Evert Santegoeds en Shownieuws.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Evert Santegoeds zojuist op shownieuws
Van Wilt Chamberlain word gezegd dat ie zo rond de 25.000 zit, meer nookie als alle bovenstaanden bij elkaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:11 schreef Maron het volgende:
Ach kom..Benno was echt niet zó bijzonder..(helaas waren er in die tijd nog geen condoomautomaten)
Toptien veelseksers
1. Umberto Billo - 8.000 vrouwen
2. Charlie Sheen - 5.000 vrouwen
3. Gene Simmons - 4.600 vrouwen
4. Julio Iglesias - 3.000 vrouwen
5. Engelbert Humperdinck - 3.000 vrouwen
6. Ilie Nastase (tennisspeler) - 2.500 vrouwen
7. Jack Nicholson - 2.000 vrouwen
8. Lemmy Kilmister - 1.200 vrouwen
9. Magic Johnson - 1.000 vrouwen
10. Bill Wyman - 1.000 vrouwen
Tja, als je dat gaat uitrekenen ga je je toch echt afvragen hoe dat dan toch kan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Van Wilt Chamberlain word gezegd dat ie zo rond de 25.000 zit, meer nookie als alle bovenstaanden bij elkaar.
Gewoon... nooit om toestemming vragen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja, als je dat gaat uitrekenen ga je je toch echt afvragen hoe dat dan toch kan.
Had 'ie niet nodigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 05:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Gewoon... nooit om toestemming vragen.
Meer.quote:The lifelong bachelor claimed he had sex with 20,000 women. For this to be true, he would have had to have had sex with 1.37 women per day from the age of 15 up until the year of the autobiography's publishing, a rate of over nine women a week.
Ik mis Ron Jeremy.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:11 schreef Maron het volgende:
Ach kom..Benno was echt niet zó bijzonder..(helaas waren er in die tijd nog geen condoomautomaten)
Toptien veelseksers
Dus Bernard haald net niet de top 10 hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:11 schreef Maron het volgende:
Toptien veelseksers
Op basis van eigen beweringen zeker?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:11 schreef Maron het volgende:
Toptien veelseksers
Hoog tijd om het stof af te blazen van Wim-Lex' afstudeerscriptie. Dat ligt momenteel tussen de andere staatsgeheimen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 05:05 schreef DrDentz het volgende:
Na de dood van Bernhard hadden ze dat koningshuis eigenlijk af moeten schaffen, te weinig sappige schandaaltjes.
Zou het?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 05:05 schreef DrDentz het volgende:
Na de dood van Bernhard hadden ze dat koningshuis eigenlijk af moeten schaffen, te weinig sappige schandaaltjes.
Gedurende zijn hele carriere had ie eigenlijk de hele dag door sex, behalve als ie aan het basketballen was. Dat zijn weliswaar zijn eigen woorden, maar worden ook bevestigt door andere spelers uit die tijd die hem goed konden. Laten we wel wezen.....als NBA speler is je keuze natuurlijk onbeperkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja, als je dat gaat uitrekenen ga je je toch echt afvragen hoe dat dan toch kan.
Hoe kan je jezelf ooit nog serieus nemen als misdaadverslaggever, als je buitenechtelijke kinderen gaat onderzoekenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
´Nog een vermeend kind Bernhard´
Misdaadverslaggever Peter R. de Vries heeft woensdag laten weten dat er in Bussum ook een vermeende buitenechtelijke dochter van prins Bernhard woont. Dit heeft hij getwitterd.
“In Bussum woont ook nog een dochter van Bernhard. Zegt ze zelf. Jaren geleden op bezoek geweest. Niets mee gedaan”, aldus zijn tweet. Peter R. hield het bij dit ene bericht.
Dinsdag onthulde Marc van der Linden dat prins Bernhard naast Alicia de Bielefeld en Alexia Grinda nog een derde buitenechtelijke dochter heeft: Mildred Zijlstra. De vrouw vertelde dat zij vrijwel zeker is dat zij ook een dochter is van Bernhard.
http://www.shownieuws.tv/(...)meend-kind-bernhard/
Ik zie geen verband
Kan het zijn dat De Vries en zijn mensen meer onderzoeken dan wat we terugzien in zijn eigen programma? De Vries heeft een productiemaatschappij die een commerciele vorm van journalistiek bedrijft. Stel dat ik een redacteur of collega-journalist ben, die wat werk wil uitbesteden aan 'veldonderzoek' kan ik misschien wel De Vries zijn bedrijf inschakelen. Misschien is De Vries zelf ook wel in te huren als spreker op seminars etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe kan je jezelf ooit nog serieus nemen als misdaadverslaggever, als je buitenechtelijke kinderen gaat onderzoeken
Maar er lijkt me dan nog steeds nogal een dikke scheidslijn te liggen tussen misdaadjournalistiek en roddeljournalistiek. Het lijkt me niet handig om juist van die twee walletjes te gaan eten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Kan het zijn dat De Vries en zijn mensen meer onderzoeken dan wat we terugzien in zijn eigen programma? De Vries heeft een productiemaatschappij die een commerciele vorm van journalistiek bedrijft. Stel dat ik een redacteur of collega-journalist ben, die wat werk wil uitbesteden aan 'veldonderzoek' kan ik misschien wel De Vries zijn bedrijf inschakelen. Misschien is De Vries zelf ook wel in te huren als spreker op seminars etc.
Hoezo? Bovendien; waarom roddeljournalistiek als het bewezen had kunnen zijn? Misschien dat ze juist niks mee gedaan hebben omdat ze niet zeker waren of het zeer aannemelijk konden maken dat die vrouw de waarheid sprak?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar er lijkt me dan nog steeds nogal een dikke scheidslijn te liggen tussen misdaadjournalistiek en roddeljournalistiek. Het lijkt me niet handig om juist van die twee walletjes te gaan eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |