, dan ga je Lulu leuk vinden. Hou je niet van Lou Reed, dan waarschijnlijk niet. Het heeft namelijk amper wat met Metallica te maken. Het is gewoon Lou Reed met een heavy begeleidingsband (die dan toevallig Metallica heet).
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:11:34 #43
177948 Daskaar
cake or death?
pi_103507147
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zal mij niks verbazen als hun volgende album a la Load wordt.

Liefste zie ik eigenlijk een mix tussen Load en Death Magnetic :) Maar dan wel weer wat compactere nummers, 6 min. is een beetje overdreven...
6 minuten lang? Geweldig juist, fuck 3-4 minuten radionummers.

Of heel kort en snel (Slayer, Ramones) of wat langer dan dat. Juist een van de voordelen van Metallica.
pi_103545579
Sommige riffs zijn heerlijk, maar ik kan maar niet wennen aan dat geblaat van Lou Reed.
  FOK!fotograaf woensdag 26 oktober 2011 @ 21:11:37 #46
159915 -Menn0-
MNO
  woensdag 26 oktober 2011 @ 21:18:33 #47
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_103599780
Lulu is een beetje raar, niet mijn ding :| Ik hou zoiezo niet van Lou Reed.

Hoeveel concertregistraties zijn er trouwens van Metallica? Ik heb nu Live shit, S&M(de allerbeste :)) en die van Frankrijk 2009, zijn er nog meer?
pi_103600782
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef Quisho het volgende:
Lulu is een beetje raar, niet mijn ding :| Ik hou zoiezo niet van Lou Reed.

Hoeveel concertregistraties zijn er trouwens van Metallica? Ik heb nu Live shit, S&M(de allerbeste :)) en die van Frankrijk 2009, zijn er nog meer?
http://www.amazon.com/Met(...)Noches/dp/B002YWMJ2Y
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
pi_103600807
Ik zou voor de bootlegs gaan ;)
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
pi_103600835
Woodstock is ook nog een leuke (unofficial)
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 22:17:01 #51
177948 Daskaar
cake or death?
pi_103603716
quote:
goed nieeeeuuuuuws!!!!
pi_103605601
quote:
www.livemetallica.com voor audiobootlegs.
youtube voor videobootlegs
en voor officiele releases zou ik even wikipedia bekijken.
Maar om even losse, op internet staande concerten op te noemen:
Rock am ring 03,06,08, Rock in Rio 08, 10,11,
Woodstock 94, Donington 95, Seoul 06.
En vast nog veel meer.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 23:07:30 #53
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_103606836
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 22:45 schreef Mr.Jorn. het volgende:

[..]

www.livemetallica.com voor audiobootlegs.
youtube voor videobootlegs
en voor officiele releases zou ik even wikipedia bekijken.
Maar om even losse, op internet staande concerten op te noemen:
Rock am ring 03,06,08, Rock in Rio 08, 10,11,
Woodstock 94, Donington 95, Seoul 06.
En vast nog veel meer.
Thanks ga ff kijken of ik die kan vinden dan :)
pi_103608259
Live Shit vind ik het leukst.

Cunning stunts heb je ook nog.

Monsters of Rock @ Moscow 1991 zijn ook beelden van geschoten.

En Big 4 Sofia 2010, en Big 4 van 3 juli 2011, uitgezonden op Zweedse TV, goede kwaliteit.
pi_103611807
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:33 schreef RacerDKB het volgende:
Monsters of Rock @ Moscow 1991 zijn ook beelden van geschoten.
Die Harvester of Sorrow daar!
Echte "kijk de Russen vallen voor Metallica en communisme vergeten" reclame!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_103613885
Français Pour Une Nuit is ook officieel uitgebracht. Opgenomen in de Arena van Nimes in 2009.
Stop rockin' the boat.
pi_103622117
En ik neem aan dat komende december ook het nodige gefilmd gaat worden.
pi_103678500
Bizar, het optreden van Metallica in India vandaag is gecancelled. Reactie van de fans: we slopen het podium maar.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_103685838
Prachtige LULU recensies gelezen:

"1/5"
"1,2/10"
"23/100"
"Worst album ever"
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
pi_103783263
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:50 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Bizar, het optreden van Metallica in India vandaag is gecancelled. Reactie van de fans: we slopen het podium maar.
Ja om te janken dat bericht...

bron: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)eken-podium-af.dhtml
Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Compliment het volgende:
Adrem antwoord, users als jij zijn een aanwinst voor het forum :)
Ik Google nooit, mijn vrouw weet toch alles beter
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 oktober 2011 @ 13:48:17 #61
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_103784101
vind je het gek? Ze wilden Lulu daar integraal gaan spelen, aangevuld met wat tracks van St. Anger :P
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_103826791
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:48 schreef Tokus het volgende:
vind je het gek? Ze wilden Lulu daar integraal gaan spelen, aangevuld met wat tracks van St. Anger :P
_O-
Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Compliment het volgende:
Adrem antwoord, users als jij zijn een aanwinst voor het forum :)
Ik Google nooit, mijn vrouw weet toch alles beter
pi_104219895
Komende zomer spelen ze weer op een paar festivals, onder andere Download festival waar ze the Black Album integraal gaan spelen.
Stop rockin' the boat.
  donderdag 10 november 2011 @ 21:30:49 #64
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_104221128
Hoe vet he. Heel het Black Album, dus ook 3 nummers die ze nooit gedaan hebben. Heerlijk. Don't Tread on Me is fantastisch :)

Hoop dat ze op RaR en Werchter komen. Toch heerlijk dat je ze elk jaar in Europa kan zien. Een kleine pleister op de wond dat ik niet naar de USA ga begin december.
pi_104231031
Of wolf and man, My friend of misery (live) dat lijkt me wel erg cool.
pi_104232740
GAAAAAFFF
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_104285131
Hun performance bij 1LIVE in Keulen staat op YouTube:
http://www.youtube.com/pl(...)ure=playlist-comment

Of als 1 geheel op de 1LIVE website:
http://www.einslive.de/me(...)ed-und-metallica.xml

Vind de gitaar veel leuker bij veel nummers, toffer dan studio. Alsof Kirk telkens wat improviseert.
Wel bijzonder irritant gefilmd, elke fucking halve seconde een ander shot. ADHD-moffen.

Kijk het geheel wel als het in wat betere kwaliteit beschikbaar is.
pi_104286579
zowel op cd als live is het een enorme hoop shitmuziek.. Ik zet "ride..."nog maar eens op.
pi_104291137
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_104794295
Rock am Ring/im Park en Nova Rock in Oostenrijk zijn ook bevestigd. Verder grote kans dat ze op Pinkpop en Werchter komen volgend jaar.
Stop rockin' the boat.
  vrijdag 25 november 2011 @ 10:41:35 #71
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_104795821
Sowieso op RAR aanwezig :)

Maybe nog een ander festivalletje meepikken.

Blijft heerlijk ze elk jaar te kunnen zien sinds 2006. Ken bijna geen een band waar dit ook voor geld, helemaal van die grote.

Zet maar ff black album op :)
pi_104799408


_O_

Ze spelen het gehele Black Album
Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Compliment het volgende:
Adrem antwoord, users als jij zijn een aanwinst voor het forum :)
Ik Google nooit, mijn vrouw weet toch alles beter
pi_105137886
Huh wtf, Darren Aronofsky zou toch de clip voor Iced Honey maken?

Nu heeft ie dus een clip gemaakt voor The View, hoopte eigenlijk dat Iced Honey als single zou komen en daarmee ook een clip.

Wel toffe clip, vanaf 2 minuut 5 seconden dat je James zo ziet, ziek!


En maandag beginnen de 4 concerten in San Fran _O_
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 december 2011 @ 17:32:33 #74
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_105138103
voor zo'n high-profile regisseur is het maar een erg erg erg matige clip.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_105242286
Hoe laat begon dat concert @ Fillmore echt als ze nu nog on-stage zijn? :?

Maargoed, lees dat ze een nummer spelen die Death Magnetic niet gehaald heeft, genaamd Hate Train.
pi_105242451
https://twitter.com/#!/MetClubSwe

Hier staan fotootjes en info.

http://twitter.com/#!/Met(...)317165981696/photo/1
Nederlandse gasten, BassieVL soms? :7 ?

Lees dat Jason er is, Cliff Burtons pa, en dat Rob nu Anesthesia (Pulling Teeth) speelt, nu terwijl ik dit typ :o
Ah het is nu 0:46 daar, ik dacht dat het kwart voor 3 of kwart voor 4 zou zijn, maar 0:46 snap ik nog wel.

(voorlopige) setlist tot nu toe:

Call of Ktulu
No Remorse (Full Version)
The Shortest Straw
Leper Messiah
The Day That Never Comes
Carpe Diem Baby
Hate Train
Please Don't Judas Me (acoustic)
Wherever I May Roam (with a fan)
Sad But True (with John Marshall)
Anesthesia (Pulling Teeth)
No Leaf Clover (with Apocalyptica)
One (with Apocalyptica)
Harvester of Sorrow (with Jason)
Damage, Inc (with Jason)
Motorcycle Man (with Biff Byford)
The Prince (with Sean Harris & Brian Tatler)
It's Electric (with Sean Harris & Brian Tatler)
Helpless (with Sean Harris & Brian Tatler)
Am I Evil? (with Sean Harris & Brian Tatler)
Seek & Destroy (with Jason Newsted, John Marshall, Sean Harris, Brian Tatler, Bif Byford, Apocalyptica, and the Soul Rebels Brass Band)

[ Bericht 8% gewijzigd door pfefferkatze op 06-12-2011 10:57:26 ]
pi_105244801
MetClub members zouden de ruwe studio-versie van Hate Train krijgen over de mail.

Lyrics staan op de website.

Wel lachen om te zien op Metallica forums dat mensen ''dubbel zouden betalen om Metallica te zien die niet eindigt met Seek & Destroy'', en hier in Europa deden ze dat afgelopen zomer een paar keer :P In Gelsenkirchen waar ik bij was in ieder geval, nummer 4 van de avond o.i.d. En geen Nothing :Y

[ Bericht 27% gewijzigd door pfefferkatze op 06-12-2011 11:20:13 ]
pi_105246167
_O_ Awesome _O_ Vooral Hate Train :)
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_105247732

Is ie nu al gemaild? Dan zijn ze aardig rap, fucking hell. 5 minuten na het concert de setlist op de officiele website, uurtjes later de beloofde studioversie in de mail? :D

Ben helaas geen Metclub lid, wachten op het mp3/flacje dan maar.

edit: volgens mij heeft blabbermouth hem per ongeluk online gezet, artikel is nu ook weg en daar stond een linkje in. Maar iemand heeft hem dus al op YouTube gegooid :P

Lijkt erg op Fuel eerlijk gezegd, alleen dan zwaar.

[ Bericht 17% gewijzigd door pfefferkatze op 06-12-2011 12:45:04 ]
pi_105250622
Trouwens, er waren toch 14 nummers gemaakt voor Death Magnetic, waarna er maar 10 op het album kwamen?

Misschien de overige 4 deze 4 avonden, elke avond eentje?


Deze bijvoorbeeld.
pi_105287232
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:58 schreef RacerDKB het volgende:
Trouwens, er waren toch 14 nummers gemaakt voor Death Magnetic, waarna er maar 10 op het album kwamen?

Misschien de overige 4 deze 4 avonden, elke avond eentje?


Deze bijvoorbeeld.
Misschien komen ze ook op het nieuwe album? Net als dat er een Reload kwam...

Trouwens mooie setlist, dat Carpe Diem baby hebben ze volgens mij maar weinig live gespeeld. Als het nieuwe album net zo qua stijl wordt als deze setlist, lijkt het mij een tof album te worden :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 december 2011 @ 12:12:20 #82
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_105289604
dat nieuwe album laat nog wel even op zich wachten, want de manager wil eerst dat de band door Europa gaat touren om nu nog van de hoge euro te profiteren....
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 7 december 2011 @ 21:49:39 #83
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105315312
quote:
Metallica tourt Europa vanwege zwakke euro
Laatste update: 7 december 2011 20:32
info

AMSTERDAM - Metallica gaat in de zomer van 2012 op tournee vanwege de huidige Eurocrisis. Tourmanager Cliff Burnstein zegt te willen profiteren van de zwakke euro.
Foto: Universal

De Amerikaanse metalband heeft dit jaar de tourcyclus voor het in 2008 verschenen album Death Magnetic afgerond. Het plan was om pas weer in 2013 op de planken te staan na de release van een nieuw album.

In plaats daarvan wordt er in de zomer van 2012 ook een stel optredens gedaan, onder meer om het Black Album (1991) integraal te spelen, waarbij Nederland vooralsnog niet wordt aangedaan.

Burnstein legt aan de Wall Street Journal uit dat financiële redenen de grondslag zijn om Metallica alweer zo snel te laten optreden. "Over een aantal jaren zal de dollar sterker zijn en de euro zwakker. En als dat zo is, dan is er voor ons meer winst te behalen door nu Europese shows te doen."

Red Hot Chili Peppers

Burnstein is ook de tourmanager van de Red Hot Chili Peppers. De band heeft recentelijk het nieuwe album I'm With You uitgebracht.

Ondanks dat het logisch is dat de band nu dus op tournee is, legt Burnstein uit dat ook de Peppers volgend jaar zomer shows doen in Europa vanwege de Eurocrisis.

Coca Cola

Verder vergelijkt Burnstein Metallica met Coca Cola. "We zijn een Amerikaans exportproduct, net als Coca Cola. We kijken naar de beste markten waar we heen kunnen gaan. Momenteel is dat bijvoorbeeld Indonesië."
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_105316302
Prima toch? :P

Misschien wat minder leuk voor de Amerikanen maar leuk voor ons. Concerten zijn hier ook veel meer 100% uitverkocht, in Amerika is 80-90% niet ongewoon. En dan heb ik het niet exclusief over Metallica, maar ook andere bands.
  woensdag 7 december 2011 @ 22:04:11 #85
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105316484
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef RacerDKB het volgende:
Prima toch? :P

Misschien wat minder leuk voor de Amerikanen maar leuk voor ons. Concerten zijn hier ook veel meer 100% uitverkocht, in Amerika is 80-90% niet ongewoon. En dan heb ik het niet exclusief over Metallica, maar ook andere bands.
Nou van mij hoeft het niet uitverkocht hoor, heb je tenminste een beetje ruimte. :D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_105316517
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nou van mij hoeft het niet uitverkocht hoor, heb je tenminste een beetje ruimte. :D
Dat heb je vooraan zowiezo nooit :D
pi_105316529
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Dat heb je vooraan zowiezo nooit :D
First world problems :@

Moet zeggen waar ik stond in Gelsenkirchen kon ik gewoon vrij bewegen. Stond ook niet echt supervooraan, maar ook totaal niet ver. Alleen bier halen was vrijwel onmogelijk daar, hopelijk volgende concert waar ik ze zie wat beter want dan wil ik wat meer tanken.
  woensdag 7 december 2011 @ 22:06:53 #88
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105316683
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Dat heb je vooraan zowiezo nooit :D
Maar ik hoef sowieso niet helemaal vooraan. :D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 7 december 2011 @ 22:08:08 #89
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105316811
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

First world problems :@

Ja ergens anders hebben ze honger en oorlog, wij hebben luxeproblemen. :X
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_105316891
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Maar ik hoef sowieso niet helemaal vooraan. :D
Wel de enige plek om kans te maken op gekke strandballen en plectrums :P Het is een stukje plastic maar een echt JH-plectrum zou ik echt wel willen hebben :~
  woensdag 7 december 2011 @ 22:12:37 #91
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105317158
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wel de enige plek om kans te maken op gekke strandballen en plectrums :P Het is een stukje plastic maar een echt JH-plectrum zou ik echt wel willen hebben :~
Ik kan dat toch niet zien dus ik zal waarschijnlijk nooit wat vangen. :%
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_105323141
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik kan dat toch niet zien dus ik zal waarschijnlijk nooit wat vangen. :%
Hoe bedoel je? Je hebt geen kaartje?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 8 december 2011 @ 11:59:48 #93
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_105332483
Hell yeah! Just A Bullet Away (onder de die-hard fans bekend onder "Shine") is ook gereleased:

pi_105332675
Dan hoop ik dat ze op Werchter komen!
pi_105334223
To Live is to Die live gespeeld _O_

En lijkt er wel op dat ze die 4 nummers die niet op DM zijn gekomen verspreiden over de 4 avonden.

Tevens Marianne Faithfull er bij om Memory Remains te zingen _O_ En Lou Reed toch ook langsgekomen :P Vind hun versie van White Light/White Heat wel vet, maar veel mensen vinden het verkrachting van het origineel.

1. To Live Is to Die
2. Enter Sandman
3. Holier Than Thou
4. Disposable Heroes
5. Bleeding Me
6. Wasting My Hate
7. My Apocalypse
8. Just a Bullet Away
9. Breadfan (w/ MetClubber Andrew Dowis)
10. The Memory Remains (w/ Marianne Faithfull)
11. Killing Time (w/ Ray Haller)
12. Turn the Page (w/ Kid Rock)
13. The Four Horsemen (Full Version) (w/ John Bush)
14. Iced Honey (w/ Lou Reed)
15. The View (w/ Lou Reed)
16. White Light/White Heat (w/ Lou Reed)
17. Creeping Death (w/ Jason Newsted)
18. Battery (w/ Jason Newsted)
19. Mercyful Fate (w/ King Diamond, Hank Shermann, Michael Denner, and Timi Hansen)
20. Seek & Destroy (w/ Jason Newsted, Scott Ian, Ray Haller, John Bush, Joey Vera, Gonzo Sandoval, and the Soul Rebels Brass Band)

Waarom die mongool :r van een Kid Rock :r nou uitgenodigd is.
pi_105334459
En fuck, Just a Bullet Away is nog toffer dan Hate Train, Death Magnetic had écht een 2CD album moeten worden.

Wat een riff man, krijg er kippenvel van. Inspiratie lijkt wel van Red Alert te komen.
  donderdag 8 december 2011 @ 15:58:18 #97
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105340699
T zijn wel speciale avonden he. Was natuurlijk aangekondigt. Vind niet alles even speciaal maar volgens is het een hele relaxte avond en sfeer.
En natuurljke unieke nr's.
To live is to die is geweldig.

De loadnr's boeien me wat minder. En het is ook heel erg gericht op de begindagen met hun idolen/inspiratie. Jason is wel vet natuurlijk
Maar nogmaals, super vet natuurlijk, jammer dat ik er niet bij ben/was.

2 vrienden hebben kaarten voor de komende 2 avonden.

Ik denk/verwacht. Nog Orion en S&R als instrumentals. En maybe Dave als gast, hoewel the Four Horsemen vannacht is gespeeld.
pi_105341211
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:58 schreef AgeEll het volgende:
Ik denk/verwacht. Nog Orion en S&R als instrumentals. En maybe Dave als gast, hoewel the Four Horsemen vannacht is gespeeld.
The Mechanix is nog niet gespeeld :9 Een ''grote'' gast zou nog wel tof zijn, veel mensen zeggen Lemmy maar dat lijkt me erg sterk, aangezien die aan het touren is in Europa.

Tuesday's Gone met weer een hele groep zou ook geinig zijn.
  FOK!fotograaf donderdag 8 december 2011 @ 16:41:38 #99
159915 -Menn0-
MNO
pi_105342317
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:59 schreef Haunter het volgende:
Hell yeah! Just A Bullet Away (onder de die-hard fans bekend onder "Shine") is ook gereleased:

Vet nummer!!!!
,,/
  donderdag 8 december 2011 @ 16:45:38 #100
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105342496
Lemmy lijkt me ook sterk - idd aan het touren.

Misschien Guns n Roses :P
  vrijdag 9 december 2011 @ 08:52:03 #101
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105367188
We're super excited to announce that for the seventh (!!) time we will be playing at the Rock Werchter Festival in Belgium on May 28, 2012. And to throw another number at you, this show will also celebrate the 20th anniversary of the release of 'The Black Album' by performing it in its entirety... the theme of our little summer vacation trek next year.

Werchter is toch een maandje later?!
pi_105367200
Ze spelen ook niet op Rock Werchter maar op Werchter Boutique.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 9 december 2011 @ 08:53:29 #103
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105367206
aha, ze staan op Boutique
  vrijdag 9 december 2011 @ 08:55:36 #104
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105367243
Tickets
START TICKETVERKOOP
De ticketverkoop voor Werchter Boutique presents Metallica start op woensdag 14 december om 9u.

TICKETPRIJZEN (excl servicekosten)

General admission ticket = 75 euro
Black Circle ticket = 110 euro
* enkel deze tickets geven toegang tot het vak net voor het podium


Wat een flikkers, vooraan kost dus 35euro extra. Ik wil heel graag, maar hier werk ik niet aan mee. Zie ze toch al op RAR.
pi_105367706
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 08:55 schreef AgeEll het volgende:
Tickets
START TICKETVERKOOP
De ticketverkoop voor Werchter Boutique presents Metallica start op woensdag 14 december om 9u.

TICKETPRIJZEN (excl servicekosten)

General admission ticket = 75 euro
Black Circle ticket = 110 euro
* enkel deze tickets geven toegang tot het vak net voor het podium


Wat een flikkers, vooraan kost dus 35euro extra. Ik wil heel graag, maar hier werk ik niet aan mee. Zie ze toch al op RAR.
Valt mee :') Sonisphere Nijmegen was 180 om vooraan te kunnen staan :')
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:48:01 #106
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105368210
Nee hoor, sonisphere nijmegen was gewone ticketprijs. Stond daar zelf vooraan.

Heb wel bij andere Sonisphere's aparte vakken gezien.
pi_105368465
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 09:48 schreef AgeEll het volgende:
Nee hoor, sonisphere nijmegen was gewone ticketprijs. Stond daar zelf vooraan.

Heb wel bij andere Sonisphere's aparte vakken gezien.
quote:
http://www.livenationexpe(...)sp?eid=128&eventid=1

Naast normale toegangskaarten is ook de Ticket de Luxe verkrijgbaar. Deze exclusieve kaart biedt je naast toegang tot het festival de volgende extra's:

gegarandeerde toegang tot het eerste vak (beperkt toegankelijk voor regulier publiek) aparte ingang parkeerfaciliteiten aparte ingang gratis drank in de VIP area (Hollands assortiment)

De prijs van het Ticket de Luxe is €175, - per persoon, incl. BTW, excl. servicekosten
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:13:59 #108
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105368870
Ok, maar het 'gewone' publiek kwam er nog wel in. Ik stond de hele dag vooraan, dus heb niks gemerkt van mensen die met een ander ticket binnen kwamen. Nu kan je volgens mij alleen met dat dure ticket vooraan komen.
Het zorgt er ook voor dat niet je meest fanatieke fans vooraan staan, maar mensen met geld die het wel is mee willen maken.
Maar vooral schandalig om je fans zo uit te melken. Alsof het allemaal al niet duur genoeg is.
pi_105369486
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:13 schreef AgeEll het volgende:
Het zorgt er ook voor dat niet je meest fanatieke fans vooraan staan, maar mensen met geld die het wel is mee willen maken.
Maar vooral schandalig om je fans zo uit te melken. Alsof het allemaal al niet duur genoeg is.
Staan normaal de meest fanatieke fans vooraan dan? Volgens mij zijn dat ook de mensen die meer geld betalen, te weten MetClubbers :P Of ben je meteen fanatiek als je die 80$ o.i.d. per jaar betaalt? ;(

Anyway, hoe meer gigs hoe beter. Duur is het toch altijd, dat moet dan maar. Weet alleen nog niet hoe ik er over denk, Black Album is niet helemaal mijn ding. Paar nummers misschien, maar voor de rest mwah.

Gelukkig duurt het album maar een ruim uurtje dus dat laat nog genoeg ruimte over voor ander/nieuw materiaal.
  vrijdag 9 december 2011 @ 11:29:38 #110
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105371037
Black album mwah :D
De eerste 7 zijn allemaal toppers!!

Maar normaal staan de meest fanatieke fans toch vooraan. Die zitten toch de hele dag te wachten voor de deur. Dat noem ik tenminste de meest fanatieke fan.
Of je metclub lid bent is wel een indicatie, maar niet iedereen wil die 60 dollar betalen.
pi_105406386
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:59 schreef RacerDKB het volgende:

Wat een riff man, krijg er kippenvel van. Inspiratie lijkt wel van Red Alert te komen.
Geen dank !

O-)
pi_105408396
14. Tuesday's Gone (w/ Gary Rossington, Pepper Keenan, Jerry Cantrell, and Jim Martin)

:D :D
pi_105412610
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 10:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
14. Tuesday's Gone (w/ Gary Rossington, Pepper Keenan, Jerry Cantrell, and Jim Martin)

:D :D
Tof, hebben ze toch naar me geluisterd.

quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:11 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Tuesday's Gone met weer een hele groep zou ook geinig zijn.
pi_105412769
En wtf hebben ze toch I Disappear gespeeld, kregen ze daar geld voor van de aankomende Mission Impossible-film? :')

Gisteren misschien nog wel de gaafste setlist, Hell and Back is dus #3 van de nieuwe nummers? Zie dat ze allemaal van YT verwijderd zijn -O-
  FOK!fotograaf zaterdag 10 december 2011 @ 13:27:45 #115
159915 -Menn0-
MNO
pi_105412798
En weer een nieuw nr!

Hell & Back
,,/
pi_105412904

Ja hier is ie, zoek nog even de hoge-kwaliteit die naar Metclub leden is gestuurd, net zoals Just a Bullet en Hate Train.
Geen zin om naar een YouTube-rip te luisteren, hoe groot zou de versie die MetClub heeft gestuurd moeten zijn?

[ Bericht 9% gewijzigd door pfefferkatze op 10-12-2011 13:36:38 ]
pi_105420720
Hij staat gewoon op diverse torrentsites :) . Alledrie, prima kwaliteit. Beter dan DM vind ik.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_105421077
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:50 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hij staat gewoon op diverse torrentsites :) . Alledrie, prima kwaliteit. Beter dan DM vind ik.
Ja maar genoeg versies zijn geript van YouTube.

Dus Metclubversie -> geüpload naar YouTube -> Geript van YouTube als mp3.
En dat gaat de kwaliteit niet ten goede. Maar ik heb hem inmiddels :P

Kwaliteit van de nummers is overigens even slecht als Death Magnetic, Hate Train en Just a Bullet hebben een Dynamic range van 4, ongeveer even kut als de meeste van DM. Hell and Back heeft een DR van 5 wat de enige is van Death Magnetic dan :') Rest is 4 tot 2.

Hopelijk komen ze als Rock Band/Guitar Hero DLC en kunnen ze weer geript worden, maar denk het niet :P
pi_105445389
Orion
Through the Never
Ride the Lightning
The God That Failed
Welcome Home (Sanitarium)
Rebel of Babylon
Blackened (preceded by Escape jam)
Dirty Window (with Bob Rock)
Frantic (with Bob Rock)
Sabbra Cadabra (Black Sabbath cover) (with Geezer Butler) (incl. A National Acrobat)
Iron Man (Black Sabbath cover) (With Ozzy Osbourne and Geezer Butler)
Paranoid (Black Sabbath cover) (Followed by War Pigs Jam)
King Nothing (with Jason Newsted)
Whiplash (with Jason Newsted) (Jason vocals)
Motorbreath (With Hugh Tanner)
Phantom Lord (with Dave Mustaine)
Jump in the Fire (with Dave Mustaine)
Metal Militia (with Dave Mustaine)
Hit the Lights (With Dave Mustaine, Ron McGovney and Lloyd Grant)
Seek & Destroy
(With D. Mustaine, R. McGovney, L. Grant, H. Tanner, J. Newsted, Mark Osegueda, Soul Rebels)

Nice!
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_105445883
Dat Bob Rock dat heeft overleefd :')
pi_105447007
Je set afmaken met 7 nummers van Kill em all, apart en nice.
pi_105455218
Rebel of Babylon is ook al zo gaaf _O_

4 zeer goede nummers, ben erg blij dat ze ze alsnog hebben uitgebracht. Wie weet nog een mini-album (EP) uitbrengen om het af te maken, die verkoopt zichzelf wel.
  FOK!fotograaf zondag 11 december 2011 @ 16:14:59 #123
159915 -Menn0-
MNO
pi_105456559
Toch nog Dave :D
,,/
pi_105475744
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 10:07 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Orion
Through the Never
Ride the Lightning
The God That Failed
Welcome Home (Sanitarium)
Rebel of Babylon
Blackened (preceded by Escape jam)
Dirty Window (with Bob Rock)
Frantic (with Bob Rock)
Sabbra Cadabra (Black Sabbath cover) (with Geezer Butler) (incl. A National Acrobat)
Iron Man (Black Sabbath cover) (With Ozzy Osbourne and Geezer Butler)
Paranoid (Black Sabbath cover) (Followed by War Pigs Jam)
King Nothing (with Jason Newsted)
Whiplash (with Jason Newsted) (Jason vocals)
Motorbreath (With Hugh Tanner)
Phantom Lord (with Dave Mustaine)
Jump in the Fire (with Dave Mustaine)
Metal Militia (with Dave Mustaine)
Hit the Lights (With Dave Mustaine, Ron McGovney and Lloyd Grant)
Seek & Destroy
(With D. Mustaine, R. McGovney, L. Grant, H. Tanner, J. Newsted, Mark Osegueda, Soul Rebels)

Nice!
Iedereen die ooit in Metallica heeft gespeeld maar oproepen? Is dat interessant? Ron McGovney schijnt nou niet al te beste bassist te zijn, reden waarom ze hem inruilden voor Cliff...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 11 december 2011 @ 23:42:16 #125
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_105477777
Rebel of Babylon is toch wel behoorlijk awesome op het eerste gehoor. Net als die andere tracks overigens :) Nog een aantal keer luisteren voor een definitief oordeel.
  maandag 12 december 2011 @ 09:32:03 #126
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105484179
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Iedereen die ooit in Metallica heeft gespeeld maar oproepen? Is dat interessant? Ron McGovney schijnt nou niet al te beste bassist te zijn, reden waarom ze hem inruilden voor Cliff...
Het is toch leuk om de band in al zijn gedaantes te zien langskomen. Het is ook voor metclubleden alleen, dus voor de echte fans, en die kunnen dit denk het best waarderen. En Ron heeft maar 1x een nummertje meegespeeld deze week. Hij was misschien niet de beste bassist, wel belangrijk in de geschiedenis van Metallica.

De setlists die deze week voorbij zijn gekomen, waren allemaal geweldig.

De nieuwe nummers vond ik het eerste gehoor erg vet, maar nu een paar keer vind ik ze wat vervelend en te lang. En Kirk lijkt elke keer dezelfde solo te geven.
pi_105492523
Net terug uit SF, wat een belevenis. Super sfeer, klein zaaltje, veel leuke gastoptredens en super setlisten.
Stop rockin' the boat.
  maandag 12 december 2011 @ 14:33:33 #128
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105492727
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:27 schreef bassieVL het volgende:
Net terug uit SF, wat een belevenis. Super sfeer, klein zaaltje, veel leuke gastoptredens en super setlisten.
welke show(s) was je
pi_105495058
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:33 schreef AgeEll het volgende:

[..]

welke show(s) was je
Alle 4 de shows. Gelukkig niks hoeven te missen.
Stop rockin' the boat.
  maandag 12 december 2011 @ 16:09:14 #130
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105496332
Waarom heb jij zoveel mazzel. Een vriend van je had toch gewonnen?

Vond de eerste en laatste show het allervetst, maar had niet geklaagd als ik bij die andere aanwezig was geweest hoor.
  FOK!fotograaf maandag 12 december 2011 @ 16:09:58 #131
159915 -Menn0-
MNO
pi_105496365
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:38 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Alle 4 de shows. Gelukkig niks hoeven te missen.
Jaloers!!!!! ;(
,,/
pi_105498373
Damn, vet gast!
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_105504678
Al Youtube linkjes van de shows? Dave Mustaine weer met Metallica zien, zou ik wel cool vinden...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_105506057
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_105507436
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_105510880

Deze is lekker goede kwaliteit.

En Bassie, deze post nog gezien? :
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:45 schreef RacerDKB het volgende:
http://twitter.com/#!/Met(...)317165981696/photo/1
Nederlandse gasten, BassieVL soms? :7 ?
:P
pi_105511230
Oeh zie nu pas Lloyd Grant in het lijstje staan bij de setlists, het soort van Metallica lid die maar weinig mensen kennen :P Gaaf.

Black Metal B-)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 december 2011 @ 10:04:29 #138
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_105526425
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:01 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja maar genoeg versies zijn geript van YouTube.

Dus Metclubversie -> geüpload naar YouTube -> Geript van YouTube als mp3.
En dat gaat de kwaliteit niet ten goede. Maar ik heb hem inmiddels :P

Kwaliteit van de nummers is overigens even slecht als Death Magnetic, Hate Train en Just a Bullet hebben een Dynamic range van 4, ongeveer even kut als de meeste van DM. Hell and Back heeft een DR van 5 wat de enige is van Death Magnetic dan :') Rest is 4 tot 2.

Hopelijk komen ze als Rock Band/Guitar Hero DLC en kunnen ze weer geript worden, maar denk het niet :P


vanaf deze week ergens staan die 4 onuitgebrachte nummers van de Death Magnetic opnames ook op iTunes, in de Beyond Magnetic EP.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_105535733
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:04 schreef Tokus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

vanaf deze week ergens staan die 4 onuitgebrachte nummers van de Death Magnetic opnames ook op iTunes, in de Beyond Magnetic EP.
Ah, dat is de reden dat veel van die nummers van Youtube weer zijn gehaald...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_105686465


Gave cover wel. 5 december is te kopen.
pi_105686601
Eerste livemet bootleg is binnen *O*
pi_105686687
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Eerste livemet bootleg is binnen *O*
Jij hebt hem gekocht? :P Ik koop denk ik 7 en 11 december.
pi_105687062
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:39 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Jij hebt hem gekocht? :P Ik koop denk ik 7 en 11 december.
Alle 4 :@
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 17 december 2011 @ 11:04:39 #144
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105687174
In mei heen *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_105688276
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Alle 4 :@
Ik wacht wel op de download van een 3e partij :7
  maandag 19 december 2011 @ 11:12:00 #146
243422 SabbaQ
All Nightmare Long
pi_105764199
Hoe groot zal die Black Circle zijn? Heb de normale tickets al besteld, maar ben bang dat als ik zelfs 'vooraan' sta dat ik ze dan alsnog nauwelijks zal zien. 110 euro vond ik echt té veel.
pi_105764515
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2011 11:56 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik wacht wel op de download van een 3e partij :7
Ik hoop dat jij hem inmiddels ook hebt? ;)
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_105766462
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 11:22 schreef Mr.Jorn. het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij hem inmiddels ook hebt? ;)
:P ja gelukkig wel, maar duurde wel een paar uur voordat ie beschikbaar was, ongeduldig kreng ben ik ook.

Avond 2 alvast gekocht dus als die er is gelijk downloaden O+ zou ze alle 4 wel kopen alleen is m'n plezierbudget deze maand al grotendeels uitgegeven door Pearl Jam tickets :') dus dan maar 2 kopen.

Is Beyond Magnetic alleen te koop in de iTunes winkel? Ik wil hem graag lossless (flac of alac) kopen maar heb een schijthekel aan iTunes. En ik weet niet of ze daar met mp3 of flac/alac werken.
pi_105767155
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2011 12:23 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

:P ja gelukkig wel, maar duurde wel een paar uur voordat ie beschikbaar was, ongeduldig kreng ben ik ook.

Avond 2 alvast gekocht dus als die er is gelijk downloaden O+ zou ze alle 4 wel kopen alleen is m'n plezierbudget deze maand al grotendeels uitgegeven door Pearl Jam tickets :') dus dan maar 2 kopen.

Is Beyond Magnetic alleen te koop in de iTunes winkel? Ik wil hem graag lossless (flac of alac) kopen maar heb een schijthekel aan iTunes. En ik weet niet of ze daar met mp3 of flac/alac werken.
Als je hem op internet niet in flac kunt vinden zou ik er niet van uit gaan dat hij er is in flac.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  maandag 19 december 2011 @ 13:34:35 #150
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105768789
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 11:12 schreef SabbaQ het volgende:
Hoe groot zal die Black Circle zijn? Heb de normale tickets al besteld, maar ben bang dat als ik zelfs 'vooraan' sta dat ik ze dan alsnog nauwelijks zal zien. 110 euro vond ik echt té veel.
Ik denk dat je genoeg kan zien hoor, maar er staat idd een heel vak voor je. Maar van de schermen kan je igg genoeg zien. Belachelijke gang van zaken, zo'n cirkel. Ik hoop dat ze nog een extra datum in de buurt bekend maken.
pi_106030457
Wie luistert er nog meer 'And Christmas for All! The Holiday Tribute to Metallica' ? :7



1. Nothing Else Matters
2. For Whom the Bell Tolls
3. One
4. The Unforgiven
5. Fade To Black
6. Welcome Home (Sanitarium)
7. Wherever I May Roam
8. Master Of Puppets
9. Battery
10. The Call Of Ktulu
pi_106030566
Haha vet! Even opzoeken.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_106030597
Fade to Black en One klinken nog best goed :')
pi_106030639
Metallica met wat random kerstbellen zeker? :D
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_106030711
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 14:03 schreef The_Dean het volgende:
Metallica met wat random kerstbellen zeker? :D
Nee volledig nagespeeld door een orkest met de gebruikelijke kerstbelletjes er bij wel ja.

Maar niet gewoon bestaande Metallica nummers genomen, wel echt door een orkest. Best lachen interpretatie.
pi_106030881
Dat is wel cool inderdaad!
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_106033262
Downloading.. :D
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_106033284
Fillmore night 3 staat ook op internet.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_106216331

Aan het begin van dit filmpje, welke demo van Hit The Lights is dit? Het klinkt zo zuiver, hoge studiokwaliteit.
pi_106216669
Volgens mij de versie van metal massacre, daar zijn overigens ook nog twee verschillende hit the lights versies van.
pi_106402666
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:55 schreef Manco043 het volgende:
Volgens mij de versie van metal massacre, daar zijn overigens ook nog twee verschillende hit the lights versies van.
Het is inderdaad de versie van de 2nd pressing. 1984 geloof ik dus.

Tevens: Beyond Magnetic op CD, toch wel! Gaaf, ik wil hem wel :7 30 januari, even kijken waar ik hem kan pre-orderen.
  FOK!fotograaf woensdag 4 januari 2012 @ 17:32:59 #162
159915 -Menn0-
MNO
pi_106403498
Just A Bullet Away is echt super!
,,/
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:43:05 #163
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_106414929
Lars zegt op het einde dat ze eind juni aan de oost-kust het concert gaan herhalen in een grotere venue. Halverwege januari komt het nieuws naar buiten,
pi_106426396
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:43 schreef AgeEll het volgende:
Lars zegt op het einde dat ze eind juni aan de oost-kust het concert gaan herhalen in een grotere venue. Halverwege januari komt het nieuws naar buiten,
Op het einde van wat? 10 december Fillmore?

En oké, gaaf. Sofia, Bulgarije gingen al meer dan 40.000 mensen in, wat zijn ze dan van plan?
Tushino luchthaven in Moskou? :P
  donderdag 5 januari 2012 @ 09:17:35 #165
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_106428744
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2012 02:52 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Op het einde van wat? 10 december Fillmore?

En oké, gaaf. Sofia, Bulgarije gingen al meer dan 40.000 mensen in, wat zijn ze dan van plan?
Tushino luchthaven in Moskou? :P
Sorry iets meer uitleg, idd aan het einde van de video van 10 dec. En ik denk de oost-kust van USA. Madison Square Garden?
  donderdag 5 januari 2012 @ 09:19:04 #166
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_106428772

hier dus.

Wat klinkt Ozzy slecht trouwens.
Jason wel heel enthousiast, maar niet de beste zanger.
Dave ziet er wel heel vet uit.
  donderdag 5 januari 2012 @ 11:40:56 #167
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_106432371
Wat zijn de nieuwe nummers van Beyond Magnetic lekker he. Hell & Back vind ik wat minder, maar de rest. Heerlijke nummers.

Hebben de heren trouwens niet een kans laten liggen een legendarisch album te maken.
Als je de zwakste 4 met de 4 van Beyond Magnetic verwisselen, krijg je een heerlijk trashmetal album van ruim een uur. Misschien alleen iets minder afwisselend.

Mijn keuze zou zijn.

That Was Just Your Life
Rebel of Babylon
Broken, Beat & Scarred
The Day That Never Comes
Just a Bullet Away
All Nightmare Long
The Judas Kiss
Hell & Back
Hate Train
My Apocalypse

En eruit gaan dus:
The End of the Line (langdradig)
Cyanide (live gaat het wel, op het album skip ik m altijd)
Unforgiven III (Vind het wel leuk, maar geen metal)
Suicide & Redemption (nog wel aardig, maar slechter dan de rest)
pi_106686179
Wie van jullie is Metclubmember en heeft zin de volledige video's van Carpe Diem Baby en Hate Train met ons te delen? :)
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_106686759
Van Fillmore? Zou dat niet op YouTube staan :P

Kwam net trouwens hier op:
http://www.thedailybeast.(...)entin-tarantino.html

quote:
One of the most surreal 30 minutes of my life was having Q.T. six inches from my face, eyes dancing, intensely animated, explaining in intricate detail how he had written and choreographed the two main fight scenes in the film to the Metallica songs “Enter Sandman” and “Sad but True.” Fists would impact faces on accents. Kicks would land on cymbal hits. Bodies would twirl along with the rhythm of the music. Tarantino’s next-level movie magic married to Metallica music, all turned up to 11.
Dat had ik nooit verwacht :o Ben erg fan van beiden en kan naar beide eeuwig luisteren/kijken, maar Metallicamuziek in Kill Bill was wel vaag geweest :P

En die 3D Metallica film lijkt me ook zo vaag, waar moet dat echt over gaan? Maken van nieuwe album?
pi_106687789
Iedereen hier bekend trouwens met de Moderus mix van DM? Heb nu Moderus III, maar ik wil de eerste, 2e en bonusshit + fixes ook graag hebben, helaas allemaal geen seeders op de baai van piraten ;(
  Moderator woensdag 11 januari 2012 @ 17:18:46 #171
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_106688074
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:33 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wie van jullie is Metclubmember en heeft zin de volledige video's van Carpe Diem Baby en Hate Train met ons te delen? :)
*O* we gaan hier niet vragen om warez, hè. Gewoon netjes metclubmember worden....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_106697578
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:40 schreef AgeEll het volgende:
Wat zijn de nieuwe nummers van Beyond Magnetic lekker he. Hell & Back vind ik wat minder, maar de rest. Heerlijke nummers.

Hebben de heren trouwens niet een kans laten liggen een legendarisch album te maken.
Als je de zwakste 4 met de 4 van Beyond Magnetic verwisselen, krijg je een heerlijk trashmetal album van ruim een uur. Misschien alleen iets minder afwisselend.

Mijn keuze zou zijn.

That Was Just Your Life
Rebel of Babylon
Broken, Beat & Scarred
The Day That Never Comes
Just a Bullet Away
All Nightmare Long
The Judas Kiss
Hell & Back
Hate Train
My Apocalypse

En eruit gaan dus:
The End of the Line (langdradig)
Cyanide (live gaat het wel, op het album skip ik m altijd)
Unforgiven III (Vind het wel leuk, maar geen metal)
Suicide & Redemption (nog wel aardig, maar slechter dan de rest)
Laat de 4 nieuwe nummers nu juist verre van Thrash zijn
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:27:47 #173
177948 Daskaar
cake or death?
pi_106700787
wil iemand zo vriendelijk zijn het nieuwe topic te beginnen?
ik kan de titel Lulu niet meer aanzien!!
pi_106701343
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:27 schreef Daskaar het volgende:
wil iemand zo vriendelijk zijn het nieuwe topic te beginnen?
ik kan de titel Lulu niet meer aanzien!!


This shit again


  woensdag 11 januari 2012 @ 22:11:15 #175
177948 Daskaar
cake or death?
pi_106703616
kom op guy, het zou revolutionair zijn een nieuw topic te beginnen halverwege t oude, simpelweg omdat de titel je doet janken!
revolutionair, zeg ik je!!
  Moderator woensdag 11 januari 2012 @ 22:16:14 #176
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_106703951
Andere sub kan geregeld worden hoor ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:52:06 #177
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_106705866
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:41 schreef Manco043 het volgende:

[..]

Laat de 4 nieuwe nummers nu juist verre van Thrash zijn
Thrash metal is a subgenre of heavy metal that is characterized usually by its fast tempo and aggression. Songs of the genre typically use fast percussive and low-register guitar riffs, overlaid with shredding-style lead work.[

Hier vallen de nummers toch wel onder.

Of zijn alleen Battery, My Apocalypse, Damage Inc. de echte trash nummers.

Anyhoe, het zou een steviger album geweest zijn.

[ Bericht 29% gewijzigd door AgeEll op 12-01-2012 09:27:36 ]
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:54:03 #178
177948 Daskaar
cake or death?
pi_106743574
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Andere sub kan geregeld worden hoor ;)
..u bastard!
pi_106743740
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:52 schreef AgeEll het volgende:

Of zijn alleen Battery, My Apocalypse, Damage Inc. de echte trash nummers.

correct
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:47:30 #180
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_106752702
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:56 schreef Manco043 het volgende:

[..]

correct
Ok, weet wat geleerd :P

Vind je de niet-trash nummers van Metallica ook goed.
Zoveel trash hebben ze dan niet

battery
damage inc.
Dyers Eve
My Apocalypse
Motorbreath
Whiplash
Holier than Thou?
Fight Fire With Fire
Frantic?

Binnenkort de 'grote aankondiging'. Waar Lars het over had na nacht 4 @ Fillmore.
Roddels genoeg op het web.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:43:42 #181
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107026897
Metallica zit weer tourdata bekend te maken, waaronder Parijs. Maar toen bekend werd dat ze op Werchter kwamen, werd er gezegd, exclusief voor Benelux en Frankrijk. Betekend dit dat ze ook naar NL kunne komen?

Wij gaan waarschijnlijk wel weekendje Paris doen :)
pi_107029960
Ook Udine :)
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  maandag 23 januari 2012 @ 14:44:10 #183
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107138533
En Praag en Belgrado
  maandag 23 januari 2012 @ 14:46:53 #184
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
  maandag 23 januari 2012 @ 15:12:12 #185
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_107139615
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:43 schreef AgeEll het volgende:
Metallica zit weer tourdata bekend te maken, waaronder Parijs. Maar toen bekend werd dat ze op Werchter kwamen, werd er gezegd, exclusief voor Benelux en Frankrijk. Betekend dit dat ze ook naar NL kunne komen?

Wij gaan waarschijnlijk wel weekendje Paris doen :)
Stade de France is wel een tegenvaller, had liever de POPB. :{
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 23 januari 2012 @ 15:21:07 #186
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107139951
Bercy?
Dat is toch veel kleiner, ik vind zo'n stadion wel vet.
pi_107165575
Zou Mojo ze weer hebben bedankt? Raar dat ze opeens niet meer in NL te zien zijn de laatste tijd.
pi_107167750
Sowieso us Mojo de scene aan het slopen.

Beyond Magnetic besteld *O*
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:06:16 #189
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_107180594
Wat was dat dan ook alweer precies met Mojo?

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:21 schreef AgeEll het volgende:
Bercy?
Dat is toch veel kleiner, ik vind zo'n stadion wel vet.
Ja Bercy, is idd kleiner (blijkbaar, moest het nog opzoeken :') ), maar de ligging vind ik iets praktischer. :)
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_107287411
Kaartjes voor Parijs zijn binnen. Dagje Parijs is altijd lekker.
Stop rockin' the boat.
pi_107288209
Kaartjes voor Werchter zijn ook binnen *O*
pi_107291981
Werchter, misschien maar doen. Ff de site bekijken...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_107589184
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_107593775


Hehe :P
  zaterdag 4 februari 2012 @ 15:20:30 #195
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_107596150
Howard Stern zei dat hij dit zo'n mooi nummer vond, dus heb het even opgezocht en eigenlijk vind ik het ook een goed nummer
Staan er nog meer zulke goede nummers op of is de rest van het album bagger? :P
  maandag 6 februari 2012 @ 11:01:05 #196
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107665842
Ik vind Iced Honey wel lekker. Niet veel met Metallica te maken hoor. Maar ik vind het daar wel werken, soort achtergrond muziekje waar iemand op staat te preken. (dit is volgens mij overal de bedoeling, maar hier werkt het wel)

@ save the date.

Geruchten over een film > Maar die komt toch pas volgend jaar.

Ik denk dat ze of een heel groot concert gaan doen > eigen tour, met iets groots zoals The Wall van Pink Floyd. Dat waren vorig jaar de geruchten.

Of ze gaan iets intiems doen.

Dit is ook een beetje hopeful denken van mij. Hopelijk ook in Europa en niet te ver weg.

Morgenavond om 20:00 weten we t?!
pi_107670110
Tijdens de Fillmore shows zei Lars dat er nog twee shows aan de oostkust bekend gemaakt worden.
Stop rockin' the boat.
  maandag 6 februari 2012 @ 13:32:34 #198
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107670813
Oh ja, maar wat dan de link is met dat ze op alle festivals hebben gestaan.

ach ja, daggie wachten en we weten t
pi_107715338
Gisteren The Darwin Awards gekeken. Erg slechte komedie maar de jongens van Metallica zaten er allemaal in en die stukjes waren wel leuk :P No Leaf Clover en Sad But True zaten er in (die volgens de credits geschreven zijn door o.a. Cliff Burton :X )

En beelden van een Metallica concert, en een stukje met de 4 dudes waar ze in ''acteren'' :') Alleen James was nog wel goed maar dat was omdat ie moest lachen en zijn lach tof is.

Iemand nog aanraders voor films waar Metallica in voor komt? Hesher heb ik gevolgd vanaf de aankondiging t/m het moment dat ie beschikbaar was, die was wel oké. En uhh, de intro van Zombieland _O_


[ Bericht 6% gewijzigd door pfefferkatze op 07-02-2012 15:32:03 ]
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:39:56 #200
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107715861
Lars zat in Get Him To The Greek.

Hesher nog steeds niet gezien, staat op mijn pc. Maar in februari ook in de bios. Ga m wel ff kijken, heb toch Pathe Unlimited.

Zal The Darwin Awards ook wel is een xtje kijken, wil dat wel ff zien.
pi_107715883
Hesher is een bizarre maar leuke film. En redelijk wat Metallica :)
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_107716029
Hesher is cool wel ja, maar echt half jaar geleden al gezien :P Zag een tijdje terug dat ie ook nog in NL in de bios kwam, redelijk verbazingwekkend aangezien hij 2 jaar terug in première ging op Sundance en al bijna een jaar als Video On Demand in Amerika en een half jaar als Blu-ray/DVD :')
pi_107724479
Er is een livestream :D

http://www.livestream.com/metallica

Spannend :D
pi_107725516
Zo zo :@ Da's ook voor het eerst.

After rocking almost every festival on the planet over the past 30 years, Metallica is announcing an unprecedented event happening this summer. Tune in Tuesday, February 7 at 2:00pm EST/11:00am PST for an epic announcement.
pi_107725684
Die verticale balk aan de rechterkant met facebook check ins is echt fucking irritant

Maar even scherm kleiner gemaakt.

pi_107725858
Nou 20:01 al ;(
pi_107726045
T schiet niet op ;(
pi_107726243
Standby the live stream will begin shortly.

Lees ook telkens dingen over Orion Music And More.
pi_107726332

Dit ja :?
pi_107726333
The rumored two-day NJ Metallica festival is true, and it's happening on June 23 & 24, 2012 in Atlantic City, NJ

22+ artists will play with Metallica headlining both nights with special setlists. Metallica will play the Black Album in its entirety on one of the nights for the first time ever on US soil.

Other bands are:

Arctic Monkeys • Avenged Sevenfold
Modest Mouse • The Gaslight Anthem
Cage The Elephant • Fucked Up • Best Coast
Hot Snakes • Titus Andronicus
Gary Clark Jr. • Lucero • Roky Erickson
The Black Angels • The Sword
A Place to Bury Strangers • Liturgy
+ more TBA
pi_107726380
http://www.facebook.com/orionmusicandmore

Dat zal het hele gebeuren wel zijn. Niks interessants voor ons Europeanen dus. Gewoon wat Lars zei aan het einde van avond 4 @ Fillmore.
  FOK!fotograaf dinsdag 7 februari 2012 @ 20:12:45 #212
159915 -Menn0-
MNO
pi_107726407
That's it?! :{
,,/
pi_107726436
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:12 schreef -Menn0- het volgende:
That's it?! :{
Ja neem aan van wel:
http://www.orionmusicandmore.com/

Een festival met Metallica als headliner dus. Normaal niks speciaals, maar in dit geval organiseert Metallica zelf het festival. Ofzo.
pi_107726611
Goh het begint. Met orion als achtergrondmuziek.
pi_107726626
At their own festival.

Dacht ik al dus.
pi_107726755
James ziet er echt meer bad ass uit naarmate hij ouder wordt :') Dat haar is echt tof.
pi_107726945
Nouja fuck it.

Metallica hun eigen festival dus in Atlantic City op een voormalig vliegveld.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bader_Field

Black Album in z'n geheel + Ride The Lightning in z'n geheel. Op Escape na misschien.



MetalInsider wist het gisteren al:
http://www.metalinsider.n(...)nounce-on-february-7
  FOK!fotograaf dinsdag 7 februari 2012 @ 20:28:01 #218
159915 -Menn0-
MNO
pi_107727156
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:19 schreef RacerDKB het volgende:
James ziet er echt meer bad ass uit naarmate hij ouder wordt :') Dat haar is echt tof.
Kirk niet :')
,,/
pi_107727287
Wel een toffe venue
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 17 februari 2012 @ 17:53:19 #220
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_108087911
Voor de mensen die naar Werchter Boutique gaan.

Dit speelt ervoor:

SOUNDGARDEN, MASTODON, CHANNEL ZERO, GOJIRA and GHOST.

1pm - 1.45pm GHOST
2.15pm - 3.05pm GOJIRA
3.40pm - 4.40pm CHANNEL ZERO
5.20pm - 6.20pm MASTODON
7pm - 8.15pm SOUNDGARDEN
9pm - 11.15pm METALLICA
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_108088450
Buyaticketfucker.com :D
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 februari 2012 @ 09:56:38 #222
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_108336452


ugh......
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_108336579
Cool :D
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:08:39 #224
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_108336767
Wat is dat dan, een samenwerking??
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 februari 2012 @ 10:10:29 #225
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_108336836
nee, een of andere dildo heeft de Black albums van Metallica en Jay-Z gemixt.


http://legacy.roadrunnerr(...)le&newsitemID=170188
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_108350813
Wat een rotzooi :')
Hier (http://www.ultimate-guita(...)-z_really_works.html) is een preview te vinden :r
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:21:17 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108350845
Hoe kan je dat in godsnaam mixen :').

De inspiratie in de haphopscene is echt al jaren dood he :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_108351437
Wat een teringherrie.

Instrumentale Metallica alleen dan op 1000 keer loop en dan NUH NUH geroep en gerap er doorheen :')

Als iemand Lulu of St. Anger slecht noemt kan je hiermee komen en ze overtreffen :P Heeft Metallica hier echt toestemming voor gegeven?

Heb zelf een St. Anger fase momenteel. Met name Saint Anger Live in HQ Studio, van de DVD. Geweldige nummers.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:42:16 #229
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_108351517
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:39 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een teringherrie.

Instrumentale Metallica alleen dan op 1000 keer loop en dan NUH NUH geroep en gerap er doorheen :')

Als iemand Lulu of St. Anger slecht noemt kan je hiermee komen en ze overtreffen :P Heeft Metallica hier echt toestemming voor gegeven?

Heb zelf een St. Anger fase momenteel. Met name Saint Anger Live in HQ Studio, van de DVD. Geweldige nummers.
Ik luister de afgelopen week ook veel St. Anger :P
Vind de agressie wel lekker. Het is wat rauwer. Af en toe slecht, maar ook wel lekker.
pi_108376343
Maar Beyond Magnetic _O_
Wat een rammers!
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:43:47 #231
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_109159775
Metallica in augustus in Mexico met nieuw megapodium. En daarna daarmee verder de wereld over.
Klinkt veelbelovend!
Gasten zitten niet stil iig :D
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:49:44 #232
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109159916
Ik heb iig kaarten voor Werchter Boutique incl hotel *).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_109760987
quote:
James Hetfield: 'It's Come To That Time; We Can't Be Metallica Anymore'

Despite the recent talks of a new album and 3D movie, Metallica’s James Hetfield has officially announced that Metallica, the world’s biggest heavy metal band, has called it quits.

In an official statement from Hetfield on behalf of the entire group, Hetfield revealed the factors that contributed to this surprising decision: "We’ve been doing this for 30 years. At a certain point, we all realized we wanted to explore new territories musically. The project with Lou Reed [”Lulu”] seemed to awaken a desire to move onto new musical horizons. It’s come to that time; we can’t be Metallica anymore. But fear not, you’ll be hearing new music from each of us in the future."

Plans for said musical projects from each band member remain speculative; however, each member of Metallica has announced tentative plans for what’s in store for them musically in the coming months.

Hetfield, admittedly inspired by his onstage reunion with former Metallica guitarist, Dave Mustaine, has expressed desire to start a new group with the Megadeth frontman. Commenting on this, Dave Mustaine says, "I’ll have to think about it." No word yet on who would fill in the bass and drum slots. Hetfield has admitted to having a strong respect for keyboardist **** from Children of Bodom, which could be a possibility.

Lars Ulrich, when asked what he plans to do, expressed desires to work alongside Marylin Manson. "I’ve been drawn more to the artistic side of heavy metal - with a guy like Manson, I think I’ll be satisfied artistically. We’ve gotten together a few times and thrown some ideas around."

Bassist Robert Trujillo has issued some rather undiplomatic statements, calling Lars a "tool" and Hetfield a "control freak." Trujillo plans on returning to his previous band, Suicidal Tendencies.

This news comes as a surprise to fans eager to hear the follow up to their 2008 return-to-form album, "Death Magnetic." Although the ill-fated album with the Velvet Underground’s Lou Reed seemed to foreshadow a mid-life crisis for the metal giants.

However, Lou Reed still remains in the Metallica circle; it is rumored that Metallica lead guitarist, Kirk Hammet, will team up with Reed for a concept album that explores the dynamic range of his favorite electric guitar effect- the wah pedal. "The wah pedal is pure expression, much like Lou Reed’s voice. Everything on the album - percussion, vocals, guitars, bass - will go through a wah pedal."

We at UG are certainly surprised to hear of this news. Metallica will always be remembered as one of the most influential metal bands of all time. This is quite the way to begin the month of April...
http://www.ultimate-guita(...)tallica_anymore.html

;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 1 april 2012 @ 14:19:39 #234
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109762510
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

http://www.ultimate-guita(...)tallica_anymore.html

;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is wel heel duidelijk. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_109764591
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Deze is wel heel duidelijk. :')
Behoorlijk :')
  zondag 1 april 2012 @ 15:10:10 #236
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109764715
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 15:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Behoorlijk :')
Die stoppen pas als ze doodgaan, maar mensen die dat niet weten trappen er vast in.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 23 april 2012 @ 15:50:48 #237
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_110677635
Iemand ervaring hier met de Snakepit. Het lijkt me wel vet. Maar op sommige beelden lijkt er wel een brug overheen te staan, en Lars zit met zijn rug naar je toe.
Is het wel heel vet. Of kan je net zo goed vooraan staan bij het 'normale' veld.
pi_110678061
De Snake Pit met de brug erover heen is de indoor versie.

Het zal de outdoor versie zijn:
Stop rockin' the boat.
pi_111238718
Vanavond start van het tourseizoen: The Black Album liveee!
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  maandag 7 mei 2012 @ 10:58:30 #240
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_111240658
Morgen toch?
pi_111242457
7 mei, Praag
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_111257593
Volgende week zaterdag Parijs, helaas geen Snakepit passen gewonnen.
Stop rockin' the boat.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 09:40:40 #243
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_111279235
Verkeerd gekeken. Was gister inderdaad.
Ik ga ze zien op Rock am Ring. Is dat de enige plek waar geen snakepit is :(
pi_111319309
1 nummertje verschillend in de setlist op 2 dagen, beetje saai gaat dat worden voor ze :P

Ben wel benieuwd naar de live versie van Tread, aangezien dat wel m'n favo nummer is van Black Album na Unforgiven
pi_111323735
Vind de encore wel een beetje 'verrassend'. Ik had liever een oudje en een cover gezien voor S&D. Mag verder niet klagen _O_ .




_O_ _O_
pi_111479694
Hell And Back gespeeld in Parijs vandaag :o
pi_111485817
Wat een gave show. We stonden in de Snakepit. Je weet soms niet waar je moet kijken, James voorin, Kirk naast je, Rob achter je en Lars alleen op het podium.
Stop rockin' the boat.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 15 mei 2012 @ 14:49:57 #248
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_111580502
Fotopas voor Werchter Boutique is binnen *O*

Over twee weken is het alweer voorbij ;( :'(
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:55:22 #249
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_111580715
Geen tour video's meer dit jaar? :'(
pi_111581772
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:55 schreef Haunter het volgende:
Geen tour video's meer dit jaar? :'(
Zouden dit weekend eigenlijk al online moeten staan :{
pi_111880965
quote:
Next Level Touring - The Final Summer Chapter
May 22, 2012

Earlier today we announced that our gigantic, massive brand new Metalli-show will head north following a sold out run in Mexico City, with the first stop in Edmonton, AB. We're back with another one 75 minutes later, this time in Vancouver, BC, on August 24 at Rogers Arena. And there is a TWIST – you'll be a part of the show!! That's right, we will be filming this show all in 3D for... you guessed it, the upcoming Metallica 3D movie that we've mentioned on and off a few times this year. We couldn't think of a better place than Vancouver to end our three week new stage run with cameras capturing it all, so bring your nuttiest, craziest Metalli-self to the show, be a part of movie history, and show the rest of the world how much Vancouver rocks.

Tickets for the Vancouver show also go on sale this Friday, May 25 at 10:00 AM local time with a Live Nation pre-sale on Thursday, May 24 from 10:00 AM to 10:00 PM. Clubbers – your pre-sale starts on Wednesday, May 23, so log in now for all the details.

For those of you wondering what lies ahead, the emphasis here is on "end of our three week new stage run" as these are indeed the last dates that we are announcing for summer of 2012.
:o
pi_112028130
Welk nummer van Praag zit nou midden in het nummer een drumsolo van Lars? Hoorde hem op mijn MP3-speler en vond het awesome maar kan het nu even niet vinden :P
pi_112030216
Vandaag live metallica, sepeltura etc. op youtube.

http://www.youtube.com/rockinrio?feature=inp-lt-rof
pi_112116443
Vanavond live te luisteren op StuBru:
http://www.stubru.be/prog(...)openwerchterboutique
Stop rockin' the boat.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 28 mei 2012 @ 13:41:22 #255
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_112123668
Nou ik zit op Boutique :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 28 mei 2012 @ 21:31:12 #256
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112142698
By the way: nu live op StuBru het hele concert
Don't let my username fool you...
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 28 mei 2012 @ 21:44:02 #257
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_112143313
Godver wat is het weer vet _O_
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 28 mei 2012 @ 21:46:05 #258
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112143420
quote:
6s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Godver wat is het weer vet _O_
Zo vet dat je gaat Fok!ken :?
Don't let my username fool you...
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 28 mei 2012 @ 21:47:15 #259
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_112143481
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:46 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Zo vet dat je gaat Fok!ken :?
Moet even foto's bewerken, ga daarna lekker de show kijken :Y)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 28 mei 2012 @ 21:49:30 #260
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112143617
Ah, op die fiets

Maar het klinkt hier vanuit thuis inderdaad wel weer erg vet!
Don't let my username fool you...
pi_112154109
Net terug van Werchter :9 Godver, wat was dat awesome _O_
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 29 mei 2012 @ 02:30:13 #262
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_112154829
Ook weer thuis, foto hierrrr... http://www.photocero.com/2012/05/metallica/
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_112158038
Erg vet concert, de Snakepit was ook weer erg gaaf. Alleen zonde van de file om de Parking af te komen.
Stop rockin' the boat.
pi_112163219
Ik heb het concert opgenomen van StuBru gisteren, binnenkort eens rustig nummers splitsen en lekker luisteren. Klonk echt baas gisteren! Ik ben normaal helemaal niet van de metal, maar Metallica kan ik altijd wel waarderen. Als ik zelf maar niet tussen een hondsdol publiek sta. :)
pi_112165682
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:47 schreef Mandéra het volgende:
Ik heb het concert opgenomen van StuBru gisteren, binnenkort eens rustig nummers splitsen en lekker luisteren. Klonk echt baas gisteren! Ik ben normaal helemaal niet van de metal, maar Metallica kan ik altijd wel waarderen. Als ik zelf maar niet tussen een hondsdol publiek sta. :)
Geluid opgenomen of video?

Geluid opnemen heeft niet zo veel zin behalve als je het voor de hobby doet (zoals al die bootleggers vroeger) aangezien je op LiveMetallica.com alle concerten kan kopen om te beluisteren, soundboardkwaliteit met publiekgeluiden er bij.

Als je het gefilmt hebt en er een projectje van wilt maken kan je zelfs het geluid kopen en synchroon maken met je video, maar dan ben je wel ff bezig.

edit: Oh opgenomen van de radio, dan kan je voor de kwaliteit denk ik beter LiveMetallica nemen (en zodat je geen Vlaamse gast tussen de nummers door hebt).

[ Bericht 6% gewijzigd door pfefferkatze op 29-05-2012 13:52:56 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 29 mei 2012 @ 16:22:28 #266
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_112172396
Wat een show O+

En ben dan altijd vereerd dat ik het heb mogen fotograferen, James op m'n bureaublad.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_112174608
Ik kom hier nooit; maar wou toch even uitdrukken hoe awesome het gisteren weer was O+ 4de keer live en elke keer weer een beetje beter :D _O_

En wat is James afgevallen :o (maar wellicht valt mij dat vooral op... als vrouw zijnde :@ )

Zeer vette foto D_A O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_112176643
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een show O+

En ben dan altijd vereerd dat ik het heb mogen fotograferen, James op m'n bureaublad.
Waar staan je foto's?
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 29 mei 2012 @ 17:50:57 #269
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_112176858
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Waar staan je foto's?
Komen in de OOR, later vandaag op de site. Staat er eentje op mijn site (zie boven de link) en op m'n feestboek :)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_112177280
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Komen in de OOR, later vandaag op de site. Staat er eentje op mijn site (zie boven de link) en op m'n feestboek :)
Tof ^O^ Zag ze niet op je Flickr staat, daarom :)
pi_112179636
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:45 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Geluid opgenomen of video?

Geluid opnemen heeft niet zo veel zin behalve als je het voor de hobby doet (zoals al die bootleggers vroeger) aangezien je op LiveMetallica.com alle concerten kan kopen om te beluisteren, soundboardkwaliteit met publiekgeluiden er bij.

Als je het gefilmt hebt en er een projectje van wilt maken kan je zelfs het geluid kopen en synchroon maken met je video, maar dan ben je wel ff bezig.

edit: Oh opgenomen van de radio, dan kan je voor de kwaliteit denk ik beter LiveMetallica nemen (en zodat je geen Vlaamse gast tussen de nummers door hebt).
Ik doe het vooral voor de hobby, het is dat ik alle apparatuur daarvoor hier aan de pc heb hangen via een mixer. :)
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 29 mei 2012 @ 19:00:31 #272
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_112179976
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Tof ^O^ Zag ze niet op je Flickr staat, daarom :)
Neuh moet m'n Flickr maar weer eens bijhouden O-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_112182629
Even een vraagje tussendoor: Als ik nu MetClub-member word krijg ik het shirt van 2012. Maar krijg ik dan ook het shirt van 2013 omdat mijn lidmaatschap tot en met juni 2013 loopt?

Oh en Racer, ik heb tot nu toe geen linkjes van andere optredens van dit jaar. ;(
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:08:55 #274
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_112214308
Het was weer een moddervette show iig, al had het ook zonder al die black album nummers gemogen :P.

Soundgarden was ook erg sterk trouwens :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_112229452
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Even een vraagje tussendoor: Als ik nu MetClub-member word krijg ik het shirt van 2012. Maar krijg ik dan ook het shirt van 2013 omdat mijn lidmaatschap tot en met juni 2013 loopt?

