abonnement Unibet Coolblue
pi_102352650
Gisteren een live gold abbo gekocht. Kom thuis, begin te krassen.....

Krast deze Hulk Hogan bijna de halve fucking code van het kaartje af!!!!



MS gebeld, moest de kaart inscannen en emailen. Nu maar afwachten. :{
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_102353979
yeah mn 2e red ring of .............. is ingetreden!

Net voordat fifa 2012 uitkomt, zit me nu toch echt af te vragen of ik dan toch maar een ps3 moet gaan aanschaffen.

Klote xdoos
pi_102358195
Toen Gears 3 klaar was met installeren was heel mijn beeld roze. Vooralsnog is dat niet doorgetrokken naar een rrod :P
pi_102362963
Er verschijnen langzaamaan meer screens van Forza 4 via de officiële site, dit zijn geen PR-screens maar dingen uit de fotomode:





Ongelofelijk _O_
Meer vanaf deze pagina op neogaf: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=435343&page=184
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_102369861
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 15:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Er verschijnen langzaamaan meer screens van Forza 4 via de officiële site, dit zijn geen PR-screens maar dingen uit de fotomode:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongelofelijk _O_
Meer vanaf deze pagina op neogaf: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=435343&page=184
die eerste screen is toch wel heel heel heel erg goed :o
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zondag 25 september 2011 @ 19:31:28 #282
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102370422
Nep natuurlijk, want de xbox360 kan nooit zorgen voor zulke AA
pi_102371132
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 19:31 schreef RickoKun het volgende:
Nep natuurlijk, want de xbox360 kan nooit zorgen voor zulke AA
Nee, het is inderdaad niet direct in-game, maar wel in-engine. De assets zijn precies dezelfde als die in de game zitten, dit is alleen in de photo-mode gedaan, dus dat betekent inderdaad meer AA dan normaal in de game zit
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_102371567
Heb de LCE van Forza 4 al in de pre-order staan.

Maar ben langzaamaan toch beetje bang aan het worden dat het spel niet de verbeteringen aanbrengt in het echte racen.

Endurance races lijken uitgesloten. Het repareren van aerodynamische onderdelen zoals een voorbumper tijdens een race in de pits lijkt net als in Forza 3 niet te kunnen. Nog geen woord over verplichte pitsstops. Niets over brandstof en of sommige auto's zuiniger zijn dan andere. Dat soort dingen.

Maar wel krijgen we info over idioot grote foto's kunnen maken in de fotomode en tientallen gratis auto's krijgen als je korte races doet van 3 rondes in een LMP1 wagen. En ze zijn heel trots over hun nieuwe fictionele circuit genaamd Bernese Alps, dat rechtstreeks uit Ridge Racer had kunnen komen met zo'n slecht design.

Het ziet er allemaal wel schitterend uit hoor. Maar ik geloof dat ze het racen uit het oog verliezen.

Nou ja, afwachten dan maar.

quote:
¤40 voor 14 maanden, dat zit wel goed. Goedkoopste dat ik tot dusver ergens heb gezien.

Even bij m'n favorieten zetten. Dank. ^O^
pi_102372045
quote:
3s.gif Op zondag 25 september 2011 20:00 schreef Desunoto het volgende:
Heb de LCE van Forza 4 al in de pre-order staan.

Maar ben langzaamaan toch beetje bang aan het worden dat het spel niet de verbeteringen aanbrengt in het echte racen.

Endurance races lijken uitgesloten. Het repareren van aerodynamische onderdelen zoals een voorbumper tijdens een race in de pits lijkt net als in Forza 3 niet te kunnen. Nog geen woord over verplichte pitsstops. Niets over brandstof en of sommige auto's zuiniger zijn dan andere. Dat soort dingen.

Maar wel krijgen we info over idioot grote foto's kunnen maken in de fotomode en tientallen gratis auto's krijgen als je korte races doet van 3 rondes in een LMP1 wagen. En ze zijn heel trots over hun nieuwe fictionele circuit genaamd Bernese Alps, dat rechtstreeks uit Ridge Racer had kunnen komen met zo'n slecht design.

Het ziet er allemaal wel schitterend uit hoor. Maar ik geloof dat ze het racen uit het oog verliezen.

Nou ja, afwachten dan maar.
Het racen uit het oog verliezen is ook wel overdreven, ze hebben een volledig nieuw bandenmodel ingevoerd op basis van gegevens van Pirelli, dat is niet niks. Daarnaast nog de mogelijkheden om echt álle hulpmiddelen uit te schakelen, is zeker interessant voor de mensen met een stuur.

Endurance races passen dan ook niet echt bij Forza, net zoals pitstops. Forza is toch echt meer racen in toffe auto's, niet echte le mans-achtige races opstellen. Over het algemeen is brandstof dan ook geen probleem omdat de meeste races toch over 4 laps gaan, met een maximum van 10 in de campaign.

Het zijn wel leuke features die je wil, maar het past niet echt bij de rest van het spel.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zondag 25 september 2011 @ 20:18:19 #286
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_102372557
Earth Defence Force IA is echt geniaal!

:D
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_102374864
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
Earth Defence Force IA is echt geniaal!

:D
M'n reet dat dit waar is :D
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zondag 25 september 2011 @ 21:36:01 #288
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_102377217
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:58 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

M'n reet dat dit waar is :D
Het is de waarheid!

Deel 1 was lame maar dit is serieus tof! Voornamelijk omdat je veel kunt unlocken en upgraden en 4 klasse's hebt die wel tof zijn.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Redactie Games zondag 25 september 2011 @ 21:47:03 #289
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102377940
Uhh deel 1 was tof, deze is crap
.....Kennedy
  zondag 25 september 2011 @ 22:17:15 #290
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_102379934
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:47 schreef Wessiej het volgende:
Uhh deel 1 was tof, deze is crap
Deel 1 was crap en saai deze is beter speelbaar en toffer door al die shit.

Sommige wapens zijn zwaar bruut en paar turrets erbij zetten en je knalt al die bugs af. Starship troopers galore bijna :9
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_102391980
quote:
According to the rumor section of the August 2011 edition of the Xbox 360 Mag Italy, Microsoft is supposedly gearing up to release an external Blu-ray drive for their highly successful Xbox 360 console.

If proven to to factually correct, the enticing addition of a Blu-ray drive could be a direct measure to counter the PS3′s rising momentum – following the highly publicized price cut announced by Sony at Gamescom 2011.

An interesting selection of rumors have surfaced over the years relating to the possible introduction of an add-on Blu-ray drive for Xbox 360, with SmartHouse previously reporting that Microsoft intended to release both an external Blu-ray drive and also a fully-fledged, Blu-ray-enabled console.

“Insiders at Microsoft in the USA have told SmartHouse that Microsoft has already configured a standalone Blu-ray player that can be connected into an Xbox 360 and that subject to internal marketing and sales approvals the model could be on sale within 3 months,” stated Smarthouse back in 2008.

The magazine did not elaborate on whether the rumored Xbox 360 Blu-ray drive would be utilized solely for the viewing of high definition movies, or whether the drive would usher in the availability of an increase in disc space for gaming.

The Blu-ray drive will most likely be a simple add-on for the console, as the idea of segmenting the user-base is absolutely insane to say the least.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=443980
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 26 september 2011 @ 12:30:17 #292
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_102394255
Microsoft is net begonnen een nieuwe techniek te gebruiken bij het branden van de DVD's waardoor er 1GB extra ruimte op de DVD beschikbaar is voor de developers, het lijkt me wel raar om dan opeens alsnog over te stappen naar Blu-ray. Aan de andere kant is het wel logisch aangezien Blu-ray nog steeds voor veel mensen een selling point is en de PS3 goedkoper is geworden.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 26 september 2011 @ 12:31:54 #293
8369 speknek
Another day another slay
pi_102394311
jeej 10.000 Gamerpoints :@
(nooit achievements nagestreefd)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102395086
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Microsoft is net begonnen een nieuwe techniek te gebruiken bij het branden van de DVD's waardoor er 1GB extra ruimte op de DVD beschikbaar is voor de developers, het lijkt me wel raar om dan opeens alsnog over te stappen naar Blu-ray. Aan de andere kant is het wel logisch aangezien Blu-ray nog steeds voor veel mensen een selling point is en de PS3 goedkoper is geworden.
Microsoft zal het nooit voor games gebruiken, niet met de 360 in ieder geval, hoogstens als een losse film-addon zoals met de HD-DVD drive
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_102395168
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:57 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Microsoft zal het nooit voor games gebruiken, niet met de 360 in ieder geval, hoogstens als een losse film-addon zoals met de HD-DVD drive
Hmm de HD-DVD driver, die liep ook goed idd :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_102395272
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:09 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Het racen uit het oog verliezen is ook wel overdreven, ze hebben een volledig nieuw bandenmodel ingevoerd op basis van gegevens van Pirelli, dat is niet niks. Daarnaast nog de mogelijkheden om echt álle hulpmiddelen uit te schakelen, is zeker interessant voor de mensen met een stuur.

Endurance races passen dan ook niet echt bij Forza, net zoals pitstops. Forza is toch echt meer racen in toffe auto's, niet echte le mans-achtige races opstellen. Over het algemeen is brandstof dan ook geen probleem omdat de meeste races toch over 4 laps gaan, met een maximum van 10 in de campaign.

Het zijn wel leuke features die je wil, maar het past niet echt bij de rest van het spel.
Hmm brandstof hoort toch wel bij een racegame :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_102395310
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:31 schreef speknek het volgende:
jeej 10.000 Gamerpoints :@
(nooit achievements nagestreefd)
^O^
pi_102395536
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:03 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hmm brandstof hoort toch wel bij een racegame :)
Niet als je 4 laps racet, dan maakt het geen kut uit of de ene auto zuiniger is dan de andere
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  maandag 26 september 2011 @ 16:00:13 #299
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_102400990
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hmm de HD-DVD driver, die liep ook goed idd :D
Die heb ik ook nog hier liggen _O-

Wel super goedkoop gekocht voor de gein toen :9
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 26 september 2011 @ 16:01:46 #300
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_102401058
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:10 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Niet als je 4 laps racet, dan maakt het geen kut uit of de ene auto zuiniger is dan de andere
Banden ging ook vet lang mee dat was ook jammer. Het is gewoon tof om een pitstop te moeten maken.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')