abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 29 augustus 2011 @ 22:05:03 #1
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_101350370
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † maandag 29 augustus 2011 @ 22:10:55 #2
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_101350729
Laatste posts:

quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:50 schreef vault_tec het volgende:
Pauly die ook op de vuist wilde gaan en mike... Vind het wel allemaal een beetje overdreven. Gevecht werd gepromoot als een malle en zo geknipt en geplakt dat je dacht dat Mike iets ergs zou hebben maar.... Teleurstelling.
quote:
7s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:02 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ik vond het best heftig. Vind zelfs dat Mike groot gelijk heeft in deze!

Prachtige aflevering trouwens, vanaf nu verwijs ik Ronnie naar dezelfde plek als Sammi. Wat een achterlijke misselijkmakende zak is het toch. En Sammi, ik ben toch volwassen dat ik zijn spullen teruggeef, waarom gooit hij het nou weg? :r Wat moet hij anders met oorbellen, een jurk en een handtas, arrogante aandachtshoer. :|W :{w
Are you fokking to me?
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 22:15:35 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_101351027
sammi was wel tenenkrommend idd :')
alles net een beetje afgekoeld en dan denkt mevrouw 'nou laat ik eens volwassen gaan doen!'

anticlimax verder ... eenzame Mike moest ik nog wel om lachen _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_101351287
quote:
7s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:10 schreef Marie30 het volgende:
Laatste posts:

[..]


[..]

Wat? Kijk naar hoeveel reclame er is gemaakt in de vorige aflevering en op wat voor manier. Het leek net of ronnie mike het ziekenhuis in heeft geslagen en dat pauly mee ging omdat er iets ergs was... Dit irriteert mij en slaat nergens op want als je het zo ziet is er niks gebeurd.
pi_101351431
Ze zaten te janken met "I don't want him to die" en ze hadden daarna schijt aan hem toen hij uit het ziekenhuis kwam :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  † In Memoriam † maandag 29 augustus 2011 @ 22:23:37 #6
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_101351493
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:20 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Wat? Kijk naar hoeveel reclame er is gemaakt in de vorige aflevering en op wat voor manier. Het leek net of ronnie mike het ziekenhuis in heeft geslagen en dat pauly mee ging omdat er iets ergs was... Dit irriteert mij en slaat nergens op want als je het zo ziet is er niks gebeurd.
Oh ja maar dat bedoelde ik niet hoor... Het wordt inderdaad heel anders gepromoot dan wat het was, dat verwachtte ik op voorhand al... :') Ik bedoel alleen dat ik het gevecht op zich (of eerder het gespartel en getier) toch wel heftig vond... Leek me niet in scene gezet voor een keer.
Are you fokking to me?
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 22:38:05 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_101352323
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:22 schreef Tim86 het volgende:
Ze zaten te janken met "I don't want him to die" en ze hadden daarna schijt aan hem toen hij uit het ziekenhuis kwam :D
hij komt ook binnen slenteren zonder dat ding om zijn nek :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_101355790
Ik moest toch wel lachen toen Vinny tegen Snookie en Deena (waar was zij verder eigenlijk deze aflevering) aan het praten was op dat dakterras of wat het ook is.
He is in the hospital and it's not even from the fight. Like he knocked himself out, to the wall, what the fuck?

Ik vond het grappig. :')

Verder is er toch wel iets gaande als zelfs Jenni aan het janken is, de enige vrouw in dat huis die niet bij iedere scheet al een drama heeft.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_101355865
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:20 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Wat? Kijk naar hoeveel reclame er is gemaakt in de vorige aflevering en op wat voor manier. Het leek net of ronnie mike het ziekenhuis in heeft geslagen en dat pauly mee ging omdat er iets ergs was... Dit irriteert mij en slaat nergens op want als je het zo ziet is er niks gebeurd.
Er is niets gebeurd? Probeer anders zelf eens je hoofd zo hard tegen een betonnen muur aan te slaan en moet je dan zien hoe je je voelt _O- er gebeurde misschien weinig in het gevecht, maar dit vond ik best een briljante plottwist :D Mike die de realitycheck krijgt dat in Europa huizen van beton gemaakt zijn ipv karton _O-
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_101356352
Die reactie van pauly daarop _O- : I think mike tried to commit suicide because he was so done with the ronnie and sam bullshit _O_
pi_101357886
Beetje jammer trouwens dat er niets is gedaan met die Britney die binnen het uur zou langskomen, en dat Mike vervolgens naar het ziekenhuis ging. Daar hadden ze nog een leuke reactie van kunnen maken maar dat hele meisje is nooit meer in beeld geweest.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_101360388
Goh Sitch in Italie zijn de muren niet zoals in de VS vaak van een soort Papier-mâché, en al helemaal niet in oudere panden _O-

Die traantjes, helemaal alleen ;(

quote:
che cosa
:{w :')
pi_101362576
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Er is niets gebeurd? Probeer anders zelf eens je hoofd zo hard tegen een betonnen muur aan te slaan en moet je dan zien hoe je je voelt _O- er gebeurde misschien weinig in het gevecht, maar dit vond ik best een briljante plottwist :D Mike die de realitycheck krijgt dat in Europa huizen van beton gemaakt zijn ipv karton _O-
Het gaat erom hoe het gepromoot werd. Er werd gedaan alsof ronnie mike het ziekenhuis in heeft geslagen, niet de muur...
pi_101362944
CHE COSA! Eerst loopt die Pauly hem bang te maken en te dreigen dat hij gaat vechten, en later zegt ie heel braaf dat het geen vechtersbaasje is :D
pi_101363047
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:00 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Het gaat erom hoe het gepromoot werd. Er werd gedaan alsof ronnie mike het ziekenhuis in heeft geslagen, niet de muur...
Onzin. Als je de teaser uit het vorige topic had gekeken, had je al lang voor de aflevering geweten dat ze meteen uit elkaar getrokken werden, en dat Mike dus om een andere reden naar het ziekenhuis moest.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:28:49 #16
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_101363141
Ik vond het apart dat hij eerst een tijdje op de grond lag en vervolgens inene opstond om te vechten.
Deathlift or Die.
pi_101363158
Wat een kneus die Mike zeg :')
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_101367923
Wat een sukkel is die Ronnie, koopt ie rozen voor Sam om ze vervolgens weer terug te pakken, koop ze dan gewoon niet :')
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:30:58 #19
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_101369866
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:29 schreef Sofia90 het volgende:
Wat een sukkel is die Ronnie, koopt ie rozen voor Sam om ze vervolgens weer terug te pakken, koop ze dan gewoon niet :')
Inderdaad. En de reden was dat hij liet zien dat hij volwassener is dan Sammi. :')
Trotse Belg.
pi_101372251
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:50 schreef Polyfemos het volgende:
Die reactie van pauly daarop _O- : I think mike tried to commit suicide because he was so done with the ronnie and sam bullshit _O_
Idd :D
Pauly is echt een freaking koning, hij kan zo hysterisch grappig uit de hoek komen :)
pi_101372961
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:24 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Onzin. Als je de teaser uit het vorige topic had gekeken, had je al lang voor de aflevering geweten dat ze meteen uit elkaar getrokken werden, en dat Mike dus om een andere reden naar het ziekenhuis moest.
Dus ik had een teaser op een site moeten zien zodat ik weet dat het gevecht overdreven is :') Ze hebben dit gevecht, dat nergens op sloeg, helemaal uitgemolken.
pi_101385599
Is er een preview van de volgende ep?
If not now, then when.
pi_101416276
Maar verder gaat het erg goed met Ronnie hoor :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_101416423
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:54 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Dus ik had een teaser op een site moeten zien zodat ik weet dat het gevecht overdreven is :')
Die teaser is in het vorige topic ook voorbij gekomen en uitgebreid besproken :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')