abonnement Unibet Coolblue
pi_101138921

Deze wilde hij dus gedraaid hebben maar dat mocht niet van Beatrix :D _O-

Even meezingen :P

To all the girls I've loved before
Who travelled in and out my door
I'm glad they came along
I dedicate this song
To all the girls I've loved before
To all the girls I once caressed
And may I say I've held the best
For helping me to grow
I owe a lot I know
To all the girls I've loved before

Raar van Bea 8)7 _O-
pi_101138987
´Nog een vermeend kind Bernhard´

Misdaadverslaggever Peter R. de Vries heeft woensdag laten weten dat er in Bussum ook een vermeende buitenechtelijke dochter van prins Bernhard woont. Dit heeft hij getwitterd.

“In Bussum woont ook nog een dochter van Bernhard. Zegt ze zelf. Jaren geleden op bezoek geweest. Niets mee gedaan”, aldus zijn tweet. Peter R. hield het bij dit ene bericht.

Dinsdag onthulde Marc van der Linden dat prins Bernhard naast Alicia de Bielefeld en Alexia Grinda nog een derde buitenechtelijke dochter heeft: Mildred Zijlstra. De vrouw vertelde dat zij vrijwel zeker is dat zij ook een dochter is van Bernhard.

http://www.shownieuws.tv/(...)meend-kind-bernhard/

Ik zie geen verband O-)
pi_101139026
Waar is je bron? :@
pi_101139190
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:40 schreef Desunoto het volgende:
Waar is je bron? :@
Evert Santegoeds zojuist op shownieuws ;)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:12:11 #5
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101140152
quote:
6s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:45 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Evert Santegoeds zojuist op shownieuws ;)
Evert Santegoeds en Shownieuws. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_101158026
Wat was hij toch een heerlijke schurk, Bond waardig. Op zijn uitvaart nog even een poets proberen te bakken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_101158713
Ach kom..Benno was echt niet zó bijzonder..(helaas waren er in die tijd nog geen condoomautomaten)
Toptien veelseksers
1. Umberto Billo - 8.000 vrouwen
2. Charlie Sheen - 5.000 vrouwen
3. Gene Simmons - 4.600 vrouwen
4. Julio Iglesias - 3.000 vrouwen
5. Engelbert Humperdinck - 3.000 vrouwen
6. Ilie Nastase (tennisspeler) - 2.500 vrouwen
7. Jack Nicholson - 2.000 vrouwen
8. Lemmy Kilmister - 1.200 vrouwen
9. Magic Johnson - 1.000 vrouwen
10. Bill Wyman - 1.000 vrouwen
;)
pi_101159696
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 03:11 schreef Maron het volgende:
Ach kom..Benno was echt niet zó bijzonder..(helaas waren er in die tijd nog geen condoomautomaten)
Toptien veelseksers
1. Umberto Billo - 8.000 vrouwen
2. Charlie Sheen - 5.000 vrouwen
3. Gene Simmons - 4.600 vrouwen
4. Julio Iglesias - 3.000 vrouwen
5. Engelbert Humperdinck - 3.000 vrouwen
6. Ilie Nastase (tennisspeler) - 2.500 vrouwen
7. Jack Nicholson - 2.000 vrouwen
8. Lemmy Kilmister - 1.200 vrouwen
9. Magic Johnson - 1.000 vrouwen
10. Bill Wyman - 1.000 vrouwen
;)
Van Wilt Chamberlain word gezegd dat ie zo rond de 25.000 zit, meer nookie als alle bovenstaanden bij elkaar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 04:55:48 #9
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_101159752
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 04:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Van Wilt Chamberlain word gezegd dat ie zo rond de 25.000 zit, meer nookie als alle bovenstaanden bij elkaar.
Tja, als je dat gaat uitrekenen ga je je toch echt afvragen hoe dat dan toch kan. :D
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_101159764
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 04:55 schreef popolon het volgende:

[..]

Tja, als je dat gaat uitrekenen ga je je toch echt afvragen hoe dat dan toch kan. :D
Gewoon... nooit om toestemming vragen.
Ja nee
pi_101159767
Na de dood van Bernhard hadden ze dat koningshuis eigenlijk af moeten schaffen, te weinig sappige schandaaltjes.
standaarddrinker
  donderdag 25 augustus 2011 @ 05:10:12 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_101159772
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 05:03 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Gewoon... nooit om toestemming vragen.
Had 'ie niet nodig

quote:
The lifelong bachelor claimed he had sex with 20,000 women. For this to be true, he would have had to have had sex with 1.37 women per day from the age of 15 up until the year of the autobiography's publishing, a rate of over nine women a week.
Meer.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_101160171
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 03:11 schreef Maron het volgende:
Ach kom..Benno was echt niet zó bijzonder..(helaas waren er in die tijd nog geen condoomautomaten)
Toptien veelseksers
1. Umberto Billo - 8.000 vrouwen
2. Charlie Sheen - 5.000 vrouwen
3. Gene Simmons - 4.600 vrouwen
4. Julio Iglesias - 3.000 vrouwen
5. Engelbert Humperdinck - 3.000 vrouwen
6. Ilie Nastase (tennisspeler) - 2.500 vrouwen
7. Jack Nicholson - 2.000 vrouwen
8. Lemmy Kilmister - 1.200 vrouwen
9. Magic Johnson - 1.000 vrouwen
10. Bill Wyman - 1.000 vrouwen
;)
Ik mis Ron Jeremy.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 08:06:54 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101160310
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 03:11 schreef Maron het volgende:
Ach kom..Benno was echt niet zó bijzonder..(helaas waren er in die tijd nog geen condoomautomaten)
Toptien veelseksers
1. Umberto Billo - 8.000 vrouwen
2. Charlie Sheen - 5.000 vrouwen
3. Gene Simmons - 4.600 vrouwen
4. Julio Iglesias - 3.000 vrouwen
5. Engelbert Humperdinck - 3.000 vrouwen
6. Ilie Nastase (tennisspeler) - 2.500 vrouwen
7. Jack Nicholson - 2.000 vrouwen
8. Lemmy Kilmister - 1.200 vrouwen
9. Magic Johnson - 1.000 vrouwen
10. Bill Wyman - 1.000 vrouwen
;)
Dus Bernard haald net niet de top 10 he :D
The truth was in here.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 08:10:56 #15
9859 crew  Karina
Woman
pi_101160332
Ik ken die hele Umberto Billo niet. Ja toen ik hem net opzocht zag ik wie het was, lelijke kerel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_101160375
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 03:11 schreef Maron het volgende:
Ach kom..Benno was echt niet zó bijzonder..(helaas waren er in die tijd nog geen condoomautomaten)
Toptien veelseksers
1. Umberto Billo - 8.000 vrouwen
2. Charlie Sheen - 5.000 vrouwen
3. Gene Simmons - 4.600 vrouwen
4. Julio Iglesias - 3.000 vrouwen
5. Engelbert Humperdinck - 3.000 vrouwen
6. Ilie Nastase (tennisspeler) - 2.500 vrouwen
7. Jack Nicholson - 2.000 vrouwen
8. Lemmy Kilmister - 1.200 vrouwen
9. Magic Johnson - 1.000 vrouwen
10. Bill Wyman - 1.000 vrouwen
;)
Op basis van eigen beweringen zeker? :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_101160383
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 05:05 schreef DrDentz het volgende:
Na de dood van Bernhard hadden ze dat koningshuis eigenlijk af moeten schaffen, te weinig sappige schandaaltjes.
Hoog tijd om het stof af te blazen van Wim-Lex' afstudeerscriptie. Dat ligt momenteel tussen de andere staatsgeheimen. ^O^

Dat zou er vast één kunnen zijn.

Kid Creole mocht trouwens zeker ook niet?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:41:13 #18
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_101161642
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 05:05 schreef DrDentz het volgende:
Na de dood van Bernhard hadden ze dat koningshuis eigenlijk af moeten schaffen, te weinig sappige schandaaltjes.
Zou het?

Van Claus wordt beweerd dat hij homosexueel en depressief zou zijn geweest. Hij zou bovendien een buitenechtelijke zoon in de VS hebben en tevens daar gaybars hebben bezocht met Frits Salomons, wiens naam weer opduikt in allerlei onfrisse zaakjes, waaronder sex met minderjarige jongens.

Edwin de Roy van Zuidewijn is duidelijk zwartgemaakt in de pers en overal tegengewerkt op aangeven van Beatrix en/of Bernard.

Maxima heeft een pa die fout was tijdens het Argentijnse dictatorsregime Videla. Bovendien hebben ze deze aangetrouwde telg van het Oranje miljarden-concern commissaris gemaakt bij de Nederlandse Bank. Klinkt misschien als een ceremonieel baantje, maar mij lijkt het directe bemoeienis van het koningshuis met onze nationale economie.

Van de Bea Constrictor wordt gezegd dat ze tijdens haar huwelijk affaires heeft gehad met Laurens Brinkhorst en Ruud Lubbers. Ook haar aanwezigheid en bemoeienis met de Bilderberg-groep is zeer dubieus en blijkt dat zij als miljardaire diverse petten op heeft.

Erwin Lensink wordt al bijna een jaar vastgehouden voor het gooien van een klein object naar de gepantserde gouden koets, terwijl je voor zoiets dergelijks normaal gezien toch minstens gemoord moet hebben. Bovendien loopt Lensink de kans levenslang in een TBS-inrichting te verdwijnen. Als Beatrix zou willen, zou 1 telefoontje naar Teeven of Opstelten volstaan om Lensink vrij te laten.

Juliana zou door haar vader zijn verkracht en daar zou een kind uit geboren zijn, ene Marie-Claire Rovers

Over Bernards oorlogsverleden is men nog lang niet klaar denk ik, het Market Garden / kingKong is nog lang niet duidelijk, Bernard zou voor de Duitse inval al op de hoogte zijn geweest dat deze aanstaande was, etc.

Het merendeel van deze verhalen is slechts terug te vinden op dubieuze blogs, maar ik denk dat in meerdere verhalen op zijn minst een kern van waarheid berust. De Oranjes are evil.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_101164371
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 04:55 schreef popolon het volgende:

[..]

Tja, als je dat gaat uitrekenen ga je je toch echt afvragen hoe dat dan toch kan. :D
Gedurende zijn hele carriere had ie eigenlijk de hele dag door sex, behalve als ie aan het basketballen was. Dat zijn weliswaar zijn eigen woorden, maar worden ook bevestigt door andere spelers uit die tijd die hem goed konden. Laten we wel wezen.....als NBA speler is je keuze natuurlijk onbeperkt. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:43:31 #20
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101164952
quote:
6s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
´Nog een vermeend kind Bernhard´

Misdaadverslaggever Peter R. de Vries heeft woensdag laten weten dat er in Bussum ook een vermeende buitenechtelijke dochter van prins Bernhard woont. Dit heeft hij getwitterd.

“In Bussum woont ook nog een dochter van Bernhard. Zegt ze zelf. Jaren geleden op bezoek geweest. Niets mee gedaan”, aldus zijn tweet. Peter R. hield het bij dit ene bericht.

Dinsdag onthulde Marc van der Linden dat prins Bernhard naast Alicia de Bielefeld en Alexia Grinda nog een derde buitenechtelijke dochter heeft: Mildred Zijlstra. De vrouw vertelde dat zij vrijwel zeker is dat zij ook een dochter is van Bernhard.

http://www.shownieuws.tv/(...)meend-kind-bernhard/

Ik zie geen verband O-)
Hoe kan je jezelf ooit nog serieus nemen als misdaadverslaggever, als je buitenechtelijke kinderen gaat onderzoeken :')
Laffe huichelaar
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:54:03 #21
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_101165281
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoe kan je jezelf ooit nog serieus nemen als misdaadverslaggever, als je buitenechtelijke kinderen gaat onderzoeken :')
Kan het zijn dat De Vries en zijn mensen meer onderzoeken dan wat we terugzien in zijn eigen programma? De Vries heeft een productiemaatschappij die een commerciele vorm van journalistiek bedrijft. Stel dat ik een redacteur of collega-journalist ben, die wat werk wil uitbesteden aan 'veldonderzoek' kan ik misschien wel De Vries zijn bedrijf inschakelen. Misschien is De Vries zelf ook wel in te huren als spreker op seminars etc.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Trouwste user 2022 donderdag 25 augustus 2011 @ 12:10:01 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_101165847
Uit betrouwbare bronnen binnen het koningshuis begreep ik dat ie Bonnie graag zou hebben gehoord. Maar dat Ron Brandsteder net iets te ver ging voor de goede smaak.


:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_101167859
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:54 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Kan het zijn dat De Vries en zijn mensen meer onderzoeken dan wat we terugzien in zijn eigen programma? De Vries heeft een productiemaatschappij die een commerciele vorm van journalistiek bedrijft. Stel dat ik een redacteur of collega-journalist ben, die wat werk wil uitbesteden aan 'veldonderzoek' kan ik misschien wel De Vries zijn bedrijf inschakelen. Misschien is De Vries zelf ook wel in te huren als spreker op seminars etc.
Maar er lijkt me dan nog steeds nogal een dikke scheidslijn te liggen tussen misdaadjournalistiek en roddeljournalistiek. Het lijkt me niet handig om juist van die twee walletjes te gaan eten.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  donderdag 25 augustus 2011 @ 13:29:11 #24
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_101168736
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:04 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Maar er lijkt me dan nog steeds nogal een dikke scheidslijn te liggen tussen misdaadjournalistiek en roddeljournalistiek. Het lijkt me niet handig om juist van die twee walletjes te gaan eten.
Hoezo? Bovendien; waarom roddeljournalistiek als het bewezen had kunnen zijn? Misschien dat ze juist niks mee gedaan hebben omdat ze niet zeker waren of het zeer aannemelijk konden maken dat die vrouw de waarheid sprak?

Het is trouwens prijzenswaardig dat De Vries aantoonbaar aan de basis heeft gestaan van het oplossen van bepaalde tergende zaken. Puttense moordzaak, Schiedamse Parkmoord, moord Gonda Smit, Baarnse moordzaak, etc. maar ik merk wel dat hij vooral zaken behandelt waar hij niet direct in conflict komt met de georganiseerde misdaad of machtige mensen.

Zo behandelt hij wel de onderwerpen Joost Tonino, Koos H / rechter Stolk, maar de grote vis Joris Demmink (bijv. icm. Baybasin) blijft hij van af. Terwijl als er iemand doorbraak in deze zaak zou forceren, is hij het wel. En waarom breekt hij geen lans voor Erwin Lensink, de levensgaarlijke waxinelichtgooier?

Een ander mooi dossier zou zijn de zaak rondom Kees Spijkers met die landmijnendoofpot. Zit ook nog een mooie link naar Enschedese vuurwerkramp in.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_101203975
D'r was wel iets mis met die man's zaad, zoveel dochters als hij heeft...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')