Oh en Racer, ik heb tot nu toe geen linkjes van andere optredens van dit jaar. ;(
Je krijgt in Juni 2013 het 2013 shirt.
Stop rockin' the boat.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:55:55 #276
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_112476724
Ik heb ze bij Rock am Ring gezien, stonden in de Snakepit. Deze werd pas een uurtje voordat ze zouden beginnen druk. Bij het begin vroeg ik me af hoe vet het zou zijn. Maar het was toch wel heel tof. James die voor je knielt, heb nog een paar noten op zijn gitaar gespeeld :P
Jammer genoeg niets gevangen dit keer, wel setlist gekregen.

Concert vloog om, maar erg genoten. James vond ik wat crank ogen bij het begin. Maar hij was goed bij stem en later toch wel enthousiast.

Afwachten wanneer ze met het nieuwe megapodium deze kant op komen.
pi_113165130
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_113171037
quote:
Eindelijk Escape *O*
pi_113176083
Vanwege een fout bij de MetClub heb ik een 2011 T-shirt dubbel gekregen, als iemand interesse zou hebben kun je mij mailen :) Webmaster @ E30Fansite.nl
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_113176196
Maat en opdruk?
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_113185063
Opdruk:
Stop rockin' the boat.
pi_113188820
Hoe ziet 't 2012 shirt er eigenlijk uit?
pi_113309007
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_113351919
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:35 schreef Exterminator het volgende:
Hoe ziet 't 2012 shirt er eigenlijk uit?
Een 3D shirt:
Stop rockin' the boat.
pi_115822938
Tijd voor een nieuw album, waarom moet het bij die mannen altijd zo lang duren?

Het is alweer bijna 5 jaar geleden sinds Death Magnetic uitkwam. Therapy? heeft elk jaar een nieuwe plaat :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_115831332
Er is gezegd dat het album volgend jaar ergens uit gaat komen. Als het goed is hebben ze na de twee shows in Vancouver tot februari rust, als het goed is duiken ze in de tussentijd de studio in. En dan maar afwachten wanneer het nieuwe album wordt aangekondigd.. hopelijk een album met kortere heavy nummers, want dat einde van When A Blind Man Cries klinkt echt vet!
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_115831765
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:14 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Er is gezegd dat het album volgend jaar ergens uit gaat komen. Als het goed is hebben ze na de twee shows in Vancouver tot februari rust, als het goed is duiken ze in de tussentijd de studio in. En dan maar afwachten wanneer het nieuwe album wordt aangekondigd.. hopelijk een album met kortere heavy nummers, want dat einde van When A Blind Man Cries klinkt echt vet!
September tot eind februari rust, denk niet dat ze daarin een album op kunnen nemen. Volgens mij hebben ze over alle albums van de afgelopen 20 jaar meer dan een jaar over gedaan per album. Maar wellicht beginnen ze met opnemen ja eind dit jaar.

Vergeet overigens niet dat ze ook nog met die 3D-film bezig zijn:

quote:
We've gotta do this movie, and we're gonna get back to writing when we've done this movie. I would say late '13 or early '14. It's difficult to imagine… I think even late '13 may be a bit optimistic. I would say hopefully we can realistically get a record out probably about a year and half from now, so maybe early '14."
http://www.blabbermouth.n(...)le&newsitemID=177356
pi_115845079
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:25 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

September tot eind februari rust, denk niet dat ze daarin een album op kunnen nemen. Volgens mij hebben ze over alle albums van de afgelopen 20 jaar meer dan een jaar over gedaan per album. Maar wellicht beginnen ze met opnemen ja eind dit jaar.

Vergeet overigens niet dat ze ook nog met die 3D-film bezig zijn:

[quote=Lars Ulrich]We've gotta do this movie, and we're gonna get back to writing when we've done this movie. I would say late '13 or early '14. It's difficult to imagine… I think even late '13 may be a bit optimistic. I would say hopefully we can realistically get a record out probably about a year and half from now, so maybe early '14."
http://www.blabbermouth.n(...)le&newsitemID=177356
[/quote]
Ja, maar ze worden zo snel oud de laatste tijd :{

Straks kan Lars Ulrich helemaal niet meer heavy en snel drummen. Eigenlijk moeten ze gewoon kappen, net zoals Rammstein heeft belooft als ze 50+ worden...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_115856414
quote:
Ja, maar ze worden zo snel oud de laatste tijd :{

Straks kan Lars Ulrich helemaal niet meer heavy en snel drummen. Eigenlijk moeten ze gewoon kappen, net zoals Rammstein heeft belooft als ze 50+ worden...
[/quote]
Niet meer touren wel albums maken! En dan bijvoorbeeld alleen Orion Music + More ofzo ;)
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  woensdag 22 augustus 2012 @ 10:42:39 #292
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_115858093
Ze hebben toch dat nieuwe podium, gaan ze daar niet de USA en Europa mee door? Ze willen toch geld verdienen voordat de euro (verder) daalt?

Ik hoor al tijden dat ze steeds met nieuwe nummers bezig zijn. Dus maybe verkort dat het traject en is een korter nummer maken makkelijker? Als ze nu een half jaar de studio in gaan moet er toch wel wat gedaan zijn?

(1 vinger in verband = typfouten :P)

[ Bericht 8% gewijzigd door AgeEll op 22-08-2012 11:29:23 ]
pi_115858319
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:42 schreef AgeEll het volgende:
Ze hebbrn tovh dat nieuwe podium, gaan ze daar niet de USA en Europa mee door? Ze willen toch geld verdienen voordat de euro (verder) daalt?

Ik hoor al tijden dat ze steeds met nieuwe nummers bezig zijn. Dus maybe verkort dat het traject en is een korter nummer maken makkelijker? Als ze nu een half jaar de studio in gaan moet er toch wel wat gedaan zijn?
Nope, nog twee shows in Vancouver en dan is het voorbij met het podium.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_115858952
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:42 schreef AgeEll het volgende:
Ze hebbrn tovh dat nieuwe podium, gaan ze daar niet de USA en Europa mee door? Ze willen toch geld verdienen voordat de euro (verder) daalt?

Ik hoor al tijden dat ze steeds met nieuwe nummers bezig zijn. Dus maybe verkort dat het traject en is een korter nummer maken makkelijker? Als ze nu een half jaar de studio in gaan moet er toch wel wat gedaan zijn?
Of ze gaan eens lekker uit elkaar. Kirk kan dan eens een jazz album doen, James meetouren met Ozzy ofzo, of een killer album met Tony Iommi opnemen :P

Rob weer mee op tour met Suicidal Tendencies en Lars gaat bij MTV werken ofzo :P

;)

Hoewel een nog beter album dan Death Magnetic maken ook niet gek is :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:28:41 #295
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_115859500
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:51 schreef Mr.Jorn. het volgende:

[..]

Nope, nog twee shows in Vancouver en dan is het voorbij met het podium.
Ow, dat had ik niet meegekregen.
Je moet als fan echt de wereld over om alles mee te pikken. Albumwise doen ze er lang over. Maar afgelopen tijd blijven ze speciale dingen doen.
Big 4 - 30 Years - Black Album - Orion - Big Stage.
Het enige (beetje) irritante is dat 75% toch dezelfde nummers gespeeld worden, en vaak ook op dezelfde plek.
pi_115859733
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:28 schreef AgeEll het volgende:
Het enige (beetje) irritante is dat 75% toch dezelfde nummers gespeeld worden, en vaak ook op dezelfde plek.
En dezelfde dingen gezegd te worden:

"Are you alive?! How does it feel, to be alive?! Show me!"
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:39:45 #297
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_115859867
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

En dezelfde dingen gezegd te worden:

"Are you alive?! How does it feel, to be alive?! Show me!"
Ach ja, ik heb me daar ook wel is aan geïrriteerd, nu probeer ik het om te draaien en mee te doen. Maakt het veel positiever.
pi_115860033
Uiteindelijk is Metallica nog steeds een relatief gevarieerde band. Afgelopen weekend hebben ze voor het eerst in ongeveer 8 jaar 2 dezelfde sets gespeeld. Het klopt dat de laatste tijd de setlists wat minder gevarieerd zijn, maar is dat niet altijd al zo geweest? Alleen tijdens de album-tours van St. Anger en Death Magnetic zijn de setlists ontzettend gevarieerd geweest. Maar als je kijkt naar 2007 en 2008 waren bijna alle setlists praktisch hetzelfde.. en dan hadden we geen uitstapjes naar The Fillmore, een film of Big 4.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:05:35 #299
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_115860656
Uiteindelijk spelen ze hun beste nummers. Alleen lijken ze wel wat bang om wat van Load/Relaod/St. Anger te spelen. Terwijl dat helemaal niet hoeft. Maar maybe zijn ze niet bang maar spelen ze hun eigen favo's.
Als ze zoals vorig jaar de setlist op hun kop gooien, MoP als tweede, Creeping afsluiter, dan spelen ze uiteindelijk toch 80% dezelfde nummers, maar door de plek te wijzigen was het veel vetter. Geen inkakmomenten en dat had ik op een gegeven moment wel.

Maar als ik andere bands zie, die wisselen veel minder af, zelfs als ze een nieuw album uitbrengen spelen ze daar amper wat van. Metallica heeft heel DM live gespeeld. Dat kan ik echt waarderen.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:07:26 #300
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_115860726
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:44 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Uiteindelijk is Metallica nog steeds een relatief gevarieerde band. Afgelopen weekend hebben ze voor het eerst in ongeveer 8 jaar 2 dezelfde sets gespeeld. Het klopt dat de laatste tijd de setlists wat minder gevarieerd zijn, maar is dat niet altijd al zo geweest? Alleen tijdens de album-tours van St. Anger en Death Magnetic zijn de setlists ontzettend gevarieerd geweest. Maar als je kijkt naar 2007 en 2008 waren bijna alle setlists praktisch hetzelfde.. en dan hadden we geen uitstapjes naar The Fillmore, een film of Big 4.
Dat van dezelfde setlist was natuurlijk door de film
pi_115860968
Metallica is en blijft gewoon awesome.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')